مد و پوشاک

راهنمای خرید کراوات به همراه لیست بهترین و پرفروش ترین ها

چه کسی، چگونه، کجا: راهنمای انتخاب کراوات مناسب

راهنمای خرید کراوات

نحوه پوشش محل کار همیشه یک مسئله سخت و پیچیده است. در زندگی حرفه ای، داشتن تأثیر خوب بر همکاران، مشتریان و روسا مهم می باشد. طرز لباس پوشیدن شما بهترین فرصت برای نشان دادن شخصیت شماست. با اینکه برخی از روزها، لباس کار کفایت می کند اما موقعیت هایی نیز وجود دارند که نیاز به تنوع وجود دارد. کت شلوار و کراوات یکی از آن هاست. در این مقاله از مسیر انتخاب می تونید راهنمای خرید کراوات رو مطالعه کنید. همچند اگر دوست دارید می تونید راهنمای خرید کت و شلوار را هم مطالعه کنید.

انتخاب کراوات

بعنوان مثال، برای شرکت در یک جلسه که سخنرانی مهمی ارائه می دهید یا برای یک روز معمولی در محل کار، لباس یکسانی نمی پوشید. ما این راهنما را برای کمک به شما گردآوری کرده‌ایم تا برنامه صبحگاهی اتان کمی آسان‌تر شود.

ممکن است تصور کنید پوشیدن هر نوع کراواتی شما را حرفه ای نشان می دهد، اما همیشه اینطور نیست. در این مورد، ما انتخاب های بسیار متفاوتی داریم. گاهی اوقات این امر می تواند کاملاً دلهره آور باشد. پس کدام رنگ ها برای مصاحبه شغلی مناسب می باشند؟ ما پاسخ هایی برای سوالات شما داریم.

هنگام انتخاب کراوات، مناسبت را مد نظر داشته باشید. انتخاب پارچه، سایز یا رنگ به موقعیت شما بستگی دارد، اما عامل مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید، محیط محل کار شماست.

بهترین کراوات پیشنهادی کاربران

خط جدا کننده

کراوات مردانه درسمن مدل d04

کراوات مردانه درسمن مدل d04

  • طرح: طرح‌دار
مشاهده محصول در دیجی کالا
کراوات مردانه طرح نت موسیقی

کراوات مردانه طرح نت موسیقی

  • طرح: طرح‌دار
مشاهده محصول در دیجی کالا
کراوات مردانه مدل وبنتیج کد ۱۵۳

کراوات مردانه مدل وبنتیج کد ۱۵۳

  • طرح: چاپ
  • کشور تولید کننده: ایران
مشاهده محصول در دیجی کالا
کراوات مردانه مدل کاشی کد ۱۲۷

کراوات مردانه مدل کاشی کد ۱۲۷

  • طرح: طرح‌دار
مشاهده محصول در دیجی کالا
ست کروات و دستمال جیب کد 2005

ست کروات و دستمال جیب کد 2005

  • طرح: ساده
مشاهده محصول در دیجی کالا

کراوات مخصوص پوشش رسمی محل کار شما

کراوات لباس رسمی محل کار

اگر در یک صنعت سنتی خاص مانند حسابداری، امور مالی یا بیمه کار می کنید، احتمالاً با استانداردهای پوشش رسمی آشنایی دارید. هنگامی که به طور منظم با مدیران اجرایی ملاقات می کنید یا در تلاش برای کسب یک موقعیت سطح بالا هستید، انتظار می رود به صورت کاملا حرفه ای در محل کار حاضر شوید.

حتی اگر دفتر شما غیررسمی‌تر باشد، ممکن است مجبور شوید این پوشش رسمی را برای موقعیت‌هایی مانند یک قرار ملاقات مهم با مشتری رعایت کنید.

پوشش حرفه ای با چند نکته همراه است. شما باید با کت و شلوار رسمی، کفش مجلسی و پیراهن یقه دار باشید. برای تناسب ظاهری، توصیه می کنیم که در انتخاب کراوات خود محتاط باشید. رنگ ها بایستی خنثی باشند (مشکی، خاکستری یا آبی تیره). در مورد الگوها، ما بیشتر به دنبال الگوهای ساده و شاید راه راه های روشن می باشیم. کاملاً از کراوات جدید اجتناب کنید (در این خصوص به ما اعتماد کنید).

کراوات های ابریشمی کمی براق را انتخاب کنید، که اکسسوری عالی برای محیط های تجاری رسمی می باشد. کراوات های نخی و بافت را برای مناسبت های غیررسمی تر نگه دارید. تغییر در رنگ و طرح کراوات، مادامیکه که هنوز خنثی باشد، روش خوبی برای تغییر ظاهر رسمی روزمره شما در محل کار محسوب می شود.

حرفه ای تجاری

در یک محیط کاری حرفه ای تجاری، شما همچنان ملزم به پوشیدن کت و شلوار هستید، بنابراین کراوات اکسسوری خوبی برای نشان دادن شخصیت شما بواسطه پوششتان می باشد.

شما آزادی بیشتری برای انتخاب الگوها خواهید داشت. به‌جای طرح های ساده استاندارد یا راه راه محیط های رسمی‌تر، از امتحان کردن طرح های خال‌خالی، چهارخانه یا گل‌دار نترسید. ابریشم، پنبه و گاهی بافتنی (اگر آن را بصورت حرفه ای با یک کت و شلوار خوب بپوشید) همچنان مناسب ترین موارد هستند. با پایبندی به این موارد، کراوات‌هایتان به خوبی با پوشش رسمی محل کار شما مطابقت خواهند داشت.

در مورد اندازه ها، سعی کنید استاندارد باشند، اما کراوات های باریک گزینه های مناسبی هستند. این واقعاً به سبک شخصی شما و اینکه چگونه می خواهید آن را در پوشش رسمی خود بگنجانید، بستگی دارد. هنوز هم پوشیدن پاپیون در محیط کاری حرفه ای چندان مناسب نمی باشد.

از آنجایی که هنوز مجبورید کت و شلوار بپوشید، برای اکسسوری های کاری خود به مرحله بعدی بروید و جنس ها و الگوهای خود را با توجه به فصل انتخاب کنید. در زمستان، می‌توان کراوات‌ های پشمی تیره‌تر (قرمز تیره، قهوه‌ای، آبی تیره…) را انتخاب کرد. انواع گل دار و رنگ های روشن معرف فصل بهار هستند که زمان پوشیدن کراوات نخی و باریک می باشد. برای تابستان، در انتخاب کراوات خود انواع رنگارنگ و روشن مانند نارنجی، صورتی، مرجانی، زرد را مد نظر داشته باشید. لیست رنگ های تابستانی واقعا طولانی است.

در نهایت، در فصل پاییز، طرح های چهارخانه ای و رنگ هایی با تن شاه بلوطی و قهوه ای را امتحان کنید

لباس عادی محل کار

در سال‌های اخیر، تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌ها در حال اتخاذ یک پوشش عادی در محل کار هستند که به کارکنان اجازه می‌دهد آزادی بیشتری را در پوشش روزمره محل کار خود ابراز کنند. کارکنان هنوز هم باید حرفه ای باشند، اما مجاز به نشان دادن شخصیت خود با پوشیدن لباس های راحت تر می باشند.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که چند کراوات را بدون کت و شلوار بپوشید. این به شما مجموعه جدیدی از امکانات مد را می دهد. اولا”، قطعا می توانید انواع کراوات های رنگارنگ را به منظور نشان دادن روحیه و شخصیت خود بپوشید. با این حال زیاد جوگیر نشوید، توصیه می کنیم کراواتتان را با استایل خود هماهنگ کنید.

در مورد لباس عادی محل کار، گزینه های بیشتری برای جنس کراوات وجود دارد. قطعا” در فصل زمستان بافتنی و البته برای بهار و تابستان از پنبه استفاده می کنیم. همچنین فرصت پوشیدن کراوات های جدید هم وجود دارد. اما به یاد داشته باشید که شما هنوز در محل کار هستید، بنابراین از کراوات های جدید بسیار پر زرق و برق بپرهیزید، مگر اینکه واقعاً بخواهید آن روز در مرکز توجه باشید.

غیر رسمی

هنگام بحث در مورد  پوشش غیر رسمی محل کار، به کراوات فکر نمی کنید. کراوات ها حتی زمانی که مجاز به پوشیدن لباس های غیر رسمی هستید، اکسسوری خوبی برای محل کار محسوب می شوند. این روشی عالی برای بیان سبک خود از طریق آزادی پوشش در محل کار است.

اگر در محل کار مجاز به پوشیدن لباس های غیر رسمی هستید، سعی کنید شیک پوش باشید. کراوات شما می تواند اورجینال و رنگارنگ باشد. می توانید شخصیت خود را با پاپیون، کراوات بسیار بلند و یا کراوات باریک نشان دهید.

حتی می‌توانید کراوات‌های متفاوتی را برای هر روز هفته امتحان کنید: پاپیون برای دوشنبه، کراوات باریک برای سه‌شنبه، کراوات استاندارد برای چهارشنبه، کراوات بافتنی برای پنجشنبه و یک کراوات جدید در روز جمعه.

کراوات مخصوص موقعیت های خاص اداری

همانطور که در یک عروسی مایوی شنا نمی پوشید، موقعیت های کاری خاصی نیز وجود دارند که باید قبل از انتخاب لباس، شرایط را مد نظر قرار دهید. این امر برای کراوات شما و سبکی که ممکن است مناسب باشد نیز صدق می کند.

کراوات مصاحبه های کاری

مصاحبه های کاری همیشه استرس زا هستند. و هنگام انتخاب لباس، این می‌تواند پر دردسر تر هم باشد. اولا”، کارفرمای بالقوه خود و نوع محیطی که ممکن است در آن کار کنید را مد نظر قرار دهید. بین استارتاپ دوستتان و شغلی که مادرتان همیشه می‌خواسته شما به دست آورید، تفاوت وجود دارد.

صرف نظر از نوع محیط، از کراوات های جدید اجتناب کنید. در عوض، از الگوی محتاطانه تری مانند یک طرح ساده یا راه راه و کراوات های ابریشمی معمول استفاده کنید. هنگام انتخاب رنگ، آبی همیشه ایده خوبی است. رنگ آبی دلالت بر طبیعتی متین و آرام دارد، بنابراین شما مطمئن تر و قابل اعتمادتر به نظر می رسید. همچنین این رنگ معرف ظرافت و بلوغ است.

به یاد داشته باشید که باید لباس‌های متعارفی را بپوشید که تمرکز را از مهم‌ترین مسئله یعنی به دست آوردن شغل منحرف نکند.

اداره یک جلسه

وقتی جلسه ای را اداره و یا یا سخنرانی می کنید، باید با پوشش متعارف و یک کراوات ابریشمی حاضر شوید. رنگ های قدرتمندی مانند قرمز یا قرمز تیره را امتحان کنید. این رنگ ها بیانگر تسلط و اعتماد به نفس شما هستند و می توانند جسارتی را که به آن نیاز دارید به شما بدهند.

مهمانی اداری

این فرصتی برای پوشیدن چیزی شاد و اورجینال است. توصیه می‌کنیم لباسی شیک و با شخصیت بپوشید.

مهمانی های تعطیلات

بهترین زمان پوشیدن کراوات جدید تعطیلات است. از اینکه که در مهمانی کریسمس بعدی خود چیزی جسورانه ای بپوشید، نترسید.

اگر شغل شما برای یک کراوات احمقانه تعطیلات محافظه کارانه است، در ظاهر کمتر به آن متعهد باشید. کراوات‌ های طرح‌دار در به تصویر کشیدن ظاهر غیررسمی‌تر بدون عبور از این خط عالی هستند.

مهمانی و رویدادهای اجتماعی

مهمانی ها رویدادهای اجتماعی عالی هستند. این فرصت را برای تاثیرگذاری خوب از دست ندهید. کراوات‌ های ابریشمی ممکن است همراه با کت و شلوار معمول شما عالی به نظر برسند، اما کراوات‌های بافتنی همراه با لباس‌های مهمانی مانند ژاکت و یک شلوار کتان بسیار بهتر ظاهر می شوند. برای این نوع رنگ های ساده را انتخاب کنید.

کت و شلوار

امیدواریم که این راهنما زندگی شما را هنگام انتخاب لباس محل کار آسان تر کند. وقتی مجبورید هر روز کت و شلوار بپوشید، کراوات ها اکسسوری مناسبی برای نشان دادن شخصیت و خلق و خوی روزمره شما هستند. به یاد داشته باشید که کراوات ها همیشه و در هر موقعیت کاری باعث احترام بیشتر به شما می شوند. پس به گونه ای لباس بپوشید که دیگران را تحت تاثیر قرار دهید.

لیست 37 عدد پرفروش ترین کراوات

خط جدا کننده

5/5 - (2 امتیاز)
منبع
Ties

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا