خانه و آشپزخانهراهنمای خرید

راهنمای خرید همزن برقی دستی: 7 نکته که بایستی مد نظر قرار داد

در اینجا 6 نکته مهم وجود دارد که بایستی هنگام خرید یک همزن دستی مدنظر قرار دهید

مقدمه

به مقاله راهنمای خرید همزن برقی دستی خوش آمدید. چند سال پیش فکر کردم همزنهای برقی کاسه دار گل سر سبد  تجهیزات پخت و پز در دنیای آشپزی هستند. از نظر من، همزن های برقی دستی مانند پسرعموهای بدبخت بیچاره همزنهای برقی کاسه دار بودند که دائماً مشتاق روزی هستند که به همزن های برقی کاسه دار تبدیل شوند. فکر کردم ” اگر بتوانم یک همزن برقی بگیرم، دیگر هرگز به یک همزن برقی دستی نیاز نخواهم داشت!”، درست است؟

انتخاب همزن برقی

اشتباه!

همزنهای برقی دستی فوق العاده اند و یک همزن برقی دستی می تواند برخی از کارها را 10 برابر بهتر از یک همزن برقی انجام دهد. آنها کنترل خیلی زیادی به شما می دهند!

مزیت دیگر این است که دوره های خسته کننده «بهم خوردن پره ها و کاسه» با یک همزن برقی دستی بسیار کمتر است! من اصرار دارم که رویه شکلاتی کیک خود را با همزن برقی دستی آماده کنم. با یک همزن برقی خمیر گلوله می شود و 3 برابر بیشتر طول می کشد.

بعنوان یک نانوای(قناد-آشپز) تمام وقت به اندازه کافی از همزن برقی دستی استفاده کرده ام. برخی از آنها شگفت انگیز بودند و برخی دیگر نیز مرا بسیار ناامید کردند. من همچنین تصمیم گرفتم این هفته هنر نمایی کنم(در خصوص طرح ها)، در واقع در رشته معماری مدرک-دارم و میتوانم طراحی کنم. این طرح ها باید به شما کمک کنند تا منظور من را متوجه شوید. امیدوارم از طرح های کوچک، فوق العاده فنی و زیبای من لذت ببرید. من حتی آن‌ها را مانند طراحان حرفه‌ای قاب گرفته ام.

لطفاً توجه داشته باشید: این پست حاوی لینک های پیوست می باشد، به این معنا که اگر در نهایت یکی از این محصولات را خریداری کنید، من پورسانت اندکی دریافت می‌کنم – اما اینکار هیچگونه هزینه اضافی برای شما ندارد. من معتقدم که هر کدام ارزش هزینه پرداختی را دارند. و مفتخرم که این ابزارها را به شما توصیه می کنم زیرا می دانم که آنها عمر آشپزی شما را با مقرون به صرفه ترین هزینه ممکن افزایش می دهند.

لیست پیشنهادی کابران همزن برقی دیجی کالا

خط جدا کننده

همزن مولینکس مدل ABM11

همزن مولینکس مدل ABM11

  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
  • عملکرد: عملکرد توربو (Turbo)
مشاهده محصول در دیجی کالا
همزن سیلور کرست مدل 300

همزن سیلور کرست مدل 300

  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
  • عملکرد: عملکرد توربو (Turbo)
مشاهده محصول در دیجی کالا
همزن فوما مدل FU-1346

همزن فوما مدل FU-1346

  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
  • عملکرد: عملکرد توربو (Turbo)
مشاهده محصول در دیجی کالا
همزن بوش مدل MFQ4730

همزن بوش مدل MFQ4730

  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
  • عملکرد: عملکرد توربو (Turbo)
مشاهده محصول در دیجی کالا
همزن مینی مکس مدل MMX-909

همزن مینی مکس مدل MMX-909

  • قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
مشاهده محصول در دیجی کالا

راهنمای خرید همزن برقی دستی: 1. پایه همزن برقی دستی

راهنمای خرید همزن برقی دستی: 1. پایه همزن برقی دستیمنظور من، آن طرفی از همزن برقی دستی می باشد که هنگام عدم استفاده از همزن روی پیشخوان می گذارید. اگر پایه بیش از حد کوچک باشد، همزن برقی دستی به کرات واژگون می شود! کاملا” واضح است که این مسئله می تواند باعث خرابی همزن شود.

حتماً مدلی را خریداری کنید که دارای لبه های خیلی منحنی یا گرد به سمت پایه نباشد. بهترین مورد زمانی است که شکل بدنه همزن مستقیماً در یک سطح کاملاً صاف پایین می رود.

برخی از طراحان اغلب سعی می کنند همزن شکل زیبایی داشته باشد و یک قوس کوچک ابتکاری را به زیر پایه همزن اضافه می کنند. خیلی نا کارامد است. یک تغییر جزئی در یک سطح کاملاً صاف ممکن است تبعات چندانی نداشته باشد.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]بهترین راه تست کردن آن است.همزن را روی یک سطح صاف قرار دهید و با فشار دادن آن با مقادیر مختلف نیرو، پایداری آن را آزمایش کنید.پایداری پایه شامل زاویه خروج سیم برق از همزن برقی دستی نیز می شود.

ممکن است بی فایده به نظر برسد، اما اگر زاویه خیلی زیاد باشد، پایداری همزن را در حالت ایستاده به خطر می اندازد. اطمینان حاصل کنید که سیم مانع از پایداری نمی شود.

راهنمای خرید همزن برقی دستی: 2. شکل سری ها (تیغه ها)

اتصالات سری صرفا” اتصالات سری هستند، درست است؟ اما من به این نتیجه رسیده ام که موارد بیشتری در مورد آن ها وجود دارد!

شوهر عزیزم پارسال یک یخچال نو خریداری کرد. و از اینکه به شدت به یک همزن برقی دستی جدید نیاز دارم، اطلاع داشت. من در مورد لوازمی که می خرم بسیار نکته سنج هستم و او این را می داند.

خانم فروشنده فروشگاه لوازم خانگی، یک همزن برقی دستی بوش را به شدت توصیه و پیشنهادی به وی داده بود که نمی توانست رد کند.

من در مورد خرید ناگهانی او تردید داشتم، اما معلوم شد که یکی از بهترین همزنهای دستی است که تا بحال داشته ام و بسیاری از معیارها را برآورده می کند، اما دلیل اصلی که من این همزن برقی دستی را بسیار دوست دارم وجود انحنای کوچک منحصر به فردی در اتصالات سری همزن می باشد.راهنمای خرید همزن برقی دستی: 2. شکل سری ها (تیغه ها)این دستگاه ها همه چیز را در حداقل 30 درصد زمان کمتر آماده می کنند. شگفت انگیز است! تصور می‌کنم که وجود یک انحنای ظریف در حین هم زدن، مواد را خیلی بیشتر هم می‌زند و فرآیند خامه‌زنی/هم زدن را تسریع می‌کند.

این مزیت کوچک در طی یک سال گذشته باعث صرفه جویی زیادی در زمان من شده است

لطفاً توجه داشته باشید که این ویژگی ضروری نیست، فقط یک “ترجیح” بسیار مفید است.

می‌دانم که همزنهای دستی بوش همه جا در دسترس نیستند، بنابراین اگر نمی‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید، زیاد نگران نباشید. همزنهای دستی شگفت انگیز زیادی وجود دارد! من نظر خود را در انتهای پست با شما در میان می گذارم.

راهنمای خرید همزن برقی دستی: 3. وزن همزن برقی دستی

راهنمای خرید همزن برقی دستی: 3. وزن همزن برقی دستیآیا تا به حال یک رویه کیک را در 7 دقیقه آماده کرده اید؟

یا خمیری که باید 5 دقیقه زده شود؟

حتی سبک ترین همزن برقی دستی هم بعد از حدود 2 دقیقه ممکن است سنگین به نظر برسد.

از طرف دیگر، اگر یک همزن برقی دستی فوق‌العاده سبک داشته باشید که راحت می افتد، کمکی نمی‌کند. می دانم که دارم اغراق می کنم، اما همه ما یک el-cheapo داشته ایم که 5-10 بار در روز واژگون می شود.

جالب نیست.

مخصوصاً زمانی که روی سری ها خمیر وجود دارد و روی پیشخوان پخش می شود

از نظر من، وزن ایده آل یک همزن برقی دستی باید حدود 680 گرم (1.5 پوند ) بدون هر گونه اتصالاتی باشد. البته می توانید وزن خود را تا 650 گرم کاهش دهید، اما هر چیزی سبک تر از آن بیش از حد کم دوام خواهد بود.

وزن همزن برقی دستی لزوما روی جعبه ذکر نمی شود، پس حتما ترازوی خود را همراه داشته باشید تا بتوانید آن را در فروشگاه وزن کنید! ممکن است غیر عادی به نظر برسد، اما زمانی که به آن فکر می کنید، تا حدی نیاز به سختگیرانه می باشد.

راهنمای خرید همزن برقی دستی: 4. وات همزن برقی دستی

شما همزنهای دستی قدرتمندی را در بازار می یابید، اما ما که قصد نداریم از آن برای به حرکت درآوردن اقیانوس استفاده کنیم.

از طرف دیگر، شما یک همزن نسبتاً قدرتمند می خواهید که بخوبی کار کند.

من اخیراً یک ویدیوی یوتیوب توسط Cupcake Jemma را تماشا کردم که در آن آنها همزن های برقی مختلف مورد بررسی قرار گرفتند. بسیار آگاهی بخش بود! متوجه شدم که وات بالاتر به معنای کیفیت بیشتر نیست!وات همزن برقی دستیوات به میزان برق مصرفی همزن شما اشاره دارد، نه میزان خروجی آن! یک همزن با وات پائین تر اغلب به این معناست که تجهیزات داخل همزن برقی دستی شما از کیفیت بهتری برخوردارند، و لذا برای کار کردن به وات کمتری نیاز دارند.

بنابراین وات بالاتر به معنای کیفیت بیشتر نیست!

با توجه به تجربه من، 350 وات برای یک همزن برقی دستی ایده آل است. اما در نهایت، این تصمیم شما به شما بستگی دارد. تاکنون 350 وات بهترین کارایی را برای من داشته است.

راهنمای خرید همزن برقی دستی: 5. تنظیمات سرعت همزن برقی دستی

راهنمای خرید همزن برقی دستی: 5. تنظیمات سرعت همزن برقی دستیوجود گزینه سرعت توربو ضرورتی ندارد. همزن برقی دستی کنونی من فاقد آن است و واقعا” یک ثانیه را هم از دست نداده ام.

در واقع مهمتر این است که سرعت پائین در همزن شما واقعا” کم باشند. من 2 همزن برقی دستی داشتم که در حالت “کمترین سرعت” واقعاً سریع بودند! در صورت امکان سعی کنید این مورد را در فروشگاه تست کنید.

راهنمای خرید همزن برقی دستی: 6. قیمت همزن برقی دستی

قیمت همزن برقی دستی

فیلم “نیمه شب در پاریس” را تماشا کرده اید؟ مادر راشل مک آدامز چند بار می‌گوید: «هر چقدر پول بدهی همانقدر آش می خوری. جنس ارزان نامرغوب است!».

اما من واقعاً حس نمی کنم که این مطلب درست باشد.

برخی از برندهای معروف همزنهای دستی خیره کننده ای دارند، که بسیار سنگین و غیر کاربردی هستند. خیلی عجیب اما واقعیت است: هنگام خرید همزن برقی دستی، قیمت همیشه تضمین کننده کیفیت نمی باشد. این مشخصات هستند که کیفیت همزن برقی دستی را تعیین می کنند.

راهنمای خرید همزن برقی دستی: 7. جهت چرخش سری ها

راهنمای خرید همزن برقی دستی: 7. جهت چرخش سری هااین نکته فوق العاده حائز اهمیت است. به طور کلی، ما چیزها برای ترکیب شدن آنها با هوا، هم می زنیم. بنابراین مهم است که مواد اولیه برخلاف گرانش حرکت کنند، یعنی از پایین شروع و به بالا ختم شود.

برای انجام این کار، جهت چرخش باید از قسمت داخلی به سمت بیرون بوده و مواد اولیه را به بالا هدایت کند.اگر جهت چرخش از بیرون به سمت داخل باشد، پس مواد اولیه به اجبار پایین می‌روند و در نتیجه هوای کمتری وارد مخلوط می‌شود.

به نحوی همزن برقی دستی را مانند مته در مقابل خود نگه دارید، لازم است همزن چپ خلاف جهت عقربه های ساعت و همزن سمت راست در جهت عقربه های ساعت بچرخد.

بهترین برند همزن برقی دستی

بهترین برند همزن برقی دستی

امروزه برندهای مختلف همزن برقی دستی در بازار وجود دارند. برخی از این برندها از سایرین بهتر می باشند. پس کدام برند بهتر است؟ پاسخ به این سوال آسان نیست. بهترین برند برای هر کس بعلت متفاوت بودن نیازها، فرق می کند. چیزی که برای یک کاربر بهتر عمل می کند ممکن است برای دیگری مناسب نباشد. برای انتخاب بهترین همزن برقی دستی، همیشه بهتر است امکانات ها و کارایی چندین مدل مختلف را با هم مقایسه کنید.

نحوه انتخاب بهترین همزن برقی دستی

اگر به دنبال یک همزن برقی دستی جدید هستید، فراوانی برندها و مدل های مختلف موجود در بازار ممکن است باعث حیرت شما شود. با وجود فراوانی موارد انتخابی چگونه می توانید بهترین همزن برقی دستی را انتخاب کنید ؟ به جای ناامید شدن، با دانستن آنچه بایستی در دستگاه خود جستجو کنید، انتخاب بهترین همزن برقی دستی را برای خود ساده نمائید. برند تجاری همزن برقی دستی یکی از موارد مهم محسوب می شود. چه امکاناتی با همزن برقی دستی عرضه می شوند؟ آیا دارای گارانتی می باشد؟ نظر دیگران در مورد دستگاه چیست ؟ بهره گیری از نظرات دیگران ضروریست و مطمئناً به تسهیل خرید یک همزن برقی دستی که مکررا” انتظارات شما را برآورده می کند، کمک خواهد کرد.

نتیجه گیری

  • حالت پایدار همزن برقی دستی مد نظر خود را بررسی کنید. جدا” در این مورد کوتاهی نکنید. می توانید در هر مورد دیگری کوتاهی کنید، اما در مورد این یکی نه.
  • سعی کنید یک همزن با اتصالات سری منحنی تهیه کنید تا باعث صرفه جویی در زمان هم زدن شود. (این ضروری نیست، فقط یک امتیاز خوب محسوب می شود)
  • وات بالاتر به معنای کیفیت بهتر نمی باشد. اغلب وات کمتر نشان دهنده تجهیزات بهتر داخل همزن برقی دستی است. از نظر من 350 وات ایده آل است.
  • یک همزن برقی دستی تهیه کنید که خیلی سنگین نباشد. 680 گرم (1.5 پوند ) عالی است.
  • به دنبال زیبایی نباشید، به دنبال کارایی باشید. تقریبا هر روز از این همزن برقی دستی استفاده خواهید کرد. زیبایی یک امتیاز است. همزنهای دستی زیبا از برندهای معروف هزینه بسیار بیشتری را نیز برای شما در پی خواهند داشت.
  • همیشه مشخصات دستگاه را بخوانید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. براساس حقایق تصمیم بگیرید و نه برند تجاری!
    جهت چرخش سری ها را بررسی کنید – باید از سمت داخل به بیرون باشد.
  • خیلی ایده آل گرا نباشید. گاهی اوقات باید تصمیم قطعی بگیرید. بهترین چیزی که با پول خود می توانید تهیه کنید چیست ؟ مادامیکه همزن شما دوام بیاورد، نباید مشکلی وجود داشته باشد.

سوالات متداول

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”همزن برقی دستی من چقدر عمر می کند؟” answer-0=”عمر همزن های دستی متفاوت است. برند تجاری عامل مهمی در طول عمر مورد انتظار دستگاه محسوب می شود. معمولا، همزن برقی دستی با یک سال گارانتی عرضه می شود. در صورت خراب شدن دستگاه طی این مدت زمان، با این گارانتی یک جایگزین رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. با اینحال، اکثر همزن های دستی سه تا چهار سال عمر می کنند.” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”آیا می توانم عمر همزن هان خود را افزایش دهم؟” answer-1=”برای افزایش طول عمر همزن برقی دستی و برای مراقبت و نگهداری مناسب از دستگاه به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید. همزن برقی دستی را تمیز نگه داشته و پس از هر بار استفاده از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید.

لیست 37 عدد پرفروش ترین همزن برقی دیجی کالا

خط جدا کننده

5/5 - (2 امتیاز)
منبع
engineershuhub

لیلا رحیمی

سلام! من نویسنده وب سایت مسیر انتخاب هستم و اینجا به اشتراک گذاری مطالب و آموزش‌هایی که در زمینه های مختلف، می‌پردازم. با من همراه باشید تا در دنیای وب به تازگی‌ها و ایده‌های جدید پی ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا