تکنولوژی

تفاوت پرینتر جوهر افشان و لیزری

مقایسه پرینتر جوهر افشان و لیزری

printer

مقدمه

تجربه پرینت با کیفیت و مقرون به صرفه با پرینتر و کارتریج های مناسب شروع می شود. هدف این راهنما کمک به شما برای درک اصل اولیه پرینت می باشد. جدا از تصمیم گیری در مورد خرید پرینتر، ما ابزارهای لازم مانند کارتریج های جوهر و تونرها که شما نیاز دارید را نیز مورد بررسی قرار می دهیم و  تفاوت پرینتر جوهر افشان و لیزری را مورد بررسی قرار می دهیم. اجازه دهید با شناخت انواع پرینترها شروع کنیم.

مقایسه پرینتر

هنگام تصمیم گیری برای خرید پرینتر، باید چندین عامل را مد نظر قرار دهید. غیر از هزینه، باید در خصوص هدف پرینتر خود نیز فکر کنید. آیا آن را برای استفاده خانوادگی مانند پرینت اسناد و برگه ها نیاز دارید یا به دنبال چیزی هستید که بتوانید برای کسب و کار کوچک خود از آن استفاده کنید؟ اینجاست که نوع پرینتر مطرح می شود. دو نوع موجود یعنی پرینترهای لیزری و جوهرافشان قابلیت های متفاوتی دارند. پیشنهاد میشود مقاله راهنمای خرید پرینتر را مطالعه کنید.

تفاوت پرینتر جوهر افشان و لیزری چیست؟

اولین کاری که باید انجام دهید تصمیم گیری در مورد نوع جوهر افشان یا لیزری می باشد. برای مثال، پرینترهای جوهر افشان برای افرادی مناسب می باشند که به دنبال پرینت با کیفیت هستند، در حالیکه پرینترهای لیزری برای کسانی که به مقادیر زیاد یا فراوانی پرینت نیاز دارند، مناسب هستند. برای درک بهتر تفاوت و مزایا و معایب آن ها، با ما همراه باشید

پرینتر جوهر افشان چیست؟

پرینترجوهر افشان متداول ترین و مقرون به صرفه ترین نوع پرینتر می باشد. پرینترهای جوهرافشان از کارتریج‌های جوهر استفاده می‌کنند تا قطرات جوهر منتقل شده بر روی کاغذ پرینتر را برای ایجاد متون و تصاویر تامین ‌کنند. تکنیک چاپ در پرینتر جوهر افشان ساده تر و راحت تر است. این پرینتر برای نیازهای اداری خانگی، به خصوص افرادی که معمولاً تصاویر را چاپ می کنند محبوب است.

مزایا

  • پرینترهای ارزان تری هستند
  • چاپ عکس با کیفیت
  • کارتریج ها به صورت گسترده ای در دسترس میباشند
  • چاپ روی انواع کاغذ
  • نگهداری راحت تر

معایب

  • کارتریج های اصلی ممکن است گران قیمت باشند
  • پرینت ها می توانند مستعد لکه شدن و محو شدن باشند
  • سرعت چاپ پائین تر
  • سینی کاغذ کم ظرفیت

پرینتر لیزری چیست؟

پرینترهای لیزری از کارتریج های تونر با رنگ دانه های پودری برای ایجاد پرینت ها استفاده می کنند. همانطور که از نامش مشخص است، این نوع پرینتر از پرتوهای لیزر برای چاپ متون یا تصاویر استفاده می کند. این نوع پرینتر بصورت گسترده ای برای استفاده در دفترکار محبوب می باشد زیرا اسناد را به سرعت پرینت می گیرد و قادر است مقادیر زیادی کاغذ را در خود جای دهد.

مزایا

  • سرعت بالای پرینت
  • پرینت عالی متون
  • پرینت در حجم بالا
  • کارتریج های تونر ارزان تر

معایب

  • پرینترهای گران قیمت
  • برای چاپ روی انواع دیگر کاغذ مانند گلاسه مناسب نیست
  • برای چاپ عکس مناسب نیست
  • نگهداری سخت و چالش برانگیز

انواع کارتریج پرینتر چیست؟

از آنجایی که پرینترها در دو نوع متفاوت می باشند، از کارتریج های چاپ مختلفی نیز استفاده می کنند.یکی از تفاوت پرینتر جوهر افشان و لیزری این است که پرینتر جوهر افشان از کارتریج جوهر یا بطری های جوهر استفاده می کند، در حالیکه پرینتر لیزری از کارتریج های تونر برای چاپ بهره می برند.

کارتریج جوهر پرینتر چیست؟

کارتریج های جوهر برای پرینترهای جوهر افشان استفاده می شوند. با پر شدن محفظه هایی موسوم به کارتریج با جوهر مایع، پرینتر قادر به چاپ متون یا تصاویر می باشد. کارتریج ها یا قابل شارژ هستند یا باید کارتریج جدیدی را برای نصب و استفاده خریداری کنید. نمی توانید هر نوع کارتریج جوهری را نصب کنید زیرا هر کارتریج تنها برای کار با یک پرینتر خاص طراحی شده است. هرچند برخی از کارتریج‌ها از نظر مشخصات فیزیکی یکسان به نظر می‌رسند، اما در واقع هر کارتریج حاوی تراشه‌هایی می باشد که فقط به منظور کار با پرینترهای سازگار طراحی شده‌ است. در ادامه می توانید انواع مختلف کارتریج های جوهر را مشاهده کنید.

کارتریج های جوهر Canon PGI-280XXL و CLI-281XXL سازگار
کارتریج های جوهر Canon PGI-280XXL و CLI-281XXL سازگار

تعویض کارتریج Lexmark 20 سیاه و سه رنگ50
تعویض کارتریج Lexmark 20 سیاه و سه رنگ50

تعویض کارتریج جوهر HP 10
تعویض کارتریج جوهر HP 10

کارتریج جوهر سازگار Brother LC3033
کارتریج جوهر سازگار Brother LC3033

شارژ جوهر / بطری شارژ پرینتر جوهرافشان چیست؟

اگر پرینتر شما دارای مخزن جوهر است، به بطری‌های جوهر/بطری‌های شارژ جوهر نیاز دارد. مخزن جوهر یک قسمت تعبیه شده در پرینتر است که جوهر را نگه می دارد. برای پر کردن مجدد مخازن جوهر، نیاز به خرید بطری های جوهر پرینتر دارید. سری EcoTank Epson اولین شرکت تولید کننده پرینترهایی حاوی مخزن جوهر است. بنابراین، آنها اولین بطری های جوهر را نیز برای پر کردن جوهر مخزن اکو Epson تولید کردند.

پرینتر EcoTank Epson Expression ET-2750
پرینتر EcoTank Epson Expression ET-2750

بطری های جوهر سازگار اپسون 502
بطری های جوهر سازگار اپسون 502

جوهر مبتنی بر رنگ در مقابل جوهر مبتنی بر پیگمنت(رنگدانه)

جوهر مبتنی بر رنگ و جوهر مبتنی بر رنگدانه دو نوع جوهر هستند. یکی دیگر از عواملی که بایستی قبل از خرید پرینتر خود مد نظر قرار دهید، نوع جوهر مورد استفاده است. از خود بپرسید که چه چیزی را معمولاً پرینت می گیرید. بیشتر عکس هستند یا اسناد؟ آیا به پرینت هایی نیاز دارید که برای مدت طولانی دوام داشته باشند؟ برخی از پرینترها از هر دو نوع کارتریج های جوهر میتنی بر رنگدانه و مبتنی بر رنگ استفاده می کنند. یکی از نمونه‌ها، سری‌های Canon Pixma TS و TR با کارتریج‌های جوهر 280 و 281 Canon است. PG-280XXL سیاه مبتنی بر پیگمنت می باشد، در حالی که CLI-281XXL سیاه، سبز آبی، سرخابی و زرد مبتنی بر رنگ است.

برای آگاهی از نوع جوهر مورد استفاده پرینتر خود، می توانید این اطلاعات را در دفترچه راهنمای پرینتر بیابید. در محصولات CompAndSave، نوع جوهر در مشخصات محصول ذکر می شود.

Hp 63xl Color ink cartridge product Specifications

جوهرهای مبتنی بر رنگ از مواد رنگی حل شده در مایع برای آماده کردن پرینت استفاده می کنند. این نوع جوهر معمولاً برای اسناد و پرینت های واضح‌تر استفاده می‌شود، زیرا رنگ‌های زنده‌تری را ارائه می‌دهد. جوهر رنگی بهتر است برای پرونده های داخلی استفاده شود زیرا امکان دارد زیر نور خورشید سریعتر محو شوند.

جوهرهای مبتنی بر رنگدانه از مواد رنگی پودر شده برای پرینت استفاده می کنند. پودر رنگی با آب مخلوط و در نتیجه به صورت سوسپانسیون در می آید. جوهر پیگمنت می تواند رنگ‌های روشن‌تری را ایجاد کند، که برای پرینت هایی که در معرض نور هستند بهتر است چون براحتی محو نمی‌شود.

اگر نیازهای پرینت شما با استفاده کوتاه مدت تغییر می کند، با استفاده از جوهرهای مبتنی بر رنگ، صرفه جویی بیشتری خواهید کرد. با اینحال، اگر کسب و کار کوچکی دارید که به پرینت های بادوامی نیاز است، از جوهر مبتنی بر پیگمنت استفاده کنید.

کارتریج تونر و واحد درام چه می باشند؟

کارتریج تونر برای پرینترهای لیزری استفاده می شوند. آنها مواد رنگی پودری که واحد درام در پرینتر لیزری شما برای ایجاد متون یا تصاویر ذوب می کند، را نگه می دارد. اساساً کارتریج تونر می تواند تا 2000 صفحه را قبل از نیاز به تعویض پرینت بگیرد. واحد درام نیز قادر است تا 4000 صفحه را قبل از نیاز به تعویض آماده نماید.

این دو ابزار با هم کار می کنند تا پرینتر شما قادر به فعالیت باشد. در برخی از پرینترها مانند HP واحد درام در تونر قرار دارد. در اکثر پرینترهای Brother، کارتریج تونر و واحد درام مجزا هستند. می توانید نمونه ای از واحد درام، کارتریج تونر و تونر نصب شده در واحد درام را در زیر مشاهده کنید.

کارتریج تونر نصب شده در واحد درام

بازده های مختلف کارتریج ها چیست؟

هر کارتریج بازده صفحه متفاوتی دارد. انتخاب جوهر پرینتر مناسب نه تنها بایستی براساس تناسب آن با پرینتر شما باشد بلکه به تعداد صفحاتی که معمولاً پرینت می گیرید، نیز بستگی دارد. که یکی از تفاوت پرینتر جوهر افشان و لیزری اصلی می باشد. بازده صفحه به تعداد صفحات قابل پرینت در هر کارتریج اشاره دارد. برای به حداکثر رساندن استفاده از آن و صرفه جویی بیشتر در هزینه ها، بایستی تفاوت بازده صفحه کارتریج های خود را بدانید.

جوهر یا کارتریج تونر استاندارد چیست؟

زمانی که از پرینتر خود فقط برای رفع نیازهای خانوادگی استفاده می کنید بهتر است جوهر یا تونر استاندارد خریداری کنید. اگر مرتب یا در مقادیر زیاد پرینت نمی گیرید، این بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. اگر مرتب پرینت نمی گیرید، از گرفتن جوهرهایی با بازده صفحه بالاتر اجتناب کنید. جوهر شما چون اغلب استفاده نمی شود، ممکن است خشک شود.

جوهر یا تونر کارتریج XL چیست؟

حروف XL روی بسته بندی یا کارتریج نشان می دهد که جوهر یا تونر دارای بازده بالا می باشد. سایز کارتریج مانند انواع استاندارد است، اما جوهر/تونر XL حاوی جوهر بیشتری می باشد. بازده بالا به چه معناست؟ به این معناست که قادر به پرینت صفحات بیشتری نسبت به جوهر استاندارد می باشید و ارتباطی به سایز آن ندارد. بنابراین، هزینه هر صفحه کمتر خواهد بود. جوهر پر بازده می تواند دو برابر جوهر استاندارد پرینت بگیرد. برای دفاتر خانگی یا کسب و کارهای کوچک که نیاز به گرفتن پرینت منظم است، از بازدهی بالاتر برای صرفه جویی در هزینه ها استفاده کنید. از این گذشته، هنگام استفاده از یک جوهر XL، می توانید از تعویض مکرر کارتریج خودداری کنید.

تفاوت بین کارتریج های جوهر XL و XXL یا کارتریج تونر چیست؟

کارتریج های جوهر XXL در مقایسه با XL جوهر بیشتری دارند. که می تواند به معنای قیمت بالاتر نیز باشد، اما اگر پرینت زیادی می گیرید، قطعا ارزشمند خواهند بود. هرچه یک کارتریج بتواند پرینت بیشتری بگیرد، هزینه هر صفحه کمتر خواهد بود. برای داشتن یک ایده واقعی، می توانید جدول نمونه ما را در زیر برای تفاوت بازده صفحه جوهر استاندارد در مقابل جوهر XL در مقابل جوهر XXL بررسی کنید.

توجه داشته باشید که این مسئله ممکن است برای برند های دیگر یا انواع دیگر کارتریج ها متفاوت باشد. نکته مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که هرچه بازدهی بالاتر باشد، صفحات بیشتری را می توان پرینت گرفت. در جدول زیر، کارتریج‌های جوهر استاندارد (غیر XL)، XL (با عملکرد بالا) و XXL (با عملکرد فوق‌العاده) را مشاهده می‌کنید. کارتریج ها ممکن است مدل جوهر متفاوتی داشته باشند، اما همه کارتریج های زیر از نظر سایز یکسان و فقط در بازده متفاوت هستند. همچنین، هر سه جوهر پرینتر را می توان برای پرینترهای زیر استفاده کرد:

Brother MFC-J4310DW Brother MFC-J4610DW
Brother MFC-J4710DW Brother MFC-J4510DW
Brother MFC-J4410D
PRODUCT
Cartridge Model Name Compatible Brother LC101Y Ink Cartridges – Standard Compatible Brother LC103 Ink Cartridge XL – High Yield Compatible Brother LC107 & LC105 Ink Cartridges XXL – Super High Yield
Page Yield 300 page yield 600 page yield 1,200 page yield
Cost per page 1.26 cents 0.67 cents 0.46 cents

راهنمای خرید و انتخاب پرینترهای چند کاره  را در سایت مسیر انتخاب ببنید: راهنمای خرید پرینترهای چند کار

انواع مختلف کارتریج جوهر (شرایط) کدامند؟

آیا از وجود انواع مختلف کارتریج های جوهر که می توانید برای پرینتر خود خریداری کنید، اطلاع دارید؟ درست است. شما قادر به انتخاب نوع جوهر مورد استفاده خود می باشید. جوهر پرینتر ممکن است گران قیمت باشد، اما CompAndSave قصد دارد جایگزین های با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهد که برای شما مقرون به صرفه باشند. در اینجا انواع مختلف پرینترها را گردآوری کرده ایم تا بتوانید بهترین جوهر را متناسب نیازهای پرینت خود انتخاب کنید.

جوهر و کارتریج تونر OEM چه می باشند؟

OEM مخفف عبارت ‘Original Equipment Manufacturer'(سازنده تجهیزات اصل) است. وقتی محصولی را در سایت ما می بینید که روی آن OEM نوشته شده است، یکی از کارتریج های برند Canon، Hewlett Packard، Lexmark و غیره است. اینها کارتریج‌ها یا بطری‌های جوهر/تونر اصل یا واقعی هستند که توسط شرکت‌های بزرگ برای پرینترهایشان ساخته شده‌اند.

Xerox OEM Phaser 8400 (6 Black Sticks) 108R00608 Solid Ink ColorStix
Xerox OEM Phaser 8400 (6 Black Sticks) 108R00608 Solid Ink ColorStix

کارتریج جوهر سیاه اصل Lexmark OEM 18C1974 (#4).
کارتریج جوهر سیاه اصل Lexmark OEM 18C1974 (#4).

 

جوهر و کارتریج تونر بازتولید شده چه می باشند؟

کارتریج‌های جوهر و تونر بازتولید‌شده، صرفا” کارتریج‌های دوباره پر شده نیستند، زیرا برای برآورده کردن یا فراتر رفتن از مشخصات OEM (سازنده تجهیزات اصل) بازیافت شده‌اند. فرآیند بازیافت شامل جداسازی و باز کردن، بررسی، تمیز کردن، مونتاژ مجدد و پر کردن محصول با جوهر می باشد. سپس برای اطمینان از اینکه مانند نمونه های اصل برای مثال با پرینت با کیفیت، کار می کنند تحت یک آزمایش کامل قرار می گیرد. از مزایای خرید کارتریج پرینتر CompAndSave لذت ببرید که چیزی جز بهترین کارتریج های جوهر بازتولید شده را بصورت آنلاین در اختیار شما قرار نمی دهد! برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید پرسش‌های متداول درباره کارتریج‌های جوهر بازتولید ‌شده را در ادامه مطالعه کنید. می توانید با صرف هزینه بسیار پایین تر، پرینت هایی با کیفیت داشته باشید.

CompAndSave بهترین کارتریج ها و تونرهای جوهر بازسازی شده را با قیمت مناسب ارائه می دهد. در زیر می توانید نمونه هایی از محصولات مختلف ما را مشاهده کنید.

کارتریج جوهر اپسون 288 بازسازی شده
کارتریج جوهر اپسون 288 بازسازی شده

کارتریج جوهر HP 61XL جایگزین / بازسازی شده
کارتریج جوهر HP 61XL جایگزین / بازسازی شده

کارتریج تونر کانن 117 جایگزین/بازتولید شده
کارتریج تونر کانن 117 جایگزین/بازتولید شده

کارتریج تونر Lexmark 50F1H00 جایگزین/بازتولید شده
کارتریج تونر Lexmark 50F1H00 جایگزین/بازتولید شده

کارتریج های تونر و جوهر سازگار کدامند؟

کارتریج‌های تونر و جوهر سازگار، کارتریج‌های جدید غیر OEM می باشند – که بازیافت و یا پر نمی‌شوند. کارتریج های جوهر سازگار توسط یک کارخانه ثالث با مشخصات OEM تولید می شوند. هر کارتریج پرینتر به دقت مورد بررسی، تولید و آزمایش قرار می گیرد. کارتریج های جدید سازگار مرتبا” در حال افزایش هستند.

CompAndSave جوهرهای سازگار با کیفیت و کارتریج های تونر پرینتری را تولید می کند که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. می توانید برخی از جوهر و کارتریج های تونر سازگار ما را در ادامه مشاهده کنید.

کارتریج جوهر Canon 220 221 سازگار
کارتریج جوهر Canon 220 221 سازگار

کارتریج تونر برادر TN223BK سازگار
کارتریج تونر برادر TN223BK سازگار

 

کیت شارژ جوهر پرینتر چیست؟

گزینه عالی دیگری که نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، بلکه با محیط زیست نیز سازگار است، شارژ کارتریج های جوهر می باشد. اینمورد برای تونرها کاربرد ندارد. می توانید محصولات شارژ جوهر / جوهر انبوه ما را بررسی کنید. ابتدا باید مطمئن شوید که با پرینتر شما سازگار است. و جوهر شما را شارژ می کند. در حال حاضر این کیت در بردارنده تمام موارد لازم مانند سوزن، پیچ گوشتی، ابزار و غیره برای پر کردن مجدد می باشد. برای فرآیند شارژ آسان تر، می توانید راهنمای کیت شارژ جوهر یورنیورسال ما را دنبال کنید.

کیت شارژ یورنیورسال 3 x 30 میلی لیتر جوهر سیاه
کیت شارژ یورنیورسال 3 x 30 میلی لیتر جوهر سیاه

کیت شارژ یورنیورسال 3 x 30 میلی‌لیتر سبزآبی/ سرخابی/ جوهر زرد رنگ
کیت شارژ یورنیورسال 3 x 30 میلی‌لیتر سبزآبی/ سرخابی/ جوهر زرد رنگ

قیمت

چرا جوهر گران است؟

برندهای مشهور عمدتاً با فروش جوهر پرینتر به قیمت بالاتر سود خود را به دست می آورند. پرینتر ممکن است چندان گران قیمت نباشد، اما از آنجایی که لازم است جوهرهای OEM آنها را خریداری کنید، البته اگر جوهرهای اصل را ترجیح می دهید، ممکن است نیاز به صرف هزینه بیشتری داشته باشید.

چرا جوهرهای بازتولید شده و سازگار ارزان ترند؟

جوهرهای بازتولید شده از کارتریج های بازیافتی استفاده می کنند. این باعث می شود جوهر و کارتریج تونر ارزان تر ولی دارای کیفیت یکسان باشند. جوهرهای سازگار دارای کارتریج های جدیدی هستند که توسط یک شرکت ثالث تولید می شوند. این شبیه به خرید محصولات معمول نسبت به محصولات مارک دار است. تولید کننده ثالث مجبور نیست در هزینه های پردازش هم سطح برندهای مهم باشد.

با خرید یک کارتریج سازگار یا بازتولیدشده چه مقدار پس انداز خواهم کرد؟

معمولاً با خرید یک کارتریج سازگار یا بازتولید شده حدود 50 تا 75 درصد در هزینه یک کارتریج OEM جدید صرفه جویی می کند. در هر بار استفاده از محصول این مقدار بین 15 تا 30 دلار است. میزان صرفه جویی پرینتر خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که مقادیر مختلف را برای یافتن قیمت مناسب کاوش می کنید. می‌توانید 5 مورد از بهترین کارتریج های جوهر پرینتر ارزان ما در سال 2021 را بررسی کنید تا در مورد مقدار هزینه ای که می توانید صرفه‌جویی کنید، ایده‌ مشخص داشته باشید.

راهنمای خرید و انتخاب پرینتر سه بعدی و بررسی انواع مدل را در سایت مسیر انتخاب ببنید: راهنمای خرید پرینتر سه بعدی

کیفیت

آیا پرینت باکیفیتی را با کارتریج سازگار یا بازتولید شده دریافت می کنم؟

تضمین می کنیم که پرینت باکیفیتی را با انواع جوهرهای ما دریافت خواهید کرد. بسیاری از بهترین مشتریان ما طراحان گرافیک و عکاسانی هستند که خواهان چاپ با بالاترین کیفیت و دقیق ترین تطابق رنگ هستند.

از این گذشته، کارخانه ما دارای گواهی ISO-9001 می باشد. ISO-9000 مجموعه ای از پنج استاندارد جهانی برای یک سیستم تضمین کیفیت پذیرفته شده در سراسر جهان است. در حال حاضر 90 کشور ISO-9000 را به عنوان استاندارد ملی پذیرفته اند. هنگامی که محصول یا خدماتی را از شرکتی که با استاندارد ISO-9000 مناسب ثبت شده خریداری می کنید، تضمین های مهمی دارید مبنی بر اینکه کیفیت محصول دریافتی مطابق انتظار شما خواهد بود.

جامع ترین استاندارد ISO-9001 است. این بدان معناست که شما تنها بالاترین و منسجم ترین سطح کیفیت را برای جوهرهای پرینتر ما انتظار داشته باشید.

آیا استفاده از کارتریج سازگار یا بازتولید شده گارانتی من را باطل می کند؟

خیر، استفاده از کارتریج سازگار یا بازتولید شده باعث باطل شدن گارانتی شما نمی شود. تولیدکنندگان بزرگ پرینتر، پرینترها را به بهای تمام شده یا زیر قیمت می فروشند. آنها سود خود را از فروش کارتریج کسب می کنند. قبلاً، هنگامی که پرینتر جدید و گران قیمتی می خریدید، پس از خشک شدن کارتریج چاره ای جز خرید یکی از کارتریج های آنها نداشتید. با استفاده از جوهرهای سازگار، منبع اصلی سود آنها کاهش می یابد. به همین دلیل، اگر از کارتریج‌های سازگار یا بازتولید‌شده استفاده کنید، تهدید به باطل کردن گارانتی شما می‌کنند. آنها صرفاً سعی دارند به هر طریقی که می توانند از منافع خود محافظت کنند. با این حال، انجام این کار آنها کاملاً غیرقانونی است. استفاده از کارتریج‌های بازتولید شده یا سازگار، گارانتی شما را باطل نمی‌کند MAGNUSON-MOSS WARRANTY IMPROVEMENT ACT، عنوان مشروح فصل 50،کد 15 تجاری ایالات متحده،، 15 ضمانت نامه محصولات مصرفی بخش 2302.

دلیلی ندارد که از جوهرهای سازگار یا کارتریج های بازتولید شده استفاده نکنید. آنها مفید بوده و باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شوند. ما کارتریج‌های زیادی را فروخته‌ایم و هرگز اتفاق نیفتاده‌که گارانتی مشتری برای استفاده از محصولات ما باطل شود.

نصب کارتریج سازگار یا بازتولید شده چقدر آسان است؟

هر کارتریج جدید به همان روش کارتریج OEM اصلی نصب می شود. آنها به صورت جداگانه در فویل یا کیسه های پلاستیکی پیچیده شده اند و زبانه ای دارند (که درست مانند کارتریج OEM اصل هنگام نصب کارتریج آن را جدا می کنید ). توصیه می کنیم برای تمیز کردن هدهای چاپگر از ابزار تمیز کردن هد یا تمیز کردن نازل که همراه با پرینتر عرضه می شود، استفاده کنید ( بایستی اینکار را در هر بار تعویض و برای هر کارتریج OEM یا سازگار) انجام دهید. وارد قسمت Control Panel – Properties – Properties و در نهایت Utility شوید.

با خرید یک کارتریج سازگار یا بازتولید شده چه مقدار پس انداز خواهم کرد؟

هر کارتریج به همان روش کارتریج OEM اصلی نصب می شود. آنها به صورت جداگانه در فویل یا کیسه های پلاستیکی پیچیده شده اند و زبانه ای دارند (که هنگام نصب کارتریج آن را جدا می کنید – درست مانند کارتریج OEM اصلی). توصیه می کنیم برای تمیز کردن هدهای چاپگر از ابزار تمیز کردن هد یا تمیز کردن نازل که همراه با پرینتر عرضه می شود، استفاده کنید( بایستی اینکار را در هر بار تعویض و برای هر کارتریج OEM یا سازگار)انجام دهید. وارد قسمت Control Panel – Properties – Properties و در نهایت Utility شوید.

چه مدت بدون استفاده می مانند؟

کارتریج های ما هر ماه از طرف کارخانه تعویض می شوند و حداقل برای20 ماه ماندگاری آزمایش شده اند..

این کارتریج برند است یا معمولی؟

خط کامل محصولات پرینت ما شامل کارتریج ها و تونرهای برند (OEM) و معمولی می باشد.

کارتریج ها و تونرهای OEM با کیفیت و قابلیت اطمینانی که از تولید کنندگان این محصولات انتظار می رود، ارائه می شوند.

ما صرفا” با کیفیت‌ترین برندهای معمولی کارتریج و تونر را عرضه می کنیم و تضمین می‌کنیم که با قیمتی بسیار نازل تر با همان کیفیت محصولات OEM کار می‌کنند. اگر به هر دلیلی از هر یک از محصولات دریافتی ناراضی هستید، لطفاً برای بازگشت وجه پرداختی خود با مرکز خدمات مشتریان ما تماس بگیرید.

چرا باید یک کارتریج سازگار یا بازتولید شده را خریداری کنم؟

هنگام خرید کارتریج های سازگار یا باز تولیدشده، با صرفه جویی در هزینه ها، به حفظ محیط زیست نیز کمک می کنید.

با کارتریج های جوهر /کارتریج های تونر قدیمی چه کنیم؟

CompAndSave کارتریج های خالی را بخاطر اعتبار کاری قبول نمی کند، اما شما هنوز گزینه های زیادی در مورد کاری که می توانید با آنها انجام دهید، دارید. می توانید به فروشگاه های لوازم اداری محلی خود مانند Staples و Office Depot مراجعه کنید. آنها به شما اعتبار خرید کارتریج های اصل و باکیفیت را می دهند که قابل بازیافت می باشند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازیافت کارتریج های قدیمی هر برند، راهنمای بازیافت ما را بررسی کنید. برندهای مهم پرینتر هم اکنون کارتریج های جوهر و تونر قدیمی را قبول می کنند. ممکن است مدارس و ادارات محل زندگی شما نیز کارتریج های خالی را به منظور بازیافت بپذیرند.

یکی دیگر از گزینه های عالی این است که خودتان کارتریج های خالی را شارژ کنید. کیت شارژ ما که با تمام ابزارهای مورد نیاز برای شارژ مجدد عرضه می شود، را بررسی کنید.

اگر می خواهید پرینتر خود را ویندوز 10 در شبکه به اشتراک بگذارید مقاله ما در مسیر انتخاب مطالعه کنید: اشتراک گذاری پرینتر در ویندوز 10

لیست 37 عدد پرفروش ترین پرینتر دیجی کالا

خط جدا کننده

5/5 - (2 امتیاز)
منبع
Comp And Save

لیلا رحیمی

سلام! من نویسنده وب سایت مسیر انتخاب هستم و اینجا به اشتراک گذاری مطالب و آموزش‌هایی که در زمینه های مختلف، می‌پردازم. با من همراه باشید تا در دنیای وب به تازگی‌ها و ایده‌های جدید پی ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا