اسباب بازی، کودک و نوزادراهنمای خرید

در سال اول چه تعداد پوشک مورد نیاز است ؟

مقدمه

هنگام بارداری، یکی از مواردی که از ذهن شما می گذرد این است که برای نوزاد جدید به چه چیزی نیاز دارم؟ پوشک همیشه در بالای لیست قرار دارد. این واقعیت را نمی توان انکار کرد که بیشتر از آن چیزی که بسیاری از ما تصور می کنیم ممکن است پوشک کردن را تجربه نمائیم. بنابراین، اگر هم اکنون به دنبال تهیه پوشک هستید و به این مسئله فکر می‌کنید که در سال اول چه تعداد پوشک مورد نیاز است، نکات مورد نیاز شما در اینجا مطرح می شوند. همچنین در صورت تمایل می توانید مقاله راهنمای خرید پوشک بچه را مطالعه کنید.

پوشک مورد نیاز در سال اول

سال اول چه تعداد پوشک مورد نیاز است؟

برای یک کودک در سال اول، ممکن است نزدیک به 3000 پوشک مورد نیاز باشد. تعجب می کنید که چگونه حتی این امر ممکن است؟ فرض کنید – یک نوزاد تازه متولد شده تقریباً هر 2 تا 3 ساعت یکبار (حداقل) نیاز به تعویض پوشک دارد، بنابراین شما پیوسته از پوشک استفاده خواهید کرد.

خبر خوب این که با بزرگتر شدن کودک، متوجه می شوید که نسبت به مرحله نوزادی نیاز به تعویض پوشک کمتری وجود دارد. البته به این سرعت مراحل را طی نمی کنید. همچنین باید به یاد داشته باشید که نوزادان به سرعت رشد می کنند. به بسته های پوشک زیادی برای نوزادان نیاز ندارید، اما به سایز های بزرگتری نیاز خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله جدول سایز پوشک بچه را مطاله کنید.

  در اینجا نگاهی به تعداد تقریبی پوشک های یکبار مصرف مورد نیاز می اندازیم.

  • پوشک های نوزادان نارس(نارس: <6 پوند معادل7/2 کیلوگرم) – در صورت نیاز
  • پوشک نوزاد (چند هفته اول زندگی: تا 10 پوند معادل 5/4 کیلوگرم )
  • تعویض پوشک در روز: 8-12
  • تعداد خرید: 2-3 بسته یا 1-2 جعبه (بر مبنای 140 عدد در هر جعبه)
  • پوشک سایز 1 (تولد – 4 ماهگی: 8 تا 14 پوند معادل 6/3 تا 35/6 کیلوگرم )
  • تعویض پوشک در روز: 8-10
  • تعداد خرید: 13 بسته یا 3-4 جعبه (بر مبنای 164 بسته در هر جعبه)
  • پوشک سایز 2 (3 تا 8 ماهگی: 12 تا 18 پوند معادل 4/5 تا16/8 کیلوگرم )
  • تعویض پوشک در روز: 7-9
  • تعداد خرید: 15 بسته یا 4 جعبه (بر مبنای 142 بسته در هر جعبه)
  • پوشک سایز 3 (5 تا 24 ماهگی: 16 تا 28 پوند معادل 2/7 تا 7/12 کیلوگرم)
  • تعویض پوشک در روز: 6-7
  • تعداد خرید: 27 بسته یا 7 جعبه (بر اساس 136 در هر جعبه)

هنگام تهیه سایزهای محتلف پوشک، رسید را نگه دارید. در صورت لزوم، همیشه برای اطمینان از اینکه در صورت نیاز آنها برای یک سایز متفاوت قابل برگشت هستند، بررسی لازم را انجام دهید. این کار به ویژه زمانی که کودک شما یک رشد ناگهانی را پشت سر می گذارد و یکباره نیاز به سایز بزرگتر دارید، بسیار مفید خواهد بود.

سایر گزینه های پوشک

در نظر داشته باشید که این عدد بر مبنای پوشک یکبار مصرف است. خبر خوب این که اگر تصمیم دارید گزینه ای سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه تر را انتخاب کنید، گزینه های پوشک دیگری نیز وجود دارند. در مورد پوشک پارچه ای صحبت می کنیم.

اگر قصد انتخاب پوشک پارچه‌ای را دارید، برای گذراندن سال اول باید مقدار کمتری خریداری کنید. به طور کلی، داشتن ذخیره یکدستی از حدود 20 پوشک پارچه ای ایده خوبی محسوب می شد، بنابراین همیشه پوشک های تمیز و آماده استفاده در دسترس خواهد بود. گزینه‌های پوشک پارچه‌ای فراوانی، مانند پوشک‌های همه کاره، از قبل تا شده(آماده)، پوشک‌های پارچه‌ای سایز لباس و تخت موجود می باشند. بنابراین با کمی تحقیق متوجه خواهید شده کدام گزینه برای شما مناسب تر است.

نکاتی در مورد تهیه پوشک برای گذراندن سال اول

نکاتی در مورد تهیه پوشک

پوشک یکی از بهترین هدایای جش سیسمونی نوزدا محسوب می شود که می توانید درخواست کنید! از فاکتور مقدار زیادی پوشک نترسید. راه های دیگری نیز برای تهیه پوشک در سال اول وجود دارد. در اینجا چند ایده که بایستی قبل از تولد فرزند کوچک خود مد نظر قرار دهید مطرح می شود:

  • هر مرتبه که به فروشگاه می روید یک بسته پوشک بخرید.
  • هر گاه در آمازون سفارش می دهید، یک بسته پوشک به سبد خرید خود اضافه کنید.
  • از دوستان و خانواده خود بعنوان بخشی از هدیه سیسمونی نوزاد پوشک بخواهید.
  • به دنبال کوپن پوشک از جاهایی باشید که معمولاً وسایل کودک خود را از آنها می خرید. ممکن است تعجب کنید که با خرید پوشک در یک حراج مناسب چقدر می توانید پس انداز کنید.

آماده شدن برای نیازهای پوشک طی سال اول

فرقی نمی کند بچه خود را به دنیا آورده اید و یا هم اکنون حاضر باردار هستید، هرگز برای فکر کردن در مورد نحوه تهیه پوشک مورد نیاز در سال اول خیلی دیر نیست. دسترسی به پوشک روش بسیار خوبی برای کاهش استرس ناشی از آمادگی برای تولد یک نوزاد است. تا زمانیکه می توانید با برداشتن پوشک در هنگام خرید، آنها را تهیه کنید. و اگر جشن سیسمونی دارید، به مهمانان خود بگویید که با کمال میل پوشک را قبول می کنید! گاهی اوقات قدردانی بیشتری برای موارد ضروری وجود دارد.

پیشنهاد میشود در صورت تمایل مقاله چگونه پوشک بچه را تعویض کنیم را مطالعه کنید: تعویض پوشک بچه

5/5 - (2 امتیاز)

لیلا رحیمی

سلام! من نویسنده وب سایت مسیر انتخاب هستم و اینجا به اشتراک گذاری مطالب و آموزش‌هایی که در زمینه های مختلف، می‌پردازم. با من همراه باشید تا در دنیای وب به تازگی‌ها و ایده‌های جدید پی ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا