بهترین انتخاب

بهترین ادکلن های مردانه | راهنمای کامل انتخاب بهترین ادکلن های مردانه 2024

بررسی تفصیلی ادکلن های مردانه: از لوکس تا اقتصادی

فرقی نمی کند، هنگام بحث در مورد لباس‌ یا کتاب‌ یا فناوری یا حتی عطر، وقتی شما چیزی دارید که دیگران ندارند، هیجان خاصی پیدا می کنید. اما در مورد محبوبیت نیز حرفی برای گفتن وجود دارد. چیزهای محبوب به یک دلیل محبوب می شوند: چون کار آمد هستند. به همین دلیل همه ما به سمت محصولات خاص گرایش داریم – آنها فقط کاری را انجام می دهند و به خوبی از عهده آن بر می آیند.

بهترین ادکلن های مردانه

عطر نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما یکی از آن صنایعی است که افراد تمایل دارند محبوبیت آن را دست کم بگیرند. محبوبیت چیز بدی نیست مطمئناً، عطرها مانند هر چیز دیگری از ترندها پیروی می کنند، اما بهترین ادکلن های مردانه و محبوب اغلب از ترندها فراتر می روند زیرا آنها بوی خیلی خوبی دارند. در واقع، این تنها مورد خواسته های مربوط به یک ادکلن است، تنها باید آنقدر بوی خوبی داشته باشد تا از آن استفاده کنید.

فرقی نمی‌کند در در مورد رایحه ها مبتدی باشید یا یک متخصص باتجربه، ادکلن‌های محبوب را دست کم نگیرید. مطمئناً، افراد دیگری را می شناسید که آن را داشته یا اغلب آن را استفاده می کنند، اما این بدان معنا نیست که بوی آن برای شما مناسب نخواهد بود. و محض اطلاع، عطر خاصیت منحصر به فردی دارد که با ترکیب شیمیایی بدن در تعامل است، بنابراین حتی اگر از همان رایحه مردی که در کنار شما ایستاده استفاده کنید، باز هم ممکن است رایحه متفاوتی داشته باشد. ما این لیست از بهترین ادکلن های مردانه خاطره انگیز را گردآوری نموده ایم، زیرا، آن‌ها محبوبیت شایسته خود را کسب نموده، و سزاوار جایگاهی در روتین شما هستند. در اینجا چیزی برای هر کس وجود دارد، و نباید شگفت زده شوید. چون بهرحال، آنها پرفروش هستند.

ادکلن دیور ساواج | Dior Sauvage

بهترین رایحه مدرن مردانه

این ادکلن تند و تازه از زمان عرضه خود در سال 2015 به سرعت محبوب و به یکی از پرفروش ترین و بهترین ادکلن های مردانه در تمام ادوار تبدیل شده است. Sauvage به لطف اندکی حالت فلفلی در عطر، از پیش رایحه تازه تا ملایم آمبر وود(چوب عنبر)، فوراً قابل شناسایی است. این مظهر چیزی است که هم اکنون به عنوان یک ادکلن مدرن مردانه تصور می کنیم و کاملا کاربردی بوده و می توان آن را هم در روز و هم در شب استفاده کرد.

رایحه ها: ترنج کالابریا، فلفل سیاه، فلفل سیچوان، اسطوخودوس، فلفل صورتی، vetiver (گیاهی بومی هند)، نعناع هندی، شمعدانی، درخت لامی، آمبروکسان، سدر، لبدانوم

 

ادکلن رالف لورن پولو آبی | Ralph Lauren Polo Blue

بهترین رایحه مشک

Polo Blue که در سال 2003 عرضه شد، مظهر عطر مردانه “آبی یا blue ” – یک دسته بندی بسیار محبوب در ادکلن های مردانه به دلیل دوام و تطبیق پذیری می باشد. این عطر که به خاطر وایب های سبک، تازه و با طراوت خود شناخته می‌شود، رایحه‌ای عالی و دلپذیر برای استفاده روزانه می باشد که با تازگی و طراوت شروع و به رایحه مشک چوبی لطیف مردانه می‌رسد. هرگز زننده و نامطبوع نبوده و همیشه مناسب است.

رایحه ها: خیار، خربزه، پرتقال ماندارین، ریحان، مریم گلی، شمعدانی، جیر، رایحه های چوبی، مشک

ادکلن رالف لورن پولو آبی

 

ادکلن کالوین کلین وان | Calvin Klein One

با طراوت ترین رایحه

CK One که در سال 1995 به عنوان اولین عطر مناسب برای هم مردان و هم زنان معرفی شد، حال و هوای با طراوت آن دوران را به تصویر کشید – و تا به امروز یکی از محبوب ترین و  بهترین ادکلن های مردانه باقی ماننده است. با رایحه مرکباتی، گیاهی، سرزنده، دارای حس طراوت فوق‌العاده‌ای می باشد که برای هوای تابستان و استفاده در روز ایده‌آل است.

رایحه های لیمو، رایحه های سبز، ترنج، آناناس، هل، یاس، بنفشه، جوز هندی، ریشه زنبق، فریزیا، مشک، سدر، چوب صندل، خزه بلوط، کهربا

 

جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو |Armani Beauty Acqua di Giò

بهترین رایحه مرکباتی

هیچ لیستی از پرفروش ترین ادکلن های مردانه بدون Acqua di Gio کامل نمی شود. این عطر از عرضه اولین عطر خود در سال 1996 بر صنعت ادکلن مردانه کنترل دارد. یکی از محبوب ترین و بهترین ادکلن های مردانه در تمام دوران، می توان این رایحه را یکی از رایحه های آکواتیک OG در نظر گرفت که الهام بخش هزاران تقلید بوده است.

احساس طراوت و شادابی مرکبات و گل‌ها مخلوط با رایحه های دریایی (مواد معدنی آبی) و چوب‌های نرم و کهربا ترکیب شده‌اند، برای همیشه یکی از مناسب ترین ادکلن‌ها برای هر مناسبتی خواهد بود.

رایحه ها: لیمو ترش، لیمو، ترنج، نرولی، پرتقال ماندارین، رایحه های دریایی، یاس، سنبل، بنفشه، مشک سفید، سدر، خزه بلوط، نعناع هندی، کهربا

ادکلن دی اند جی دلچه گابانا لایت بلو پورهوم | Dolce & Gabbana Light Blue Pour Homme

بهترین رایحه تابستانی

رایحه اصلی تابستانی، این یک بمب مرکباتی درخشان و سرزنده و نمایانگر هوای گرم می باشد. این دقیقاً همان چیزی است که هنگام تصور یک ادکلن تابستانی باید به آن فکر کرد – مرکبات ترد و تازه مانند ترنج و پرتقال ماندارین، کمی رایحه تند چوبی از درخت عرعر و رزماری و پوشش ملایمی از چوب رز و گلسنگ برای نشستن روی پوست. رایحه آن معادل بوی یک سالاد میوه تازه است.

رایحه ها: گریپ فروت، ترنج، ماندارین سیسیلی، عرعر، فلفل، رزماری، چوب رز برزیلی، مشک، بخور، گل سنگ

ادکلن مردانه ورساچه | Versace Eros

رایحه ای نمادین که قرار گذاشتن

بله، احتمالا” باید Eros را بعنوان یکی از بهترین ادکلن‌های «قرار گذاشتن» در نظر گرفت – باطراوت، مفرح، سکسی و جوان – اما نباید تنها به کلوپ شبانه محدود شود. این ادکلن با رایحه هایی از مرکبات تازه تا وانیل جذاب که با هم ترکیب و حالت مردانه با طراوتی را ایجاد می‌کنند که همه می‌توانند هنگام رقص یا کار از آن لذت ببرند، سخت نمی گیرد.

رایحه نعناع، سیب سبز، لیمو، دانه تونکا، آمبروکسان، شمعدانی، وانیل ماداگاسکار، سدر اطلس، سدر ویرجینیا، وتیور، گلسنگ

 

کرید اونتوس مردانه | Creed Aventus

یادآور موفقیت و دستاوردها

درک رایحه های این ادکلن برجسته ممکن است اندکی گمراه کننده باشد. بله، به لطف رایحه هایی مانند سیب، توت سیاه و آناناس یک عنصر میوه ای دارد، اما اگر تصور کنید که فقط انبوهی از رایحه های شیرین است، شگفت زده خواهید شد. این یک ادکلن مردانه عالی بوده و خط باریک بین سنت و مدرن بودن طی می کند. حتی بیش از یک دهه پس از عرضه، این یکی از آن ادکلن‌های بدون نیاز به معرفی است که همیشه برای افراد خوشایند خواهد بود.

رایحه ها: ترنج، توت سیاه، سیب، لیمو، آناناس، نعناع هندی، یاس مراکشی، توس، مشک، خزه بلوط، آمبروکسان، چوب سدر

 

ادکلن بلو شنل | Chanel Bleu de Chanel

کاربردی ترین رایحه

دلیلی وجود دارد که Bleu به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین ادکلن های مردانه در تمام دوران شناخته می شود – این یکی از کاربردی ترین ادکلن هایی است که می توان یافت. رایحه تازه، تند آغازین و ملایم میانی و رایحه ها چوبی و خاکی پایه همگی خوشایند می باشند، بنابراین هر لحظه استفاده از این ادکلن بوی خوبی دارد. لذا برای روز یا شب، اداره یا قرار ملاقات یا هر جای دیگری که احتمالاً بخواهید از آن استفاده کنید، مناسب است.

رایحه ها گریپ فروت، لیمو، نعناع، فلفل صورتی، زنجبیل، جوز هندی، یاس، ایزو ای سوپر، بخور، خس خس، سدر، چوب صندل، نعناع هندی، لابدانوم، مشک سفید

 

ادکلن له لابو سانتال 33 | Le Labo Santal 33

بهترین رایحه چوب صندل

شاید داستان نهایی موفقیت ادکلن، Santal 33، Le Labo را از یک عطرساز مستقل به برندی مشهور تبدیل کرد. تا به امروز، عطر چوب صندل که بلافاصله قابل شناسایی می باشد، یکی از پرفروش‌ترین عطرهای این برند بوده، به این دلیل ساده که به‌طور باورنکردنی قابل استفاده بوده و در عین حال بویی منحصر به فرد و شیک دارد. یکی از آن عطرهای کمیابی می باشد که با وجود محبوب تر شدن، مقبولیت عام خود را حفظ کرده است. خنکی ممکن است در DNA آن وجود داشته باشد.

رایحه چوب صندل، چرم، پاپیروس، سدر ویرجینیا، هل، بنفشه، زنبق، کهربا

 

ورساچه پورهوم دیلن بلو | Versace Dylan Blue

بهترین رایحه با ماندگاری بالا

اگر Eros رایحه ای برای مردان باشد، پس دیلن بلو همتای بزرگتر آن است. این ادکلن آکوااتیک تازه و جذاب برای هر موقعیتی حتی دفتر کار مناسب است. ماندگاری بالایی داشته و تقریباً در تمام طول روز دوام می آورد و با تبدیل شدن از رایحه مرکبات تازه به بوی مشک ملایم و دانه تونکا، بهتر می شود. این یکی از بهترین عطرهای مدرن مردانه موجود در بازار است که محبوبیت زیادی دارد.

رایحه ها ترنج کالابریا، رایحه های آکواتیک، گریپ فروت، برگ انجیر، آمبروکسان، فلفل سیاه، نعناع هندی، برگ بنفشه، پاپیروس، بخور، مشک، دانه تونکا، زعفران

 

ادکلن ایو سن لورن وای ادو پرفیوم | Yves Saint Laurent Y

رایحه هوای گرمی که خودنمایی می کند

چیزی که این ادکلن را از سایر ادکلن‌های تازه موجود در این لیست متمایز می‌کند، آلدئیدهای موجود در رایحه آغازین آن می باشد که کمی کیفیت صابونی با طراوتی به آن می‌دهند. سبک و دلپذیر بوده، برای آب و هوای گرم مناسب و کاملا” برای استفاده در هر مناسبتی عالی است. این یک رایحه عالی برای طول روز که مرز بین لطافت و بیانگر بودن را نشان می دهد.

رایحه ها: آلدهیدها، زنجبیل، ترنج، نعناع، لیمو، سیب، برگ بنفشه، آناناس، مریم گلی، شمعدانی، عنبر، مشک، سدر، صنوبر بلسان، خس خس، بخور

 

ادو تویلت مردانه ایسی میاک مدل ایسه پورهوم | Issey Miyake L’eau d’Issey Pour Homme

بهترین ترکیب رایحه مرکبات و تندی ادویه

یکی دیگر از رایحه های تازه و نمادین دهه 1990، که امتحان خود را پس داده است و به دلیل قابل شناسایی و منحصر به فرد بودن، جزء پرفروش ترین ها باقی مانده است. رایحه Yuzu به رایحه مرکبات تازه شیرینی بخشیده و ترکیب منحصربفرد ادویه ها و گیاهان این ادکلن بسیار ساده و با طراوت را به چیزی بسیار شیک تر و چند لایه تبدیل می کند.

رایحه ها:، لیمو، ترنج، پرتقال ماندارین، سرو، نیلوفر آبی، جوز هندی، زنبق دره، زعفران، دارچین سیلان، وتیور تاهیتی، مشک، سدر، چوب صندل، کهربا، تنباکو

 

هوگو باس مردانه | Hugo Boss Hugo Ma

رایحه ای شیرین، اما نه چندان شیرین

این ادکلن کاربردی با رایحه چوبی مرتبط بوده که آن را تبدیل به یک ادکلن مناسب و مردانه برای طول روز می کند و گیج کننده یا افراطی نیست. شیرینی رایحه سیب و رایحه گیاهی اسطوخودوس به زنده شدن تمام بو های چوبی پایه کمک می کنند. این یک رایحه بالغ برای مردانی است که خیلی به خود سخت نمی گیرند – برای لباس اداری عالی است.

رایحه ها: سیب سبز، اسطوخودوس، کاج، رایحه های چوبی، صنوبر بلسان

 

الوین کلین آبسشن مردانه | Calvin Klein Obsession

یک رایحه کلاسیک راحت

Obsession که به طور گسترده بعنوان یکی از بهترین ادکلن‌های مردانه در تمام ادوار محسوب می شود، عطری گرم، تند و عمیق با بوی مدرن امروزی است که اولین بار در سال 1986 عرضه شد. با اینکه سایر عطرهای کالوین کلین ممکن است به خاطر تازگی و طراوت خود شناخته شوند اما این یکی گرم و مردانه بوده و بهتر است در زمستان و در کنار آتش استفاده شود (اما در هر جای دیگری نیز به همان اندازه مناسب است).

رایحه ها: دارچین، اسطوخودوس، گشنیز، پرتقال ماندارین، لیموترش، مر، جوز هندی، میخک، چوب رز برزیلی، درخت کاج، کهربا، وانیل، چوب صندل، مشک، نعناع هندی، وتیور

 

ادکلن دیویدوف کول واتر مردانه | Davidoff Cool Water

رایحه ای تازه برای روز

رایحه ای که با هزاران رایحه آکواتیک هنگام پا به عرصه گذاشتن Cool Water، معرفی و بر ادکلن های مردانه تاثیر گذار بود. از آن زمان به نماد یک ادکلن اصیل تبدیل شده است. با رایحه تازه، معطر و آکواتیک، بهترین ادکلن آبی است که به لطف مشک، تنباکو و سدر در پایه، کاملا” با طراوت و فوق العاده مردانه است. این یکی از بهترین ادکلن های روز موجود محسوب می شود

رایحه ها: نعناع، سیب سبز، لیمو، دانه تونکا، آمبروکسان، شمعدانی، وانیل ماداگاسکار، سدر اطلس، سدر ویرجینیا، وتیور، خزه بلوط

 

ادکلن آزارو د موست وانتد | Azzaro The Most Wanted

مناسب قرار شبانه

چیزی که این یکی را بسیار محبوب می کند ساده است: فوق العاده سکسی می باشد. گرم، تند و کمی شیرین، دقیقاً همان چیزی است هنگام فکر کردن به یک ادکلن مردانه و اغوا کننده تصور می کنید – عطری که برای قرار های واقعا خاصی که می خواهید بهترین تأثیر ممکن را ایجاد کنید، مناسب است

رایحه ها زنجبیل، رایحه های چوبی، وانیل بوربون، هل سبز، آکورد تافی

 

 ادکلن پاکو رابان وان میلیون | Paco Rabanne 1 Million

مناسب جشن

اگر Versace Eros یک عطر مناسب مهمانی باشد، این عطر همتای آن محسوب می شود. به جای با طراوات و تازه بودن، One Million در پایه با رایحه چوبی و نعناع هندی، تند، گرم و اندکی شیرین است. این یک ادکلن غیرقابل انکار مردانه است که هنوز احساس جوانی و خودمانی بودن را دارد. برای زمستان، به خصوص جشن ها و مهمانی ها یا جلسات صمیمی مناسب است.

رایحه ها: ماندارین خونی، گریپ فروت، نعناع، دارچین، رایحه های تند، گل رز، عنبر، چرم، رایحه های چوبی، نعناع هندی

 

مون بلان اکسپلورر | Montblanc Explorer

بهترین برای محیط های رسمی

این ادکلن با رایحه چوبی و تازه همانند مناسب ترین کت و شلوار شما می باشد – مردانه، حرفه ای و زمانی که می خواهید واقعاً اعتماد به نفس داشته باشید باید از آن استفاده کنید. ایده کاملا” حرفه ای و ملایمی دارد – رایحه نهایی یک رئیس. ماندگاری آن بسیار عالی بوده و خط انتشار اندکی دارد، در نتیجه زمانیکه وارد اتاق می شوید، بر بوی اتاق غلبه نمی کند، اما نزدیک ترین افراد به شما می دانند که هدف شما تجارت است.

رایحه ها: ترنج، فلفل صورتی، مریم گلی، وتیور هائیتی، چرم، آمبروکسان، آکیگالاوود، برگ پاتچولی اندونزیایی، غلاف کاکائو

 

 ادکلن مردانه والنتینو یومو بورن | Valentino Uomo Born

رایحه ای چوبی که می توان سال ها از آن استفاده کرد

چیزی که این ادکلن را متمایز می کند، رایحه شوری معدنی آغازین آن است. این یک معرفی منحصر به فرد برای عطری است که به اندازه کافی با مطبوع بودن آشناست (تازه و چوبی) اما در عین حال حس جوانی دارد. و تفسیری مدرن از حال و هوای سنتی مردانه است که به شدت و به خصوص در طول روز قابل استفاده بوده و مهم نیست چند سال سن داشته باشید.

رایحه ها: رایحه های معدنی، برگ بنفشه، نمک، زنجبیل، مریم گلی، رایحه های چوبی، وتیور

 

 ادکلن هرمس تق هرمس | Terre d’Hermes

یک رایحه روزانه ابدی

این ادکلن مردانه کیفیتی قدیمی دارد که به آن احساس ابدی بودن می دهد، و به همین دلیل بسیار محبوب است. با رایحه تازه و چوبی، و اندکی مواد معدنی افزوده شده، از آن دست ادکلن هایی است که می توانید تصور کنید پدربزرگتان استفاده کرده، اما به همان اندازه نیز برای شما رایحه ای امروزی به نظر می رسد. بخاطر رایحه ای خاص روز ایده آل می باشد.

رایحه : پرتقال، گریپ فروت، فلفل، پلارگونیوم، سنگ چخماق، وتیور، سدر، نعناع هندی، بنزوئین

به این پست امتیاز بدهید

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا