آرایشی و بهداشتیراهنمای خرید

راهنمای خرید سری مسواک برقی به همراه معرفی انواع سری مسواک برقی

سر مسواک های برقی ممکن است گران قیمت باشد، بنابراین دانستن اینکه در ازاء پول خود چه چیزی به دست می آورید، ارزشمند است.

مقدمه

به مقاله راهنمای خرید سری مسواک برقی خوش آمدید. تفاوت بین سری مسواک برقی Oral B Cross Action و سر مسواک Oral B Sensi Ultrathin در چیست؟ در صورت داشتن  یک Philips Sonicare، چه زمانی باید سرهای مسواک ProResults را انتخاب نمود و چه زمانی سر مسواک های DiamondClean گزینه بهتری محسوب می شوند؟

اکثر مسواک های برقی با سرهای تخصصی محدودی کار می کنند. اینها برای انجام نوع خاصی از تمیز نمودن دندان ها طراحی شده اند.

اگر صرفا” می خواهید بهترین مسواک های برقی را بشناسید، بررسی مسواک برقی ما را مطالعه کنید. همچنین می توانید راهنمای خرید مسواک برقی را نیز مطالعه کنید.

راهنمای خرید سری مسواک برقی Oral B

سری مسواک برقی Oral-b

Oral B دارای بیشترین گزینه های انتخابی در بین سرهای تخصصی مسواک می باشد که ادعا می شود سفید کنندگی، نخ دندان و تمیزی کامل تری با آن خواهد داشت. در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین سرهای مسواک‌ که احتمالاً در فروشگاه ها مشاهده می‌کنید، معرفی می شوند.

به استثنای مدل‌های پالسونیک، همه سرهای مسواک Oral B با انواع مسواک‌های Oral B کار می‌کنند پس می توان سرهای مختلف را تعویض کرد. این بدان معناست که بسته به نوع عمل تمیز کردن مد نظر، می توانید چندین سر را در روتین تمیز کردن دندان ها استفاده نمود.

نوع سر مسواک Oral B چیزی که لازم است بدانید
Precision Clean (تمیز کردن دقیق) Precision Clean سر اصلی مسواک Oral B است. این مسواک به همراه اکثر مسواک های برقی Oral B بصورت استاندارد عرضه می شود.

این سر با چرخش به دور هر دندان پلاک ها را از بین می برد. بیشتر آنها با یک عمل چرخشی – نوسانی حرکت کرده و در یک جهت و سپس در جهت مخالف می چرخند.

در برخی از مسواک ها نیز این سر برای کمک به از بین بردن پلاک ها بصورت ضربان دار می باشد.

Dual Clean (تمیز کردن دوگانه) Dual Clean در اصل یک رویکرد دو در یک برای تمیز کردن هر گونه پلاک دندان را ارائه می دهد.

قسمت گرد و بالایی سر مسواک هر دندان را با یک حرکت چرخشی-نوسانی تمیز می کند در حالی که بخش پایینی از یک سمت به سمت دیگر جابجا می شود.

ما میزان تمیز شدن دندان ها باOral B Vitality Dual Clean را تست کرده ایم. با بررسی مطالعه ما در مورد مسواک های برقی می توانید متوجه شوید که عملکرد تمیز کنندگی آن در مقایسه با سایر سر مسواک ها چگونه است.

Floss Action (عمل نخ دندان) این سر مسواک چهار نوار نخ دندان مسطح با لبه های لاستیکی در میان پرزها است. اینها به گونه ای طراحی شده اند که هنگام تمیز شدن سطح دندان توسط پرزها ، بین دندان ها بلغزند.

دندانپزشک متخصص ما در مورد اینکه مسواک زدن به تنهایی باعث می شود این نوارها بین دندان ها را به طور موثر تمیز کنند، تردید دارد. استفاده از این مسواک به جای نخ دندان معمولی توصیه نمی شود.

 

3D Whitening

 (سفید کردن سه بعدی)

این سر مسواک دارای یک کلاهک لاستیکی در مرکز خود است که سطوح دندان را هنگامیکه پرزهای بیرونی پلاک را از بین می برند، صیقل می دهند.

کلاهک به روشی مشابه ابزار پولیش بهداشتی به تمیز کردن دندان ها کمک می کند. اما بعید به نظر می رسد به اندازه کافی سریع حرکت کند تا نتایج مشابهی حاصل شود.

در صورتیکه می‌خواهید با مسواک زدن دندان‌های خود را سفید کنید، دندانپزشک ما استفاده از خمیر دندان سفیدکننده را توصیه می‌کند – ماده فعال آن احتمالاً تأثیر بیشتری نسبت به عملکرد این سری مسواک دارد.

Trizone Trizone شبیه سر مسواک دستی بوده و برای تمیز کردن به روشی مشابه طراحی شده است.

پرزهای آبی تیره برای تمیز کردن سطوح دندان ثابت می مانند، در حالیکه پرزهای سفید بلندتر برای تمیز کردن بین دندان ها از یک طرف به طرف دیگر جابجا می شوند. پرزها در قسمت نوک زاویه دارند تا به قسمت هایی با دسترسی دشوار وارد شوند.

پیشنهاد می شود در صورت تمایل مقاله نحوه استفاده از مسواک برقی را مطالعه کنید.

سری مسواک Philips Sonicare

سری مسواک برقی Philips

در سری Philips Sonicare سر های کمتری وجود دارد. در زیر سرهایی معرفی می شوند که احتمالاً در میان محبوب ترین مدل ها پیدا خواهید کرد.

نوع سر مسواک برقی Philips Sonicare  چه چیزی لازم است بدانید
ProResults این سر استاندارد مسواک Sonicare بوده و با اکثر مسواک های موجود این طیف عرضه می شود. با تمام مدل های Sonicare به جز مسواک های سری e کار می کند.

پرزهای آن با طول های مختلفی – از نوک تا پایین و پهلو به پهلو – کوتاه شده اند که به آن ظاهری منحنی می دهد. پرزها با این شکل هنگام مسواک زدن روی سطح هر دندان قرار گیرند.

این سر در سایز استاندارد و جمع و جوری عرضه می شود.

Diamond Clean سرهای مسواک Sonicare DiamondClean نسبت به سرهای ProResults پرزهای بیشتری دارند. به گفته سازندگان این سری پلاک های و لکه های بیشتری را از بین می برد.

این سر مسواک ممکن است به صیقل دادن دندان‌ها برای درخشش سفیدتر کمک کند، اما اگر می‌خواهید دندان های سفیدتری داشته باشید، از خمیر دندان سفیدکننده استفاده کنید – ماده فعال آن احتمالاً تأثیر بیشتری خواهد داشت.

در قسمت بررسی‌های مسواک برقی ما، می‌توانید ببینید که آیا سری DiamondClean پلاک های بیشتری را نسبت به سر استاندارد ProResults از بین می برد.

 

Standard vs compact Sonicare heads (سرهای استاندارد در مقایسه با سونیکار جمع و جور)

همه این سر مسواک های Sonicare در سایز های استاندارد و جمع و جوری هستند (تصویر سمت چپ را ببینید).

سرهایی با سایز استاندارد با یک حرکت بخش بزرگتری را تمیز می کنند، در حالیکه سرهای جمع و جور راحت تر در اطراف مناطقی از دهان که دسترسی به آن دشوار است حرکت می کنند.

پیشنهاد می شود در صورت تمایل مقاله مقایسه مسواک برقی و مسواک دستی را مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا