بهترین انتخاب

بهترین میکروفون های USB در سال 2024: 5 میکروفون USB برتر

به منظور یافتن میکروفون های برتر موجود در بازار، میکروفون‌های USB از Audio-Technica، Blue Mic، Razer و سایر تولید کنندگان مورد آزمایش قرار گرفتند.

 

بهترین میکروفون های usb

در بازار به دنبال میکروفون USB جدید هستید؟ کارشناسان صوتی ما 8 مورد از بهترین میکروفون های USB موجود امروز را خریداری نموده، به دقت آزمایش کردند و به آنها امتیاز دادند. با مقایسه مدل‌ها در کنار هم، آن‌ها از نظر سهولت استفاده، کیفیت صدا و راحتی ارزیابی شدند تا مشخص شود هر کدام کجا می‌درخشند یا ناموفق هستند، این امر کمک می کمک کند آگاهانه‌ترین تصمیم را بگیرید. این فهرست برای پخش جریانی، پادکست، یا صرفا” ارتقاء کیفیت تماس‌های Zoom، به شما کمک می‌کند تا محصول مناسبی را متناسب با موقعیت منحصربه‌فرد خود پیدا کنید.

Blue Mic Yeti X

مشخصات

  • وزن: 2 پوند 6/13 اونس
  • الگوهای قطبی: کاردیوئید، استریو، چند جهته، دو جهته

Blue Mic Yeti X با کیفیت صدای واضح و شفاف خود حتی در هنگام تماس ویدیویی Zoom ما را به شدت تحت تاثیر قرار داد. با سبک نوع رترو که مطابق با برند Blue Yeti می باشد، دارای یک نمایشگر میکروفون با ظاهری اریب و متمایز است. پایه تمیز و براق آن به X سبک ویژه حرفه ای و باکیفیتی می دهد که آن را بسیار گران تر از قیمت نسبتا مناسب آن نشان می دهد. X از نظر کیفیت صدا، وضوح ضبط و باس صداسازی بهترین امتیاز را کسب کرد. سنجش بصری واضح، الگوی نوری جهت دار، و تغییر حالت آسان، رابط کاربری Blue Yeti X را ساده و کاربر پسند کرده است.

متأسفانه، کیفیت صدای فوق‌العاده Blue Yeti X به طور معمول در حین تست بسیار بد بود، بنابراین احتمالاً باید از یک پاپ فیلتر همراه این میکروفون استفاده کرد. هر چند این یکی از میکروفون‌های بزرگ‌ در این لیست محسوب می شود، اما Blue Yeti X دارای کیف حمل نیست. با این حال، بسته بندی فومی باکیفیت همراه آن به این معناست که احتمالاً میکروفون را در جعبه خودش حمل می کنید. X دارای چهار گزینه جهت گیری متمایز است که آن را برای کاربرد های مختلف ایده آل می کند. چه در هنگام ضبط پادکست با شخص دیگری به حالت دو جهته یا استریو برای ضبط صدای فراگیرتر مانند ASMR نیاز داشته باشید، Blue Yeti X یک انتخاب عالی برای هر چیزی است که می خواهید خلق کنید.

میکروفون یو اس بی Blue Yeti X
Blue Yeti X دارای ظاهری شیک، سبک و یک پایه فلزی محکم است.

دلایل خرید

  • رابط جهت دار LED
  • سبک رترو

دلایل اجتناب

  • فاقد کیف حمل
  • گران بودن

 

Blue Mic Yeti

مشخصات

  • وزن: 2 پوند 4/11 اونس
  • الگوهای قطبی: کاردیوئید، استریو، همه جهته، دو جهته

درخشش آبی مفرغی هنگام باز کردن جعبه به این معناست که این نماد اصلیBlue Mic Yeti است. این مدل کلاسیک در تست ها با قیمتی که نشان دهنده قابل دسترس بودن آن است رتبه دوم را کسب کرد. Blue Yeti سنگین و محکم و دارای پایه ای است که به شما امکان می دهد میکروفون خود را در هر زاویه ای تنظیم و محکم نمائید، حتی آن را وارونه کنید تا برای حمل و نقل جمع و جور تر شود. Yeti همچنین از قابلیت پایه جایگزین با برجستگی هایی برای نصب روی هر پایه یا تیرک استاندارد پشتیبانی می کند. بازده و کنترل صدای ساده و کاربر پسند آن، همراه با جابه‌جایی آسان بین چهار الگوی قطبی، Blue Yeti را برای شروع کار خلاقانه ایده آل می کند.

در ازاء قیمت وسوسه کننده و سهولت استفاده، معایبی نیز دارد. برای مثال، موسیقی‌ ضبط شده تا حدودی مبهم بود. صدای ضبط شده به طور قابل توجهی سرزنده اما هنوز کمی مبهم بوده و تکرار می شد. همانطور که گفته شد، کنترل بازده و بلندی صدا پیوسته قوی و پاسخگو است و Blue Yeti به بحث بلندی صدا و وضوح در مورد تماس های Zoom کمک می کند. سهولت استفاده، راحتی و قابلیت ها، Blue Yeti را با وجود قیمتی قابل دسترس تبدیل به یک انتخاب برتر می کند.

میکروفون یو اس بی Blue Mic Yeti
با صفحه و دکمه های برجسته، Blue Yeti کاربردی و برای استفاده آسان می باشد.

دلایل خرید

  • قیمت مناسب
  • تنظیم آسان زاویه

دلایل اجتناب

  • دارای اکو
  • فقط از اتصال mini-USB پشتیبانی می کند

 

Blue Mic Yeti Nano

مشخصات

  • وزن: 1 پوند 9/5 اونس
  • الگوهای قطبی: کاردیوئید، همه جهته

تکمیل کننده Blue Yeti trifecta، Blue Mic Yeti Nano می باشد، یک انتخاب عالی برای هر کسی که اولویتش به حداکثر رساندن کیفیت صدا به ازاء هزینه صرف شده است. این میکروفن یکی از بهترین امتیاز گیرندگان در زمینه معیار کیفیت صدا محسوب می شود و باس قوی و واضح را حفظ کرده و در هر پژواک فازی (fuzzy)نفوذ می کند. در طول تست تماس Zoom، Blue Yeti Nano واضح، بدون استاتیک و یک ارتقاء قطعی از میکروفون هدست استاندارد بود.

توجه داشته باشید که این مدل مساوی با از دست دادن برخی از قابلیت های موجود در سایر محصولات ارائه شده توسط Blue Yeti است. برخلاف همتایان قوی تر خود، Nano از الگوی چهار جهت قطبی پشتیبانی نمی کند. در عوض، تنها گزینه های کاردیوئید و چند جهته دارد. بنابراین، برای ضبط مکالمه با چندین نفر یا صدای غنی و فراگیر ASMR احتمالا” باید مدل مناسب تری را مد نظر قرار داد. با این حال، اگر صرفا” می خواهید کیفیت پخش یا تماس های کنفرانس خود را بدون سرمایه گذاری عمده افزایش دهید، Nano میکروفون مناسب شماست.

میکروفون یو اس بی Blue Mic Yeti Nano
Blue Yeti Nano در یک پکیج کوچک، توان زیادی را ارائه می دهد

دلایل خرید

  • ارزان
  • کیفیت صدا

دلایل اجتناب

  • فاقد الگوهای جهت دار قطبی
  • آداپتور پایه سرهم بندی شده

 

Audio-Technica AT2005USB

مشخصات

  • وزن: 6/11 اونس
  • الگوهای قطبی: کاردیوئید

اگر شما یک فرد معمولی و سنت گرا هستید، Audio-Technica AT2005USB احتمالا” برای شما مناسب باشد. این میکروفون گزینه مقرون به صرفه ای محسوب می شود. Audio-Technica AT2005USB تنها با یک کلید کنترل صدا و یک سوئیچ روشن/خاموش، ظاهر معمولی میکروفون و کیف حمل ساده چرمی، برای افرادی که به دنبال بالا بردن ارزش کار خود بدون هر گونه اشتباهی هستند، عالی می باشد.

قابلیت های این میکروفون بسیار محدود می باشند. پایه میکروفون گنجانده شده سبک بوده، نیاز به مونتاژ دارد، بسیار محکم و تنظیم آن نسبتاً دشوار است. Audio-Technica AT2005USB فاقد تنظیم الگوی جهت و هر گونه نرم افزاری است. کیفیت صدا کمی پائین است، برای موسیقی بهترین انتخاب نبوده، اما تمیز و خنثی و برای تماس صوتی مناسب می باشد. این گزینه کاملاً ضروری به طرز عجیبی و لذت بخش از اتصال XLR پشتیبانی می کند، در نتیجه با میکسرها به خوبی play می شود و ابزار صوتی را ارائه می دهد که بسیار فراتر از آن چیزی که فقط اتصال USB اجازه می دهد.

میکروفون یو اس بی Audio-Technica AT2005USB
مدل کلاسیک AT2005USB یک مدل بی‌نظیر عالی برای پخش‌کننده‌های ارزان است.

دلایل خرید

  • قیمت مقرون به صرفه
  • اتصال XLR

دلایل اجتناب

  • پایه میکروفون مشکل ساز
  • سبک ملال آور

 

Samson Go Mic

مشخصات

  • وزن: 8/3 اونس
  • الگوهای قطبی: کاردیوئید، کاردیوئید با پد 10dB، چند جهته

اگر دلیل نیاز به یک میکروفون USB داشتن چیزی قابل حمل است، Samson Go Mic گزینه واجد شرایط است. این میکروفون بسیار کوچک بوده و به شکل گسترده طراحی نشده است. با اینکه با یک پایه ball-in-socket عرضه می شود، جذابیت اصلی Samson Go Mic توانایی آن در اتصال به هر لپ تاپ، تبلت یا سایر مانیتورهای نازک می باشد.

Samson Go Mic در مقایسه با سایر میکروفون‌های موجود در این لیست، امتیاز متوسطی را در زمینه کیفیت صدا کسب کرد، اما در عمل، صدای ضبط شده در این میکروفن موج دار، ناگهانی و بلند است (البته فاقد اکو می باشد). این میکروفون از کنترل صدا پشتیبانی نمی کند، اما دارای سوئیچ کنترل بازده است. Samson Go Mic سه گزینه جهت دار را در اختیار شما قرار می دهد (Cardioid، Cardioid با پد 10 dB یا الگوی انتخاب Omni) و با یک جعبه کوچک زیبا ارائه می شود. هدف واقعی این میکروفون این است که به راحتی در هر جایی با شما همراه باشد.

میکروفون یو اس بی Samson Go Mic
Samson Go Mic بعنوان یک دستگاه کوچک عملکرد تحسین برانگیزی داشت.

دلایل خرید

  • قابل حمل بودن
  • قابلیت گیره داشتن

دلایل اجتناب

  • صدای موج دار و ناگهانی
  • فاقد کلید کنترل صدا

 

نتیجه‌گیری

چه از میکروفون USB خود برای استریم در توییچ استفاده کنید، چه برای ارائه در زوم هنگام کار از خانه، یا شروع یک پادکست با دوستانتان، امیدواریم که تصمیم‌گیری خرید شما را کمی آسان‌تر کرده باشیم. با توجه به اینکه بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی به سمت بی‌سیم شدن می‌روند، ممکن است پورت‌های USB اضافی لازم باشد. پیشنهاد می‌کنیم بررسی ما از بهترین هاب‌های USB را برای جدیدترین و بهترین هاب‌ها مشاهده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
منبع
techgearlab.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا