ورزش و سفر

راهنمای خرید مت یوگا به همراه لیست بهترین و پرفروش ترین ها

بررسی و راهنمای خرید بهترین زیر انداز یوگا

راهنمای خرید مت یوگا

پانزده سال قبل، تنها یک نوع اصلی مت یوگا وجود داشت – تهیه شده از PVC و مورد توجه بخاطر چسبندگی اش– و تنها گزینه انتخابی شما خرید رنگ بنفش یا آبی بود. هم اکنون، مت یوگا متناسب با هر نوع اولویت و سلیقه ای در دسترس می باشد. گذشته از رنگ و طرح متناسب با سبک شما، زیر انداز یوگا باید شما را در حالت های مختلف ثابت نگه دارد. بایستی قابل حمل و نگهداری و در عین حال ساده و راحت باشد. همچنین، ممکن است یک زیرانداز سازگار محیط زیست یا یک زیر انداز یوگا ارزان قیمت و یا یک مت یوگا با کیفیت را ترجیح دهید. این جنبه های خاص مت یوگا شما، همگی تحت تأثیر نحوه ساخت تشک یعنی ضخامت، ماده ای که از آن ساخته شده، و بافت سطح آن، قرار دارند.

انتخاب مت یوگا

از این راهنما در مسیر انتخاب برای یافتن تزیر انداز یوگا که می توانید با آن کاملا” احساس راحتی نمائید، استفاده کنید – نوعی که متناسب با تمرین، اولویت ها، سبک زندگی، ارزش ها و بودجه شما باشد. مهم نیست که فروشندگان چه می گویند، این بهترین مت یوگا اورجینال برای شما محسوب می شود!

لیست پیشنهادات خریداران مت یوگا دیجی کالا

خط جدا کننده

زیر انداز یوگا مدل ECO-Friendly ضخامت 8 میلیمتر

زیر انداز یوگا مدل ECO-Friendly ضخامت 8 میلیمتر

  • جنس: فوم قابل انعطاف
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو
مشاهده محصول در دیجی کالا
زیر انداز یوگا پاورجیم مدل 1124 ضخامت 6 میلی متر

زیر انداز یوگا پاورجیم مدل 1124 ضخامت 6 میلی متر

  • جنس: چوب پنبه
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو
مشاهده محصول در دیجی کالا
زیر انداز یوگا مدل آمازون ضخامت 0.6 میلی متر

زیر انداز یوگا مدل آمازون ضخامت 0.6 میلی متر

  • جنس: فوم PVC
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو
مشاهده محصول در دیجی کالا
زیرانداز یوگا وکس اسپورت کد 890 ضخامت 10 میلی متر

زیرانداز یوگا وکس اسپورت کد 890 ضخامت 10 میلی متر

  • جنس: فوم قابل انعطاف
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو
مشاهده محصول در دیجی کالا
زیرانداز یوگا لیوآپ مدل LS3258 ضخامت 5 میلی متر

زیرانداز یوگا لیوآپ مدل LS3258 ضخامت 5 میلی متر

  • جنس: فوم قابل انعطاف
مشاهده محصول در دیجی کالا

مت یوگا چیست؟

مت یوگا نوعی تشک است که به طور خاص برای تمرین یوگا ساخته می شود. سطحی بدون لغزش و بالشتک را فراهم می کند که انجام آساناهای یوگا را با خیال راحت و راحت آسان تر می کند.

تشک های یوگا معمولاً حدود  182 سانتی متر طول 60 سانتی متر عرض دارند. اگرچه، تغییرات گسترده تری وجود دارد. از نظر ضخامت از 2 میلی متر شروع و تا 7 میلی متر می رسد که ضخامت 4 تا 5 میلی متر رایج ترین است.

طیف گسترده ای از تشک های یوگا در حال حاضر در سراسر جهان فروخته می شود. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها، الگوها و سبک ها هستند. برخی از آنها سازگار با محیط زیست هستند، در حالی که برخی دیگر به گونه ای طراحی شده اند که حمل و نقل و استفاده در هر مکانی آسان باشد.

فواید مت یوگا

چرا به مت یوگا نیاز دارید؟ گاهی اوقات، زمانی که در حال تمرین هستید، بهتر است که مستقیماً روی زمین ورزش کنید. تمرین یوگا یکی از آن موارد نیست، و در حالی که انجام یوگا بدون خرید تشک کاملا امکان پذیر است، اما هدف آن این است که روند را به طور قابل توجهی ساده می کند. تشک یوگا که به درستی انتخاب شده و نیازهای فعلی شما را پوشش می دهد، روش انجام یوگا را به چندین روش تغییر می دهد:

فواید مت یوگا

  • پس چرا از مت یوگا استفاده کنیم؟ بدون آن، در سطوح مختلف خطر آسیب دیدگی دارید. اول از همه، دست‌های شما ممکن است هنگام تمرین ژست‌ها واقعاً عرق کنند و روی زمین سر بخورند و باعث زمین خوردن شما شوند. ممکن است کف زیرین شما بسیار صاف و لغزنده باشد و دوباره باعث زمین خوردن شما شود. پاهای شما می توانند از روی زمین سر بخورند و ممکن است سقوط کنید. اساساً، سناریوهای زیادی وجود دارد که ممکن است منجر به صدمه دیدن شما شود، و یک تشک یوگا خوب می تواند به جلوگیری از آن کمک کند.
  • شکل دیگری از آسیب در حین یوگا نتیجه عدم راحتی کافی در هنگام کشش و حفظ وضعیت بدن است. ممکن است در نهایت با زانو درد، کمردرد یا شانه درد مواجه شوید. اگر از شرایطی مانند آرتریت رنج می برید، این حتی خطرناک تر است. به همین دلیل است که شما به یک تشک یوگا نیاز دارید، و یک تشک با بالشتک کافی که از درد عضلات و مفاصل شما جلوگیری کند (مگر اینکه این درد نتیجه طبیعی یک تمرین با کیفیت باشد، پس شما خوب هستید).
  • بهداشتی است. تصور کنید که بدون تشک به کلاس یوگا می روید. به این فکر کنید که دست‌هایتان زمین را لمس می‌کنند که چه کسی می‌داند از آخرین باری که کسی زمین را پاک کرده، چند دست و پا روی آن راه رفته‌اند. انجام یوگا بدون تشک یوگا به سادگی غیربهداشتی است. حتی زمانی که این کار را در خانه انجام می دهید، به این فکر کنید که باید زمین را تمیز کنید، سپس صبر کنید تا خشک شود و سپس جلسه یوگا خود را انجام دهید. یک تشک می تواند فضای تمرینی تمیزی را برای شما فراهم کند، صرف نظر از جایی که در آن هستید. بهترین تشک های یوگا هنگامی که تازه شروع کرده اید – زنی که با استفاده از تشک یوگا بنفش و دمبل، طناب پرش و توپ های تناسب اندام در کناره ها تمرین می کند.

 

  • هنگامی که از تشک یوگا استفاده می کنید، به احتمال زیاد می توانید تعادل خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنید. تصور کنید که باید ژست هایی را انجام دهید که برای حمایت روی شانه های خود تکیه می کنید. اگر روی یک کف چوبی صاف و موم شده یوگا انجام می دادید، نگه داشتن ژست بدون اینکه بدنتان به جلو و عقب بچرخد بسیار دشوار خواهد بود.
  • آخرین، اما نه کم اهمیت، تشک یوگا می تواند شما را گرم نگه دارد. همانطور که قوانین اولیه فیزیک سال ها و سال ها به ما گفته اند، کف سردترین قسمت اتاق است، زیرا گرما همیشه بالا می رود. حالا تصور کنید که در طول زمستان باید دائماً روی زمین دراز بکشید. هنگامی که از تشک یوگا استفاده می کنید، می تواند به انتقال بخشی از گرمای بدن به سطح کمک کند، بنابراین به جای آن کف سرد، مکانی گرم برای تماس با آن خواهید داشت.

انواع مت یوگا

داشتن زیر انداز ورزشی یوگا ضروری است تا بتوانید ورزش یوگای خود را به طور موثر در خانه یا هر جایی انجام دهید. سرمایه گذاری روی مت یوگا برای استفاده شخصی و اهداف بهداشتی خوب است. شما فقط می توانید آن را در بالکن خود یا حتی در اتاق هتل یک شهر خارجی پخش کنید. ایده آل ترین انتخاب خود را از بین انواع متعدد تشک های یوگا انتخاب کنید

تشک های یوگا چسبنده اولیه

مت یوگا چسبنده رایج ترین انواع تشک یوگا هستند. آنها بافت کمی چسبنده دارند بنابراین می توانید حالت های یوگا خود را برای مدت طولانی تری بدون لیز خوردن نگه دارید. شما می توانید از آنها در راحتی خانه خود استفاده کنید. این شما را از نگرانی در مورد تشک های یوگای استفاده شده در کلاس های خود نجات می دهد.

برای ضخامت، می توانید از بین ضخامت 1/8 اینچ و ¼ اینچ انتخاب کنید، دومی انتخاب بهتری است زیرا در حین انجام آن روال های چالش برانگیز یوگا، بالشتک راحت تری را برای بدن شما فراهم می کند. آنها در مقایسه با انواع دیگر ارزان تر هستند، بنابراین برای مبتدیان بهتر است خودشان را خریداری کنند.

مت یوگا لاستیکی طبیعی

خوب است که از انتخاب های آزمایش شده و آزمایش شده مانند مت یوگا لاستیکی طبیعی استفاده کنید. آنها یکی از دو نوع اول مت های یوگا هستند که در بازار برای یوگی های طبیعت گرا معرفی شده اند.

این نوع مت یوگا از مواد لاستیکی طبیعی ساخته شده است که دارای ویژگی های غیر سمی و سازگار با محیط زیست است. به طور کلی، تشک های یوگا لاستیکی طبیعی از مواد زیست تخریب پذیر و قابل بازیافت ساخته شده اند. آنها دارای ویژگی مقاوم در برابر لغزش هستند که برای جلسات شدید یوگا مناسب است.

مت یوگا الاستومر پلاستیکی

با ساخت مت یوگا پیشرفت هایی در زمینه زیر انداز ورزشی صورت گرفته است. تشک های یوگا الاستومر پلاستیکی نمونه های شگفت انگیزی از این نوآوری ها هستند. استفاده از این زیر انداز ها سازگار با محیط زیست و سالم است زیرا حاوی PVC، لاتکس و سایر مواد سمی نیست. آنها در مقایسه با نسخه های پلاستیکی مت یوگا ارزان در نظر گرفته می شوند.

یک مت پلاستیکی الاستومری کشش عالی را فراهم می کند و در برابر لغزش مقاوم هستند. تمیز کردن آن نسبتاً آسان است زیرا به سختی آب و رطوبت را جذب می کند. این یکی از بهترین مت یوگا در بازار به دلیل ویژگی های پیشرفته آن است.

فقط به یاد داشته باشید که از مواد طبیعی ساخته شده است، بنابراین قرار گرفتن در معرض نور خورشید باید حداقل باشد، در غیر این صورت دوام بیشتری نخواهد داشت. این تشک برای یوگاکارانی که سلامت حساسی دارند مناسب است.

مت یوگا پنبه و کنف

شما می توانید با مت یوگا پنبه ای و کنفی کاملا طبیعی باشید. تشک‌های پنبه‌ای یوگا به‌عنوان بالشتک خوبی برای تمرینات یوگا عمل می‌کنند، زیرا بافت نرمی دارند و به راحتی عرق را جذب می‌کنند. تمیز کردن منظم آنها آسان است زیرا می توانید بعد از استفاده آنها را بشویید. به خاطر داشته باشید که الیاف پنبه به دلیل سایش و پارگی سریع‌تر می‌شکنند، بنابراین به اندازه تشک‌های پلاستیکی یوگا ماندگاری ندارند.

همانطور که گفته شد، این کیفیت خاص است که آنها را نسبت به نوع دوم بهداشتی تر می کند. در مقایسه با تشک های پنبه ای، تشک های یوگای کنفی دوام بیشتری دارند زیرا از نخ های کنفی بافته شده متراکم و محکم ساخته شده اند. آنها بسیار بادوام هستند زیرا کنف دارای خاصیت ارتجاعی و استحکام کششی بالایی است. از نظر گرما و کیفیت جذب آب، تشک های یوگا کنفی نیز بهتر از همتای پنبه ای خود در نظر گرفته می شوند.

مت جوت

جهان در حال سبز شدن است و تمرین‌کنندگان یوگا نیز در همین مسیر حرکت می‌کنند. شما می توانید با انتخاب یک تشک جوت برای تمرینات یوگای خود، روی آن بپرید. در بررسی های متعدد مت یوگا یکی از دوستدار محیط زیست به حساب می آید زیرا از مواد طبیعی ساخته شده است.

الیاف جوت که بیشتر در آسیای جنوب شرقی یافت می شود، مواد زیست تخریب پذیر هستند. مت جوت به دلیل کیفیت تنفس طبیعی خود برای انواع روتین های یوگا مناسب است. از نظر دوام و چسبندگی با سایر تشک های یوگا با مواد مصنوعی مشابه است.

مت یوگا مسافرتی

وقتی بیش از 3 روز سفر می کنید، باید حوله تشک یوگا و تشک مسافرتی خود را جمع کنید تا بتوانید در هر مکان مناسب مانند اتاق هتل یا پارک استراحتگاه ورزش کنید. به عنوان یک ماده ورزشی مناسب سفر، تشک یوگای مسافرتی نسبتاً نازک‌تر از همتایان معمولی خود است. آنها ضد لغزش هستند که انجام حرکات یوگا را برای شما راحت می کند. آنها همچنین به راحتی تا می شوند و می پیچند تا بتوانید مستقیماً آنها را در چمدان خود ذخیره کنید.

تشک‌های یوگا شگفت‌انگیز با کیف مخصوص به خود نیز وجود دارد. می‌توانید به دنبال طراحی کیف تشک یوگا باشید تا بتوانید متناسب و شیک سفر کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که تشک های یوگای مسافرتی به دلیل نازک بودن مواد باید فقط برای مسافرت و نه برای استفاده روزانه استفاده شوند. این نوع تشک برای مسافران دائمی مناسب است

ضخامت مت یوگا

ضخامت مت یوگا
ضخامت مت یوگا

چرا مهم است: میزان راحتی زیر انداز یوگای شما تا حد زیادی به ضخامت آن بستگی دارد –   تشک خیلی نازک ممکن است باعث شود زانوی شما طی حرکت لانچ هلالی صدمه ببیند. در حالت تعادلی تشک‌های ضخیم یوگا (برخی به ضخامت 1/4 اینچ) می توانند احساس ارتباط قوی با کف را برای شما سخت‌تر کنند برای مثال در حرکت درخت(حرکتی در یوگا) شما را متزلزل تر می نمایند.

گزینه ها: یک زیرانداز استاندارد یوگا حدود 1/8 اینچ ضخامت دارد، در حالیکه ضخیم ترین انواع حدود 1/4 اینچ قطر دارند. زیر اندازهای یوگای نازک ویفری نیز موجودند که اغلب بعنوان «تشک‌های یوگای مسافرتی» شناخته می‌شوند و ضخامت آن‌ها تنها 1/16 اینچ است. آنها به راحتی جمع می شوند و وزن زیادی ندارند و به همین دلیل به سهولت درون یک چمدان جا می شوند.

راهنمای خرید پایه: مقدار فضایی که برای پهن کردن مت یوگا خود دارید، میزان اهمیت قابلیت حمل آن، و موقعیت مطلوبی را که می توانید به راحتی ارتباط مستقیم با زمین را احساس کنید، را مد نظر قرار دهید. اگر فضای نگهداری اندکی دارید، آن را به اتاق کار می برید، و حس کار یک بالشتک کوچک را دوست دارید، یک تشک با قطر استاندارد در محدوده 1/8 اینچ را انتخاب کنید.

اگر برای محافظت بیشتر، کمی وزن بالاتر را می توانید حمل و نگهداری کنید، یک زیر انداز یوگای درجه یک با ضخامت حدود 1/4 اینچ را مد نظر قرار دهید. و درصورتیکه باید تشک یوگا را در یک چمدان یا کیف دستی جا دهید، یک تشک یوگای مسافرتی تاشو در محدوده 1/16 اینچ تهیه کنید.

جنس مت یوگا

چرا مهم است: ماده ای که زیر انداز یوگای شما از آن ساخته شده بافت، چسبندگی، سازگاری با محیط زیست، و اسفنجی بودن (میزان تحمل آن در برابر فشار) و نحوه فرسایش آن در طول زمان را تعیین می کند.

گزینه ها: بیشتر تشک های استاندارد یوگا از PVC تهیه شده اند که بعنوان وینیل شناخته می شود. گزینه های جدیدتر و سازگارتر با محیط عبارتند از لاستیک طبیعی و بازیافتی، کنف، و پنبه ارگانیک یا پنبه طبیعی.

راهنمای خرید پایه: اگر به لاتکس حساسیت دارید، از خرید تزیر اندازهای یوگای ساخته شده از لاستیک طبیعی خودداری کنید. اگر می خواهید از یک تشک امتحان شده و واقعی استفاده کنید، زیر انداز یوگای ساخته شده از PVC را انتخاب کنید که می تواند بیش از یک دهه استفاده و استعمال شما را تحمل کند. اسفنجی بودن تشک می تواند بصورت گسترده ای بواسطه ترکیب مواد مختلف، متفاوت باشد، اما به طور کلی، پی وی سی بیشترین “حالت ارتجاعی” را در بین مواد زیر انداز یوگا دارد. کنف و پنبه کمترین حالت ارتجاعی را دارند.

گذشته از این اصول، به بررسی ادامه داده و اجازه دهید اولویت های دیگر شما – بافت، چسبندگی و سازگاری با محیط زیست – راهنمای شما باشند.

بافت مت یوگا

بافت مت یوگا

چرا مهم است: بافت مت یوگا شما میزان کشش ایجاد شده را تعیین می کند. مانند چسبندگی، بافت بر میزان لغزش و سر خوردن شما تأثیر می گذارد. بافت موانع فیزیکی را برای سر خوردن ایجاد می کند (در حالی که چسبندگی به جذب بستگی دارد). و از آنجایی که بافت بر لمس تشک یوگا تأثیر نیز می گذارد، یکی از مولفه های اصلی  در راحتی کلی نیز محسوب می شود.

اگر حساس هستید، هر بافت ناهمواری احتمالاً شما را در حالت ساواسانا(وضعیت جسم بی جان در یوگا) اذیت می کند. بافت می‌تواند دست ساز باشد (بصورت الگویی از برجستگی ها) برای مثال زیر اندازهای یوگای کنفی دارای زبری ارگانیک می باشند. تشک‌های یوگای PVC، با اینکه بافت کمی دارند اما از نظر لمس نرم تر هستند.

گزینه‌ها: بافت زیر انداز یوگا متناسب با هر سلیقه ای از کاملاً صاف تا کاملاً زبر وجود دارد.

راهنمای خرید پایه: اگر به دنبال زیر انداز یوگای هستید که از سر خوردن جلوگیری کند و می خواهید از تشک های پی وی سی (تشک های یوگا چسبنده سنتی) اجتناب کنید، به دنبال تشک یوگای لاستیکی، کنفی یا پنبه ای باشید که دارای طرح برجسته و قابل لمس هستند. چسبندگی اضافه ای که بافت برآمده ایجاد می کند می تواند به شما کمک کند بدون توجه به اینکه چقدر عرق کرده اید یا تمرین شدید است، در جای خود ثابت بمانید.

اگر نرمی تشک برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، زیر انداز یوگا PVC مناسب می باشد. و اگر از چسبندگی آن به کف لذت می‌برید اما در مورد گزینه‌های جدیدتر و سازگار با محیط کنجکاو هستید، قبل از خرید چند مورد را امتحان کنید. برخی از تشک های یوگا سازگار با محیط زیست ممکن است شما را با میزان کششی که ارائه می دهند، شگفت زده کنند، حتی اگر احساس سنتی “چسبندگی” را نداشته باشند.

چسبندگی زیر انداز یوگا

چرا مهم است: زیر انداز یوگا چسبنده مانع از لغزش شما می شود و به شما کمک می کند تا در حین حرکت از یک حالت به حالت دیگر، و همچنین زمانی که برای چند ثانیه در یک حالت می مانید، وضعیت خود را حفظ کنید.

گزینه ها: تشک های یوگای PVC دارای بالاترین میزان چسبندگی هستند.

راهنمای خرید پایه: اگر به کمک نیاز دارید تا در وضعیت خود ثابت بمانید، اما علاقه ای به تمرین بر روی تشک یوگا با بافت برجسته ندارید، تشک یوگای PVC احتمالا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. فقط به یاد داشته باشید که این تشک‌های یوگا تنها زمانی چسبنده هستند که تمیز باشند، بنابراین مطمئن شوید که از تشک یوگای خود به درستی مراقبت می‌کنید. اگر زیر انداز یوگا PVC خریداری کردید، قبل از استفاده آن را بشویید و هر زمان که متوجه شدید دست‌هایتان هنگام قرار گیری بر روی تشک سر می خورند، برای تمیز نمودن آن از یک شوینده دستی یوگا استفاده کنید.

سایز مت یوگا

سایز مت یوگا بر اساس قد شماست. اگر زیر 170 سانتی متر هستید، یک مت یوگا با 172-180 سانتی متر کافی است. با این حال، اگر قدتان بلند است، به خرید تشک یوگا با طول۱۸۸ سانتی‌متر یا بالاتر فکر کنید.

پاسخی سریع به این سوال که اندازه مت یوگا مورد نیاز شماست (هرچه قدتان بلندتر باشد، تشک یوگا بلندتر است).

یک قانون کلی خوب این است که تشک یوگا باید حداقل 15 سانتی متر از ارتفاع شما بلندتر باشد تا شما را از زمین دور نگه دارد تا بتوانید راحت در شاواسانا استراحت کنید. بنابراین اگر قد شما 163 سانتی متر است، باید یک تشک با طول حداقل 70 اینچ/178 سانتی متر تهیه کنید.

با این حال، اگر شما هم مانند من هستید، ممکن است به فضای بیشتری در تشک یوگا خود (30 سانتی متر بلندتر از قدتان) نیاز داشته باشید تا مجبور نباشید چانه خود را روی فرش در چاتورانگا قرار دهید در حالی که هنوز در حین ساواسانا راحت هستید.

سازگار با محیط زیست

چرا مهم است: ما به عنوان یوگی(فردی که یوگا می کند)، اصل اهیمسا یا عدم خشونت را گرامی می داریم. این باعث می شود که تمرین بر روی زیر انداز یوگایی که در نهایت منجر به آلودگی محیط در دهه های آینده می شود، را مسئله ساز بدانیم.

گزینه ها: تشک های یوگا سازگار با محیط معمولاً از لاستیک طبیعی یا بازیافتی ساخته می شوند. این تشک های یوگا ممکن است شامل مواد طبیعی مانند کنف یا پنبه ارگانیک نیز باشند.

راهنمای خرید پایه: اگر سازگاری با محیط زیست برای شما مهم است، از تشک های یوگا ساخته شده از PVC (تشک چسبنده سنتی) که تجزیه نمی شوند و بازیافت آن دشوار و پرهزینه است، اجتناب کنید. تشک‌های یوگای لاستیکی، کنفی و پنبه‌ای، که در طیف وسیعی از ضخامت‌ها موجود هستند، ضخیم‌تر و نرم‌تر از تشک‌های PVC می باشند. شما می توانیدزیر انداز یوگایی را تهیه کنید که سازگار با محیط زیست باشد، ضخامت آن به گونه ای باشد که نیازهای شما را برای راحتی و قابلیت حمل برآورده کند، و بافتی (مانند یک الگوی هندسی برجسته) داشته باشد که از سر خوردن شما جلوگیری کند.

 قیمت مت یوگا

معمولا”، یک مت یوگا چسبنده پی وی سی ساده با ضخامت 1/8 اینچ و تک رنگ، در سطح پایینی از محدوده قیمت قرار دارد. از این رو ممکن است برای الگوها، طرح ها یا لوگوها، ضخامت عالی، حالت های ضد میکروبی؛ و بافت های جالب، به خصوص الگوهای لمسی برجسته هزینه بیشتری بپردازید. تشک‌های یوگا سازگار با محیط‌زیست معمولاً در سطح بالایی از محدوده قیمت قرار دارند.

سبک(استایل) مت یوگا

زمانیکه انتخاب های خود را براساس ضخامت، جنس، بافت، چسبندگی، سازگاری با محیط زیست و قیمت محدود کردید، تنها یک عامل باقی می ماند: سبک! پس ادامه داده و رنگ، طرح یا مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

لیست 37 مدل پرفروش ترین مت یوگا دیجی کالا

خط جدا کننده

4.5/5 - (2 امتیاز)
منبع
Gaiam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا