آرایشی و بهداشتی

راهنمای خرید هایلایتر: چگونه بهترین دستگاه راه انتخاب کنیم

راهنمای جامع خرید هایلایتر به همراه لیست بهترین ها و پرفروش ترین ها

اگر احساس می کنید پوستتان کمی خسته یا کدر به نظر می رسد، هایلایتر می تواند به شما کمک کند. وظیفه هایلایتر خواه به شکل پودر فشرده، ژل مایع یا چوب کرمی باشد، این است که فوراً پوست را با جذب نور روشن کرده و این توهم را ایجاد کند که به خوبی استراحت کرده اید.

کدام هایلایتر برای رنگ پوست من مناسب است؟

انتخاب هایلایتر

بزرگ‌ترین اشتباهی که خانم‌ها هنگام خرید هایلایتر مرتکب می‌شوند این است که تصور می‌کنند همه آنها یکسان به نظر می‌رسند. بهترین راه برای یافتن هایلایتر مناسب شما این است که به رنگ پوست خود نگاه کنید و به دنبال سایه هایلایتری باشید که دو درجه روشن تر از پوست شما باشد.

این طبیعی ترین و جذاب ترین هایلایت را برای پوست شما ایجاد می کند و شبیه بخشی از پوست شما به نظر می رسد بسیار شبیه انتخاب سایه کانسیلر زیر چشم می باشد.

اما اگر به دنبال هایلایتر مکمل رنگ پوست خود هستید، همیشه از قانون سرانگشتی ما پیروی کنید:

برای رنگ پوست های رنگ پریده و متوسط: سایه های شامپاینی و هلویی به بهترین نحو عمل می کنند

برای رنگ پوست تیره و زیتونی: سایه های برنزی و طلایی بهترین دوستان شما هستند

فرقی نمی‌کند از پودر، کرم یا فرمول مایع استفاده می‌کنید، یک هایلایتر خوب ابعاد زیبایی به ساختار صورت شما می بخشد و می‌تواند شما را به طرز غیرقابل مقاومتی سالم و درخشان نشان دهد.

کجا باید بزنم؟

قبل از استفاده از هایلایتر، همیشه به محیط اطرافتان فکر کنید. اگر قرار است روز را در نور ملایم و کم سپری کنید، به دنبال سایه درخشان تر بروید، اما اگر می‌دانید که قرار است از منزل خارج شوند، چیزی را انتخاب کنید که اندکی ملایم تر است.. اگر شک دارید، همیشه قبل از خروج از خانه، نور طبیعی را بررسی کنید، و حتی یک ضربه سریع به گوشی خود بزنید تا ببینید چگونه به نظر می رسد.

گونه ها – استخوان گونه محبوب ترین مکان برای استفاده از هایلایتر است، زیرا به مشخص کردن ویژگی های صورت شما کمک می کند. همیشه به یاد داشته باشید که آن را بالای استخوان گونه خود بمالید نه زیر.

بینی – مستقیم به سمت پائین پل بینی خود بمالید تا باریکتر به نظر برسد، اما اگر بیش از حد رده اید، فراموش نکنید که آن را محو کنید. همچنین می‌توانید کمی به نوک بینی خود اضافه کنید تا به برجسته‌تر شدن آن کمک کند.

چشم ها – خیلی کم به گوشه چشمان خود بمالید تا آنها را واقعاً برجسته نشان دهد یا حتی از هایلایتر به عنوان سایه چشم استفاده کنید. همچنین می‌توانید به استخوان ابروی خود بمالید تا ابروهایتان را مشخص تر کند.

لب ها مقدار کمی از هایلایتر را روی برجستگی لب خود بزنید تا توهم لب های پرتر را ایجاد کنید.

انواع هایلایتر

هایلایتر پودری

هایلایتر پودری
هایلایتر پودری

هایلایتر پودری برای ایجاد پوشش دلخواه شما عالی است. به سادگی برس آرایشی بادبزنی یا اسفنج زیبایی را برداشته یا از انگشتان خود استفاده کنید تا در هر جایی که می خواهید بیشترین درخشش را داشته باشید، از هایلایتر استفاده کنید. پودرها برای استفاده روی فونداسیون عالی هستند، زیرا باعث ایجاد رگه یا کیک نمی شوند.

به دنبال ظاهری فوق العاده خیره کننده هستید؟ اسفنج زیبایی خود را مرطوب کنید و آن را روی گونه خود بکشید، سپس فورا هایلایتر پودری خود را بزنید.

هایلایتر مایع

هایلایتر مایع
هایلایتر مایع

این بطری های زیبایی هایلایتر کوچک بسیار متنوع هستند – می توانید آنها را به کرم پودر خود اضافه کنید تا ظاهری درخشان داشته باشد، برای روزهای بدون آرایش، یک قطره در مرطوب کننده خود بریزید و حتی از مقدار کمی را به عنوان پایه سایه چشم استفاده کنید – همیشه با استفاده از یک اسفنج مرطوب یا انگشتان (تمیز) خود از آن بزنید، زیرا برس ها یک اثر غیر قابل قبول رگه ای ایجاد می کنند. به خاطر داشته باشید که به آرامی روی محصول ضربه بزنید تا درخشش آن به طور یکنواخت پخش شود.

هایلایتر کرمی

هایلایتر کرمی
هایلایتر کرمی

ما دوست داریم اینها را خواهر کوچک هایلایتر مایع در نظر بگیریم، زیرا در کاربرد سبک‌ترند، اما هنوز هم بسیار زیبا هستند. هایلایترهای کرمی در انواع قالب ها مانند فشرده، استیکی، مایعات غلیظ تر و حتی پالت ها عرضه می شوند.

لیست 37 عدد پرفروش ترین های هایلایتر

خط جدا کننده

5/5 - (3 امتیاز)
منبع
BootsMarie Franceasia

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا