بهترین انتخاب

بهترین سازنده لوگو آنلاین برای استفاده در سال 2023

بهترین سازنده لوگو رایگان برای ایجاد برندسازی عالی.

مقدمه

اگر به دنبال طراحی یک لوگو هستید، اما مطمئن نیستید که باید پول زیادی را برای یک برنامه پیشرفته یا حرفه‌ای صرف کنید، یکی از بهترین سازنده لوگو آنلاین ممکن است آنچه که به آن نیاز دارید باشد. البته ممکن است نخواهید از این‌ها برای ایجاد طراحی برای یک مشتری پرداخت کننده استفاده کنید، اما اگر برای یک پروژه یا ایده نیاز به ایجاد سریع یک طراحی دارید، این‌ها ممکن است کاملاً مناسب باشند.

در اینجا به مروری از بهترین گزینه‌های سازنده لوگو پرداخته‌ایم. در حالی که تمام سازنده‌های لوگویی که در اینجا لیست کرده‌ایم به شما امکان ایجاد یک لوگوی قابل استفاده را به صورت رایگان می‌دهند، باید به خاطر داشته باشید که بیشتر از آن‌ها گزینه‌های پرداختی هم دارند و برخی از ویژگی‌ها فقط برای کاربران پرداختی در دسترس است. برای پیدا کردن بهترین سازنده لوگو، ما برنامه‌ها را برای سهولت استفاده، عملکرد و سایر موارد مورد بررسی قرار داده‌ایم. در مواردی که آن‌ها را آزمایش نکرده‌ایم، سابقه، مشخصات و نقدهای مشتری را به دقت ارزیابی کرده‌ایم.

به طور کلی بهترین سازنده لوگو رایگان

Wix Logo Maker

در ویکس دو گزینه برای ایجاد لوگوی آنلاین دارید: ابتدا گزینه استخدام یک طراح واقعی را دارید که کار را برای شما انجام دهد، که واقعاً اگر به جدیت در مورد برندینگ کسب و کار خود نگریسته‌اید، باید به این راه‌حل مراجعه کنید. اما اگر برای بهترین نرم‌افزار رایگان ساخت لوگو آمده‌اید (که احتمالاً همین انتظار را دارید)، ویکس نیز چنین نرم‌افزاری دارد.

از شما نام برندتان را خواهد پرسید (و اگر هنوز نامی ندارید، ویکس حتی یک مولفه آنلاین تولید نام کسب و کار نیز دارد) و همچنین از شما درخواست می‌کند تا در مورد سبک شخصی خود سوالاتی بپرسد تا بتواند یک مجموعه مناسب از رنگ‌ها، فونت‌ها و آیکون‌ها را برای شما ارائه دهد. پس از انجام این مراحل، با یک لوگوی سفارشی شخصی خود مواجه خواهید شد که می‌توانید آن را ویرایش کنید تا به دقت دلخواه شما برسد.

وقتی کار خود را تمام کردید، می‌توانید فایل‌های تصویری را دانلود کنید تا بتوانید طراحی لوگوی خود را در هر کجا که می‌خواهید استفاده کنید، اگرچه توجه داشته باشید که برای اندازه بازو به فایل‌های تصویری با کیفیت پایین، باید پرداخت کنید. وقتی ما آن را تست کردیم، متوجه شدیم که سازنده لوگوی ویکس تعادل خوبی بین سادگی و سطح مناسبی از سفارشی‌سازی ارائه می‌دهد، با رابط کاربریی ساده و آسان برای استفاده، اما با گزینه‌های سفارشی‌سازی انعطاف‌پذیر.

Wix Logo Maker

دلایل استفاده

  • استفاده آسان 
  • نتایج قابل ویرایش
  • تصاویر با کیفیت بالا

دلایل اجتناب

  • لوگوی رایگان با وضوح بسیار پایین – باید برای فایل های قابل استفاده هزینه کنید

بهترین سازنده لوگو رایگان برای گزینه های سفارشی سازی بیشتر

Canva Logo Maker

کانوا یک مجموعه جامع طراحی آنلاین ارائه می‌دهد که به موارد بسیاری از لوگوها بیشتر از این کارها می‌پردازد، اما با این حال، اگر به یکی از بهترین ابزارهای رایگان ساخت لوگو نیاز دارید، ابزار ساخت لوگوی آن، یکی از انتخاب‌های برتر ما است. استفاده از آن ساده و آسان است؛ ابتدا چند سوالی درباره شرکت شما خواهد پرسید و سپس با چند قالب به شما ارائه خواهد شد. پس از انتخاب تعدادی از قالب‌هایی که به شما جذابیت دارند، یک طراحی تولید خواهد کرد که شما می‌توانید با ابزارهای خود کانوا سفارشی کنید.

وقتی ما تست کردیم، متوجه شدیم که عناصر زیادی رایگان برای بازی وجود دارند؛ اگر نیاز به انتخاب بیشتر دارید، می‌توانید برای استفاده از مجموعه انتخابی بزرگتری از عناصر ویژه پرداخت کنید. احتمالاً به اندازه کافی بیشتر از آنچه در سطح رایگان ارائه شده است برای شما کافی باشد تا چیزی خوب را آغاز کنید: تنها چیزی که احتمالاً از دست می‌دهید این است که نمی‌توانید در سطح رایگان یک لوگو با پس‌زمینه شفاف ایجاد کنید. این یکی از مواردی است که باید برای آن پرداخت کنید. به هر حال، پس از انجام کار، می‌توانید لوگوی خود را به عنوان یک PNG 500 پیکسلی یا JPEG، یا یک PDF آماده چاپ، به صورت رایگان دانلود کنید. برای اطلاعات بیشتر به بررسی کامل کانوا ما مراجعه کنید.

Canva Logo Maker

دلایل استفاده

  • ژنراتور آرم بصری 
  • ویرایشگر عالی 
  • PDF قابل چاپ رایگان

دلایل اجتناب

  • پس زمینه های شفاف رایگان نیست

بهترین سازنده لوگو رایگان برای گزینه ای که بسیار سریع و آسان است

Tailor Brands Logo Maker

آیا به خستگی از پیمودن یک مجموعه قالب‌ها هستید وقتی به دنبال لوگوی ایده‌آل برای برند خود هستید؟ سازنده لوگوی Tailor Brands با یک سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی که فرآیند را کمی بهتر و منظم‌تر می‌کند، کار را آسان‌تر می‌کند؛ ابتدا از شما نام کسب‌وکارتان و فعالیت‌های آن را خواسته و سپس شما را مجبور می‌کند تا تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید یک آیکون، متن یا لوگوی براساس حرف اولیه داشته باشید. سپس تلاش می‌کند با پرسیدن از شما برای انتخاب بین چند گزینه، سبک طراحی مورد نظر شما را تعیین کند.

با داشتن تمام اطلاعات لازم، به ایجاد یک لوگو می‌پردازد که در صورت تمایل می‌توانید آن را سفارشی کنید؛ وقتی با آن راضی شدید، می‌توانید نسخه با کیفیت پایینی را به صورت رایگان دانلود کنید یا برای فایل‌های با کیفیت بالا پرداخت کنید. به خاطر داشته باشید که فایل رایگان که دریافت می‌کنید واقعاً کوچک است: 192 پیکسل در طول دوره بلندترین آن. این برای یک اپ‌استور یا یک نشان وب‌سایت کوچک مناسب خواهد بود، اما اگر نیاز به چیزی بزرگتر دارید، باید کیف پول خود را باز کنید.

با این حال، اگر تصمیم به ارتقاء دادن داشته باشید، Tailor Brands می‌تواند به یک فروشگاه کامل برای شروع و اداره کسب‌وکار شما تبدیل شود، با ارائه یک پلتفرم که همچنین قادر به ایجاد محصولات فروشی، کارت‌های تجاری و قالب‌های رسانه‌های اجتماعی است. همچنین می‌تواند به شما کمک کند که یک کوین وب کوچک خود را با یک فروشگاه آنلاین یا وب‌سایت، میزبانی وب، صندوق پستی تجاری و موارد دیگر راه‌اندازی کنید. ما متوجه شدیم که گزینه‌های سفارشی‌سازی محدود هستند و طراحی‌ها جوایز خاصی را نمی‌برند، اما کار را به سرعت و به راحتی انجام می‌دهد.

Tailor Brands Logo Maker

دلایل استفاده

  • ژنراتور مجهز به هوش مصنوعی
  • انتخاب انواع لوگو 
  • طرح های قابل تنظیم

دلایل اجتناب

  • فقط 192 پیکسل PNG رایگان است
  • سفارشی محدود است

یکی از ساده ترین سازندگان لوگو رایگان در اطراف

Hatchful

اگر سهولت استفاده اولویت شماست زمانی که به دنبال یکی از بهترین ابزارهای رایگان ساخت لوگو هستید، حتماً باید به Hatchful از Shopify مراجعه کنید. شروع کردن بسیار آسان است: ابتدا اطلاعاتی درباره کسب و کاری که قصد دارید برای آن لوگو ایجاد کنید، ارائه دهید، یک سبک لوگویی که به نظر شما خوب می‌آید را انتخاب کنید و مشخص کنید که چگونه قصد دارید از آن استفاده کنید، سپس با گزینه‌های بی‌شماری مواجه می‌شوید.

پس از پیدا کردن یک قالب مناسب، می‌توانید قلم، پالت رنگی، آیکون و طرح را تا زمانی که همه چیز به درستی باشد، تنظیم کنید. با این حال، میزان سفارشی‌سازی ممکن است به طرز قابل توجهی محدود باشد و متغیر باشد. توصیه‌ی ما این است که وقت خود را صرف پیدا کردن یک قالب کنید که از ابتدا به اندازه‌ی حداقلی با نیازهای شما تطابق داشته باشد، به جای تلاش برای ویرایش گسترده‌ای در یک قالب موجود.

سپس، لوگوی خود را در تمام فرم‌هایی که احتمالاً نیاز خواهید داشت، صادر کنید. در عرض چند دقیقه، یک پوشه به ایمیل شما می‌رسد. این پوشه شامل لوگوی شما با اندازه‌ها و نسبت‌های ابعادی مختلفی است، که به صورت بهینه برای استفاده‌های مختلف مانند بنر توییتر یا کاور فیس‌بوک، همچنین یک فایل PNG شفاف نیز ارائه شده است.

Hatchful

دلایل استفاده

  • ساده برای استفاده 
  • انتخاب های زیاد 
  • ویرایش آسان

دلایل اجتناب

  • سفارشی سازی قالب محدود

با این ویرایشگر وکتور ساده لوگوی خود را بسازید

Ucraft Logo Maker

اگرچه داشتن مجموعه‌ای از گزینه‌های آماده برای انتخاب خوب است، اما اگر ترجیح می‌دهید همه چیز را خودتان انجام دهید، سازنده لوگوی Ucraft ابزارهای لازم را برای شما فراهم می‌کند. به طور اصولی، این یک ویرایشگر برداری بسیار ساده است که شما را با آیکون‌های زیادی که می‌توانید با متن، شکل‌ها و رنگ ترتیب دهید و به آنها اضافه کنید، تا زمانی که به لوگوی رویایی‌تان برسید.

بدون راهنمایی و قالب‌های دیگر سازنده‌های لوگو، برای استفاده بهینه از Ucraft نیاز به دانش طراحی بیشتری دارد. اگر برای مثال باید خواندن پاراگراف گذشته را متوقف کرده باشید تا معنی “ویرایشگر برداری” را بیابید، احتمالاً این مورد مناسب شما نیست. شما می‌توانید لوگوی نهایی خود را به عنوان یک فایل PNG با اندازه 600 پیکسل رایگان دانلود کنید؛ اگر ترجیح می‌دهید یک فایل SVG قابل تغییر اندازه داشته باشید، می‌توانید آن را فقط با هزینه 12 دلار دریافت کنید.

Ucraft Logo Maker

دلایل استفاده

  • ویرایشگر وکتور
  • عناصر زیادی برای بازی کردن
  • دانلود رایگان PNG

دلایل اجتناب

  • بدون قالب یا هوش مصنوعی

ویرایشگر برداری دیگری با چند گزینه مفید

LogoMakr

LogoMakr به یک رویکرد مشابه با سازنده لوگوی Ucraft پرداخته است و به شما امکان می‌دهد با استفاده از ابزارهای برداری پایه خودتان کار را انجام دهید. این یکی از گزینه‌های فعال‌تر در میان بهترین ابزارهای رایگان ساخت لوگو است و با رابط کاربری دوستانه و بصری آشنا، به علاوه فونت‌ها و ابزارهای بیشتری نسبت به گزینه Ucraft، یک انتخاب قوی است؛ ما از آن خوشتر می‌آییم اگر به شما اجازه دهد از تدرج‌ها به عنوان همراهی‌های تخت نیز استفاده کنید، اما نمی‌توانید همه چیز را داشته باشید.

در مجموعه آیکون مناسب پیدا کردن و تمام عناصر متن و شکل‌های مورد نیاز را جهت ساخت طراحی لوگوتان وارد کردن است؛ و دوباره، این یکی از مواردی است که در سطح رایگان تنها نسخه کوچکی را به شما می‌دهد. این نسخه یک PNG با اندازه 300 پیکسل است، اگرچه اگر تمایل به پرداخت 19 دلار دارید، می‌توانید نسخه بزرگ‌تری از آن را، همچنین به صورت SVG و PDF، دریافت کنید.

LogoMakr

دلایل استفاده

  • ویرایشگر وکتور
  • گزینه های زیادی
  • دانلود رایگان PNG

دلایل اجتناب

  • حداکثر اندازه رایگان 300 پیکسل است

ساخت از مجموعه عظیمی از الگوها

DesignEvo Free Logo Maker

آیا می‌خواهید گزینه‌های خود را باز نگه دارید زمانی که در حال انتخاب یکی از بهترین ابزارهای رایگان ساخت لوگو هستید؟ سازنده لوگوی رایگان DesignEvo به شما اجازه می‌دهد به هر نحوی که می‌خواهید کار کنید؛ بیش از ۶٬۰۰۰ قالب وجود دارد که می‌توانید اگر می‌خواهید، به طراحی‌تان شروع کنید، اما اگر تصمیم دارید که تنها اقدام کنید، می‌توانید از ابتدا شروع کنید، با یک قالب خالی و با استفاده از نمادها، شکل‌ها و فونت‌ها یک لوگو را ایجاد کنید. وقتی کار خود را به اتمام رساندید، می‌توانید یک لوگوی با کیفیت پایین و رایگان را دانلود کنید (یک PNG با اندازه ۳۰۰ پیکسل دیگر)؛ برای نسخه‌های برداری با قابلیت مقیاس‌پذیری، قیمت‌ها از ۲۴٫۹۹ دلار شروع می‌شوند.

DesignEvo Free Logo Maker

دلایل استفاده

  • بیش از 6000 قالب
  • ویرایشگر مستقیم

دلایل اجتناب

  • حداکثر اندازه رایگان 300 پیکسل است
  • به روز رسانی گران تر است

اسکرول کنید و کلیک کنید تا به لوگوی عالی ضربه بزنید

MarkMaker

اینجا یکی از بهترین ابزارهای رایگان ساخت لوگو دیگر است که بیشتر کارهای دشوار را برای شما انجام می‌دهد. MarkMaker رویکردی را که احتمالاً با آن آشنا هستید، انتخاب می‌کند: ابتدا از شما نام شرکت را (و به صورت اختیاری نوع کسب‌وکار) خواسته و سپس شروع به تولید پیشنهادهای لوگو می‌کند. روی آن‌هایی که دلتان می‌خواهد کلیک کنید و این ابزار به شما گزینه‌های بیشتری را بر اساس انتخاب‌های شما ارائه خواهد داد.

تا زمانی که چیزی که دوست دارید بیافتید، ادامه دهید. ممکن است کمی زمان‌بر باشد؛ بسیاری از طراحی‌هایی که ارائه می‌دهد به سمت سادگی معطوف می‌شوند. اما اخبار خوب این است که بعد از انتخاب یک طراحی خوب، می‌توانید دکمه ویرایش را فشار دهید تا آن را بهبود دهید؛ انواع گزینه‌ها و کشش‌ها برای بازی وجود دارند تا تا زمانی که به نقطه بهینه برسید، تغییراتی اعمال کنید. پس از انجام این کار، می‌توانید لوگوی خود را به عنوان یک PNG یا SVG دانلود کنید؛ هر دو رایگان هستند، اما اگر دوست داشتید می‌توانید یک کمک مالی کوچک ارائه دهید.

MarkMaker

دلایل استفاده

  • فرآیند تولید هوشمندانه
  • نتایج خوب
  • PNG و SVG رایگان

دلایل اجتناب

  • طراحی ها کمی ابتدایی هستند

چه چیزی بهترین سازنده لوگو آنلاین را تشکیل می‌دهد؟

زمانی که به دنبال بهترین ابزار رایگان ساخت لوگو هستید، از خودتان چند سوال کلیدی بپرسید و ببینید آیا ویژگی‌ها و فرآیند ابزار ساخت لوگو با نیازهای شما تطابق دارد. برخی از سوالات خوب عبارتند از:

  • اهداف و اهداف نهایی طراحی شما چیست؟
  • کدامین مخاطبین هدف شما هستند؟
  • چه ارزش‌های برندی باید نمایان شوند؟
  • لوگو شما چگونه مشاهده می‌شود؟
  • لوگو باید چه کاری انجام دهد؟

سوالات متداول

آیا یک ابزار ساخت لوگو 100٪ رایگان وجود دارد؟

بله، تعدادی از ابزارهای کاملاً رایگان برای ساخت لوگو وجود دارند، و ابزار ساخت لوگوی Canva به عنوان بهترین ابزار کاملاً رایگان ساخت لوگو شناخته می‌شود. این ابزار دارای قالب‌های خوبی است، سفارشی‌سازی آن آسان است و شما می‌توانید آیکون‌های منحصربه‌فرد و خودساخته را بارگذاری و ذخیره کنید.

آیا ابزارهای رایگان ساخت لوگو کاربردی هستند؟

پاسخ کوتاه این است: بله. لیست ما شامل برخی از ابزارهای معتبر رایگان ساخت لوگو مانند Wix، Ucraft و Canva است. همه این ابزارها عالی هستند و می‌توانند به منظور اهداف تجاری و سرگرمی استفاده شوند. برخی از آنها برای استفاده کامل از ویژگی‌های خود از شما هزینه‌ای خواهند خواست، بنابراین قبل از شروع یک پروژه، بررسی کنید که چه چیزی به صورت 100٪ رایگان می‌باشد.

ساده‌ترین برنامه برای طراحی لوگو چیست؟

این باید Adobe Illustrator باشد، اما این برنامه رایگان نیست. با این حال، شما می‌توانید از Adobe Illustrator یک آزمایش رایگان هفت روزه دریافت کنید. Wix Logo Designer به عنوان بهترین جایگزین رایگان Adobe Illustrator شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید با Adobe ادامه دهید، آزمایش کنید Adobe Creative Cloud Express Logo Maker - این برنامه رایگان است.

5/5 - (11 امتیاز)
منبع
creativebloq.com

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا