کالای دیجیتال

راهنمای خرید هندزفری بی سیم: چگونه بهترین راه انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین هندزفری بی سیم اصل 2024 را انتخاب کنیم؟

wireless-erbuds

انتخاب بهترین هندزفری بی سیم اصل فرآیند دشواری می باشد، بنابراین تصمیم گرفته‌ایم فهرستی از مدل‌های کنونی مورد علاقه امان در بازار‌ را گردآوری کنیم. تعداد زیادی از این هدفون بی‌سیم برای ما فرستاده شده که بدون کابل هستند، و ما به سرعت متوجه شدیم که بسیاری از آن‌ها، چیزی که ادعا می کنند، نیستند. برخی از محصولات موجود در بسیار بازار به دردنخور و برخی از آنها نیز عالی هستند. انتخاب محصول مناسب می تواند گیج کننده باشد، اما بیائید تلاش کنیم اندکی آن را شفاف تر کنیم.

من در نظراتم در مورد وضعیت کنونی بازار هندزفری بی سیم صادق خواهم بود. در این راهنمای خرید، فقط انواعی را توصیه می‌کنم که احساس می‌کنم ارزش خریدن دارند و برای خریدار ارزش کالا با پول پرداختی تناسب دارد.

بیشتر سایت‌های فناوری این مقالات را برای کسب درآمدهای اضافی می‌نویسند و همچنین هندزفری‌هایی را فهرست می‌کنند که واقعاً هرگز امتحان نکرده‌اند. آنها فقط در تلاش برای یافتن یک هندزفری هستند تا آن را با قیمت مشخصی در سایت قرار داده و برای سایت خود کسب درآمد کنند. من در اینجا اینکار نمی کنم، چون نمی خواهم فریب بخورید، بلکه می خواهم بیشترین بهره را از پول خود کسب کنید و از خریدهای خود راضی باشید.

هندزفری بی سیم

شرکت‌ها باید این نوع محصولات را بهتر بسازند، و اگر هدفون صدای خوبی نداشته باشد، حس خوبی ایجاد نکند، یا به اندازه هندزفری‌های بلوتوثی سیمی یا دارای بند گردن با قیمت مشابه، دوام نداشته باشد، هیچ امتیازی در انتخاب اولیه این هندزفری وجود ندارد.

در حال حاضر هندزفری‌های بی‌سیم واقعی بسیار اندکی در بازار وجود دارند، با اینحال، تعدادی از آنها شگفت‌انگیز هستند که در چند ماه گذشته از آزمایش آن‌ها لذت برده‌ام و شروع به عرضه ایده زندگی بدون کابل کرده‌ام. البته، نداشتن کابل تجربه ای بسیار آزادی است، بنابراین اجازه دهید به لیست 10 بهترین هدفون بی سیم واقعی که باید در سال 2022 خریداری کنید، بپردازیم. همچنین پیشنهاد می شود مقاله بهترین ایرپادها رو نیز مطالعه کنید.

لیست پیشنهادات خریداران هنذفری بی سیم دیجی کالا

خط جدا کننده

هندزفری بلوتوثی نیا مدل AirPods Pro2

هندزفری بلوتوثی نیا مدل AirPods Pro2

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: Lightning
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
مشاهده محصول در دیجی کالا
هدفون بی سیم باسئوس مدل FRD NGTW060001 TWS W11

هدفون بی سیم باسئوس مدل FRD NGTW060001 TWS W11

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: Bluetooth
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
مشاهده محصول در دیجی کالا
هدفون بلوتوثی انکر مدل VR P10 A3850

هدفون بلوتوثی انکر مدل VR P10 A3850

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: USB Type-C
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر آب
مشاهده محصول در دیجی کالا
هندزفری بلوتوثی لانگسدوم مدل Theta4

هندزفری بلوتوثی لانگسدوم مدل Theta4

  • نوع گوشی: دو گوشی
  • رابط‌ها: Bluetooth
مشاهده محصول در دیجی کالا
هدفون بی سیم بنگ اند آلفسن مدل 3.0 E8

هدفون بی سیم بنگ اند آلفسن مدل 3.0 E8

  • نوع گوشی: دو گوشی
مشاهده محصول در دیجی کالا

فناوری هندزفری بی سیم واقعی تکامل یافته است

بسیار خوب، محصولات مناسبی در بازار موجود هستند، با اینحال در بیشتر موارد، انبوهی از آشغال‌های OEM با نام برندتجاری تغییر یافته وجود دارد. اینها مطلقا” هدر دادن پول شما هستند و بایستی از آنها اجتناب کنید. متأسفانه تشخیص اینکه کدام یک مناسب است دشوار می باشد. مشکل اصلی همین است. اجازه دهید توضیح دهم. از زمانی که اپل Airpods را عرضه کرد، شرکت‌های دیگر با محصولاتی به سختی قابل قبول وارد بازار شده‌اند تا سهمی از آن دریافت کنند. این هدفون ها انواعی از مشکلات، از اتصال ضعیف گرفته تا عمر باتری کوتاه، و گاهی اوقات اندازه بسیار بزرگ را دارا هستند.

در این لیست، می‌خواهیم هندزفری‌های بی‌سیمی را پیشنهاد کنیم که واقعاً کار می‌کنند. با این حال، برخلاف سایر سایت‌های بررسی هدفون و هندزفری بی سیم ، در واقع ما همه این هندزفری‌های فهرست شده در زیر را آزمایش کرده‌ایم. و آن‌هایی را که باید خریداری کنید را بر اساس معیارهای کیفیت صدا، ویژگی‌ها، عملکرد و قیمت، مورد نقد قرار می دهیم.

چرا این کار را می کنیم؟

بسیاری از افرادی غیر مطلع محصولاتی را براساس برند تجاری  خریداری کرده و تصور می کنند که حتما خوب می باشند در حالیکه واقعاً نیستند. مسیر انتخاب همیشه طرف خوانندگان را خواهد گرفت، حتی اگر این موضوع ارتباط ما را با برندها بد جلوه دهد. این سایت به نفع خوانندگان می باشد و نه شرکت های تولید گوشی و هندزفری. اگر یک شرکت می خواهد نقد مثبتی داشته باشد، تنها چیزی که می خواهیم این است که یک هندزفری خوب بسازد…. ساده است.

اکنون به اینکه چرا بسیاری از هندزفری های بی سیم واقعی ارزش خرید ندارند، می پردازیم. در واقع کیفیت با سایز تنزل می کند. شرکت‌ها سعی می‌کنند فناوری‌های زیادی را در یک فضای کوچک جای دهند و در انجام این کار، با مشکلاتی مواجه می‌شوند. متأسفانه، ما هنوز در مراحل اولیه چرخه عمر این نوع محصول قرار داریم. به دلیل حذف جک هندزفری 3.5 میلی‌متری از گوشی‌های برتر، افراد بیشتری از هدفون های سیمی دور می‌شوند. پس از حمله اولیه به محصولات با کیفیت پایین، احساس می‌کنم بازار اکنون بسیار قوی می باشد و هندزفری‌های بی‌سیم بسیار خوبی برای خرید در سال 2024 وجود دارد.

نکاتی که باید هنگام خرید هندزفری های بی سیم اصل مد نظر قرار دهید

هنگام خرید این نوع هدفون، چند حیطه وجود دارد که واقعاً برای من قابل توجه هستند. البته هیچ یک از هدفون هایی که تا به امروز تست کرده ام کامل نیستند، اما اگر بتوانید تعادل خوبی در این حیطه ها پیدا کنید، تجربه کاربری عالی خواهید داشت.

اندازه و راحتی

اول از همه، شما محصولی را می خواهید که مناسب باشد.

بسیاری از هندزفری های بی سیم واقعاً حجیم هستند و به سختی درون گوش جا می شوند. اپل با آویزان کردن باتری و گیرنده‌ها از آن پایه عجیبی که از گوش‌های شما آویزان است، این مشکل را در ایرپادها رفع کرد. شرکت‌های دیگر، بنا به دلایلی، تصمیم به ساخت محصولات بیرونی گرفتند و این به معنای نماهای گسترده و تعادل ضعیف می باشد.

جا دادن هندزفری های بیش از حد حجیم، به خصوص اگر گوش های کوچکی داشته باشید، به سختی قابل انجام است، و توزیع وزن در قسمت پشتی باعث می شود که اگر کارهای فعال تری نسبت به نشستن انجام می دهید، ماندن آنها در جایشان دشوار باشد.

پیشنهاد می کنم به دنبال یک طراحی ارگونومیک مناسب باشید که به خوبی درون گوش شما جای گیرد، اتصال خوبی ایجاد کند و هنگام حرکت نیفتد. اگر می‌خواهید نمونه‌ای از طراحی ضعیف و یکی از بدترین هندزفری‌های موجود در بازار را ببینید، به دنبال Master & Dynamic MW07 باشید . برعکس، اگر محصولی با تناسب شگفت انگیز می خواهید، هدفونYH623 مناسب است.

کیفیت صدا

در طول دو سال گذشته، من حدود 60 جفت هندزفری بی‌سیم را امتحان کرده‌ام و 50 درصد از آنها کاملاً ناخوشایند به نظر می‌رسند. این از نظر استانداردهای audiophile، خوب نیست، و چگونه کسی می تواند متوجه شود که صدا وحشتناک است. باس ضعیف و نازک رایج ترین مورد می باشد و اغلب با یک صدای کلی نازک طولانی ترکیب می شود.

عیب دیگری که قابل مشاهده است فقدان ولوم صدا می باشد. صدای برخی از این هندزفری ها به اندازه کافی افزایش نمی یابد که صدای موسیقی شما را لذت بخش کنند. محدودیت ولوم صدا می تواند بسیار خسته کننده باشد. من هدفون هایی را ترجیح میدهم صدای آنها از میزان صدای گوش دادن معمولی من کمی فراتر رود، و نمی‌خواهم از هندزفری‌هایم به‌دلیل خالی شدن آشکار باتری‌ها، با شارژ 100% استفاده کنم. امسال شاهد بوده ایم که صدا بسیار جدی گرفته شده است. استانداردهای شاخص برای تولید صدا تا حد زیادی بهبود یافته و تمرکز بهتری روی تنظیم صدا وجود دارد.

لطفا وصل شوید (موسوم به ضعف اتصال بلوتوث)

در نهایت، ممکن است مشکلات جفت شدن داشته باشید. بله، برخی از شرکت‌ها در واقع هندزفری‌هایی را برای من ارسال کرده‌اند که یکی از هندزفری‌ها در حین پخش کمی عقب‌تر از دیگری می باشد. محض اطلاع، زمانی که از نوشتن نقد یا توصیه آنها به خوانندگان خود خودداری می کنیم، دیوانه می شوند. در این مرحله، پاسخ ما کاملا استاندارد بوده است. اگر می خواهید نقد خوبی از هدفون خود داشته باشید، هندزفری های خوبی بسازید. فقط حداقل ها را انجام ندهید و انتظار واکنش مثبت را داشته باشید.

 شرکت‌های تولید گوشی‌های بی‌سیم واقعاً بازی خود را در این زمینه تقویت کرده‌اند و این یک مکاشفه بوده است. بلوتوث 5.0 به سرعت در حال تبدیل شدن به استاندارد در این فناوری می باشد و بسیاری از تولیدکنندگان شروع به ارائه حالت تاخیر پائین کرده اند. اگر زیاد ویدیو تماشا می کنید، این تأخیر پائین مهم است. تأخیر، در این مورد، بعنوان تأخیر بین چیزی که روی صفحه می بینید و چیزی که می شنوید توصیف می شود. بنابراین هنگام تماشای فیلم، یوتیوب یا بازی، هدفون شما باید همزمان بوده و با تأخیر پائین فعال باشد.

عمر باتری

عمر باتری هندزفری های بی سیم همیشه یک مشکل بوده است. شما محصول مینیمالی دارید که خیلی افتضاح کار می کند اما هنوز باید به اندازه کافی کوچک و سبک باشد تا درون گوش شما جا شود. با پخش قابل حمل بیشتر از طرق کیس های شارژ یکپارچه ای که در آن هندزفری را شارژ می کنید زمان پخش حدود 6 تا 8 ساعت است. این برای اکثر موقعیت‌ها به خوبی جواب می‌دهد، اما ممکن است در یک پرواز طولانی یا سفر طولانی کمپینگ و غیره شارژتان تمام شود.

نتیجه گیری

هندزفری های بی سیم اصلی یک راهکار عالی هستند، اما هنوز برای بلوغ نیاز به زمان دارند. احساس می‌کنم تعداد زیادی از این مدل‌های هندزفری موجود برای به اتمام رساندن کار و نه به این دلیل که در واقع تجربه کاربر را بهبود ‌بخشند، عرضه شده‌اند. اگر قرار بود یکی را خریداری کنم، Air pods اپل، Free buds هواوی یا Jabra Elite بود.

این در صورتی است که مجبور بودم انتخاب کنم. در واقع، من هیچکدام از اینها را استفاده نمی‌کنم، زیرا هندزفری‌های بلوتوثی و بی‌سیم دارای بند گردن عملکرد قابل‌توجهی نسبت به هزینه صرف شده دارند. مطمئناً این حوزه ای است که در آینده به بررسی و جستجو آن ادامه خواهم داد، اما در حال حاضر، آنها تجربه کاربری من را با توجیه هزینه ها، بالا نمی برند.

سوالات متداول هندزفری بی سیم

هندزفری های بی سیم ایده آل برای آیفون کدامند؟

برای طرفداران آیفون، هندزفری‌های بی‌سیم عالی به دلیل ادغام غیر ملموس با iOS، Airpod Pro می باشند. تراشه H1 امکان جفت شدن و اتصال سریع با سایر ابزارها را فراهم می‌کند، و حتی امکان حذف یکپارچه نویز وجود دارد که به کاهش مقدار قابل توجهی از نویز پس‌زمینه کمک می‌کند. همچنین، با باس (بم ترین بخش بسامد صوتی) فزاینده و طیف گسترده ای از پیشرفت های کیفیت زندگی، شگفت انگیز است.

هندزفری های بی سیم عالی برای اندروید کدامند؟

هنگام بحث در مورد هندزفری های بی سیم، مشتریان اندروید انتخاب های زیادی دارند. برندهایی مانند سامسونگ، آنکر، و Plantronics همگی ممکن است با ابزارهای اندرویدی کار کنند. ما سامسونگ گلکسی پلاس را برای کسانی که بودجه محدودی دارند ترجیح می دهیم.

TWS می تواند بیانگر چه چیزی باشد؟

هندزفری های بی سیم اصل معمولاً به عنوان “TWS” در نظر گرفته می شوند که ممکن است متوجه شوید حرف اول هندزفری های بی سیم اصل نیست. آنچه TWS مخفف آن است، استریو بی سیم واقعی می باشد. از آنجایی که هندزفری های بی سیم واقعی به صورت جفت عرضه می شوند و به صورت استریو کار می کنند، به عنوان TWS در نظر گرفته می شوند. این اصطلاح کاملاً بدساخت است، اما به کار گرفته شده، و هم اکنون، این اصطلاح در این زمینه معمول می باشد.

آیا بی سیم بودن می تواند به کیفیت صدا لطمه بزد؟

قبل از اینکه به مشخصات بی سیم بپردازیم باید به یک مورد دیگر توجه کنیم: هدفون های سیمی حتی در جایی که ممکن است به دنبال هندزفری های طرفدار موسیقی باشید، وجود دارند. با وجود انتخاب های شگفت انگیز زیادی در فضای بی سیم ، موردی وجود دارد که ممکن است صرفاً مانع از کیفیت صدا شود و آن در دسترس بودن انتقال بلوتوث است. زیرا با بلوتوث صدای شما در مسیری که انتقال آن را آسان می‌کند، فشرده می‌شود، اما این می‌تواند منجر به از دست رفتن اطلاعات موجود در فایل اصلی شود. گذشته از آن، این حقیقت وجود دارد که هندزفری هایی مانند Airpods Pro مجهز به قابلیت حذف نویز هستند که باعث حذف نویز پس زمینه می شوند تا تجربه شنوایی کلی شما را افزایش دهند. این یک ویژگی است که به ندرت در یک هندزفری سیمی آن را دریافت می کنید، و بهترین حذف نویز در رده کارخانه هایی مانند Bose و Sony به طور خاص از طریق ارائه بلوتوث آنها در دسترس است.

در بهترین هندزفری های بی سیم به دنبال چه چیزی باشیم؟

به دلایلی بهترین هندزفری های بی سیم بخش بزرگی از بازار صدا را در اختیار دارند. در اصل، از آنجاییکه در تعداد فزاینده ای از تلفن‌ها از جک هندزفری اجتناب می شود، هندزفری‌های متصل از طریق بلوتوث برای افرادی که در مسیر موسیقی گوش می کنند یک ضرورت تقریبا” واقعی می باشد. از این گذشته، بیرون کشیدن هندزفری های بی سیم از دورن کیفتان بسیار راحت تر از انواع سیمی است. بعد از آنکه اپل نسل اولیه Airpods را در سال 2016 عرضه کرد، هندزفری های بی سیم برتر به طور خاص مسیر “بی سیم درست” را تغییر دادند، بنابراین بسیاری از این دستورالعمل ها ممکن است در هنگام خرید بر ویژگی ها و ملاحظات بیشتری آن الگو از هندزفری ها متمرکز شوند. در این نوع هدفون ها، سیم به طور کامل قطع می شوند و هر هندزفری آزاد می باشد تا با گوش های مربوطه متناسب شود. برخی از هدفون ورزشی، ممکن است یک بند گردن برای تناسب ایمن، باتری بزرگ و ویژگی‌های اضافی مانند ضد آب و عرق و اندازه‌های مختلف نوک گوش داشته باشند.

لیست 37 مدل پرفروش ترین هدفون، هدست و هنذفری دیجی کالا

خط جدا کننده

5/5 - (3 امتیاز)
منبع
Audio Phile ON

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا