خودرو، ابزارآلات

راهنمای خرید جک لوزی خودرو به همراه لیست بهترین و پرفروش ترین ها

بهترین جک‌های لوزی : انتخاب‌های برتر ما برای تعویض لاستیک زاپاس

jack-car

راهنمای خرید جک لوزی خودرو

به مقاله راهنمای خرید جک لوزی خودرو خوش آمدید. پنچر شدن لاستیک‌ها برای همه ما در هنگام رانندگی، و اغلب در روزهای بارانی اتفاق می‌افتد. تنها چیزی که می خواهید این است که به بقیه کارهای روزانه خود برسید. برای انجام اینکار به یک جک لوزی خوب برای بلند کردن خودرو نیاز دارید تا لاستیک را تعویض کنید. چه در حال تعویض لاستیک با یک جک لوزی قدیمی باشید، یا این نوع جک در در دسترس نداشته باشید، قصد داریم در اینجا بهترین گزینه های موجود را مورد پوشش قرار دهیم.

اگر می خواهید اطلاعاتی کلی در مورد راهنمای خرید جک خودرو داشته باشید می تونید مقالبه قبلی رو مطالعه کنید

بهترین جک لوزی خودرو پیشنهادی کاربران

خط جدا کننده

جک خودرو چیکال مدل CH-J 010 مناسب برای پیکان ظرفیت 850 کیلو گرم

جک خودرو چیکال مدل CH-J 010 مناسب برای پیکان ظرفیت 850 کیلو گرم

مشخصات

  • وزن
    4 کیلوگرم
  • حداکثر ظرفیت
    700
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تمام مدل های پیکان
مشاهده محصول در دیجی کالا

جک خودرو چیکال مدل CH-J 005 مناسب برای پژو 206 ظرفیت 850 کیلو گرم

جک خودرو چیکال مدل CH-J 005 مناسب برای پژو 206 ظرفیت 850 کیلو گرم

مشخصات

  • وزن
    3.5 کیلوگرم
  • حداکثر ظرفیت
    850
مشاهده محصول در دیجی کالا
جک خودرو چیکال مدل CH-J 002 مناسب برای تیبا ظرفیت 1.1 تن

جک خودرو چیکال مدل CH-J 002 مناسب برای تیبا ظرفیت 1.1 تن

مشخصات

  • وزن
    3 کیلوگرم
  • حداکثر ظرفیت
    1.1
مشاهده محصول در دیجی کالا
جک خودرو شرکت صنعتی مددرویان مدل 31503 ظرفیت 2 تن

جک خودرو شرکت صنعتی مددرویان مدل 31503 ظرفیت 2 تن

مشخصات

  • وزن
    20 کیلوگرم
  • ارتفاع در حالت باز شده
    30 سانتی‌متر
  • ارتفاع در حالت جمع شده
    9 سانتی‌متر
  • حداکثر ظرفیت
    2
  • سایر توضیحات
    مخصوص تمامی خودرو های تولید شده توسط ایرانخودرو
مشاهده محصول در دیجی کالا
جک خودرو مدل 2T ظرفیت 2 تن

جک خودرو مدل 2T ظرفیت 2 تن

مشخصات

  • وزن
    1 کیلوگرم
  • ارتفاع در حالت باز شده
    30 سانتی‌متر
  • حداکثر ظرفیت
    2
مشاهده محصول در دیجی کالا

مزایای جک لوزی

مزایای جک لوزی

کاربرد اضطراری: با اینکه امیدواریم هر روز لاستیک خودروی شما پنچر نشوند، اما احتمال اینکه در نهایت این اتفاق بیفتد وجود دارد. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که هنگام عجله بدون ابزار مناسب در راه بمانید.

استفاده آسان: جک لوزی استاندارد دارای یک میل لنگ دستی برای بلند کردن وسیله نقلیه از زمین می باشد. اگر به سراغ انواع برقی بروید، اوضاع حتی ساده تر نیز می شود.

بهترین انتخاب برای نگهداری: در یک دنیای عالی، ما همه جک های کفی صنعتی را درون وسایل نقلیه خود خواهیم داشت. اما وقتی نوبت به قرار دادن یک بالابر در صندوق عقب می‌رسد احتمالا” صدها دلار برای چیزی که به ندرت استفاده می‌شود هزینه نخواهید کرد، جک‌های لوزی بهترین گزینه محسوب می شوند.

قابلیت اطمینان. با اینکه برخی داستان های ترسناکی را در مورد استفاده از جک در کنار جاده تعریف می کنند، اما اگر از جک های لوزی به درستی استفاده کنید همیشه قابل اطمینان هستند. لازم نیست از داشتن جکی که قرار نیست کاری انجام دهد، بترسید.

انواع جک لوزی

جک لوزی خودرو

احتمالا” نمی توانید جک کفی در سایز صنعتی را درون صندوق عقب ماشین خود قرار دهید. بهترین جک‌های لوزی به اندازه کافی کوچک می باشند که بتوانند لاستیک زاپاس شما را نگه دارند و به اندازه‌ای قوی هستند که هنگام پنچر شدن به آن اعتماد کنید. هنگام بحث در مورد شرایط اضطراری کنار جاده، جک لوزی قابل حمل یک انتخاب عالی محسوب می شود.

جک های لوزی تثبیت کننده

اینکه جک های لوزی معمولی خودرو با جک های لوزی تثبیت کننده با هم دیده شوند، بسیار متداول است. ما اعلی رغم داشتن ظاهر و اسامی مشابه، کاربردهای یکسانی ندارند. جک های تثبیت کننده، جک های لوزی سنگینی هستند که برای تریلرها و سیاحتگران در نظر گرفته شده اند. آنها معمولاً قابلیت اتصال به دستگاه را دارند (گاهی نیاز به جوشکاری دارند)، و اغلب مشاهده می کنید که بصورت جفت های دوتایی به فروش می رسند. استفاده از این نوع جک ها برای انجام کارهای اشتباه می تواند باعث به خطر انداختن ایمنی شود.

جک های لوزی برقی

این جک ها تمام مزایای یک جک لوزی معمولی را دارند. اگر طرفدار خزیدن روی زمین برای تعویض لاستیک نیستید، جک لوزی برقی یک انتخاب مطلوب برای شماست. برق اکثر جک‌های برقی را می‌توان از طریق خودرو تامین نمود، بنابراین هرگز نباید نگران دور بودن از پریز برق باشید.

برندهای برتر

EAZ Lift

تقریباً غیرممکن است که در مورد جک های لوزی بدون ذکر بالابر EAZ صحبت شود. این شرکت که در سال 1952 تأسیس شد، و طیف گسترده ای از محصولات خارق العاده را تولید می کند که پیوسته برخی از بالاترین رتبه های رضایت مشتری را دریافت می کنند. جک لوزی تثبیت کننده 24 اینچی RV آنها اغلب در بالای دسته جک تثبیت کننده قرار دارد.

Libra

مرکز Libra برای بیش از یک دهه در ممفیس، تنسی متمرکز بوده است. با اینکه آنها بیشتر قطعات تریلر را تبلیغ می کنند، اما دائماً در حال ارائه محصولات جدید هستند. محبوب ترین بالابر آنها جک های لوزی تراز کننده تثبیت کننده تریلر RV می باشد.

Torin

این شرکت مستقر در کالیفرنیا هنگام بحث در مورد جک ها بسیار معروف است. جک لوزی Torin Big Red Steel  آنها یک رقیب برتر محسوب می شود، اما این شرکت مجموعه گسترده ای از جک‌ها را از جک‌های لوزی کامیون‌های سنگین گرفته تا جک‌های کمتر شناخته شده را عرضه می‌کند. آنها همچنین پایه های جک ، جک های کفی، و جک های روغنی را برای رفع نیاز افراد می فروشند.

قیمت جک لوزی

زیر 1 میلیون تومان: این نوع معمولا” شامل جک‌های لوزی کوچک می باشد. اگر می خواهید یک جک لوزی سبک را برای مواقع ضروری داشته باشید، یک گزینه عالی محسوب می شود، اما برای هر موقعیتی ایده آل نیست.

بین 1 میلیون تا 3 میلیون تومان: این محدوده قیمت شامل جک های خودروی تثبیت کننده و درجه یک می باشد. این محدوده معمولی برای مد نظر قرار دادن یک جک مقرون به صرفه و بادوام محسوب می شود.

بیشتر از 3 میلیون تومان: قیمت‌های گران‌تر، بالابرهای جک لوزی برقی را پوشش می‌دهد که استفاده از آنها راحت است، اما احتمالاً چیزی که قصد دارید برای آن هزینه کنید بسیار گران است.

ویژگی های اصلی

طراحی جمع و جور

بهترین نکته در مورد یک جک لوزی، طراحی جمع و جور آن است: نه فقط برای نگهداری، بلکه فضایی که برای بلند کردن وسیله نقلیه نیاز می باشد. اگر تا به حال از جک کفی استفاده کرده باشید، می دانید که وقتی ماشین های دیگری در نزدیکی شما هستند این کار ممکن است دردسرساز باشد. جک های لوزی دسته میل لنگ کوتاهی دارند، بنابراین دیگر نگران اطراف خود نخواهید بود. هم چنین اگر یک مدل برقی را انتخاب کنید فضای کمتری مورد نیاز خواهد بود.

سایز زین

علاوه بر یک پایه عریض، یکی دیگر از اجزای مهم هر جک لوزی، زین می باشد، قطعه ای که با وسیله نقلیه تماس برقرار می کند. زین در اکثر جک ها نسبتا کوچک است، بنابراین گزینه های زیادی در مورد جاهایی که می توانید جک را برای بلند کردن وسیله نقلیه قرار دهید، خواهید داشت. ارتفاع بالابر نیز تحت تأثیر میزان امتداد زین است. محدوده بالابر مورد نیاز شما بسته به وسیله نقلیه متفاوت است.

قابلیت اطمینان

همه بالابرهای لوزی طراحی مشابهی دارند: یک محور پیچ شده وجود دارد که به آرامی می چرخد و وسیله نقلیه را بالا می برد. این با جک های کفی معمولاً هیدرولیک که در نهایت ممکن است در نقطه ای نشتی داشته باشند، متفاوت است. با اینکه که هیچ ابزاری در برابر شکستن کاملا” مقاوم نیست، اما جک‌های لوزی با دوام فوق‌العاده و از ترکیب فولادی مستحکم ساخته شده‌اند.

سایر ملاحظات

محدودیت های فضایی : قرار نیست هر جکی برای هر نوع وسیله نقلیه ای مناسب باشد. مهم است که بدانید چه میزان فضا دارید و چه محصولات خاصی به حداقل فضا نیاز دارند.

وزن: با اینکه جک‌های لوزی برای خودروهای کوچک و شاسی‌بلندهای سبک‌وزن عالی به نظر می رسند، اما هر وسیله نقلیه‌ای با جک‌های خاص بسته به ظرفیت بار (موسوم به ظرفیت بالابری) سازگار نیست. مطمئن شوید که از وزن وسیله نقلیه خود و محدودیت های جکی که می خواهید بخرید اطلاع دارید.

محدودیت های شخصی: در حالی که افراد ممکن است قدردران جک های دستی را به دلیل قیمت مقرون به صرفه آنها باشند، اما مهم است که به یاد داشته باشید همه توانایی های فیزیکی یکسانی ندارند. جک های لوزی برقی برای افرادی که ممکن است قادر به استفاده از اهرم در جک های دستی نباشند، عالی است.

سوالات متداول

چگونه بفهمم که جک خاصی می تواند ماشین من را بلند کند؟

این همیشه اولین سوالی است که هنگام خرید جک جدید به ذهن خطور می کند. به طور کلی، ساخت و مدل بر روی اثربخشی بالابر تأثیری نخواهد داشت. تا زمانی که وسیله نقلیه شما کمتر از حداکثر وزن باشد و به خصوص بلند یا پایین نیامده باشد، شما خوب هستید.

ارتفاع معمولی وسیله نقلیه چقدر است؟

چهار تا هشت اینچ یک محدوده معمول برای ارتفاع خودرو است. SUV ها و کامیون ها می توانند بالاتر باشند، به خصوص اگر سیستم تعلیق را بلند کرده باشند. اکثر جک ها دارای حداقل ارتفاع بین چهار تا شش اینچ هستند. بنابراین، اگر وسیله نقلیه شما پایین تر از آن باشد، به چیزی جمع و جور نیاز خواهید داشت.

لیست 37 عدد پرفروش ترین جک لوزی

خط جدا کننده

5/5 - (1 امتیاز)
منبع
The Drive

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا