بهترین انتخاب

بهترین برنامه های عکاسی حرفه ای در سال 2024

بهترین اپلیکیشن های دوربین عکاسی برای آیفون و اندروید برای گرفتن و ویرایش فوری تصاویر ایده آل می باشند.

بهترین برنامه های عکاسی حرفه ای

آیا از اپلیکیشن پیش فرض دوربین گوشی هوشمند خود خسته شده اید؟ سایر اپلیکیشن ها که امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند، بررسی کنید. پس با مقاله بهترین برنامه های عکاسی حرفه ای همراه باشید.

یکی از مهم ترین توانایی‌های اندروید بعنوان یک سیستم‌عامل، انعطاف‌پذیری آن در برابر کاربران – به‌ویژه کاربران، تعمیرکنندگان و علاقه‌مندان زبردست – برای شخصی‌سازی کامل تجربه استفاده اشان بوده است. اندروید با محدودیت‌های کمتر در مورد اینکه کدام اپلیکیشن‌ها می‌توانند اجرا شوند و چگونگی نصب این اپلیکیشن‌ها، تنوع گسترده‌تری را برای انتخاب در هر دسته داشته است – و بخش اپلیکیشن‌های دوربین نیز تفاوتی ندارد. در واقع، برخی از بهترین اپلیکیشن‌های رایگان دوربین اندروید در دسترس هر کاربری که می‌خواهد از آن‌ها حداکثر استفاده را ببرد، قرار دارند.

انتخاب بهترین برنامه های عکاسی حرفه ای

با وجود یک لیست بزرگ از بهترین اپلیکیشن‌های رایگان دوربین برای گوشی‌های هوشمند اندروید، کاربران می‌توانند از میان مجموعه‌ای گسترده از امکانات، اپلیکیشنی متناسب با نیازشان را انتخاب کنند. برخی از اپلیکیشن‌ها دارای یک رابط کاربری معرکه و دکمه های کشویی با کاربری آسان که شبیه رابط کاربری دوربین‌های اختصاصی واقعی هستند، به شما اجازه دست یابی به یک تجربه عکاسی دستی کامل را می دهند. سایر اپلیکیشن‌ها رویکرد مدرن تر و خودکارتری دارند، فاقد تنظیمات دستی بوده، اما با طیف وسیعی از فیلترها برای بهبود تصاویر به شیوه‌ای متفاوت عرضه می‌شوند.

با توجه به اینکه هر یک مزایای خاص خود را دارند، در اینجا بهترین اپلیکیشن‌های دوربین رایگان انتخابی برای گوشی های اندروید و مزایای هر یک را معرفی می کنیم.

ویژگی های بهترین برنامه های عکاسی حرفه ای

دوربین گوشی های هوشمند تفاوت چندانی با دوربین های معمولی ندارند. اما پیشرفت فناوری به این نرم افزار اجازه داده تا توان سخت افزاری را اصلاح نماید. در اینجا برخی از امکانات برتر که در سطح بالاتری نسبت به سایر اپلیکیشن های موجود در این بخش ظاهر می شوند، را معرفی می کنیم.

تعدادی از گزینه ها برای آزمایش

اغلب گفته می شود هر چه بیشتر بهتر، و می توان گفت که در این مورد نیز همینطور است. اپلیکیشن های دوربین کلا”در مورد راحتی و عملکرد هستند. اما امکانات خاص/منحصر به فرد، بخش بزرگی از آن چیزی محسوب می شند که اپلیکیشن جدید می‌تواند در مقایسه با آنچه که اپلیکیشن دوربین قبلی شما داشته، ارائه دهد. بنابراین، زمانی که تصمیم می‌گیرید به سراغ یک اپلیکیشن دوربین دیگر بروید، مطمئن شوید که از نظر امکانات، قابلیت های بیشتری ارائه می دهد. این می تواند به همان اندازه گزینه های متعدد کیفیت ضبط ویدیویی، تغییر در محل تصویر، یا حتی گزینه های پیشرفته که به شما امکان اصلاح نورپردازی و امتحان مهارت های عکاسی خود، ضروری باشند.

کنترل های دستی به شما قدرت بیشتری می دهند

در موارد کلی، افراد در حالت خودکار بر روی تصاویر کلیک می‌کنند، اما شما کسانی را نیز می شناسید که ترجیح می‌دهند تنظیمات دوربین خود را بر اساس حالت، آب و هوا و روشنایی اصلاح کنند. برای آن‌ها، اپلیکیشن‌های دوربین ثالث بهترین منبع برای کنترل بیشتر بر نحوه ظاهر شدن تصاویر هستند. می‌توانید برای کاهش وابستگی به پردازش هوش مصنوعی، سطح ISO، سرعت شاتر و حتی دیافراگم را بصورت دستی تغییر دهید.. بنابراین، هنگام دریافت یک اپلیکیشن دوربین جدید، مطمئن شوید که قابلیت‌های دستی آن را مطالعه کرده و بررسی کنید که اپلیکیشن معمولی گوشی را تحت کنترل خود در می آورد.

فیلترهای زنده برای بازی

فیلترها در بین کاربران بسیار پرطرفدارند و اپلیکیشن های ثالث، به این بخش کمک خاصی کرده اند. می‌توانید جلوه‌های خاصی را قبل از پست آن ها در رسانه‌های اجتماعی امتحان کنید، اینها ابزار مفیدی محسوب می شود که امروزه با اکثر اپلیکیشن‌های دوربین ثالث دریافت می‌کنید. اینستاگرام نیز این ابزار را ارائه می دهد، اما محدودیت هایی نیز دارد که خود دلیل دیگری برای انتخاب اپلیکیشن های دوربین ثالث برای گوشی می باشد.

اکنون که می‌دانید چه چیزی باعث می‌شود یک اپلیکیشن دوربین ثالث خوب روی گوشی هوشمند شما قرار بگیرد، موارد اصلی که بایستی هنگام تهیه آن ها مد نظر قرار دهید بیان می شوند.

  • مجموعه پیچیده ای از امکانات دوربین مانند تغییر نسبت تصویر، تنظیم دستی سرعت شاتر، ISO و سطح نوردپردازی.
  • گزینه‌های ویدیو محور که به شما اجازه می‌دهند از طریق دوربین اصلی بر روی موارد ضبط شده خود بداهه‌گویی کنید، و حتی شامل امکانات پیشرفته ای برای شات های ویدیویی پویا مانند تثبیت‌ ویدیویی می باشند.
  • همیشه ابتدا نسخه رایگان هر اپلیکیشن را امتحان کنید، و اگر این تجربه به اندازه کافی ارزشمند به نظر رسید، به سراغ نسخه اصلی که اساساً ویژگی های بیشتری را ایجاد و تبلیغات را حذف می کند، بروید.
  • به طور کلی، اپلیکیشن ها تصاویر را بصورت محلی ذخیره می کنند، اما داشتن حق انتخاب ذخیره آنها در یک دستگاه خارجی همیشه مورد استقبال و باید آن را در یک اپلیکیشن نیز مد نظر قرار دهید.

ProCam 8

icon apple

مشخصات

  • توسعه دهنده: Samer Azzam
  • قیمت: $7.99

ProCam 8 یکی بهترین برنامه های عکاسی حرفه ای آیفون می باشد که امکان کنترل دستی کامل دوربین را برای شما فراهم و عملکرد شبه DSLR دوربین و قابلیت‌های ویرایش عکس و ویدیو را با امکانات کامل فعال می‌کند. آیا نگران این هستید که آیا این بمعنای یک رابط کاربری غیرقابل نفوذ است؟ اینطور نیست – رابط کاربری ProCam 8 دارای علائم و فهرست های بصری خوشایند می باشد، بنابراین چیزی برای ترسیدن افراد تازه وارد وجود ندارد.

بهترین ویژگی بایستی هشدار نورپردازی بیش از حد که هنگام عکسبرداری یا فیلمبرداری روی صفحه نمایش داده می شود – بسیار مفید – و همچنین تعقیب سوژه سریع و قابل اطمینان، و حالت پرتره بسیار مهم است، که احتمالاً جزئی تر از حالت اپل و به همان اندازه قابل تنظیم است.

بهترین اپلیکیشن های عکاسی گوشی ProCam 8

 

Halide Mark II

icon apple

مشخصات

  • توسعه دهنده: Chroma Noir
  • قیمت: From free (or one-off fee/subscription fee)

اگر به سهولت عکاسی با موبایل علاقمند هستید اما کنترلی که با یک دوربین SLR کامل به دست می آید را ندارید، Halide برای عکس گرفتن ارزشمند است. این اپ با یک اشاره ساده کار می کند و عکس می گیرد، اما با جابجایی صفحه موبایل با کشیدن انگشت بر روی صفحه لمسی می توانید طیف وسیعی از گزینه های دستی دوست داشتنی را باز کنید و به شما کنترل لمسی روی فوکوس، ISO و سرعت شاتر و همچنین یک هیستوگرام زنده به منظور کمک به شما برای دست یابی به نورپردازی درست، را می دهد.

می‌توانید عکس‌های خود را به سبک Tinder، با کشیدن انگشت به راست برای افزودن آن‌ها به موارد دلخواه، و یا کشیدن انگشت به چپ برای حذف آن‌ها بررسی کنید، و Halide حتی می‌تواند خروجی RAW داشته باشد که در هنگام ویرایش عکس‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری به شما می دهد.

بهترین اپلیکیشن های عکاسی با گوشی Halide Mark II

 

Camera+ Legacy

icon apple

مشخصات

  • توسعه دهنده: LateNite Apps
  • قیمت: $2.99

اپلیکیشن Cameraکه بطور پیش‌فرض بر روی آیفون عرضه می‌شود، عالی نیست: بله، می‌توانید از آن برای گرفتن عکس‌های مناسب استفاده کنید، اما کنترل خلاقانه زیادی به شما ارائه نمی‌دهد. در اینجا Camera+ برتری دارد. این اپلیکیشن دارای دو بخش است: یک دوربین و یک ویرایشگر عکس، و در واقع دومی با طیف وسیعی از امکانات پیشرفته، برتری دارد.

Camera+ شما را فقط به ویرایش عکس‌های جدید محدود نمی‌کند – می‌توانید به سرعت عکس‌های خود را به لایت باکس وارد نمائید و جان تازه‌ای به آن‌ها بدهید.

بهترین اپلیکیشن های عکاسی borderradius-image-articl

 

Camera MX

icon android

مشخصات

  • توسعه دهنده: Magix
  • قیمت:  free

اپلیکیشن عکاسی مخصوص اندروید Camera MX ابزارهای بهسازی قدرتمندی را با یک رابط کاربری ساده و زیبا ترکیب می کند. به لطف پردازش هوشمند تصویر، قادر به گرفتن عکس‌های بسیار واضح‌تری هستید، همچنین می‌توانید آن‌ها را برای تکمیل ویرایش، جدا و تعمیر و مرمت کنید.

در آخرین نسخه می توانید با قابلیت Live Shot، عکس های پویایی خلق کنید. با ذخیره آخرین ثانیه‌ها قبل از گرفتن عکس، این اپلیکیشن به کاربران اجازه ثبت عکس‌های متحرک را می دهد که می‌توان آنها را به اشتراک گذاشت.

Camera360

icon appleicon android

مشخصات

  • توسعه دهنده: PinGuo
  • قیمت:  free

Camera360 یک اپلیکیشن عکاسی برجسته در گوشی های هوشمند محسوب می شود. این یک اپ کاملاً مستقل با طیف وسیعی از کارکردها، فاقد تبلیغات تجاری و بدون اصرار بر تبلیغ محتوای پولی می باشد.

لمس عکس پس از اعمال فیلتر، مقایسه سریع و جالبی از نسخه‌های «قبل» و «بعد» فراهم می‌کند. یکی از نقایص این فرآیند وارد کردن عکس‌ها، کلیک بیش از حد و کمی خسته‌کننده است. نکته: برای یک فیلتر عالی به منظور تصحیح عکس‌های کمی تیره یا کم رنگ، به Enhancement > Night بروید.

بهترین اپلیکیشن های عکاسی camera360

 

FILCA

 

icon apple

[/vc_column_text][vc_column_text]مشخصات

  • توسعه دهنده: Cheol Kim
  • قیمت:  $3.99/£3.49

Filca یکی از بهترین برنامه های عکاسی حرفه ای محسوب می شود که ظاهر فیلم 35 میلی متری را دوست دارند اما قیمت آن را مناسب نمی دانند. Filca دارای چندین فیلتر مختلف است که از فیلم هایی مانند Kodak، Fuji و Agfa الهام گرفته شده است. با منوهای فراوان آن می توانید مقدار جزئیات تا تاریخ روی عکس را کنترل کنید (بله، به طور جدی نوستالژیک است).

یکی از نکات جالب در مورد Filca این است که امکان تنظیم سرعت شاتر، ISO و میزان کنترل تعادل رنگ سفید مانند دوربین وجود دارد، به این معنا که روی عکس‌های گرفته شده کنترل کامل دارید. با وجود قیمت تنها 99/3 دلار 49/3 یور برخی از خریدهای درون برنامه ای برخی از فیلترهای فیلم الهام گرفته تر و یک “حالت حرفه ای” را نیز ارائه می دهد.

بهترین اپلیکیشن های عکاسی FILCA

 

LINE Camera

icon appleicon android

مشخصات

  • توسعه دهنده: LINE Corporation
  • قیمت:  Free (offers in-app purchases)

دوربین LINE شیک و با کاربری آسان با طیف گسترده ای از فیلترها، حاشیه ها، نمادها و نقش ها عرضه می شود. همچنین می توانید متنی را با بیش از 100 فونت و 20 رنگ به تصاویر خود اضافه کنید که این اپلیکیشن رایگان عکس گوشی هوشمند را به یکی از بهترین ها برای تاپیوگرافی تبدیل می کند. برای انتخابی خوب از بین براش های درخشان، Stamp > Heart Symbol > Shine را بررسی کنید.

 

VSCO Cam

icon appleicon android

مشخصات

  • توسعه دهنده: Visual Supply Company
  • قیمت:  Free (IAPs)

با عکاسان خارق العاده ای از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید و با VSCO Cam عکس های جذاب خود را بگیرید. برای پیوستن به این جامعه،Journal VSCO خود را ایجاد و از سایر کاربران الهام بگیرید. بر خلاف دیگر پلتفرم‌های اجتماعی، فالوورها و نفوذ شما نشان داده نمی‌شوند و به همه یک میدان بازی خلاقانه برابر داده می شود.

VSCO Cam با امکانات کاربردی برتری، از جمله ورودی های واضح، و مقایسه قبل و بعد از آن برای نشان دادن نحوه ایجاد ویرایش، عرضه می شود. با دانلود رایگان آن، خود را به این جامعه معرفی کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

لیلا رحیمی

سلام! من نویسنده وب سایت مسیر انتخاب هستم و اینجا به اشتراک گذاری مطالب و آموزش‌هایی که در زمینه های مختلف، می‌پردازم. با من همراه باشید تا در دنیای وب به تازگی‌ها و ایده‌های جدید پی ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا