آرایشی و بهداشتی

راهنمای خرید ناخن مصنوعی : چگونه بهترین نوع را خریداری کنیم؟

بررسی و راهنمای خرید بهترین ناخن مصنوعی به همراه لیست 31 عدد بهترین ناخن مصنوعی

Artificial-Nails

ناخن مصنوعی نوعی ناخن هستند که از مواد مصنوعی اعم از ژل یا رزین ساخته می شود. آنها را می توان با روش های مختلفی ساخت، و اشکال و اندازه های متفاوتی دارند. دلایل زیادی برای داشتن ناخن مصنوعی وجود دارد. شاید قصد رفتن به یک عروسی یا تجدید دیدار دارید و می خواهید شیک به نظر برسید و یا شاید برای بلند کردن ناخن هایتان با مشکل روبرو هستید و نیازمند کمک می باشید. امروزه به دلیل تنوع بسیار زیاد طرح ها، ناخن های مصنوعی به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید ناخن مصنوعی

تنوع ناخن های مصنوعی بسیار زیاد است، البته نکات اصلی در مقایسه بین ناخن های اکریلیک، ژله ی و ابریشمی می باشد، زیرا از نظر نگهداری و ماندگاری با یکدیگر متفاوتند. و درست مانند هر نوع محصول دیگری، مهم است که جنبه های مختلف محصول مانند شکل، اندازه و سایر موارد را بدانید، زیرا این تضمین می کند که خرید شما بدون هیچ پشیمانی یا شکایتی بسیار موفق خواهد بود.

بهترین راه برای انتخاب ناخن های مصنوعی مناسب برای شما این است که تک تک ویژگی های آنها را به خوبی بشناسید. به همین دلیل امروز این راهنمای خرید را در مسیر انتخاب با تمام اطلاعات مورد نیاز شما در مورد این محصول فوق العاده آماده کرده ایم.

ناخن‌های مصنوعی می‌توانند ظاهر متفاوت و حتی سطوح مقاومت مختلفی داشته باشند، همه اینها به موادی که از آن ساخته شده‌اند و البته نوع ناخنی که افراد تصمیم به استفاده از آن می‌گیرند، بستگی دارد.

لیست پیشنهادی خریداران

خط جدا کننده

ناخن مصنوعی کریستال دایمون مدل فرنچ مجموعه 100 عددی

ناخن مصنوعی کریستال دایمون مدل فرنچ مجموعه 100 عددی

مشخصات

  • تعداد
    100 عدد
  • کشور مبدا برند
    کره جنوبی
  • ظاهر
    طراحی شده
  • رنگ
    هلویی
  • طرح
    مربع
مشاهده محصول در دیجی کالا
ناخن مصنوعی اسپیناس مدل NT1205 بسته 12 عددی

ناخن مصنوعی اسپیناس مدل NT1205 بسته 12 عددی

مشخصات

  • تعداد
    12 عدد
  • ظاهر
    طراحی شده
  • رنگ
    طلایی
  • طرح
    اکلیلی
مشاهده محصول در دیجی کالا
ناخن مصنوعی اسپیناس مدل NS2209 بسته 12 عددی

ناخن مصنوعی اسپیناس مدل NS2209 بسته 12 عددی

مشخصات

  • تعداد
    12 عدد
  • ظاهر
    طراحی شده
  • رنگ
    چند رنگ
  • طرح
    اکلیلی
مشاهده محصول در دیجی کالا
ناخن مصنوعی آدلیتا مدل Sh-T-218 بسته 12 عددی

ناخن مصنوعی آدلیتا مدل Sh-T-218 بسته 12 عددی

مشخصات

  • تعداد
    12 عدد
  • ظاهر
    طراحی شده
  • ویژگی محصول آرایشی
    چسب
  • رنگ
    آبی درباری
  • طرح
    اکلیلی
مشاهده محصول در دیجی کالا
ناخن مصنوعی اسپیناس مدل NS2229 بسته 12 عددی

ناخن مصنوعی اسپیناس مدل NS2229 بسته 12 عددی

مشخصات

  • تعداد
    12 عدد
  • ظاهر
    طراحی شده
  • رنگ
    چند رنگ
  • طرح
    اکلیلی
مشاهده محصول در دیجی کالا

مزایای ناخن مصنوعی چیست؟

یک مزیت بزرگ ناخن های مصنوعی در این است که جایگزین بسیار قانع کننده ای برای ناخن های طبیعی هستند. قبلاً از آنها برای جایگزینی ناخن های کاملا” از دست رفته استفاده می شد، اما با گذشت زمان و تحول مداوم روند مد، به عنوان چیزی کاملاً هنری شناخته شدند. بعنوان یک جایگزین کاملا متقاعد کننده برای ناخن های طبیعی، آنها کاملا راحت و سبک در نظر گرفته می شوند، حتی برخی ادعا می کنند که آنها را مانند ناخن های خود می دانند، که یک مزیت بزرگ و یک نکته مثبت محسوب می شود.

مزایایی ناخن مصنوعی

تعداد طرح هایی موجود تقریباً بی نهایت است، زیرا ناخن کارها همیشه در حال خلق و از همه مهم تر، آزمایشند. به لطف این ما می توانیم از ناخن های تک رنگ گرفته تا ناخن هایی با طرح رنگین کمان همراه با سنگ های مصنوعی را پیدا کنیم، البته این تا حدودی به شما بستگی دارد که باید طرحی را انتخاب کنید که به بهترین وجه به شما بیاید و برای شما مناسب باشد

مزایا

  • آنها از ناخن های طبیعی در برابر مواد شیمیایی خشن محافظت می کنند
  • تنوع بسیار زیادی در طرح ها وجود دارد
  • بسیار مقاوم هستند

معایب

  • عدم استفاده صحیح از آنها می تواند منجر به عفونت شود
  • استفاده بیش از حد می تواند رشد ناخن طبیعی را متوقف کند

برای راهنمای خرید و انتخاب برق ناخن و بررسی انواع مدل این مقاله مطالعه کنید: راهنمای خرید برق ناخن

ناخن های اکریلیک، ژله ی یا ابریشمی؟

ناخن های مصنوعی می توانند در قالب های مختلفی عرضه و همچنین با مواد متفاوتی ساخته شوند. برای یک انتخاب بهتر و دانستن اینکه کدام نوع ناخن مصنوعی برای شما بهتر است، مهم است که هر یک از آنها را به خوبی بشناسید، بنابراین امروز به شما کمک می کنیم تا آنها را بشناسید.

ناخن مصنوعی اکریلیک

این نوع ناخن به دلیل ماندگاری زیاد، پرکاربردترین نوع آن است. آنها با یک پودر اکریلیک ساخته می شوند که با مایعی موسوم به مونومر فعال می شود. سختی پودر اکریلیک تقریباً با چینی برابر است و به همین دلیل است که این نوع ناخن ها بسیار بادوامند. این محصول با قرار گیری در معرض هوا سفت می شود. ممکن است در طول فرآیند استفاده متوجه بوی شدیدی شوید، اما مضر نیست، مشروط بر اینکه اتاق دارای تهویه مناسب باشد.

آنها به کار سخت زیادی نیاز دارند، در نتیجه باید روی آنها کار شود تا ظاهر بسیار طبیعی تری پیدا کنند. البته، همانطور که دوام آنها ممکن است یک مزیت باشد، می تواند یک نقطه ضعف نیز محسوب شود، زیرا هنگام برداشتن آنها باید بسیار مراقب باشید، در غیر این صورت ممکن است به ناخن واقعی خود آسیب برسانید.

  • ترمیم:

    به مرور زمان، اکریلیک ها با ناخن های شما رشد می کنند. هر دو تا سه هفته یکبار، باید به سالن برگردید تا ناخن هایتان را پر کنید. تکنسین شما به آرامی لبه اکریلیک را که نزدیک به بستر ناخن شماست سوهان می زند، سپس فضای خالی بین بستر ناخن و ناخن اکریلیک موجود را پر می کند.

  • برداشتن:

    هنگامی که تصمیم به برداشتن ناخن مصنوعی اکریلیکی خود دارید، تکنسین ناخن آنها را به راحتی و بدون فشار یا اهرم ، پس از 15 دقیقه خیس کردن دست های شما در لاک پاک کن، بر می دارد.

ناخن مصنوعی ژله ای

گزینه های عالی دیگر اگر می خواهید ناخن طبیعی تری داشته باشید. این ناخن های مصنوعی از ژل اکریلیک UV ساخته شده اند که با کمک نور ماوراء بنفش سخت می شود. آنها کاملاً زیبا هستند و تنوع طرح هایی که می توان روی آنها انجام داد بسیار گسترده است.

بهترین نکته در مورد این نوع ناخن ها این است که همانطور که گفتیم ظاهر بسیار طبیعی تری داشته و نیازی به نگهداری ندارند، با این حال، شکننده هستند، بنابراین عاقلانه است که از آنها مراقبت کنید

 انواع ژله ای نسبت به اکریلیک ها گران ترند، اما ممکن است رنگ خود را بدون کنده شدن، برای مدت طولانی تری نگه دارند، بنابراین ممکن است قیمت بالاتر آن برایتان مهم نباشد

  • ترمیم:

    انواع ژله ای ها مانند اکریلیک ها با ناخن های شما رشد می کنند و باید هر دو تا سه هفته یکبار پر شوند. تکنسین شما به آرامی لبه ژله ای را که نزدیک به بستر ناخن شما است سوهان می زند و سپس فضای خالی بین بستر ناخن و ناخن ژلی موجود را پر می کند.

  • برداشتن:

    می توانید اکثر ناخن های ژله ای را با خیساندن آنها در لاک پاک کن بردارید.

مانند انواع اکریلیکی، اگر ضربه‌های جزئی (مثل گیرکردن انگشت به در یا کوبیدن تصادفی ناخن‌ها به میز یا سایر سطوح سخت) باعث شود ناخن ژله ای کل ناخن‌تان را بلند کند، ممکن است در بستر ناخن‌تان دچار عفونت شوید.

ناخن ابریشمی (سیلک)

این روکش های پارچه ای برای تقویت ناخن های ضعیف یا کمک به رشد ناخن های ترک خورده در جای خود چسبانده می شوند. برخی از روکش ها از ابریشم  اما برخی دیگر از کتان، کاغذ یا فایبرگلاس ساخته شده اند.

انواع ابریشمی موقتی هستند و اگر ظرف ها را با دست و بدون دستکش بشویید، چسب ها در عرض دو یا سه هفته یا زودتر شل می شوند. تکنسین ناخن شما می تواند آنها را در ویزیت بعدی شما برداشته یا دوباره استفاده می کند.

 اکریلیک   ژله ای   ابریشمی
نگهداری آری خیر آری
روش کار بر روی آنها کار بر روی آنها و سخت شدن با نور UV چسباندن و سوهان زدن
دوام 2 تا 3 هفته 2 هفته 1 تا 2 هفته
قیمت بالا متوسط کم

محبوب ترین انواع طراحی ناخن مصنوعی کدامند؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تمایلات در دنیای مد روز به روز در حال تغییرند و این امر در مورد همه جنبه های زیبایی شناسی صادق است. البته نمی‌توان ناخن‌های مصنوعی را نادیده گرفت، زیرا هر روز ارائه‌های زیبایی که می‌توانند داشته باشند را به ما نشان می‌دهند:

ناخن های مصنوعی با سواروسکی:

طرحی که بدون شک اثری از خود در دنیای مانیکور به جای گذاشته است. نوک ناخن با بدلیجات درخشان برای کسانی که از ظاهری بسیار جذاب تر لذت می برند ایده آل است، زیرا بدون شک یکی از زیباترین طرح هایی است که می توانید پیدا کنید. ایده آل برای استفاده در مهمانی های با شکوه.

ناخن های مصنوعی مات:

یکی دیگر از طراحی های عالی برای کسانی که عاشق زیبایی هستند. ناخن های مصنوعی مات نیازی به جزئیات زیادی ندارند، زیرا سایه زیبایشان کار چشم نواز بودن را به خوبی انجام می دهد. آنها یک نوع ناخن مرموز و پر زرق و برق هستند. آنها برای گردش های غیررسمی یا مهمانی های عصرانه ایده آلند.

ناخن های مصنوعی گرادیانت:

 ناخن کار ها ها با طراحی های شگفت انگیز خود بیش از پیش ما را غافلگیر می کنند و می توان با قاطعیت گفت که این نوع ناخن های مصنوعی یکی از زیباترین انواعی هستند که می توانید بخرید، زیرا گرادیان طرحی متفاوت، زیبا و بسیار مدرن به حساب می آید.. بهترین گزینه برای یک ظاهر معمولی و مدرن محسوب می شود.

معیارهای خرید

وقتی صحبت از چیز به ظرافت ناخن مصنوعی می شود، مهم است که از همه جنبه های آن آگاه باشید، در غیر این صورت ممکن است یک انتخاب کاملاً اشتباه انجام دهید که چندان به درد نمی خورد، بنابراین می خواهیم شما جنبه هایی را که قبل از خرید خود باید در نظر بگیرید، بدانید:

  1. شکل
  2. اندازه
  3. دوام
  4. ضخامت

فرم

واضح است که این نکته صرفا” به سلیقه شما بستگی دارد و اینکه چه چیزی می‌خواهید، با این حال، می‌خواهیم در مورد هر فرمی که می‌توانید به ناخن‌های خود بدهید و اینکه کدام یک برای انواع سلایق و مناسبت‌های ایده‌آلی که می خواهید خودنمایی کنید مناسب است، صحبت کنیم:

ناخن‌های مصنوعی صاف: این نوع ناخن‌های مصنوعی بیشترین استفاده را دارند، زیرا ظاهر بسیار طبیعی‌تری دارند و معمولاً استعمال و نگهداری آنها بسیار راحت تر است. اگر می خواهید ناخن های مصنوعی شما طبیعی به نظر برسند و بتوانید به صورت روزانه و بدون هیچ مشکلی آنها را استفاده کنید، این قطعا” بهترین گزینه است.

ناخن های مصنوعی گرد: ناخن های مصنوعی با نوک گرد نیز محبوب و پرکاربرد هستند. و با طراحی بسیار چشمگیر مشخص می شوند. برخی برای شکل دادن نیاز به پر کردن دارند، برخی دیگر با شکل ارائه می شوند.  آنها برای استفاده روزانه کاربردی هستند و اگر کارتان سبک است، آنها را توصیه می کنیم.

ناخن های مصنوعی تیز: گرایش های مد روز به روز بیشتر و بیشتر می شوند که این امر حتی در ناخن های مصنوعی نیز وجود دارد. این ناخن‌ها بسیار عجیب در نظر گرفته می شوند، زیرا شکی نیست که هیچ‌کس در حالت طبیعی ناخن‌هایی با این شکل ندارد و به همین دلیل است که آن‌ها بسیار چشم نواز به نظر می رسند.

بیضی: ناخن های مصنوعی بیضی نیز از نوع کاملاً چشم نوازی هستند، زیرا ظاهری ظریف، ساده و در عین حال نامتعارفی دارند و طرح هایی که با آن تزئین شده اند، آن ها را تقویت می کند. علاوه بر این، این نوع شکل تضمین کننده ماندگاری طولانی تری است، حتی اگر چندان کاربردی نباشد.

اندازه ناخن مصنوعی

اندازه

اندازه ناخن‌های شما نیز  جنبه مهمی است که بایستی مد نظر قرار گیرد، چون افراد مختلفی هستند که ترجیح می‌دهند انواع بلندتر استفاده کنند ولی برخی نیز نوع ناخن‌های کوتاه‌تر و با ملاحظه تر را انتخاب می‌کنند، این به شما بستگی دارد که بدانید کدام یک برای شما مناسب تر است

شما می‌توانید ناخن‌های مصنوعی را در هر اندازه‌ای پیدا کنید، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی که برای شما مناسب تر است را انتخاب کنید، زیرا این چیزی است که تضمین می‌کند هر بار که آنها را استفاده می کنید، احساس راحتی کامل داشته باشید.

البته سایز تنها به طول آن ، بلکه به عرض ناخن نیز اشاره دارد. ناخن های مصنوعی دارای عرض های مختلفی هستند که در مقیاس 1 تا 10 مشخص می شوند. پهن ترین آنها تقریباً 5/1سانتی متر است.

دوام

اگرچه انواعی از ناخن‌های مصنوعی وجود دارند که نیاز به نگهداری منظم ندارند، اما توصیه می‌شود از مواردی که می‌توانند به ناخن‌های مصنوعی شما آسیب برسانند و مواردی که به آن‌ها کمک می‌کنند آگاه باشید، توجه داشته باشید، زیرا این کار باعث می‌شود ماندگاری بیشتری داشته باشند و ظاهر آنها دست نخورده بماند:

در صورتی که قصد انجام هر نوع فعالیتی را دارید که در آن دست های شما دائماً خیس هستند، چه شستن لباس و چه ظرفشویی، پوشیدن دستکش توصیه می شود. این کار باعث می شود مانیکور شما سریعتر از آنچه که باید از بین نرود.

از دست زدن به مواد شیمیایی قوی خودداری نمائید، سفید کننده یکی از رایج ترین مواد شیمیایی هنگام تمیزکاری است، با این حال، زمانی که ناخن های مصنوعی دارید بهتر است از دست زدن به آن خودداری کنید، زیرا ممکن است خیلی سریع آن را فرسوده کند.

بهترین چیز در مورد ناخن های مصنوعی این است که طرح های بسیار زیادی دارند که به راحتی می توانیم با سلیقه خود تطبیق دهیم.

ضخامت

ضخامت ناخن مصنوعی همیشه بسته به نوع مورد استفاده شما متفاوت است، اگرچه می توان آن را یک جنبه نسبتا سطحی و نامشخص در نظر گرفت، اما باید به آن نیز توجه کرد، زیرا حتی ضخامت ناخن می تواند عاملی باشد که باعث ایجاد احساس سبکی در شما به هنگام استفاده می شود.

باید بدانید که ناخن‌های ضخیم‌تر از ناخن‌های نازک‌تر بسیار مقاوم‌تر هستند، بنابراین اگر چیزی که می‌خواهید این است که یک مانیکور طولانی مدت برای زندگی روزمره خود داشته باشید، بهتر است یکی از این نوع بخرید، در حالی که ناخن‌های نازک‌تر بیشتر برای موقعیت های خاص توصیه می شود.

نکات

نکات استفاده از ناخن مصنوعی

  • برای گذاشتن ناخن های خود به یک متخصص مراجعه کنید
  • ناخن های مصنوعی خود را جدا نکنید. آنها طوری به گونه ای شده اند که به ناخن بچسبند، بنابراین اگر آنها را جدا کنید، لایه بالایی ناخن شما نیز جدا می شود. پس از نمودن آنها، ناخن های طبیعی شما باید سالم به نظر برسند.به یک ناخن کار حرفه ای مراجعه کنید تا آن را به درستی انجام دهد.
  • یک تکنسین ناخن را بر اساس توصیه های دوستان ، و نه فقط بر اساس مکان یا قیمت انتخاب کنید.
  • سالن ناخن شما باید تمیز به نظر برسد و ابزارها را در فاصله بین مشتریان ضد عفونی کند.
  • تکنسین ناخن شما باید قبل از کار روی ناخن دستان خود را بشوید و از شما بخواهد که این کار را انجام دهید.
  • پوست های اطراف ناخن را به حال خود رها کنید.اجازه ندهید کسی در سالن ناخن آنها را کوتاه کند یا به عقب براند. شکستن سد بین ناخن و بستر ناخن می تواند منجر به عفونت شود.
  • ناخن آسیب دیده را خودتان بانداژ نکنید و سعی نکنید آن را ترمیم کنید.به یک متخصص مراجعه کنید تا دچار عفونت ناخن نشوید.
  • از تکنسین خود بپرسید که چگونه از ناخن های خود مراقبت کند.
  • اگر چیزی به نظرتان مهم می رسد آن را بگوئید.. بعد از استفاده از ناخن‌های مصنوعی‌تان احساس دردی می کنید، به تکنسین خود بگویید، زیرا قرار نیست درد داشته باشند.  بثورات یا خارش در اطراف نوک انگشتان یا چشم‌ها ، صورت یا گردن خود (که بسیاری از خانم‌ها اغلب با دست‌های خود آن را لمس می‌کنند) داشتید، می‌توانید از پزشک خود بپرسید که آیا به یکی از مواد موجود در ناخن‌های مصنوعی خود حساس هستید یا خیر.
  • گاه و بیگاه طبیعی رفتار کنید.آکادمی پوست آمریکا توصیه می کند که هر از گاهی از ناخن های مصنوعی چشم پوشی کنید و به ناخن های خود استراحت دهید.

لیست 37 مدل پرفروش ترین ناخن مصنوعی دیجی کلا

خط جدا کننده

5/5 - (1 امتیاز)
منبع
Monedero SmartRadiance By WebMD

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا