راهنمای خریدکالای دیجیتال

راهنمای خرید پاد سیستم: نحوه انتخاب بهترین Pod vape برای نیازهای خود

معیارهای اصلی برای انتخاب بهترین پاد ویپ

 پاد سیستم ها طی چند سال گذشته به‌طور باورنکردنی در جامعه ویپینگ (استفاده کنندگان از سیگارهای الکترونیکی) محبوب شده اند، و دلایل فراوان و خوبی برای آن وجود دارد. بخش عمده ای از محبوبیت سیستم های پاد صرفاً به این دلیل است که بسیار عالی به نظر می رسند. سیستم های پاد بدون شک کوچکترین و شیک ترین دستگاه های موجود در بازار کنونی هستند. عامل مهم‌تر این است که بیش از هر زمان دیگری، در سیستم‌های پاد از جدیدترین فناوری‌های ویپینگ توسعه یافته توسط سازندگانی مانند Innokin استفاده می‌ شود. پاد ویپ ها تقریبا” همیشه بهترین دستگاه ویپینگ برای مبتدیان بوده و همچنین به طور فزاینده ای در بین ویپرهای با تجربه تر در حال محبوب شدن هستند.

راهنمای خرید پاد سیستم

 خلاصه، چه در صدد خرید اولین دستگاه ویپینگ(سیگار الکترونیکی ) خود باشید و چه بخواهید دستگاه فعلی خود را ارتقاء دهید، احتمال زیادی برای مد نظر قرار دادن یک سیستم پاد وجود دارد. در این مقاله، قصد داریم در این فرآیند به شما کمک کنیم. با وجود تعداد فراوان سیستم های پاد موجود در بازار برای مبتدیان و متخصصان، چگونه می توان بهترین پاد ویپ را متناسب با نیازهای خود انتخاب کرد؟ ما مواردی را که قبل از خرید باید بدانید شرح خواهیم داد. ابتدا، اجازه دهید کمی بیشتر در مورد اینکه چرا سیستم های پاد تا این حد محبوب هستند، بدانیم.

شروع: چرا باید پاد ویپ را انتخاب کنید؟

 پاد سیستم تنها به دلیل کوچک و شیک بودن بهترین انواع دستگاه های ویپینگ (سیگار الکترونیکی ) فعلی نیستند. آنها همچنین کاربرپسندترین دستگاه های ویپینگ موجود در بازار محسوب می شوند. با وجود یک سیستم پاد، هرگز مجبور نیستید نگران سازگاری اجزای مختلف دستگاه پاد سیستم خود با یکدیگر باشید، زیرا یک سیستم ویپینگ فقط با پادها و کویل های طراحی شده برای آن کار می کند. نیازی به نگرانی در مورد پیام های خطایی مانند “Check Atomizer” و “Resistance Low”، که گاهی اوقات در مورد مادهای ویپ و مخازن sub-ohm وجود دارد، نیست.

سیستم های پاد همچنین برای ویپرهای تازه کار بی نهایت راحت می باشد. اغلب پر کردن یک ویپ پاد یا تعویض کویل آن بسیار ساده تر از پر کردن یا تعویض کویل در یک مخزن sub-ohm است. هنگام اتصال پاد به دستگاه، نیازی به نگرانی در مورد رشته‌های متقاطع وجود ندارد، زیرا پاد به سادگی وارد دستگاه می‌شود. سیستم‌های پاد معمولاً رابط‌های ساده‌تری داشته و استفاده از آنها بسیار راحت است.

آخرین دلیل محبوبیت پاد سیستم این است که هرگز از تحول برای برآورده کردن نیازهای جامعه ویپینگ دست برنداشته‌اند. پاد ویپ‌ها چند سال است که در بازار وجود دارند، و برخی از ویپرها برای پنج سال یا بیشتر از سیستم‌های پاد استفاده می‌کنند. هنگامی که افراد می خواهند آن را ارتقاء دهند، احتمالا” به دنبال ویپ مادها نبوده بلکه به دنبال سیستم های پاد قدرتمندتر باشند. تولیدکنندگان با عرضه نسل جدیدی از پاد مادهای دارای قابلیت‌های بیشتر نسبت به همیشه، با خواسته‌های جامعه همگام بوده اند

با توجه به این موضوع، اجازه دهید در مورد مسائلی که باید هنگام یافتن بهترین سیستم پاد سیستم متناسب با نیازهای خود مد نظر قرار دهیم، بیشتر بیاموزیم.

نحوه انتخاب بهترین پاد ویپ برای مبتدیان

اگر یک ویپر مبتدی و به دنبال اولین سیستم پاد خود هستید، نخستین چیزی که می‌توان گفت این است که بهترین تجربه ممکن را با یک دستگاه پاد قابل شارژ مجدد خواهید داشت. امروزه صدها رایحه مختلف e-liquid در جهان وجود دارد و اغلب این رایحه ها فقط به شکل بطری قابل دسترس هستند. اگر سیستم پاد با پاد های از قبل پر شده دارید، نمی توانید از آنها استفاده کنید. تنها راه برای تجربه همه طعم‌های مختلف صنعت پاد، استفاده از سیستم پاد قابل شارژ است. در اینجا چند نکته دیگر بیان می شود که می تواند به شما در انتخاب بهترین پاد ویپ برای مبتدیان کمک کند.

تصور نکنید که به گران ترین کیت پاد ویپ نیاز دارید

هنگام جستجو برای یافتن بهترین سیستم‌های پاد در فروشگاه آنلاین یا محلی مد نظر خود متوجه خواهید شد که این دستگاه‌های پاد سیستم با قیمت‌های بسیار متنوعی در دسترس هستند. بعنوان یک مصرف کننده، احتمالاً تصور می کنید گران ترین محصولات معمولاً بهترین هستند. با این حال، هنگام خرید یک دستگاه پاد، لزوماً اینگونه نیست. هنگام خرید دستگاه گران‌تر، هزینه‌ای برای کیفیت بالاتر پرداخت نمی‌کنید، بلکه برای قابلیت های پیشرفته‌تری که اعمال آن ها هزینه بیشتری دارد، بیشتر پرداخت می‌کنید. برای مبتدیان، خرید یک پاد سیستم ارزان‌تر کاملاً مناسب است زیرا تنها قابلیت های واقعاً مورد نیاز سادگی و قابلیت اطمینان می باشند.

یک پاد ویپ با عمر باتری کافی متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید

یکی از بهترین موارد در خصوص سیستم های پاد مبتدی این است که آنها از شیک ترین دستگاه های ویپ موجود در بازار هستند. به راحتی می توان یک ویپ پاد کوچک را در جیب خود جای داد، آن را همه جا برد و در صورت نیاز بیرون بیاورید. با این حال، یکی از چیزهایی که باید هنگام خرید اولین ویپ خود به خاطر داشت این است که خرید یک دستگاه پاد کوچکتر همیشه به این معناست که باتری کوچکتری دریافت خواهید کرد. دستگاهی را انتخاب کنید که بین قابلیت حمل و عمر باتری تعادل مناسبی داشته باشد.

سیستم های پادی را مد نظر قرار دهید که تجربه ای شبیه تر به سیگار را ارائه می دهند

اعتیاد به سیگار مسئله بسیار پیچیده ای است. شما فقط به این دلیل که به نیکوتین نیاز دارید، سیگار نمی کشید بلکه سیگار می کشید چون به تشریفات، روحیات و احساسات سیگار کشیدن عادت می کنید. یکی از آن حس ها، احساس فیلتر نرم سیگار در دهان است – چیزی که احتمالا” تا زمانی که این حس دیگر وجود نداشته باشد، متوجه آن نمی شوید. به همین دلیل فیلتر Innokin EQ تولید شده که از یک سر فیلتر نرم برای تقلید احساس واقعی کشیدن سیگار تنباکو استفاده می کند. اگر حس لامسه برای شما مهم است، به EQ FLTR علاقمند می شوید

نحوه انتخاب بهترین پاد ماد برای ویپرهای با تجربه

اگر قصد خرید یک پاد ماد را دارید، نخستین کاری که باید انجام دهید این است که از قبل تصمیم بگیرید مایل به پذیرش چه سطحی از پیچیدگی هستید. برخی از پاد مادها- مانند Innokin Scepter – در مقایسه با سیستم‌های پاد سنتی عملکرد بهتری دارند و در عین حال برای استفاده بسیار ساده و راحت هستند. Scepter گزینه های کویل متعددی را ارائه داده و دارای جریان هوای کاملاً قابل تنظیم می باشد، اما متوجه خواهید شد که تجربه استفاده از این دستگاه تفاوت قابل توجهی با دستگاهی که احتمالاً هم اکنون استفاده می کنید، ندارد. در طرف دیگر این طیف، Innokin Sensis، مزایای سیستم پاد را در دستگاهی با تمام قابلیت های مورد انتظار در یک ویپ استاندارد، ارائه می دهد. در اینجا موارد دیگری وجود دارد که باید هنگام خرید بهترین ماد متناسب با نیازهای خود مد نظر قرار دهید.

 پاد مادی با کویل های قابل تعویض انتخاب کنید

هنگامی که می خواهید به جای یک سیستم پاد از یک پاد ماد استفاده کنید، برای دستگاهی با کویل های اتومایزر قابل تعویض آماده هستید. استفاده از سیستم پادی با یک پاد کاملاً یکبار، مصرف مقرون به صرفه ترین روش ویپینگ نیست زیرا هر بار که یک سیم کویل جدید نیاز دارید باید کل پاد را دور بیاندازید. قابل تعویض بودن کویل در حین نگه داشتن پاد می تواند هزینه ویپینگ را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. یک پاد ماد با کویل های قابل تعویض نیز ممکن است چندین گزینه کویل قابل دسترس داشته باشد، که گزینه‌هایی برای سفارشی نمودن تجربه پاد در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

یک پاد ماد با جریان هوا یا سطوح قدرت قابل تنظیم را انتخاب کنید

یکی از مزایای داشتن یک پاد ماد این است که با تعویض کویل، اغلب می توان دستگاه را برای ویپینگ دهان به ریه یا مستقیم به ریه تنظیم نمود. اگر بعنوان یک ویپر جذب کسب تجربه دنبال کردن دود سیگار شده اید، این قابلیت عالی است. با این حال، تنها راه یک سیستم پاد مجزا برای ارائه یک تجربه عالی به منظور هر دو سبک استنشاق، این است که به شما امکان تنظیم جریان هوا و/یا سطح قدرت را بدهد. اگر برای یک سیستم پاد که قادر به تولید دودهای بزرگتر است آماده هستید، به دستگاهی نیاز دارید که امکان سفارشی نمودن تجربه Pod را مطابق با الزامات دقیق شما بدهد. به دنبال پاد مادی باشید که جریان هوای قابل تنظیم، سطوح متغیر توان و یا هر دو را ارائه می دهد.

یک پاد ماد با فناوری ویپینگ نسل جدید را مد نظر قرار دهید

از آنجایی که این روزها تقاضای زیادی برای سیستم‌های پاد وجود دارد، Innokin و سایر تولیدکنندگان ویپ به طور فزاینده ای اطمینان حاصل می کنند که سیستم‌های پاد پرچم‌دارشان دارای تمامی نوآوری‌های فنی جدید آنها باشد. Innokin Sensis نمونه برجسته ای از این روند است. Innokin اولین شرکت در صنعت Pod محسوب می شود که از فناوری انتقال برق متناوب به جای فناوری جریان مستقیم سنتی استفاده می کند. Sensis برق را به عنوان یک شکل موج پیوسته ارائه می دهد که می توانید آن را برای برآورده کردن الزامات دقیق خود به منظور تولید طعم و دود تنظیم نمود. ما این قابلیت را F0 می نامیم. با ارائه توان با دقت بیشتر و ارائه یک محیط گرمایش پایدارتر، F0 پتانسیل رایحه ویپ جویس را آزاد کرده و همچنین می تواند به افزایش طول عمر کویل کمک کند. Sensis همچنین دارای یک حالت کاملاً جدید – Coil+ – می باشد که به طور خودکار یک جریان کم و مختصر را پس از زدن هر پُک به کویل می دهد تا فتیله را برای پُک بعدی آماده کند.

به این پست امتیاز بدهید

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا