خانه و آشپزخانه

راهنمای خرید صندلی اداری به همراه لیست بهترین و پرفروش ترین ها

یک راهنمای خرید صندلی اداری برای کمک به شما در یافتن صندلی اداری مناسب برای شما

مقدمه

چه در منزل کار کنید و چه در دفتر کار، احتمالا” در طول روز زمان زیادی را در مقابل کامپیوتر می گذرانید. در واقع، گزارش شده که یک کارمند اداری به طور متوسط 10 ساعت در روز بر روی صندلی اداری می نشیند. درست است، کمی بیش از حد زمان صرف نشستن می شود، اما ما باید خوشحال باشیم که امروزه میزهای ایستاده و گزینه های جایگزین صندلی بیشتری در دسترس هستند. اما این واقعیت ساده تغییر نمی کند که بیشتر ما هنوز در محل کار باید روی صندلی بنشینیم.

خوشبختانه، با تمام پیشرفت های مدرن در طراحی صندلی و ارگونومی ها، صندلی راهی طولانی را پیموده است. اکنون فقط باید صندلی مناسبی را پیدا کنید تا به شما کمک کند در طول روز راحت، سالم و پر بازده بمانید.

اگر بدنبال یک صندلی اداری جدید هستید، گزینه های فراوان موجود در بازار در ابتدا گیج کننده به نظر می رسند. سبک‌ها، اجزاء، ملاحظات ارگونومیک، گزینه‌های قابلیت تنظیم، جنس های مختلف و صدها برند متفاوت به همراه موارد دیگر وجود دارند. هدف این راهنمای خرید صندلی اداری، کمک به شما برای محدود کردن گزینه ها و یافتن صندلی یا صندلی جایگزین مناسب برای شما می باشد. در ادامه بخش هایی که پوشش خواهیم داد بیان می شوند. برای آسان‌تر کردن پیمایش، می‌توانید روی یک پیوند کلیک کنید تا به بخش مربوطه بروید.

بهترین صندلی اداری پیشنهادی کاربرانخط جدا کننده

صندلی گیمینگ مدل m310

صندلی گیمینگ مدل m310

  • امکانات صندلی اداری: قابلیت تنظیم دسته
  • امکانات قابل تنظیم: قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس چرخ: پلاستیک - فلز
مشاهده محصول در دیجی کالا
صندلی اداری نیلپر مدل SK515o چرمی

صندلی اداری نیلپر مدل SK515o چرمی

  • امکانات قابل تنظیم: قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم: فوم سرد
  • جنس پایه: فلز
  • جنس روکش پشتی: چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی: چرم مصنوعی
  • جنس فریم کفی: پلاستیک
  • جنس فریم پشتی: پلاستیک
  • جنس دسته: فلز
  • جنس روکش دسته: پلاستیک
  • جنس چرخ: پلاستیک
مشاهده محصول در دیجی کالا
صندلی اداری وارنا مدل K712B-L

صندلی اداری وارنا مدل K712B-L

  • امکانات قابل تنظیم: قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم: فوم سرد
  • جنس پایه: فلز
  • جنس روکش پشتی: چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی: چرم مصنوعی
  • جنس فریم کفی: چوب
  • جنس فریم پشتی: فلز
  • جنس دسته: پلاستیک
  • جنس روکش دسته: پلاستیک
  • جنس چرخ: پلاستیک - فلز
مشاهده محصول در دیجی کالا
صندلی اداری لیدوما مدل L820_B

صندلی اداری لیدوما مدل L820_B

  • امکانات صندلی اداری: چرخ
  • امکانات قابل تنظیم: قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس پایه: فلز
  • جنس روکش پشتی: چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی: چرم مصنوعی
  • جنس فریم کفی: چوب
  • جنس فریم پشتی: چوب
  • جنس چرخ: پلاستیک
مشاهده محصول در دیجی کالا

انواع صندلی اداری

انواع صندلی اداری برای انتخاب کدامند؟ صندلی‌های اداری در اشکال، اندازه‌ها و سبک‌های مختلفی عرضه می‌شوند. زمانی که به دنبال صندلی جدید برای منزل یا محل کار خود هستید، در درجه نخست تصمیم بگیرید کدام نوع صندلی برای چیدمان شما عالی است. برای کمک به شما، در اینجا مروری بر انواع و سبک های اصلی صندلی اداری همراه با توصیه های برتر ما ارائه می شود:

 صندلی های ارگونومیک اداری

صندلی های ارگونومیک اصولا” دسته اصلی صندلی های اداری مدرن هستند که عناصر راحتی، پشتیبانی و طراحی قابل تنظیم را نشان می دهند.

صندلی‌های ارگونومیک که برای همه اشکال و اندازه‌ها و برای افرادی که ۸ ساعت یا بیشتر در روز کار می‌کنند طراحی می شوند، با مواد نرم و قابل تنفس، قاب‌های منحنی S مانند برای پشتیبانی بهینه از پشت، قابلیت تنظیم کامل پشتی، نشیمنگاه و دسته های صندلی و سایر ویژگی‌ها مانند پشت گردنی های قابل تنظیم، سینکرو – تیلت و تکیه گاه کمری عرضه می‌شوند.

 

صندلی اداری ارگونومیک
صندلی اداری ارگونومیک

اگر زمان زیادی را صرف نشستن می کنید و به یک صندلی مدرن و همه منظوره نیاز دارید که شما را راحت نگه دارد و در طول روز کاری به شما اجازه دهد در موقعیت های متعددی بنشینید، این صندلی ها مناسب شما هستند. برای بررسی بیشتر می توانید مقاله راهنمای خرید صندلی اداری ارگونومیک را مطالعه کنید.

صندلی های کارمندی

صندلی های کارمندی چه می باشند؟ این مدل از انواع صندلی اداری همان چیزی است که هنگام اندیشیدن به میز یا صندلی استاندارد کامپیوتر، اکثر ما تصور می کنیم. در واقع، برای اهداف ما، اصطلاح صندلی کارمندی قابل تعویض با صندلی کامپیوتر یا صندلی میز می باشد.

صندلی کارمندی
صندلی کارمندی

اصوالا” اینها صندلی‌های کاربردی هستند که زیر میز ما سر می خورند و بصورت مجهز به مجموعه استانداردی از اجزای صندلی اداری عرضه می شوند که در ادامه با جزئیات بیشتر مورد بحث قرار می گیرد.

این صندلی ها برای فضاهای کوچک یا محیط های کاری مشترک، ایده آل هستند. صندلی های کارمندی در طیف گسترده ای از مواد نشیمنگاه و چارچوب عرضه می شوند. و به دلیل زمان زیادی که در این صندلی‌های بادوام می‌گذرانیم، بیشتر صندلی‌های کارمندی نیز دارای طراحی ارگونومیک پایه و ویژگی‌های قابل تنظیم هستند. اگر به یک صندلی جمع و جور با ویژگی های ارگونومیک پایه و قیمت مناسب نیاز دارید، صندلی کارمندی گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

میز و چهارپایه پیش نویس(طراحی )

صندلی های طراحی چه می باشند؟ صندلی‌های طراحی از صندلی‌های اداری یا کارمندی شما بلندتر هستند و معمولاً یک حلقه پا در اطراف سیلندر دارند تا بتوانید به پاهای خود در سطح بالاتری استراحت دهید.

اگر روی سطوح بلندتری مانند میزهای طراحی، پیشخوان یا میزهای بلند ایستاده کار می کنید، این همان نوع صندلی است که باید به دنبال آن باشید. و اگر معمار هستید، این مورد برای شما مناسب است.

طراحی میز و صندلی
طراحی میز و صندلی

یک صندلی طراحی تغییر حالت بین نشستن و ایستادن را در حین کار روی سطوح بلندتر آسان‌تر می‌کند. این صندلی‌ها همچنین ممکن است شامل اجزایی مشابه با صندلی‌های کارمندی معمولی مانند نشیمنگاه و دسته صندلی راحت باشد. اما یک صندلی طراحی هم چنین می تواند از نظر ظاهری بسیار مینیمال بوده، و فاقد دسته یا پشتی صندلی باشد.

به طور کلی، یک صندلی طراحی در مقایسه با ارتفاع حداکثر 22 اینچی صندلی اداری معمولی، نشستن در ارتفاع حدود 30 اینچی را امکان پذیر می کند.

صندلی های بزرگ و بلند

یک صندلی اداری بزرگ و بلند اصولا” نسخه بزرگتری از یک صندلی کارمندی با تمرکز بر ابعاد پشتی و کفی پهن تر، ظرفیت وزن بیشتر (بیش از 300 پوند)، ارتفاع بلندتر کف تا نشیمنگاه، و افزایش بالشتک و نگهدارنده کمر است. صندلی های بزرگ و بلند باید به راحتی تنظیم و برای ساعت های طولانی نشستن راحت باشند.

صندلی بزرگ و بلند
صندلی بزرگ و بلند

یک نمونه صندلی در این دسته دارای عرض نشیمنگاه بیش از 21 اینچ، عمق صندلی بیش از 30 اینچ، ظرفیت وزن 350 پوند و دامنه ارتفاع 45 تا 49 اینچ خواهد بود.

صندلی های اداری مدیریتی

صندلی های اداری مدیریتی تجمل و راحتی کمی بیشتری را نسبت به صندلی کارمندی استاندارد شما ارائه می دهند. در یک صندلی مدیریتی، عناصر طراحی مانند چرم تکمه دار، بالشتک عمدتا” ساخته شده فوم هوشمند یا بالشتک فنری، پشتی صندلی بلند با تکیه گاه سر، و مواد چارچوب سطح بالا مانند چوب ظریف یا فولاد ضد زنگ را خواهید یافت.

صندلی اداری مدیریتی
صندلی اداری مدیریتی

این صندلی‌ها همچنین ممکن است به حالت خوابیده و دارای بالشتک ضخیم‌تر روی دسته های صندلی، با نشیمنگاه های راحت با لبه‌های آبشاری و طرح‌های کانتور برای حداکثر راحتی و پشتیبانی باشند.

اگر هدف شما ترکیب راحتی با سبک سنتی و پیچیدگی است، ممکن است بخواهید در رده مدیریتی جستجو کنید. به خاطر داشته باشید که این صندلی ها معمولاً حجیم تر از صندلی های معمولی می باشند و به فضای بیشتری نیاز دارند.

صندلی اداری تمام وقت

این صندلی های با دوام که به عنوان صندلی های پرکاربرد یا صندلی های اعزام نیز شناخته می شوند، برای راحتی، پشتیبانی و دوام همیشگی طراحی شده اند. بهترین صندلی های تمام وقت توسط کارگران مختلف، در شیفت های متعدد، در مراکز تماس، اتاق های کنترل، تنظیمات پزشکی و سایر محیط های پر کاربرد استفاده می شود. عناصر طراحی متداول شامل نقاط متعدد تنظیم، ظرفیت های بار سنگین، مواد قاب با کیفیت مانند فولاد 10 گیج و بالشتک ضخیم تر هستند.

"<yoastmark

صندلی های گیمینگ

صندلی گیمینگ دسته نسبتا جدیدی در رده صندلی های اداری هستند. البته این صندلی ها برای ساعات طولانی بازی های ویدیویی طراحی شده اند. و هنگامی که شروع به تحقیق در مورد صندلی های بازی کنید، متوجه خواهید شد که به دلیل جنبه های طراحی زیر عالی می باشند:

  • رنگ های روشن تر و طراحی های خلاقانه
  • اتصال بلوتوث و بلندگوهای داخلی
  • چراغ های LED برجسته
  • پشتی بلند با تکیه گاه سر ثابت
  • قابلیت های تا شدن
  • طراحی نشیمنگاه سطلی (مانند یک ماشین اسپرت)
  • بسیاری از قابلیت های لم دادن
  • بالشتک های قابل جدا سازی تکیه گاه کمر

صندلی گیمینگ
صندلی گیمینگ

این صندلی‌ها همچنین دارای دسته‌های کاملاً قابل تنظیم هستند که می‌توانند در مواقعی که به فضای بیشتری برای حرکت دادن اندام‌های تحتانی خود در طول یک بازی سخت نیاز دارید، به سمت بالا، پایین، یا طرفین تا شوند.

صندلی های بازی معمولاً با چرم اصل یا چرم مصنوعی (PU) و بالشتک فومی متراکم عرضه می شوند. این صندلی‌ها اغلب در طیف وسیعی از رنگ‌ها نسبت به صندلی‌های اداری استاندارد، مانند قرمز و مشکی ، سبز، بنفش و صندلی‌های بازی صورتی همیشه محبوب موجود هستند.

میخواهید بیشتر بدانید؟ صندلی های بازی مورد استفاده برخی از حرفه ای های برتر را  بررسی کنید. در اینجا راهنمای خرید صندلی گیمینگ  ارائه شده است.

صندلی های زین اسبی

صندلی زین اسبی این روزها در محیط های اداری محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. بهترین صندلی زین اسبی، یا چهارپایه های زین تسبی، به شما اجازه می دهند به راحتی به اطراف حرکت کنید. آنها اندکی بلندتر از صندلی های معمولی هستند و به دلیل شیب رو به جلو، زاویه بیشتری بین باسن و زانوهای شما ایجاد می کنند. برای مثال، به جای نشستن با پاها در زاویه 90 درجه، یک صندلی زین اسبی باعث افزایش زاویه لگن تا زانوی حدود 130 درجه می شود.

این سبک نشستن، طرز قرار گیری طبیعی‌تری را تشویق می‌کند که می‌تواند گردش خون پا را بهبود ببخشد و در عین حال عضلات مرکزی بدن شما را درگیر کند. اگر به اسب سواری عادت دارید، این احساس کاملا” طبیعی است.

 

صندلی زین اسبی
صندلی زین اسبی

همچنین، اگر در یک مرکز مراقبت های بهداشتی، مطب دندانپزشکی یا سالن کار می کنید، ممکن است از قبل با این نوع صندلی آشنا باشید. برای یک کارمند اداری معمولی، صندلی زین اسبی می تواند روشی جدید و اصلاحی برای فعال و راحت ماندن در طول روز کاری ارائه دهد.

جایگزین های صندلی اداری

این واقعیت که همه ما در طول روز کاری بیش از حد می نشینیم بحث داغ این روزهاست. بسیاری از شرکت‌ها برای کمک به یافتن راه‌های جدید و اصلاحی به منظور کاهش خطرات ناشی از نشستن بلند مدت و بی‌تحرکی، مجموعه‌ای از طرح‌های «جایگزین» صندلی اداری ایجاد کرده‌اند. در اینجا چند مورد از محبوب‌ترین نوآوری‌های جایگزین صندلی برای کارگران امروزی آورده شده است:

صندلی توپی

توپ پایداری بادی که گاهی اوقات به آن توپ تمرین، توپ یوگا یا توپ ورزشی می گویند، به روشی محبوب برای تشویق وضعیت بهتر و بهبود سلامت کمر و ستون فقرات در حین کار تبدیل شده است. حتی برای نشستن پشت میز در دوران بارداری توصیه می شود . این توپ ها به درگیری فعال مرکز بدن و تعادل در هنگام نشستن نیاز دارند.

توپ های پایداری معمولاً از لاستیک و در اندازه ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند.

صندلی توپی
صندلی توپی

با اینکه این صندلی ها ممکن است راه حل خوبی برای برخی افراد محسوب شوند، اما باید مطمئن شوید که در وهله اول از قدرت کافی برای استفاده صحیح از یکی از اینها برخوردار هستید. شما نمی خواهید برای کمک به پشت خود تکیه کنید، یا در هنگام کار برای صاف ایستادن تلاش کنید. بنابراین، همانند بسیاری از این ابزارهای جدید، بهتر است از نوعی متعادل استفاده کنید.

همچنین، استانداردهای ارگونومی مدرن نیازمند یک تکیه گاه پشتی با تکیه گاه بازو و پشتی کمری، در کنار سایر موارد هستند، که همه اینها در یک توپ ورزشی ابتدایی وجود ندارد.

با این وجود، این یک روش خوب برای گنجاندن مقداری ورزش در روز کاری است، بنابراین فقط مطمئن شوید که یکی با دیوارهای لاستیکی ضخیم و بادوام و ظرفیت وزن به اندازه کافی بالا پیدا می کنید. در اینجا می توانید نحوه یافتن توپ ورزشی با اندازه مناسب برای کار را بیاموزید.

صندلی های زانو زدن (زانودار)

صندلی زانویی ارگونومیک دارای یک تکیه گاه زاویه دار زانو است که به شما جازه می دهد هنگام نشستن به جلو خم شوید. این وضعیت، بخش مرکزی بدن را درگیر می کند و از فشار روی کمر می کاهد. این جایگزین‌ها برای صندلی استاندارد، توزیع وزنی یکنواختی را بین ستون فقرات، ران و ساق پا ایجاد می‌کنند.

ایده اصلی این است که در حالت زانو زدن، انحنای کمر شما طبیعی تر است.

عالی به نظر می رسد، درست است؟ با این حال، یکسری نکات منفی نیز دارد که باید از آنها آگاه بود. به عنوان مثال، در یک صندلی زانو دار، در نهایت وزن شما روی ساق پا قرار می گیرد، به خصوص زمانی که عضلات مرکزی بدن شما خسته می شوند. این فشار می‌تواند باعث درد در ساق پا شود، و با قفل شدن پاها برای مدت طولانی در حالت زانو زدن، گرفتگی عضلات ممکن است به دلیل محدودیت حرکت پا ایجاد شود.

صندالی زانویی
صندالی زانویی

بنابراین، بهتر است از این موارد در حد اعتدال استفاده کنید. و اگر اسباب اصلی شما برای نشستن در محل کار است، پس مطمئن شوید که هر 10 تا 15 دقیقه یکبار از جای خود بلند شده و حرکت می کنید تا به پاها و قسمت مرکزی بدن خود استراحت دهید.

صندلی‌های زانودار معمولاً شامل یک تکیه‌گاه زانو برای راحتی، همراه با چرخ‌های کوچک هستند تا بتوانید در اطراف حرکت کنید و چرخش‌هایی را به نمایش بگذارید. اگر مایلید یکی از این صندلی ها را امتحان کنید، پستی در مورد بهترین صندلی های زانودار ارگونومیک داریم.

میزهای ایستاده قابل تنظیم

بسیار خوب، اینها بیشتر جایگزینی برای صندلی اداری هستند، اما قطعاً ارزش نام بردن را دارند. در واقع، میزهای ایستاده در محیط کار مدرن به قدری محبوب شده اند که واقعاً سزاوار یک راهنمای کامل از خود هستند.

اصولا”، میز ایستاده میزی است که صرفاً به اندازه کافی بلند باشد تا بتوانید در حالت ایستاده با کامپیوتر خود کار کنید. این نوع ممکن است گردش خون را بهبود بخشد، انحنای طبیعی کمر را حفظ کند، تمرکز را بالا ببرد و انرژی شما را در طول روز حفظ کند.

یک اختلاف محبوب در میز ایستاده، قابلیت تنظیم ارتفاع میز است که به شما امکان می دهد تا در صورت نیاز به سادگی با بالا بردن و پایین آوردن میز یا یک سکوی جداگانه (که روی میز استاندارد شما قرار می گیرد) بایستید یا پشت میز بنشینید.

یکی از مدل‌های بسیار محبوب توسط Veridesk ساخته شده ، اما میزهای ایستاده و میزهای sit-stand” دیگری نیز وجود دارند که ارزش بررسی دارند.

همچنین می‌توانید یک میز ایستاده یا دارای قابلیت تنظیم ارتفاع را با یک صندلی بلندتر، مانند صندلی طراحی یا صندلی زین اسبی، ترکیب کنید تا محیط کاری ایجاد کنید که در آن جابجایی بین نشستن و ایستادن آسان باشد.

اجزای صندلی اداری

صندلی های اداری مدرن می توانند به هر صورتی از طراحی ساده و ابتدایی صندلی گرفته تا یک قطعه پیچیده با مهندسی ارگونومیک باشند. در حالیکه صندلی ها ممکن است از لحاظ سبک و کارایی متفاوت باشند، اما حداقل، اکثر صندلی های کامپیوتر و میز قسمت های مشترک خاصی را دارند.

شناخت و درک “آناتومی” یک صندلی مرحله مهمی در جستجوی یک صندلی که به بهترین وجه با نیازهای شما تناسب دارد، محسوب می شود. با شروع از قسمت پائین صندلی، قسمت های معمول یک صندلی اداری در اینجا بیان می شوند:

چرخ‌های کوچک زیر صندلی و چرخ‌ها

چرخ های کوچک غلتک هایی هستند که به پایه صندلی متصل می شوند. یک صندلی معمولی دارای 5 چرخ کوچک می باشد که چرخش هر یک بصورت مستقل به شما امکان حرکت در جهات مختلف را می دهد. نکته مهم این است که چرخ های کوچک بایستی برای نوع کفپوش شما مناسب باشند.

برای مثال، اگر شما یک کف سخت (بعنوان مثال چوب یا کاشی) دارید، صندلی شما باید دارای چرخ های کوچک لاستیکی نرم یا اورتان باشد. اگر روی فرش هستید، به چرخ‌های کوچک پلاستیکی سخت یا نایلونی نیاز دارید. لغزنده های فلزی یا پلاستیکی نیز وجود دارند که روی فرش های سخت تجاری بهترین عملکرد را دارند.

اگر یک صندلی با چرخ های نامناسب برای سطح کف خود، خریداری کرده اید، نگران نباشید: همیشه می توانید مجموعه ای از چرخ های چند سطحی جایگزین را انتخاب کنید .

پایه های غلتکی و پایه صندلی

مورد بعدی پایه صندلی است. به عنوان یک قانون استاندارد، یک صندلی اداری با کیفیت باید حداقل 5 پایه داشته باشد که به عنوان پایه 5 ستاره نیز شناخته می شود. برخی از صندلی های سنگین تر ممکن است پایه های بیشتری، مانند پایه 7 ستاره داشته باشند.

پایه باید محکم، قابل اطیمنان باشد و از مواد قاب سخت مانند چوب، فولاد، نایلون سخت بادوام یا آلومینیوم ساخته شده باشد.

سیلندر گاز برای قابلیت تنظیم

با حرکت از پایه صندلی به سمت بالا، سیلندر صندلی را داریم. این جایی است که عملکرد بالابری صندلی صورت می گیرد. معمولا”، این بدان معناست که صندلی مجهز به بالابر پنوماتیک یا گازی برای تغییر ارتفاع صندلی می باشد. یک سیلندر گازی معمولی به این صورت عمل می کند: برای پایین آوردن صندلی، اهرم زیر صندلی را بکار گرفته و وزن خود را روی صندلی رها کنید. برای بالا بردن صندلی، اهرم را گرفته و با صندلی بالا می آئید.

یک صندلی مناسب دارای سیلندر پنوماتیک قابل اطمینان است که این فرآیند را تسهیل می کند. گام بعدی یافتن ارتفاع مناسب به منظور پشتیبانی از یک حالت بدنی سالم است (به بخش ارگونومی زیر مراجعه کنید).

بخش بالای سیلندر فنری می باشد. این بخش انتهای مخروطی سیلندر است که به قاب فلزی زیر نشیمنگاه صندلی وارد می شود. این بخش گاز نیتروژن تحت فشار و روان کننده را نگه می دارد. قطعه دوم سیلندر به ستون معروف است. این قسمت در پایه صندلی وارد می شود و معمولا” حدود 2 اینچ قطر دارد.

نکته : به دنبال سیلندرهایی باشید که دارای استانداردهای ایمنی هستند. این استاندارد شامل 4 کلاس (آلمانی) و BIFMA 5.1 ( انجمن تولیدکنندگان مبلمان تجاری و سازمانی ) است.

سیلندر هم چنین با ضربه یا حرکت مشخص می شود. این عدد محدوده تنظیم پذیری سیلندر را نشان می دهد. به عنوان مثال، یک ضربه 5 اینچی روی صندلی به این معناست که صندلی رامی توان 5 اینچ از پایین ترین تا بالاترین موقعیت تنظیم کرد. توصیه می‌کنیم صندلی‌ دارای حداقل سیلندر 4 اینچی پیدا کنید. در این راهنما درباره سیلندرها بیشتر بیاموزید.

کفی نشیمنگاه

هر صندلی دارای کفی نشیمنگاه می باشد. البته، آنها در عرض ها و اشکال مختلفی هستند. بطور کلی، سعی کنید یک کفی نشیمنگاه با عرض حداقل 18 اینچ پیدا کنید. صندلی‌های ارگونومیک مدرن دارای یک شیب قابل تنظیم برای تغییر زاویه کفی نشیمنگاه نیز هستند و بنابراین فشار روی پاهای شما را کاهش و زاویه مناسبی به باسن شما را می دهند.

بسیاری از صندلی ها دارای لبه جلویی نشیمنگاه “آبشاری” یا غیرفعال هستند. این بدان معناست که جلوی صندلی به سمت پایین گرد و زاویه دار است تا فشار را از روی پاهای شما برداشته و در نتیجه گردش خون و راحتی شما را بهبود بخشد.

بالشتک ها و کیسه هوا

مورد بعدی بالشتک می باشد و برای بسیاری از ما این مسئله اولویت شخصی است. همانطور که در ادامه در بخش طراحی ارگونومیک به آن اشاره خواهیم کرد، یک بالشتک باید آنقدر محکم باشد که در طول روز از شما پشتیبانی کند.

بنابراین هرچند ممکن است در ابتدا فرو رفتن در یک بالشتک نرم و دنج خوب باشد، اما ممکن است در طول روز کانون هایی از درد و فشار را ایجاد کند. بسیاری از صندلی‌های سبک مدیریتی و طرح‌های بزرگ و بلند از فوم هوشمند و سایر فناوری‌های بالشتک استفاده می‌کنند تا پشتیبانی نرم، متعادل و سفارشی بالشتک را فراهم کنند.

همچنین برخی از صندلی های اداری گران قیمت تر (که به راحتی بیش از 1000 دلار قیمت دارند) دارای کیسه های هوای قابل تنظیم برای عناصر بالشتک و پشتیبان کمری هستند که امکان تنظیم دقیق پشتیبان ارگونومیک را فراهم می کند.

دسته های صندلی

نیازی به دسته های صندلی نمی باشد، اما بسیاری از افراد از راحتی و پشتیبانی بیشتر استقبال می کنند. اگر دسته های صندلی شما ثابت هستند، اطمینان حاصل کنید که طول آنها حداقل 9 تا 12 اینچ است. برخی از تکیه گاه ها لایه لایه هستند، اما برخی دیگر ممکن است صرفا” از چوب یا پلاستیک باشند. اکثر صندلی‌های ارگونومیک دارای دسته‌های قابل تنظیم هستند که به شما اجازه می‌دهد تا طول، ارتفاع و زاویه را برای وضعیت ارگونومیک مناسب تنظیم کنید (با جزئیات بیشتر در ادامه مورد بحث قرار گرفته است).

در صورتیکه می‌خواهید گزینه استفاده از دسته های صندلی را داشته باشید، راهنمای ما در مورد بهترین صندلی‌های با دسته‌های تاشو را بخوانید.

پشتی صندلی اداری

پشتی تکیه گاه صندلی
پشتی تکیه گاه صندلی

پشتی صندلی اداری آخرین مورد در لیست اجزای اصلی صندلی ما محسوب می شود. خواه یک صندلی اداری  با پشتی وسط یا پشتی بالا را ترجیح می ‌دهید، باید به دنبال صندلی باشید که میزان مناسبی از بالشتک و پشتیبانی کمر را برای نیازهای شما فراهم می کند.

همچنین، اگر ترجیح می دهید خنک بمانید و تهویه مناسبی داشته باشید، می توانید به صندلی هایی با پشتی مشبک و نه انواع پارچه ای یا چرم هایی که قابلیت تنفس کمتری دارند، نگاهی بیاندازید. پشتی صندلی اداری همچنین باید پشتیبانی کافی را برای ناحیه کمر شما فراهم کنند. برخی از صندلی ها با یک پشتی S شکل طراحی می شوند که به طور طبیعی ناحیه کمر را پشتیبانی می کنند. سایر موارد شامل پشتیبانی قابل تنظیم کمر هستند.

اگر حالت نشستن خنثی‌تری را ترجیح می‌دهید، یک صندلی با تکیه‌گاه کمری قابل تنظیم یا یک صندلی با نمای اولیه خنثی پیدا کنید (و اگر بعداً به دنبال پشتیبان کمر اضافی بودید، می‌توانید یک بالشتک اضافه کنید).

به طور کلی، ناحیه پشتیبان وسط- پشت کمر باید در فاصله 6 تا 10 اینچی از کف صندلی قرار گیرد تا پشتیبانی کافی را فراهم کند.

همچنین، پشتی باید حداقل 14 اینچ ارتفاع و 12 تا 20 اینچ عرض داشته باشد. همانطور که در ادامه بحث می کنیم، باید به دنبال مکانیزم خم شدن ثابت یا خودکار با دامنه زاویه 90 تا حداقل 110 درجه باشید. با در نظر گرفتن تمام این بخش ها، مونتاژ می تواند دردسرساز باشد. در اینجا یک راهنمای سریع در مورد نحوه مونتاژ صندلی اداری یا بازی ارائه می شود.

گذشته از اجزای اصلی یک صندلی اداری، ممکن است بخواهید با اضافه کردن برخی از این لوازم جانبی صندلی اداری  صندلی خود را با سبک، راحتی و حتی گزینه های ذخیره سازی بیشتر سفارشی کنید.

صندلی اداری ارگونومیک

ارگونومی صندلی
ارگونومی صندلی

ارگونومی یکی از جنبه های اساسی طراحی صندلی اداری مدرن است. اصطلاح ارگونومی به معنای «مرتبط با یا طراحی شده برای کارایی و راحتی در محیط کار» می باشد. در دنیای صندلی‌های اداری، همه چیز در مورد تشویق برای طرز قرار گیری سالم به منظور کاهش آسیب‌های مزمن (مانند آسیب‌های گردن، کمر و مچ دست، مشکلات گردش خون و موارد دیگر) و خستگی در محل کار است. برای تشویق این کار، طراحان هم اکنون صندلی هایی می سازند که از عادات نشستن ما پشتیبانی می کند و در صورت لزوم، پشتیبان طرز قرار گیری را ارائه می دهد.

به عنوان مثال، حتی زمانی که در محل کار نشسته ایم، دائما در طول روز در حال حرکت هستیم. چه با تغییرات کوچک و چه حرکات بزرگتر، ما هرگز برای مدت طولانی در موقعیت ثابت قرار نمی گیریم.

بنابراین، صندلی که از یک وضعیت ثابت پشتیبانی می کند، همیشه کارآمد نیست. ما به چیزی نیاز داریم که از محدوده پویای حالت های قرار گیری پشتیبانی کند. اینجاست که طراحی ارگونومیک مطرح می شود. قبل از بحث در مورد آنچه که بایستی در یک مورد بهترین صندلی اداری ارگونومیک با طراحی مناسب به دنبال آن باشیم (یعنی همه گزینه‌های مختلف تنظیم‌پذیری)، مروری سریع از مواردی که هنگام راه‌اندازی یک محل کاری سالم و راحت باید در نظر داشت، ارائه می‌شود:

تنظیم ارگونومیک صحیح و حالت قرار گیری

حالت صحیح قرارگیری
حالت صحیح قرارگیری

بهترین صندلی برای نشتن طولانی مدت صندلی اداری ارگونومیک هستش. یافتن وضعیت ارگونومیک مناسب در صندلی اداری آسان است. اما بخش سخت حفظ آن حالت می باشد. ما اغلب فراموش می کنیم یا دوباره به عادات خم شدن یا تکیه به جلو باز می گردیم. اغلب، مشکل صرفا” نشستن طولانی مدت در یک حالت است. حتی اگر موقعیت اولیه صحیح باشد، نباید برای مدت طولانی در یک وضعیت ثابت بمانید.

در اینجا چند نکته برای بهترین صندلی ارگونومیک سریع و آسان وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

  1. اگر از عینک استفاده می‌کنید برای وضعیت مناسب سر/گردن، بالای مانیتور خود را در سطح چشم یا کمی بالاتر از آن نگه دارید (شما می‌توانید صفحه نمایش را به سمت بالا خم کنید تا به سطح مناسبی دست پیدا کنید).
  2. هنگام تماشا، مانیتور را در فاصله ای به اندازه طول بازو قرار دهید (تقریباً 18 تا 36 اینچ)
  3. هنگام کار، صفحه کلید و ماوس خود را کاملاً در مقابل خود و نه در کنار قرار دهید.
  4. هنگام نشستن پاهای خود را روی زمین قرار دهید (در صورت لزوم از زیرپایی استفاده کنید)
  5. صفحه کلید و ماوس خود را تقریباً در ارتفاع آرنج و بازوهای خود و در نزدیکی بدن قرار دهید ( نکته: هنگامیکه که از صفحه کلید یا ماوس استفاده نمی کنید، باید دستان خود را روی پاهای خود و نه روی میز قرار دهید)
  6. حداقل یک اینچ فاصله بین لبه جلویی صندلی و پشت زانوهای خود را حفظ کنید.
  7. هنگام نشستن زانوهای خود را در زاویه 90 درجه یا کمی بازتر نگه دارید
  8. تماس خود را با پشتی صندلی خود حفظ کنید، در تکیه گاه به درستی تنظیم شده، تکیه گاه با قسمت پایین و وسط کمر شما همخوانی دارد.
  9. از جای خود بلند شوید و حرکت کنید و مرتباً، حداقل هر 15 دقیقه یکبار حرکات کششی انجام دهید.

زینه های ضروری قابلیت تنظیم صندلی اداری

قابلیت تنظیم صندلی اداری برای یافتن و حفظ یک چیدمان کار از نظر ارگونومی صحیح بسیار مهم است. در ادامه برخی از ویژگی‌های کلیدی قابلیت تنظیم که در یک صندلی اداری باید به دنبال آن باشید، ارائه می شوند.

به خاطر داشته باشید که همه صندلی های اداری این گزینه ها را ندارند. اما یک صندلی مناسب باید تعادلی بین چند پارامتر قابل تنظیم ارائه دهد تا بتوانید به سرعت بهترین موقعیت را هنگام نشستن پشت میز خود پیدا کنید. فراموش نکنید که اینها فقط پیشنهاد هستند و اندازه گیری ها برای همه صدق نمی کنند. شما همیشه باید تحقیق خود را انجام دهید، صندلی را تست نمائید و در صورت لزوم با یک متخصص ارگونومی مشورت کنید. اگرچه این یک نقطه شروع است.

ارتفاع صندلی اداری

برای رسیدن به ارتفاع مطلوب صندلی ، صندلی شما باید دارای قابلیت تنظیم ارتفاع پنوماتیک با دامنه 15 تا 21 اینچ از کف تا مرکز کفی نشیمنگاه باشد. این به شما امکان می دهد تا ران های خود را موازی با زمین و در سطح باسن خود نگه دارید. همچنین به شما امکان می دهد برحسب ارتفاع مانیتور خود، موقعیت صحیح گردن را پیدا کنید.

تنظیم کننده های ارتفاع پنوماتیک ارتفاع نشیمنگاه را نسبت به کف کنترل می کنند.

عمق نشیمنگاه صندلی اداری

برخی از صندلی ها مجهز به تنظیمات عمق نشیمنگاه هستند. این ویژگی به شما امکان به عقب و جلو چرخاندن نشیمنگاه را می دهد تا با طول پاهای مختلف تطبیق داده شود.

کشش تکیه گاه

در حالت ایده آل، صندلی اداری با طراحی ارگونومیک دارای تکیه گاهی است که با فشار ملایم به سمت عقب، خم می شود. هنگامی که به عقب یا جلو می روید، با یکنواخت فشار، از حالت شما پشتیبانی می کند. می توانید این را با استفاده از دستگیره کشش پشتی تنظیم کنید.

بک استاپ قابل تغییر

بک استاپ قابل تغییر به شما این امکان را می دهد که نقطه توقف تکیه گاه را در زوایای مختلف تنظیم کنید. به عنوان مثال، با Steelcase Leap محبوب ، می توانید از بین 5 نقطه بک استاپ مختلف انتخاب کنید. صندلی با فشار ملایمی خم می شود، اما از نقطه تنظیمی فراتر نمی رود.

زاویه ثابت نشیمنگاه

اگر تکیه‌گاه ثابتی دارید، که به صورت دستی زاویه‌ی تکیه‌گاه را بسته به وضعیت نشستن مورد نظر تنظیم می‌کنید، صندلی باید ۹۰ تا ۱۱۰ درجه شیب داشته باشد. اکثر متخصصان برای نشستن های طولانی تر، زاویه کمی خمیده را توصیه می کنند. اما این صندلی‌ها حالت عمودی ثابتی را که برخی هنگام استفاده‌ ترجیح می‌دهند، فراهم می‌کنند.

قابلیت تنظیم دسته صندلی اداری

پیدا کردن موقعیت مناسب برای دسته صندلی می تواند مشکل باشد. همانطور که گفته شد، هنگام کار با کامپیوتر، بازوها و مچ دست شما باید تقریبا” به موازات زمین باشند. اما ممکن است کارهای دیگری انجام دهید یا زاویه، عمق یا ارتفاع خود صندلی را تغییر دهید پس باید وضعیت بازو را تغییر دهید. در اینجا برخی از ویژگی های دسته صندلی برای حداکثر قابلیت تنظیم آورده شده است:

  • ارتفاع: به دنبال محدوده مناسبی باشید تا بتوانید ارتفاع مناسب را نسبت به میزتان پیدا کنید. محدوده معمولی 7 تا 11 اینچ از صندلی است.
  • عرض: تنظیم کننده عرض دسته صندلی چند اینچ فضا ایجاد می کند.
  • عمق: لغزیدن دسته صندلی به جلو و عقب
  • Arm Pivot: این تنظیم به شما امکان می دهد هر بازو را به طور مستقل در زوایای مختلف بچرخانید (یعنی محدوده 30 درجه).
  • شیب: شیب بالا – پایین را تنظیم کنید تا موقعیت راحت تری پیدا کنید.

همچنین ممکن است یک صندلی با دسته‌های قابل جداشدن، دسته‌هایی که به عقب جمع می‌شوند یا اصلاً بددون دسته، بسته به ترجیح و چیدمان میز خود بخواهید.

بالشتک نشیمنگاه

با این که همه ما عاشق یک صندلی نرم و راحت هستیم، اما همیشه بهترین گزینه برای پشتیبانی از ما در طول روز کاری نیستند. در حالت ایده‌آل، یک بالشتک صندلی حداقل دارای ضخامت 1.5 تا 2 اینچ ، با لبه صندلی خم شده به سمت جلو یا نمای آبشاری برای کاهش فشار زیر ران‌های شما مناسب است.

تکیه گاه کمر قابل تنظیم

گاهی اوقات تکیه گاه کمر در طراحی صندلی ادغام می شود. به عنوان مثال، یک پشت S شکل به طور طبیعی از انحنای کمر شما پشتیبانی می کند. و حتی برخی از صندلی‌ها دارای فناوری “live back” هستند که پس از مدتی نشستن، تکیه‌گاه را با شکل بدن شما تطبیق داده و سفارشی می‌کند.

اگر به تکیه گاه اضافی کمر نیاز دارید، به دنبال صندلی با بالشتک اضافه در ناحیه کمر، یک بالشتک قابل جداسازی کمر، یا یک تنظیم کننده سفت پائین کمر جداگانه بگردید. برخی از صندلی ها همچنین دارای قابلیت تنظیم ارتفاع کمر با دامنه 5 تا 11 اینچ هستند، بنابراین می توانید هنگام نشستن و تماس با تکیه گاه کمری آن را تنظیم کنید.

گزینه های شیب کفی نشیمنگاه

بهترین صندلی های اداری کاملاً قابل تنظیم به شما امکان تنظیم شیب کفی نشیمنگاه را می دهند. این اجازه وضعیت قرارگیری صحیح ران و حالت نشستن خنثی را می دهد.

قابلیت تنظیم ارتفاع حلقه پا

ارتفاع حلقه پا قابل تنظیم به شما امکان می دهد ارتفاع حلقه پا را روی صندلی های اداری خاص، صندلی های طراحی یا چهارپایه تغییر دهید.

پشتی های گردن قابل تنظیم

اگر به تکیه گاه اضافی برای گردن نیاز دارید، یا متوجه شدید که در طول روز هنگام استراحت در وضعیت خوابیده قرار می گیرید، به دنبال صندلی با پشتی سر یکپارچه باشید. اینها یا ثابت خواهند بود یا قابل تنظیم. یک پشتی سر قابل تنظیم باید به شما اجازه دهد که ارتفاع و/یا زاویه عمودی را برای وضعیت سر و گردن ترجیحی هنگام نشستن تغییر دهید.

اگر یک صندلی با تمام این گزینه‌ها ندارید، می‌توانید تغییرات ساده دستی ایجاد کنید. به عنوان مثال، می توانید یک بالش نشیمنگاه به پشت خود اضافه و عمق تنظیم را کنترل کنید. یا برای تنظیم ارتفاع به دسته‌های صندلی لایه هایی را اضافه کنید.

بهترین جنس صندلی اداری

در اینجا خلاصه ای از موادی که معمولاً در طراحی صندلی اداری استفاده می شود ارائه می شود. به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب پارچه و مواد مصنوعی، تفاوت های زیادی وجود دارد. همچنین بیشتر صندلی ها شامل ترکیبی از مواد در قسمت های مختلف صندلی می باشند. با این وجود، هنگامی که نوبت به کیفیت صندلی و رضایت مشتری می رسد، در می یابیم که انتخاب مواد مناسب بسیار مهم است. پس بیایید به آن بپردازیم.

برای شروع، و برای اهداف این راهنما، بهتر است روی مواد اولیه نشیمنگاه و تکیه گاه خود تمرکز کنید، زیرا در اینجاست که به سرعت متوجه هر گونه مشکل در رابطه با راحتی، قابلیت تنفس، حساسیت و دوام خواهید شد.

پارچه مش قابل تنفس

صندلی پارچه مش توری
صندلی پارچه مش توری

خواهید دید که “Mesh” در توضیحات و بررسی های بسیار متفاوت صندلی اداری ظاهر می شود. مش نوعی اصطلاح عمومی در دنیای طراحی مبلمان اداری است، اما اصولا” به معنای نوعی روکش مصنوعی است که به صورت فشرده در یک الگوی مش بافته شده است. مش می تواند لایه اصلی روی پشتی صندلی شما یا لایه بالایی روی پشت و/یا نشیمنگاه صندلی شما باشد.

در هر صورت، مش تهویه و جریان هوا عالی را فراهم می کند. با اینحال، آن چیزی که گاهی اوقات فاقد آن است، دوام و ثبات از نظر پشتیبانی و راحتی می باشد. برای مثال، متوجه خواهید شد که روی صندلی های ارزان تر، توری ممکن است با گذشت زمان شروع به گود افتادن کنند. این امر می تواند منجر به وضعیت قرار گیری نامناسب هنگام نشستن شود.

اما در صندلی‌های باکیفیت‌تر، مش از مواد بهتری ساخته می‌شود و الگوها طوری طراحی می شوند که هم قابلیت تنفس و هم پشتیبانی مناسب را در دوره‌های زمانی طولانی‌تر به حداکثر برسانند.

چرم (رئال در مقابل مصنوعی)

صندلی چرم طبیعی و مصنوعی
صندلی چرم طبیعی و مصنوعی

اگر می‌خواهید سلیقه و ظرافت از خود نشان دهید، چرم بهترین راه برای اینکار است. اما توجه داشته باشید که نگفتیم چرم واقعی؟ بله، البته داشتن چرم طبیعی که با گذشت زمان کهنه و نرم می شود، واقعی ترین بیان از طراحی مبلمان اداری کلاسیک است. اما همیشه مقرون به صرفه نیست. چرم مصنوعی، یا چرم تقلبی، یا چرم پلی (هر چه می خواهید اسمش را بگذارید) ، بسیار ارزان تر است و زیبایی شناسی پیچیده مشابهی را ارائه می دهد. بعلاوه، با چرم مصنوعی، به ویژگی های اضافی مانند محافظت ضد میکروبی، مقاومت در برابر خراش ( کودکان یا حیوانات خانگی دارید؟)، و طیف گسترده ای از رنگ ها و انتخاب های بافت دست می یابید.

هم چنین چرم مصنوعی بسیار راحت تر تمیز می شود. پس کدام را انتخاب خواهید کرد – واقعی یا مصنوعی؟ صادقانه بگوییم، در هر صورت، تهویه‌ای را که مش ارائه می‌کند قربانی می‌کنید، اما روی هم رفته راحتی و فاکتور «زیبایی» افزایش می یابد.

ما قطعا ” چرم را دوست داریم، اما این واقعاً به ترجیح شما برای قابلیت تنفس، قیمت، ظاهر، نگهداری و موارد دیگر بستگی دارد.

پارچه های مصنوعی مقاوم در برابر لک

علاوه بر مش و چرم، با انواع پارچه های طبیعی و مصنوعی در انواع مختلف صندلی های اداری مواجه خواهید شد. برخی از اینها “پارچه های مهندسی شده” در نظر گرفته می شوند. پارچه های محکم بافته شده با دوام بیشتر. پارچه های مهندسی شده را می بینید که بصورت لایه لایه روی نشیمنگاه و تکیه گاه را می پوشانند.

مواد متداول پارچه مصنوعی شامل پلی استر، پلی اورتان و وینیل هستند. همگی دوام خوب و نگهداری آسانی دارند. با این حال، به خاطر داشته باشید که وینیل، که اغلب مواد اولیه پشتی مشبک است، می تواند برای برخی بیش از حد زبر باشد. اگر به منسوجات طبیعی نگاه می کنید، متوجه خواهید شد که پارچه بافته شده رایج ترین نوع می باشد. پارچه بافته شده از الیاف در هم تنیده تشکیل شده است. این پارچه ها می توانند از نظر رنگ، تراکم، تعداد رشته، سایش و موارد دیگر متغیر باشند.

در واقع، اگر نگران این هستید که آیا پارچه ای که انتخاب می کنید به اندازه کافی بادوام خواهد بود یا خیر، رتبه بندی ساییدگی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای استفاده شما مقاوم است.

از طرف دیگر، پارچه بافتنی تراکم کمتری نسبت به پارچه بافته شده دارد. به این ترتیب، بعنوان سبک تر، نرم تر و تنفس پذیرتر شناخته می شد. همه اینها ویژگی های خوبی هستند، اما مطمئن نیستید که آیا می خواهید یک پارچه طبیعی بافتنی به عنوان ماده اصلی خود روی صندلی اداری داشته باشید.

و در نهایت، اگر می خواهید کمی ظرافت یک محصول قدیمی را به فضای کاری خود اضافه کنید، می توانید یک صندلی اداری مخملی راحت با ویژگی های ارگونومیک انتخاب کنید.

مواد قاب – چوب، پلاستیک، فلز

علاوه بر پارچه های مورد استفاده روی نشیمنگاه و تکیه گاه صندلی، قاب صندلی اداری از مواد سخت و بادوامی مانند چوب، پلاستیک یا فلز ساخته می شود. تفاوت عمدتا” به قیمت و ظاهر بستگی دارد. برای مثال، ما عاشق صندلی‌ای هستیم که چوب طبیعی را با مواد نشیمن خوب مانند چرم یا منسوجات بافته شده ترکیب می‌کند. با این حال، ما رویکرد مدرن تر را نیز می پسندیم که از فولاد ضد زنگ به عنوان پایه و دسته صندلی، با پشتی مش تهویه شده و بالشتک بافتی استفاده می کند. اکثر صندلی های اداری مقرون به صرفه از پلاستیک سخت ترکیب شده با فلز (به عنوان مثال فولاد یا آلومینیوم) برای اهرم ها و مکانیسم های تنظیم ساخته می شوند.

مهمتر از همه، بررسی ها را مطالعه کنید و مطمئن شوید که قاب برای استفاده بلند مدت به اندازه کافی محکم است.

بهترین مارک صندلی اداری

شرکت های مختلفی به عنوان تولیدی صندلی اداری مشفول به کار هستن . همچنین مدل های مختلفی از برندها خارچی در سطح بازار قابل خریدار هستش. ما در این بخش لیستی از بهترین برند های صندلی اداری رو جمع آوری کرده ایم

  • صندلی اداری وارنا از جمه شرکت های تولیدی صندلی اداری و صندلی های مدیرتی، میز و مبلمان اداری و … مشغول به فعالت می باشد.
  • صندلی اداری لیدوما از سال 1393 فعالیت خوشون در حوزه تجهزات اداری و آموزشی شروع کردن . این برند که در مشهد واقع شده است علاوه بر تولید داخلی نسبت به عرضه محصولات به دگیر کشور ها قدم برداشته است.
  • راد سیستم یکی از قدیمی ترین شرکت ها در حوزه میز و صندلی اداری هستن. این شرکت محصولات متنوعی زیادی در حوزه میز و صندلی اداری تولید می کنند . تمامی محصولات دارای گارانتی 3 یا 5 و خدمات پس از فروش می باشند.
  • یکی دیگر از شرکت های تولید کننده لوازم اداری شرکت نیپلر است که از سال 1371 فعالت خود شروع کرده است. شرکت نیلپر از جمله محدود شرکت های تولید کننده میز و صندلی اداری هستش که درصد بسیار بلاییی از قطعات اولیه را در داخل مجموعه خود تولید می کند.

شرکت های زیادی در حوزه تولید صندلی اداری و مبلمان اداری مشغول به کار هستن که به مررو به این لیست اضافه می شوند.

مرکز فروش صندلی اداری تهران

مراکز زیادی در تهران به کار فروش لوازم اداری فعالیت دارند، اما از جاهای معتبر مرکز فروش صندلی اداری در تهران می توان به لیست زیر نام برد.

بورس صندلی اداری و مبلمان اداری در تهران در چهار نقطه شهر متمرکز می باشد . شرکت های مختلف محصولات خود متنوع خود را در این بازار ها عرضه کرده اند . ار جمه صندلی های اداری ، میز های مدیریتی،میز کامپیوتر، مبلیمان و ….. در انواع مدل ها و رنگ ها .

مرکز خرید حسن آباد: یکی از اصلی ترین مراکز شهر تهران برای خرید صندلی و مبلمان اداری خیابان حافظ، شمال به جنوب حد فاصل پل حافظ و میدان حسن آباد میباشد. از مرکز خرید صندلی اداری از جمله مراکز قدیمی و پر مشتری شهر هستش که تولید کنند اصلی زایادی در ان حضور دارند.

محتمع تجاری و اداری بوستان: این مجتمع دارای لوازم اداری به روز و کاملی هستش که مشتری های زیادی روزانه به آن مراجعه می کنند . متمع در ظلع شمال غربی پونک واقع شده است

مرکز خرید صبا: این مرکز برای ساکان شرق تهران بسیار مناسب هستش و لوازم اداری استاندار و با کیفتی را می توان آنجا پیدا کرد. مرکز خرید صبا در خیابان مدنی، جنب مترو فدک واقع شده است.

بورس کابینت غربی تهران: این مکان نیز چند سالی اخر مشتری زیادی را به خود جذب کرده است.

سوالات متداول

صندلی های اداری چیست؟

صندلی اداری صندلی طراحی شده برای استفاده بیشتر در دفتر است. آنها یک صندلی گردان هستند که با چرخ هایی برای تحرک و تنظیم ارتفاع ساخته شده اند که باعث راحتی آنها می شود

چه چیزی صندلی اداری را منحصر به فرد می کند؟

صندلی اداری از مواد مختلف با کیفیت بالا، طراحی خوب و آزمایش شده ساخته شده است. معروف ترین صندلی اداری یک صندلی اداری ارگونومیک است. این کار از آسیب طولانی مدت کمر در هنگام نشستن جلوگیری می کند. تمامی این مواد از کیفیت بالا و بادوام برای ساخت این صندلی های اداری برخوردار هستند.

هنگام تصمیم گیری برای خرید صندلی اداری چه نکاتی را باید بدانم؟

مهم است که بررسی کنید صندلی اداری مورد نظر شما از چه چیزی ساخته شده است. باید بتواند راحتی شما را برای مدت طولانی جذب کند. کیفیت پایین صندلی اداری برای کمر و ستون فقرات بسیار مضر است. قیمت محصول نیز مورد توجه است. یک محصول عالی هزینه، زمان و پول برای تحقیق و این اغلب در قیمت آن منعکس می شود.

لیست پرفروش ترین صندلی های دیجی کالا

خط جدا کننده

5/5 - (1 امتیاز)
منبع
Office Chair Picks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا