آرایشی و بهداشتی

راهنمای خرید دهان شویه: چگونه بهترین نوع را خریداری کنیم؟

بررسی و راهنمایی خرید بهترین دهان شویه

mouthwash
[vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]

این احتمالاً متداول ترین سؤالی است که من بعنوان دندانپزشک می‌پرسم: ” از کدام دهان شویه بهتر است استفاده کنم؟” یا “این دهانشویه خوب است؟”

پاسخ اغلب به نیازهای شما بستگی دارد. مردم به دهان شویه به عنوان خوشبو کننده دهان یا وسیله ای برای جلوگیری از بوی بد دهان نگاه می کنند، اما دهانشویه برای جلوگیری از خونریزی لثه، پوسیدگی دندان و در برخی موارد سفید کردن دندان ها نیز استفاده می شود. با وب سایت مسیر انتخاب همراه باشید تا بهترین دهان شویه مناسب شما را معرفی کنیم

خرید دهان شویه
خرید دهان شویه

یک تصور غلط بزرگ این است که دهان شویه می تواند پلاک را از روی دندان ها و لثه شما پاک کند. شستشو با دهان شویه ممکن است اثر ضد باکتریایی داشته باشد، اما خود پلاک را از بین نمی برد، بنابراین هرگز نبایستی جایگزین مسواک زدن و نخ دندان کشیدن شود.

قبل از استفاده از هر دهان شویه ای بایستی این مراحل را طی کنید:

  1. دلیل اصلی استفاده از دهان شویه را مشخص کنید. آیا برای درمان یک بیماری می باشد یا صرفاً برای جلوگیری از بیماری های دندان استفاده می کنید؟
  2. با دندانپزشک خود مشورت کنید. ابتدا باید مشکل خود را تشخیص داده و قبل از استفاده از دهانشویه، توصیه پزشک خود را دریافت کنید.
  3. برچسب را با دقت بخوانید: در درک آنچه در محصول وجود دارد، دقیق باشید.
  4. دستورالعمل ها را دنبال کنید.

ادعاها و فواید دهان شویه ها برای سلامتی اندکی متفاوت است، بنابراین بیایید ببینیم هر کدام حاوی چه چیزی هستند و آیا آنها ادعاهای خود را محقق می کنند. همچین پیشنهاد می شود مقاله آیا استفاده از دهانشویه ضرروت دارد؟ را نیز مطالعه کنید.

[/vc_column_text][vc_column_text el_class=”headline-post-cus”]

دهان شویه حاوی الکل

[/vc_column_text][vc_column_text]

الکل یکی از رایج ترین ترکیبات دهان شویه می باشد. تصور بر این است که الکل باکتری هایی را که باعث بیماری های دهان می شوند از بین می برد، اما الکل موجود در دهانشویه ماده فعال آن محسوب نمی شود. الکل برای کمک به انتشار سایر مواد فعال مانند اسانس های روغنی وجود دارد.

اغلب دهانشویه های الکلی به منظور خوشبو کردن نفس و مقابله با خونریزی لثه یا بیماری لثه استفاده می شوند.

خونریزی لثه و بوی بد دهان به دلیل وجود انواع خاصی از باکتری ها در محیط دهان است. مشکل این است که اطلاعات کمی در مورد نحوه عملکرد خاص الکل علیه آنها وجود دارد. به طور کلی، اعتقاد بر این است که الکل دیواره های سلولی باکتری ها را از بین می برد، اما مشخص نیست که آیا در برابر انواعی که باعث بیماری های لثه و بوی بد دهان می شوند موثر است یا خیر.

دهان شویه حاوی الکل نگرانی های گسترده ای را در خصوص محتوای الکل به عنوان یک عامل خطر زا برای سرطان دهان ایجاد کرده است. تحقیقات نشان می دهند الکل سلول های دهان را در برابر عوامل سرطان زا آسیب پذیرتر می کند. محصول تجزیه الکل ماده ای بنام استالدئید است که یک ماده سرطان زای شناخته شده برای انسان محسوب می شود.

ممکن است عوارض جانبی موقتی برای دهان شویه الکلی وجود داشته باشد، مانند:

اختلالات چشایی

  • لک شدن دندان
  • احساس خشکی دهان
  • بدتر شدن بوی بد دهان: دهانشویه های حاوی الکل ممکن است خشکی و بوی بد دهان را بدتر کنند زیرا دهان را بیشتر خشک می کنند. گاهی اوقات ممکن است باعث درد، زخم و قرمزی شوند.

تمام تلاش خود را برای اجتناب از دهان شویه های الکلی انجام دهید. آنها به ویژه در برابر بیماری های لثه یا بوی بد دهان موثر نیستند و ممکن است خطر ابتلا به سرطان دهان را افزایش دهند.

[/vc_column_text][vc_column_text el_class=”headline-post-cus”]

دهان شویه کلرهگزیدین

[/vc_column_text][vc_column_text]

کلرهگزیدین یک آنتی باکتریال می باشد که به عنوان ماده فعال در برندهای خاص دهان شویه استفاده می شود. این یک ماده ضد میکروبی با طیف وسیعی از کاربردهای خاص در برابر باکتری هایی است که باعث بیماری لثه می شوند. دندانپزشکان گاهی اوقات از دهان شویه کلرهگزیدین برای درمان بیماران مبتلا به بیماری های لثه استفاده می کنند. مطالعات نشان داده اند که می تواند التهاب ناشی از باکتری های لثه را کاهش دهد.

یکی از نگرانی ها این است که کلرهگزیدین ممکن است در برابر باکتری خاصی که بعنوان مسبب بوی بد دهان شناخته شده موثر نباشد.

استفاده بلند مدت از دهان شویه کلرهگزیدین باعث تورم لثه و زبان می شود. همچنین می تواند چشایی را تغییر یا کاهش دهد و باعث خشکی دهان شود. در برخی از بیماران، می تواند تجمع جرم دندانی را افزایش دهد. این ممکن است به دلیل تغییرات در باکتری های محیط دهان باشد. همچنین ممکن است با مواد تشکیل دهنده خمیر دندان نیز تداخل داشته باشد، بنابراین همیشه بایستی جداگانه استفاده شود.

در برخی از افراد باعث ایجاد احساس خارش یا سوزش می شود که در این صورت بایستی فوراً مصرف آن قطع شود. دهانشویه کلرهگزیدین ممکن است در درمان بیماری لثه مفید باشد، اما برای بوی بد دهان موثر نیست. مصرف آن همیشه باید با راهنمایی یک متخصص دندانپزشکی باشد.

[/vc_column_text][vc_column_text el_class=”headline-post-cus”]

دهان شویه فلوراید

[/vc_column_text][vc_column_text]

بسیاری از انواع دهان شویه حاوی فلوراید به منظور جلوگیری از پوسیدگی دندان هستند. ثابت شده که فلوراید با پنج تا ۵۰ درصد پوسیدگی کمتر دندان ها، در پیشگیری از پوسیدگی دندان موثر است. با این حال، فقط باید در موارد پرخطر استفاده شود.

شرایطی که دهان شویه فلوراید ممکن است موثر باشد عبارتند از:

  • برای بیماران ارتودنسی: اگر در حال انجام درمان ارتودنسی هستید، این جایگزین (یا مکمل) خوبی برای کاربردهای سینی فومی محسوب می شود.
  • خطر پوسیدگی متوسط ​​تا زیاد، از جمله برای بیماران مسن و پوسیدگی زودرس مینای دندان و تا حدی دندان های مصنوعی
  • بیماران مبتلا به خشکی دهان

مهم است که به طور تصادفی دهان شویه حاوی فلوراید را قورت ندهید، زیرا ممکن است سمی باشد. در کودکان زیر هفت سال باید از مصرف دهان شویه فلوراید اجتناب شود زیرا احتمال قورت دادن آن بسیار بالاست. محلول های شستشوی روزانه احتمالا موثرترین بوده و حاوی حدود 0.05 درصد فلوراید هستند. دهانشویه هفتگی یا دو هفته یکبار با 2/0 درصد نیز موجودند.

شستشوی فلوراید احتمالاً تنها در صورتی تأثیر قابل توجهی دارد که شما در معرض افزایش خطر پوسیدگی دندان باشید و مطمئناً نباید به عنوان جایگزینی برای مسواک زدن با خمیر دندان حاوی فلوراید استفاده شود – شما باید هر دو را انجام دهید. دهان شویه حاوی فلوراید فقط باید برای بیمارانی که در معرض پوسیدگی دندان هستند استفاده شود. مصرف آن بایستی تحت نظر متخصص دندانپزشکی شما باشد.

[/vc_column_text][vc_column_text el_class=”headline-post-cus”]

دهان شویه پراکسید هیدروژن

[/vc_column_text][vc_column_text]

پراکسید هیدروژن ماده فعالی است که در اکثر محصولات پاک کننده خانگی یافت می شود. این ماده به واسطه عملکرد شیمیایی اکسید کننده اش، دارای خواص ضد میکروبی گسترده ای می باشد. عمل اکسیداسیون باعث آسیب و از بین بردن سلول های باکتریایی می شود.

بی خطر بودن آن در غلظت های یک تا سه درصد ثابت شده است. مشکل این است که افراد واکنش بسیار متفاوتی به پراکسید هیدروژن داشته و استفاده ایمن به رقیق سازی مناسب بستگی دارد. مطالعات نشان می دهد که ممکن است منجر به کاهش جزئی در التهاب لثه شود. همچنین ممکن است تاثیر سفید کننده خفیفی بر دندان ها داشته باشد.

پراکسید هیدروژن باعث آسیب به سلول های پالپ دندان شده و می تواند سبب عفونی شدن اعصاب دندان و در نهایت مرگ آن شود (موسوم به پالپیت). تمام تلاش خود را برای اجتناب از دهان شویه پراکسید هیدروژن انجام دهید. به نظر می رسد تحقیقات کافی در مورد فواید برای متعادل کردن خطرات دهانشویه پراکسید هیدروژن وجود ندارد.

اسانس های روغنی دهان شویه
اسانس های روغنی دهان شویه
[/vc_column_text][vc_column_text el_class=”headline-post-cus”]

اسانس های روغنی

[/vc_column_text][vc_column_text]

اسانس های روغنی از گیاهانی استخراج می شوند که دارای خواص معطر یا شفابخش هستند. برخی از دهان شویه ها حاوی اسانس های روغنی هستند که به ترکیباتشان اضافه می شوند. با این حال، می‌توانید با اضافه کردن چند قطره از یک اسانس روغنی به آب، خودتان آن را تهیه کنید.

اسانس روغنی حاوی “اسانس” رایحه گیاه بوده – و مشخصه گیاهی است که از آن گرفته می شود. خواص آنها شامل اثرات آنتی اکسیدانی، ضد میکروبی و ضد التهابی می باشد. محبوبیت این روغن های شفابخش به سرعت در حال افزایش است زیرا به عنوان داروی طبیعی بدون هیچ گونه عوارض جانبی عمل می کنند.

به طور کلی، این دهان شویه ها به اندازه محصولات طبیعی بی خطرند. برخی از اسانس های روغنی دارای خواص ضد باکتریایی خاصی هستند که ممکن است آنها را به عنوان دهانشویه مفید کند. که شامل موارد زیر هستند:

  • روغن نعناع فلفلی
  • روغن نعناع
  • روغن گل میخک
  • روغن اوکالیپتوس

دهان شویه های حاوی اسانس های روغنی ممکن است خوشبو کننده خوبی برای دهان باشند. با این حال، پیش از انجام عمل بهداشت دهان، نباید تنها به دهان شویه اسانس روغنی اعتماد کنید.

استفاده از آب و نمک به عنوان دهان شویه
استفاده از آب و نمک به عنوان دهان شویه
[/vc_column_text][vc_column_text el_class=”headline-post-cus”]

دهان شویه آب نمک

[/vc_column_text][vc_column_text]

آب نمک یک محلول ایزوتونیک می باشد، به این معنا که حاوی املاح و مواد معدنی مشابه مایعات بدن ما بوده و لثه ها را تحریک نمی کند.

معمولاً بعد از کشیدن دندان از آب نمک استفاده و توصیه می شود. به نظر می رسد خواص ضد باکتریایی آن عفونت های دندانی و التهاب لثه و همچنین حفره خشک ( ایجاد شده پس از کشیدن دندان که دیر خوب می شود) را کاهش می دهد. آب نمک گرم به درمان گلودرد و لوزه ها کمک می کند. و همچنین می تواند زخم ها یا جراحت های دهان را کاهش دهد.

از آنجایی که آب نمک PH پایینی دارد، ممکن است به درمان بوی بد دهان کمک کند. باکتری هایی که باعث بوی بد دهان می شوند، برای رشد به PH بالای محیط دهان نیاز دارند. می‌توانید با افزودن نصف قاشق چای‌خوری نمک به یک فنجان آب گرم، این مخلوط را در خانه تهیه کنید. می توانید این کار را دو تا سه بار انجام داده و تا چهار بار در روز تکرار کنید. آب نمک یک گزینه دست ساز خوب برای حفظ تازگی و تمیزی دهان است.

[/vc_column_text][vc_column_text el_class=”headline-post-cus”]

سایر ملاحظات هنگام استفاده از دهانشویه

[/vc_column_text][vc_column_text]

سایر ترکیبات: بیشتر دهان شویه ها حاوی مواد شیمیایی دیگری هستند که به افزایش ماندگاری یا دادن رنگ مطلوب به آن ها کمک می کنند. شما باید برچسب را به دقت بخوانید تا مطمئن شوید که همه مواد موجود در نوع مورد استفاده خود را می شناسید. وجود واکنش نامطلوب، ممکن است به دلیل یکی از این مواد باشد.

مواد شوینده: عامل پاک کننده محلول در آبی که با ناخالصی ها و آلودگی ها ترکیب می شود تا آنها را محلول تر کند. گفته می شود آنها بقایای انباشته شده روی دندان ها را سست می کنند. با این حال، این ادعا چندان مورد تائید نمی باشد. شوینده‌های رایج روی برچسب‌ها بصورت بنزوات سدیم و سدیم لوریل سولفات ذکر شده‌اند. نگرانی هایی در مورد ایمنی مصرف این مواد شیمیایی وجود دارد و برخی افراد واکنش های نامطلوب را گزارش می کنند.

طعم دهنده ها: طعم دهنده های مصنوعی به دهان شویه رنگ و طعم می دهند. آنها به عملکرد یا اثربخشی آن کمکی نکرده و ممکن است واکنش های نامطلوبی در پی داشته باشند.

مواد نگهدارنده: از رشد باکتری ها در دهان شویه جلوگیری می کنند. نگهدارنده های رایج بنزوات سدیم یا متیل پارابن هستند. آنها به عملکرد دهان شویه کمکی نمی کنند.

آب: از آب برای انحلال و حمل مواد دیگر استفاده می شود.

[/vc_column_text][vc_column_text el_class=”headline-post-cus”]

آیا مزایا مهم تر از هزینه هستند؟

[/vc_column_text][vc_column_text]

اگر برای حفظ سلامت دندان خود به طور مرتب مسواک می زنید و از نخ دندان استفاده می کنید، به نظر نمی رسد که مزیت دهان شویه چیزی غیر از درمان بیماری های مضر باشد. افرادی که از دهانشویه بویژه برای بوی بد دهان استفاده می کنند، بهبود چندانی در شرایط خود مشاهده نمی کنند.  متأسفانه، در بیشتر موارد، دهان شویه ها مطابق تبلیغات صورت گرفته عمل نمی کنند و ممکن است بوی بد دهان را بدتر کنند.

هنگامی که همراه با یک برنامه درمانی دندانپزشک خود، از دهان شویه استفاده می شود، برخی از آنها ممکن است موثر باشند، در غیر این صورت، با پیروی از یک رژیم غذایی خوب، مسواک زدن و استفاده از نخ دندان، دندان های خود را سالم نگه دارید.

[/vc_column_text][vc_column_text el_class=”headline-post-cus”]

بهترین دهانشویه ها

[/vc_column_text][vc_column_text]هنگام انتخاب دهانشویه، به عوامل مختلفی مثل نیاز‌ها و ترجیحات شخصی، حساسیت‌ها و حالت دندان‌ها، توصیه‌های پزشک و ترکیبات موجود در دهانشویه‌ها توجه کنید. هر یک از دهانشویه‌ها می‌توانند مزایا و معایب خود را داشته باشند، و بهتر است قبل از استفاده، نظر پزشک یا دندان‌پزشک خود را دریافت کنید.

بهترین دهانشویه برای تحلیل لثه

برای تحلیل و بهبود وضعیت لثه، انتخاب دهانشویه‌های ضد التهابی و ضد پلاک می‌تواند مفید باشد. دهانشویه‌های ضد التهابی به کاهش التهاب‌های لثه کمک می‌کنند و دهانشویه‌های ضد پلاک نیز با کاهش تراکم پلاک‌های روی سطح دندان‌ها، به بهبود وضعیت لثه کمک می‌کنند.

بهترین دهانشویه برای جلوگیری از پوسیدگی دندان

برای جلوگیری از پوسیدگی دندان، دهانشویه‌های حاوی فلوراید به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها شناخته شده‌اند. فلوراید یک ماده معدنی است که به حفظ سلامت دندان‌ها کمک می‌کند و عمدتاً با کاهش زیان‌های ایجاد شده توسط اسیدهای پوسنده‌ی بکتری‌ها در دهان ساختاری پیچیده‌ی دندان‌ها را قوی‌تر می‌کند.

همچنین، برخی از دهانشویه‌ها از مواد مؤثر دیگری نیز برای جلوگیری از پوسیدگی دندان استفاده می‌کنند، از جمله:

1. کلرهگزیدین: این ماده ضد عفونی‌کننده و ضد باکتری است که کمک به کاهش باکتری‌ها و التهاب‌های دهانی می‌کند.

2. تری‌کلوکاربان: این ماده ضد باکتری است و به کنترل رشد باکتری‌ها و پلاک کمک می‌کند.

3. کلرهکسیدین: این ماده ضد میکروبی بوده و به کاهش باکتری‌ها و التهاب‌های لثه کمک می‌کند.

4. اکسید روز: این ماده می‌تواند به کاهش پوسیدگی و رشد باکتری‌ها در دهان کمک کند.

موارد فوق به عنوان اجزای مؤثر در دهانشویه‌ها استفاده می‌شوند تا به حفظ سلامت دندان‌ها کمک کنند و از پوسیدگی جلوگیری کنند. با این حال، همچنان تمیز کردن دندان‌ها به صورت منظم با مسواک زدن و استفاده از نخ دندان‌ها و مراجعه منظم به دندانپزشک از اهمیت بالایی برخوردار است. پس از مشاوره با پزشک یا دندانپزشک خود، می‌توانید دهانشویه‌ای را انتخاب کنید که به وضعیت دندان‌ها و احتیاج‌های شما بیشترین میزان کمک را می‌کند.

بهترین دهانشویه برای آفت دهان

آفت دهان (اُلسر) یک مشکل شائع و دردناک است که می‌تواند باعث ایجاد آسیب‌ها و التهاب‌ها در بافت‌های نرم دهان شود. برای کاهش علائم آفت دهان و بهبود وضعیت، می‌توان از دهانشویه‌های ضد التهابی و ضد عفونی‌کننده استفاده کرد.

در انتخاب دهانشویه برای آفت دهان، موارد زیر را در نظر بگیرید:

1. دهانشویه‌های حاوی کلرهگزیدین: این ماده ضد التهابی و ضد باکتری به کنترل باکتری‌ها و التهاب‌ها کمک می‌کند.

2. دهانشویه‌های حاوی بنزوکائینیوم کلراید: این ماده ضد عفونی‌کننده و ضد باکتری به کنترل رشد باکتری‌ها کمک می‌کند.

3. دهانشویه‌های حاوی هیدروژن پراکسید: این ماده ضد میکروبی است و به کاهش عفونت‌ها کمک می‌کند.

4. دهانشویه‌های حاوی آلوئه‌ورا: این ماده ضد التهابی است و می‌تواند به کاهش التهاب‌ها و تسکین درد آفت‌ها کمک کند.

5. دهانشویه‌های حاوی چای سبز: این دهانشویه‌ها ضد التهابی و ضد باکتری هستند و می‌توانند به بهبود آفت‌ها کمک کنند.

موارد فوق می‌توانند به کاهش التهاب و درد آفت‌های دهان کمک کنند. با این حال، در صورت بروز آفت‌های شدید و مزمن، مشاوره با پزشک یا دندانپزشک خود مهم است تا تشخیص درست و درمان مناسب به شما داده شود. همچنین، رعایت بهداشت دهانی منظم، تغذیه سالم و کاهش عوامل تحریک‌کننده مانند مصرف غذاهای تند و اسیدی نیز می‌تواند در جلوگیری از بروز آفت‌های دهان مؤثر باشد.

بهترین دهانشویه برای آفت گلو

آفت گلو (تندی گلو) معمولاً به التهاب‌هایی از قبیل التهاب‌های حلق و آماده‌های ناشی از عفونت‌ها اطلاق می‌شود. در این موارد، استفاده از دهانشویه‌ها به تنهایی برای درمان آفت‌های گلویی کافی نیست، اما می‌توانند به تسکین علائم و کمک به بهبودی کمک کنند.

دهانشویه‌های ضد عفونی‌کننده و ضد التهابی می‌توانند در کاهش التهاب‌های گلو موثر باشند. از دهانشویه‌هایی که حاوی مواد ضد عفونی‌کننده مانند کلرهگزیدین، بنزوکائینیوم کلراید و هیدروژن پراکسید هستند، استفاده کنید. همچنین، دهانشویه‌هایی که حاوی مواد ضد التهابی مثل آلوئه‌ورا و چای سبز هستند نیز می‌توانند به کاهش التهاب‌های گلو کمک کنند.

مراقب باشید که استفاده از دهانشویه‌ها به تنهایی، مشکل را به طور کامل حل نمی‌کند و از مصرف داروها و در صورت نیاز، مشاوره با پزشک یا دکتر متخصص درمانی را دنبال کنید. همچنین، مراقب باشید که تندی گلو ممکن است ناشی از عوامل دیگر نیز باشد و در صورت بروز علائم شدید مراجعه به متخصص حلق و زبان می‌تواند ضروری باشد.

بهترین دهانشویه برای التهاب لثه

برای التهاب لثه، دهانشویه‌های حاوی مواد ضد التهابی و ضد باکتری می‌توانند مفید باشند. این دهانشویه‌ها به کنترل التهاب‌ها، عفونت‌ها و باکتری‌ها کمک می‌کنند و به بهبود وضعیت لثه کمک می‌کنند.

مواردی که باید در نظر بگیرید:

1. دهانشویه‌های حاوی کلرهگزیدین: این ماده ضد التهابی و ضد باکتری به کنترل باکتری‌ها و التهاب‌ها کمک می‌کند.

2. دهانشویه‌های حاوی بنزوکائینیوم کلراید: این ماده ضد باکتری و ضد عفونی‌کننده به کنترل رشد باکتری‌ها کمک می‌کند.

3. دهانشویه‌های حاوی هیدروژن پراکسید: این ماده ضد میکروبی است و به کاهش عفونت‌ها کمک می‌کند.

4. دهانشویه‌های حاوی آلوئه‌ورا: این ماده ضد التهابی است و می‌تواند به کاهش التهاب‌ها و تسکین درد لثه کمک کند.

5. دهانشویه‌های حاوی چای سبز: این دهانشویه‌ها ضد التهابی و ضد باکتری هستند و می‌توانند به بهبود وضعیت لثه کمک کنند.

مهمترین نکته این است که استفاده از دهانشویه‌ها تنها بخشی از مراقبت‌های بهداشت دهان و لثه است و به تنهایی نمی‌توانند مشکل را به طور کامل حل کنند. رعایت بهداشت دهانی منظم، تمیز کردن دندان‌ها و فضاهای بین دندان‌ها با مسواک و نخ دندان و مراجعه منظم به دندانپزشک جزء مهمی از مراقبت‌های لثه است. در صورت بروز مشکلات مشابه یا علائم شدید، مشاوره با پزشک یا دندانپزشک متخصص می‌تواند مفید باشد.

بهترین دهانشویه طبیعی

دهانشویه‌های طبیعی به دلیل حاوی مواد طبیعی و خالص، بدون مواد شیمیایی مضر، برای برخی افراد ممکن است جذاب باشند. اما لازم به ذکر است که دهانشویه‌های طبیعی نیز برخی موادی مثل عصاره‌ها و عرقیات گیاهی حاوی می‌شوند که ممکن است حساسیت و آلرژی در افرادی ایجاد کند. قبل از استفاده از هر دهانشویه طبیعی، بهتر است از حاشیه لثه کوچکی آن را روی پوست دست تست کنید تا مطمئن شوید هیچ علائم حساسیت ندارید.

برخی از دهانشویه‌های طبیعی شناخته‌شده شامل مواد زیر هستند:

1. دهانشویه‌های حاوی عصاره آلوئه‌ورا: آلوئه‌ورا خواص ضد التهابی و آرام‌بخشی دارد و می‌تواند به بهبود وضعیت لثه کمک کند.

2. دهانشویه‌های حاوی چای سبز: چای سبز دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتری است و می‌تواند به کاهش التهاب‌ها و آسیب‌ها در دهان کمک کند.

3. دهانشویه‌های حاوی عصاره نعناع: نعناع خواص ضد عفونی‌کننده و ضد باکتری دارد و می‌تواند به تازه‌کردن دهان و لثه کمک کند.

4. دهانشویه‌های حاوی عصاره نیم‌تنه: نیم‌تنه خواص ضد باکتری و ضد التهابی دارد و می‌تواند به کاهش التهاب‌ها و الترشحات موجود در دهان کمک کند.

در ضمن، مهمترین نکته این است که دهانشویه‌های طبیعی نمی‌توانند به تنهایی جایگزین مراقبت‌های بهداشت دهانی و لثه منظم و مصرف مسواک و نخ دندان شوند. استفاده منظم از مسواک و نخ دندان و مراجعه به دندانپزشک برای بررسی و پیشگیری از مشکلات دندان و لثه همچنان ضروری است. در صورت بروز مشکلات خاص در لثه یا دهان، مشورت با پزشک یا دندانپزشک خود را فراموش نکنید.[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_custom_heading text=”لیست 35 عدد پرفروش ترین دهانشویه” font_container=”tag:h2|text_align:center|color:%230249c3″ use_theme_fonts=”yes” el_class=”heading-list-products”][vc_custom_heading text=”بر اساس تعداد فروش در دیجی کالا” font_container=”tag:h3|font_size:1.1em|text_align:center|color:%23020002″ use_theme_fonts=”yes” el_class=”heading-list-products”][vc_single_image image=”2561″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3804″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه وی وان مدل General Cool Mint” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964828940{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]

  • حجم: 330 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • مناسب برای: بزرگسالان
  • طعم: نعناع
  • سایر توضیحات: ضد باکتری و التهاب لثه ،متوقف کردن پیشرفت پوسیدگی اولیه و ترمیم آن،50 درصد افزایش مینای دندان، تقویت لثه و ممانعت از بیماری‌های پریودنتال، ممانعت از نرم شدن سطح دندان و سایش رزین دندانی و مواد کامپوزیتی، ایجاد محیط مناسب جهت جذب مواد معدنی و کلسیم توسط مینای دندان، دارای PH مناسب، حاوی فلوراید کافی جهت استحکام بخشی به دندان و لثه، حاوی عصاره نعناع: ضد عفونی کننده، واکسینه کردن محیط دهان در برابر بیماری‌های عفونی
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F2e9961ac-ee8c-44da-8432-ec2c6f101c94|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3807″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه وی وان مدل Halita” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964833759{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 330 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • مناسب برای: بزرگسالان
  • طعم: نعناع استوایی
  • سایر توضیحاتضد التهاب لثه ،برطرف کننده بوی بد دهان ،جلوگیری از رشد باکتری‌های مولد بوی نامطبوع، رفع خشکی دهان ناشی از کاهش جریان بزاق، شستن باقی‌مانده مواد غذایی از میان دندان و لثه، پوشاندن و خنثی کردن بوی بد دهان، کاهش فلور میکروبی دهان، پیشگیری از مشکلات دهانی، حفظ رطوبت و ایجاد حس تازگی در دهان به مدت طولانی، طعمی خوب و بدون احساس سوزش، فاقد الکل .
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2Fc796c507-ca65-4275-88f1-04d21daa9bb1|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3808″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه وی وان مدل Natural” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964842700{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 330 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • مناسب برای: بزرگسالان
  • طعم: زنجبیل
  • سایر توضیحات:عصاره زنجبیل، ضد باکتری، ضد ویروس، درمان قارچ، محرک بزاق، حاوی ویتامین E: محافظت و نوسازی بافت لثه، کاهش برفک دهانی، جایگزین کاملا گیاهی برای داروهای شیمیایی (نیستاتین و فلوکونازول)، موثر در درمان بیماری دنچراستوماتیت، طعم مطلوب، بدون عوارض جانبی و حساسیت، فاقد الکل و بدون احساس سوزش، آنتی اکسیدان قوی در مهار رادیکال‌های آزاد، ضد التهاب لثه، حاوی نگهدارنده غیر پارابنی، از بین برنده درد
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F16e9b663-3c44-47db-9013-2ac242d5e1b2|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3809″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه کودک وی وان مناسب پسران بالای 6 سال” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964847465{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 330 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • مناسب برای: خردسالان
  • سایر توضیحات:فاقد الکل ،ترمیم و تامین فلوراید مورد نیاز دندان‌ها، دارای دی سدیم فسفات جهت کاهش حساسیت دندان، کمک به حفظ سلامت دندان‌های شیری، پیشگیری و کنترل پوسیدگی، کاهش باکتری دندان‌های کودکان، فاقد پارابن
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F24b7f0b6-e73a-46cd-9617-c5fb62b2d57b|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3810″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه میسویک مدل Anti Plaque” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964851587{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 400 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • مناسب برایبزرگسالان
  • طعم: نعنا
  • سایر توضیحات:محافظ کامل از حفره‌های دهانی و دندان ،قدرت سفید کنندگی، دارای فلوراید
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F0895b324-ddf1-453e-ba45-76079c9808d8|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3811″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه فوکس مدل Double Protection” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964861062{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 500 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • مناسب برایبزرگسالان
  • طعم:
  • سایر توضیحات:دارای فرمول منحصر به فرد سدیم مونو فلورو فسفات و زایلتول ،جلوگیری از پوسیدگی دندان و gingivitis، مقاومت بیشتر دندان ها، جلوگیری از رشد باکتری ها در پلاک دندان، پیشگیری از مشکلات دندان و لثه
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2Fc470bc9c-c60f-4c73-aa2d-e393e684bf25|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3813″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه وی وان مدل General Fresh Mint” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964866780{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 30500 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • مناسب برایبزرگسالان
  • طعم: نعناع
  • سایر توضیحات: ضد باکتری و التهاب لثه-متوقف کردن پیشرفت پوسیدگی اولیه و ترمیم آن-50 درصد افزایش مینای دندان-ممانعت از نرم شدن سطح دندان و سایش رزین دندانی و مواد کامپوزیتی-ایجاد محیط مناسب جهت جذب مواد معدنی و کلسیم توسط مینای دندان
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F2ea787b2-9c0b-453a-ad9f-1ef78c8d0625|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3814″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه میسویک مدل Total Care” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964871653{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 3400 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • مناسب برایبزرگسالان
  • طعم: نعناع
  • سایر توضیحات: ضد عفونی لثه و دهان-خوشبو کننده دهان-ضد پوسیدگی
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F05c594a3-e5f0-4a95-ba3f-960c8066198d|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3815″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه وی وان مدل Chlorhexidine” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964881717{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 330 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • مناسب برایبزرگسالان
  • طعم:ملایم
  • سایر توضیحات: کلرهگزیدین 0.2 درصد .ضد عفونی کننده و ضد میکروب قوی. جلوگیری از التهاب و خونریزی لثه. حاوی تیمول: جلوگیری از خشکی دهان. حاوی زایلیتول: برای طعم مناسب. مناسب شرایط ارتودنسی، پروتز، پریودنتال، ایمپلنت و جراحی
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F928b5410-8a79-4461-abef-35dd96a2f764|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3816″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه میسویک مدل Sensitive Care” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964885949{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 400 میلی‌لیتر
  • مناسب برایبزرگسالان
  • طعم:نعنا
  • سایر توضیحات: ضد حساسیت
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F0bcc75a5-8e55-4140-8067-a6221c15b49d|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3817″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه میسویک مدل Fresh Breath” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964890314{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 400 میلی‌لیتر
  • طعم:اکالیپتوس
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی: ضد باکتری
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F15c53030-2334-4631-9de4-5c97d9cf1d0f|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3818″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه اورال-بی مدل Pro Expert” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964899935{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 500 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • طعم:نعنا
  • سایز توضیحات:  از بین برنده پلاک های میکروبی، جلوگیری کننده از پوسیدگی دندان‌ها، جلوگیری کننده از تشکیل پلاک میکروبی، محافظت از لثه، خوشبو کننده دهان، بدون الکل با طعم نعنا تازه
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F27928c6f-e4e4-4f5b-86ce-f66b5331ed8c|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3819″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه ایرشا مدل Complete” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964904493{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 250 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • طعم: خنک
  • سایز توضیحات: برطرف کننده پلاک و جرم‏های دندان با بهره گیری از TSPP POLOXAMER، ضدعفونی کننده محیط دهان و دندان ،آنتی باکتریال و ضد پلاک با بهره گیری از CPC و ZnCl2 ،ترمیم پوسیدگی اولیه دندان و افزایش مقاومت مینای دندان( فلوراید) ،فاقد الکل (بدون ایجاد سوزش و تحریک مخاط دهان) ،خوشبو کننده و نابود کننده میکروبهای مولد بوی بد دهان ، متناسب با محیط دهان (مناسب استفاده روزانه) ،ایجاد طراوت و شادابی در دهان ،تمیز کننده، سفید کننده و براق کننده دندان
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F46b610a8-90ac-4b7a-a98f-f22545690db2|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3820″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه ایرشا مدل Anti Tartar” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964908569{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 250 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • طعم: زینک کلراید
  • سایز توضیحات:ضدعفونی کننده – ضد پلاک ، پاک کننده جرم دندانها و حفظ سفیدی طبیعی آن با بهره گیری از زینک کلراید، سفید کننده قوی، مناسب افراد سیگاری، پیشگیری از پوسیدگی دندان، شستشوی کانال دندان، کاهش پلاک دندان، نابود کننده میکروبهای مولد بوی بد دهان، ایجاد طراوت و شادابی در دهان، کمک به حفظ سلامت لثه و درمان بیماریهای آن
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2Fb31bac4a-7948-425d-9f83-5b7c7e073f3b|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3821″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه ایرشا مدل Tea tree oil and Aloevera” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964917888{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 250 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • طعم: آلوئه ورا
  • سایز توضیحات:آنتی باکتریال قوی (روغن درخت چای / ستیل پریدینیوم کلراید) ،جلوگیری از تشکیل جرم و پلاک های دندان، فاقد الکل (بدون ایجاد سوزش و تحریک مخاط دهان)، محافظ لثه و دندان (حاوی فلوراید و آلوئه ورا)، جلوگیری از التهاب و خونریزی لثه(حاوی عصاره الوئه ورا)، طراوت، شادابی و نابود کننده میکروبهای مولد بوی بد دهان، جلوگیری از پوسیدگی اولیه دندان
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F040a79a1-2923-470b-8f1f-073298680f81|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3822″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه میسویک مدل Sensitive Care” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964922143{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 200 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند:
  • طعم: تند
تمام پزشکان دهان و دندان استفاده مرتب از انواع دهان شویه را به تمام افراد گوشزد میکنند. دهانشویه در دو نوع درمانی و غیر درمانی تولید مشوند که میتوانید بنا به نیازتان انتخاب متناسبی داشته باشید. با استفاده از دهانشویه میتوانید بعضی بیماری ها ازجمله بیماری های لثه ای، بدبویی دهان و … را به راحتی درمان کنید. دهانشویه های غیردرمانی برای بهداشتی تر کردن محیط دهان متناسبند و به راحتی قابل دسترسی هستند.
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2Fe7019a7b-c4b7-4256-ad57-b6056c01c4e9|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3823″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه لیسترین مدل Fresh Burst” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964926868{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 500 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایتالیا
  • طعم:نعنای تند
  • سایر توضیحات: فرمولاسیون حاوی 4 روغن ضروری (Essential Oil) ،کمک به جلوگیری از پوسیدگی دندان و مقابله با بیماری‌های لثه، دارای الکل، ضد عفونی کننده، مقابله با جرم و باکتری‌های مضر دهان، از بین بردن بوی بد دهان، دارای تاییدیه انجمن دندانپزشکان آمریکا
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F91ffefdd-13b7-44e1-9ac7-18146349c241|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3824″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه کمفور مدل WHITE” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964937023{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 75 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: اسپانیا
  • طعم:
  • سایر توضیحات: فاقد گلوتن و پارابن،قدرت سفید کنندگی
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F7ad979b8-394f-4cf8-853d-787bd46ef17a|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3825″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهانشویه ایروکس مدل anti septic” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964941609{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 250 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • طعم: ندارد

دهانشویه آنتی سپتیک ایروکس حاوی فلوراید و مواد ضد‌عفونی‌کننده می‌باشد که باعث کاهش رشد باکتری‌ها و میکروارگانیسم‌های مضر می‌گردد. دهانشویه آنتی‌سپتیک ایروکس برای جلوگیری از عفونت‌های دهان و لثه بعد از جراحی‌های دندان بسیار مؤثر و مناسب می‌باشد. دهانشویه آنتی‌سپتیک ایروکس با کاهش التهابات لثه و دهان و از بین بردن باکتری‌های مضر باعث رفع بوی نامطبوع دهان شده و محیط دهان را خوشبو و مطبوع می‌نماید.

[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F4085140f-51c0-4963-bd20-29c70b9e264a|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3826″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه میسویک مدل Anti Plaque” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964945879{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 200 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: –
  • طعم: نعنا
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F573bcd4c-87c6-4eab-b720-5972e038a771|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3828″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه اورال-بی مدل Lasting Freshness” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964956677{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 250 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • طعم: نعنا
  • سایر توضیحات: از بین برنده‌ی باکتری ها و خوشبو کننده مجرای تنفسی ، کمک به بازسازی پلاکت های دندان
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F89cce9fa-79bc-42dd-8d78-f5e7800ff746|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3827″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه نانوسیل مدل M1″ font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964961959{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 250 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • طعم:

دهان‌شویه حاوی پراکسید هیدروژن توسط انجمن دندان‌پزشکی آمریکا و اروپا جهت غرغره و شست‌وشوی دهان قبل از مراجعه به دندان‌پزشک برای معاینه و انجام عملیات دندان‌پزشکی توصیه ‌شده است. این دهان‌شویه بر روی طیف وسیعی از میکروارگانیسم‌ها ازجمله باکتری‌های گرم مثبت و گرم منفی (استرپتوکوک گروه A، استافیلوکوکوس اورئوس، سودوموناس آئروژینوزا)، قارچ‌ها (کاندیدا آلبیکنس)، کلیه ویروس‌های بدون پوشش و پوشش‌دار مؤثر می‌باشد.

[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F11590f2e-e622-4a83-8200-6fb6ad2430b4|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3828″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه اورال-بی مدل Lasting Freshness” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964966264{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 250 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • طعم: نعنا
  • سایر توضیحات: از بین برنده‌ی باکتری ها و خوشبو کننده مجرای تنفسی ، کمک به بازسازی پلاکت های دندان
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F89cce9fa-79bc-42dd-8d78-f5e7800ff746|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3830″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه میسویک مدل Healthy Mouth” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964976041{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 400 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: –
  • طعم: نعنا
  • سایر توضیحات: ضدباکتری، دارای عصاره
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F79db606a-553f-49a5-8bd9-3f3ff9398992|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3831″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه ایرشا مدل anti-septic” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964980739{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 250 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • طعم: ندارد
  • سایر توضیحات: بر طرف کننده میکروب های مولد بود دهان ، بر طرف میکروب های مولد عفونت و التهاب لثه، میکروب های تشکیل دهنده پلاک دندان
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F75f67eb2-f5fa-49b8-a87c-a9ed23b1d1d8|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3832″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه لیسترین مدل SPEARMINT” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964985220{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 250 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایتالیا
  • طعم: KUKH

دهان شویه نعنا لیسترین (Listerine Spearmint Mouth wash)، دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی بسیار قوی دارد ترکیبات این دهانشویه خاصیت ترمیم لثه و همچنین جلوگیری از پوسیدگی دندان را دارد، باکتری های مضر موجود در دهان و بین دندان ها پس از استفاده از دهانشویه ی لیسترین به طور کامل از بین خواهد رفت، پس از استفاده از لیسترین دهان بوی خوشی خواهد گرفت زیرا لیسترین حاوی رایحه ی خوش نعنا می باشد.

[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2Ff5939c79-a45b-41e8-b6d8-2a3d925ff11d|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3833″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه وی وان مدل general” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964994937{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 330 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند:
  • طعم: نعناع
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2Fe8cbeb8e-f03a-4dde-921e-841e75614524|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3834″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه اورال-بی مدل DEEP CLEAN” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650964999696{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 500 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • طعم: نعناع
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی: قدرت سفید کنندگی
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F7935407a-ec1b-42e2-9ab8-bd56214c5de1|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3835″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه ایرشا مدل ortho” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650965003753{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 250 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • طعم: ندارد
  • سایر توضیحات: بدون الکل ، جلوگیری از تشکیل پلاک های بین دندانی، جلوگیری از خونریزی و التهاب لثه، جلوگیری از پوسیدگی دندان، محافظت از لثه و مینای دندان
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F88b42606-9ce1-4791-bb9e-d1a7e093661d|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3837″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهانشویه کلگیت سری Plax مدل Fresh Mint” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650965012778{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 500 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: آمریکا
  • طعم: نعنا تازه
  • سایر توضیحات: شوینده و ضدعفونی کننده دهان و دندان ها. تازه کننده نفس. بدون الکل، قابل استفاده به صورت روزمره
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F54e00405-9a7e-4ba3-9803-1169255ef9f4|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3840″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه بنسر مدل Fluoride” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650965017262{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 400 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایران
  • طعم: نعنا
  • سایر توضیحات:ایجاد طراوت و بوی خوش دهان به مدت طولانی ،مناسب جهت اسنحکام مینای دندان، پیشگیری از پوسیدگی مینای دندان
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F46f4cefb-6ba0-4606-9e8d-60de3f616b47|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3841″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه ایرشا مدل کلر هگزیدین” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650965021413{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 250 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند:
  • طعم: ندارد
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2Fd72c9ef8-d6d6-4c9b-bdeb-c7d85e0a24a7|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3842″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه میسویک مدل Chase” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650965030971{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 200 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند:
  • طعم: نعنا
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی: قدرت سفید کنندگی
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F5ea0e6c6-190b-4aca-accc-10f48ba3d436|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3844″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه لیسترین مدل CAVITY PROTECTION” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650965035756{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 250 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: ایتالیا
  • طعم: نعنا
  • سایر توضیحات: کودکان با سنین بیشتر از 6 سال
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2F16caa5fa-626d-438f-aef1-5acf99394839|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” el_class=”list-products”][vc_column width=”2/5″][vc_single_image image=”3845″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”3/5″][vc_custom_heading text=”دهان شویه کمفور مدل EUCALIPTUS” font_container=”tag:h4|text_align:right|color:%23dd3333″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1650965039819{margin-top: 20px !important;}”][vc_column_text]
  • حجم: 75 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند: اسپانیا
  • طعم: اکالیپتوس
  • سایر توضیحات: فاقد پارابن و گلوتن
[/vc_column_text][vc_btn title=”مشاهده قیمت و بررسی کالا در دیجی کالا” style=”classic” color=”success” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Faffstat.adro.co%2Fclick%2Fb8f8a7a8-7e08-42c8-b622-6fd6fee7b636|target:_blank”][/vc_column][/vc_row]
3.7/5 - (3 امتیاز)
منبع
Verywell Health

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا