ورزش و سفر

راهنمای خرید شیکر به همراه لیست بهترین و پرفروش ترین ها

راهنمای انتخاب شیکر مناسب

راهنمای خرید شیکر

این بطری‌ها برای کسانی که زیاد باشگاه می روند، افراد پر مشغله یا هر کسی که می‌خواهد در حین حرکت از یک شیک یا اسموتی لذت ببرد، ضروری می باشند. طراحی خلاقانه شیکر به کاربران امکان مخلوط کردن موثر مایعات و پودرها را بدون هیچ گونه لختگی و تجمع ذرات می دهد. آنها همچنین انعطاف پذیری که بسیاری از افراد برای بردن نوشیدنی به محل کار، پارک یا باشگاه به آن نیاز دارند را فراهم میکنند.در این مقاله راهنمای خرید شیکر را می تونید مطالعه کنید تا انتخاب صحیح داشته باشید.

طراحی ضد نشت آنها به شما این امکان می دهد که آنها را تقریباً هر جایی ببرید و در عین حال بعلت طراحی جمع و جور در اکثر جا لیوانی های استاندارد تجهیزات باشگاهی یا وسایل نقلیه جا می شوند. برخی نیز با امکانات ذخیره سازی عرضه می شوند تا بتوانید مکمل هایتان را با خود ببرید.

انتخاب بهترین شیکر

 اما از آنجایی که در بازار اجناس تقلبی زیادی وجود دارد، این روزها یافتن یک شیکر با دوام و خوش ساخت ممکن است شانسی باشد. با این حال، اگر بدانید به دنبال چه ویژگی‌هایی باشید، مطمئنا” می‌توانید در نهایت به مدلی با عملکرد عالی دست پیدا می کنید که برای لذت بردن از شیک یا اسموتی مورد علاقه‌اتان بهترین مدل محسوب می شود.

بهترین شیکر پیشنهادی کاربران

خط جدا کننده

قمقمه سیوان مدل Jazz Style ظرفیت 0.55 لیتر

قمقمه سیوان مدل Jazz Style ظرفیت 0.55 لیتر

  • قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی: قابلیت حفظ دما
  • نوع خروجی مایع: پیچی
  • نوع دهانه: لوله ای
  • نوع عایق: شیشه
مشاهده محصول در دیجی کالا
شیکر کد 06 گنجایش 0.7 لیتر

شیکر کد 06 گنجایش 0.7 لیتر

  • نوع خروجی مایع: ضامنی
  • نوع دهانه: لوله ای
مشاهده محصول در دیجی کالا
شیکر کد 01 گنجایش 0.7 لیتر

شیکر کد 01 گنجایش 0.7 لیتر

  • نوع خروجی مایع: ضامنی
  • نوع دهانه: لوله ای
مشاهده محصول در دیجی کالا
شیکر مدل نارنجکی گنجایش 0.6 لیتر

شیکر مدل نارنجکی گنجایش 0.6 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    19x10x12 سانتی‌متر
  • وزن
    210 گرم
  • گنجایش
    0.6 لیتر
  • جنس
    پلاستیک
مشاهده محصول در دیجی کالا

شیکر پرو اسپورتز کد 40 ظرفیت 0.5 لیتر

شیکر پرو اسپورتز کد 40 ظرفیت 0.5 لیتر

  • نوع دهانه: پیچ
مشاهده محصول در دیجی کالا
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text el_class=”headline-post-cus”]

مزایای شیکر

[/vc_column_text][vc_column_text]

قبل از پرداختن به ویژگی‌هایی که در شیکر بعدی خود باید به دنبال آنها باشید، اجازه دهید در مورد مزایایی که این بطری‌ها ارائه می دهند بیشتر بدانیم.

  • شکی نیست که این بطری ها بسیار محبوبند. اما چرا؟ اگر قبلاً از شیکر استفاده نکرده‌اید، این لیست از مزایا دقیقاً توضیح می‌دهد که چرا باید یکی از این بطری ها را داشته باشید و چگونه می‌توانند زندگی شما را در حین حرکت بسیار آسان‌تر کنند.
  • کسانی که می خواهند انتخاب های غذایی سالم تری داشته باشند و و در طول روز شیک یا اسموتی جایگزین وعده غذایی را اضافه کنند، می توانند از راحتی یکی از این بطری های شیکر لذت ببرند که به شما امکان می دهد بدون استفاده از مخلوط کن یک شیک جایگزین غذا را تهیه کنید.
  • اگر قبل از کار به باشگاه می روید و زمان کافی برای در منزل ماندن و استفاده از مخلوط کن برای تهیه نوشیدنی پروتئینی را ندارید، داشتن این بطری ارزشمند خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پودر و مایع را اضافه کنید، تکان دهید، شیک پروتئین شما آماده استفاده است.
  • اگر به روشی برای نگهداری نوشیدنی‌های برای قبل و بعد از تمرین نیاز دارید، مدل‌های دوقسمتی که به شما امکان تهیه هر دو نوع نوشیدنی را با استفاده از یک تقسیم‌کننده در مرکز ظرف می دهند، راه حل مناسبی هستند. لازم نیست دو بطری با خود داشته باشید، نوشیدنی ها در صورت نیاز آماده هستند.
  • اگر از درست کردن یک شیک پروتئین و نوشیدن توده‌های پودر یا نوشیدنی های دارای بافت دانه‌ دار خسته شده‌اید، از اینکه چقدر این شیکرها می‌توانند نوشیدنی مورد علاقه‌تان را بصورت یکدست مخلوط کنند شگفت‌زده خواهید شد.
  • این بطری‌ها فقط برای شیک‌های پروتئین طراحی نشده‌اند، می‌توانید از آن‌ها برای شیک‌های جایگزین غذا، آب‌میوه‌های سالم، مکمل‌ها، اسموتی‌ها و غیره نیز استفاده کنید.
  • برخی از مدل‌ها با محفظه‌های نگهدارنده داخلی عرضه می شوند تا بتوانید در طول روز پودر یا مکمل‌ها کافی همراه داشته باشید.

سایر ویژگی های مهم شیکر

سایر ویژگی های مهم شیکر

حال که در مورد مزایای استفاده از این شیک ها و اینکه چگونه می‌توانند در موقعیت‌های مختلف مفید باشند، بیشتر می‌دانید، اجازه دهید نگاهی به ویژگی‌هایی که بایستی به دنبال آن باشید بیاندازیم، تا در نهایت از دست یابی به مدلی با کاربرد آسان و طراحی بادوام مطمئن باشید.

طراحی درب

اولین چیزی که باید مد نظر قرار دهید محل استفاده از بطری می باشد. اگر به دنبال مدلی هستید که بتوانید در حین ورزش از آن استفاده کنید پس مدلی که به سمت بالا باز می شود بهترین انتخاب و برای استفاده راحت تر می باشد. برخی از مدل‌ها دارای درب پیچی هستند که احتمال نشت را کاهش می‌دهد، اما استفاده از آن برای باشگاه یا داخل خودرو راحت نیست.

دوام

شما به یک شیکر نیاز دارید تا بتوانید شیک، آبمیوه یا اسموتی را با خود به باشگاه، محل کار، یا بیرون از منزل ببرید. به همین دلیل، شما به یک مدل محکم و بادوام نیاز دارید، مدلی که طراحی آن در برابر برخورد تصادفی مقاوم باشد و بتوانید آن را در کیف یا صندلی عقب بیندازید. با اینکه که مدل پلاستیکی ممکن است بهترین راه حل به نظر برسد، اما برخی مدل های ارزان مستعد ترک خوردن هستند. مطمئن شوید که بطری انتخابی شما از پلاستیک مستحکمی ساخته شده و برای کاربردهای سنگین طراحی شده است.

سهولت تمیز کردن شیکر

برخی از شیکر ها را با ماشین ظرفشویی می توان شست، در حالیکه انواع دیگر بایستی با دست شسته شوند. اگر به دنبال راحتی هستید، از اینکه بطری خریداری شده با ماشین ظرفشویی قابل شستشو باشد، مطمئن شوید.

ظرفیت

ظرفیت شیکر نیز عامل مهمی است که بایستی مد نظر قرار گیرد. ظرفیت مورد نیاز شما به میزان شیک یا آبمیوه ای که می نوشید بستگی دارد. این روزها، پیدا کردن مدل هایی که ظرفیت مناسب بیست و هشت اونس (تقریبا”معادل 794 گرم) یا بیشتر دارند، آسان است.

طراحی

شیکر ها بسیار محبوب هستند، بنابراین برای یافتن انواع مختلفی از سبک ها و رنگ ها، مشکلی نخواهید داشت.

جنس شیکر

برخی از بطری ها نسبت به بقیه دوام بیشتری دارند. بطری هایی که از فولاد ضد زنگ تهیه میشوند، قطعا محکم تر از انواع تهیه شده از پلاستیک هستند. اگر به دنبال بطری های پلاستیکی می باشید، مطمئن شوید که از مواد مقاوم به بو ساخته شده اند علاوه بر این، بطری انتخابی باید از مواد بدون BPA ساخته شده باشد.

ترکیب کردن و مخلوط کردن

اکثر بطری ها با یک توپ مخلوط عرضه می شوند که به مخلوط کردن کامل پودرها و سایر مواد کمک می کند. هنگام تکان دادن بطری، توپ با ایجاد آشفتگی مخلوط شدن مواد را آسان تر می کند. این توپ‌ها معمولاً از لاستیک یا فلز ساخته می‌شوند و هر نوع مایعی را جابجا می کنند تا تکه های پودر باقی نمانند.

شکل بطری همچنین می تواند بر نحوه ترکیب مواد تاثیر گذار باشد. برخی از بطری ها شکل مارپیچ مانندی دارند که باعث تسهیل هم زدن مایعات می شود و به گونه ای طراحی شده اند که حرکات مخلوط کن را تقلید کنند. این نوع طراحی می تواند تمیز کردن بطری را آسان تر کند زیرا لوازم جانبی اضافی برای شستشو وجود ندارد.

ضد نشت

قطعا به مدلی نیاز دارید که نشتی نداشته باشد. به نحوه آب بندی درب دقت کنید. آیا پیچ می شود یا برای محافظت بیشتر یک واشر لاستیکی دارد؟ درب ظرف ممکن است به راحتی در جای خود قرار گیرید. برخی از تولید کنندگان ضمانت نشتی را ارائه میدهند که در صورت نشت ظرف می توانید برای تعویض یا استرداد وجه با سازنده تماس بگیرید.

سیستم دوتایی

برخی از مدل ها دارای یک جدا کننده در مرکز ظرف هستند به شما امکان حمل چند نوع نوشیدنی مختلف را بصورت همزمان می دهند که این می تواند برای ورزشکاران علاقمند بسیار مفید باشد. برای مثال، می توانید از یک طرف بطری برای نوشیدنی قبل از تمرین و از طرف دیگر برای شیک پروتئین بعد از تمرین استفاده کنید.

نگهداری

مدل‌هایی که با محفظه های دارای قابلیت جداشدن عرضه می‌شوند برای نگهداری مکمل‌ها و پودرها طراحی شده‌اند و در صورتیکه تمایل دارید بیش از یک نوع شیک را در حین حرکت، در باشگاه یا در محل کار بنوشید، مفید خواهند بود.

عایق بودن شیکر

شیکر های دارای طراحی دو جداره عایق خلاء، نوشیدنی را خنک و تازه نگه می دارند. بیشتر مدل ها می توانند یک نوشیدنی را تا بیست و چهار ساعت در دمای ایده آل نگه دارند.

قیمت شیکر

شیکر ها نسبت به قبل مقرون به صرفه تر هستند. با این حال، مدل‌های ارزان‌تر به اندازه شیکرهای گران تر تهیه شده از مواد ضخیم‌تر و محکم تر و طراحی خلاقانه‌ که از نشت بطری‌ها جلوگیری می‌کند، دوام نمی‌آورند. به طور متوسط، می توانید شیکرهایی با قیمت 10 دلار تا 40 دلار را پیدا کنید.

توصیه های نهایی در مورد انتخاب شیکرها

هنگام خرید بهترین شیکر، موارد فراوانی مانند طراحی غیر قابل نشت، سهولت تمیز کردن و دوام کلی وجود دارند، که بایستی مد نظر قرار دهید. داشتن مدل مناسبی که به راحتی تمیز می شود و بادوام است، می تواند نوشیدن را در حین حرکت راحت و آسان کند. دیگر نیازی نیست که بعد از تمرین برای تهیه یک شیک پروتئینی در مخلوط کن یا برای تهیه یک اسموتی یا شیک جایگزین وعده غذایی به منزل بروید. این بطری ها با مد نظر قرار دادن راحتی طراحی می شوند و می توانند دریافت مواد مغذی مورد نیاز در طول روز را برای شما آسان تر کنند. مدل‌های موجود در لیست چهار تایی و این راهنمای خرید به شما کمک می‌کنند یک شیک عالی انتخاب کنید، مدلی که بتوانید به آن اعتماد نمائید و هنگام رفتن به باشگاه، دفتر، یا دویدن صبحگاهی از آن به عنوان وسیله‌ای مناسب استفاده کنید.

سوالات متداول

آیا شیکرها ضروری هستند؟

برای بعد از تمرین، قبل از تمرین، و شیک های پروتئین یا سایر انواع نوشیدنی های مکمل، داشتن یک بطری شیکر ضروری می باشند. این بطری‌ها شما را قادر می سازند که پودرها و سایر انواع مکمل‌ها را بدون باقی ماندن بافت های درشت، توده یا پودر مخلوط کنید.

نحوه انتخاب یک بطری شیکر پروتئین ؟

مدلی را براساس نیازهای خود انتخاب کنید. آیا هنگام حرکت اغلب بیش از یک شیک می نوشید؟ بنابراین بایستی از یک مدل دوتایی استفاده کنید. آیا شیک های بزرگی را می نوشید؟ پس باید به ظرفیت ظرف دقت کنید. اگر در حین حرکت پیوسته می‌نوشید، به درجه‌بندی عدم نشت بطری‌ها توجه زیادی داشته باشید. با مد نظر قرار دادن همه این عوامل، در یافتن مدل مناسب برای برآورده کردن نیازهای خود مشکلی نخواهید داشت.

چرا شیکرها بو می دهند؟

برخی از مدل ها می توانند بوها را در خود حفظ کنند. دلیل آن، وجود بقایای مواد پروتئینی می باشد. متاسفانه این بو ناشی از باکتری می باشد. به همین علت، شستن بطری بعد از استفاده برای جلوگیری از بو و رشد باکتری ضروری می باشد. اگر برای شستن بطری با دست وقت ندارید، به دنبال مدلی باشید که در ماشین ظرفشویی قابل شستشو باشد.

آیا می توانید درون بطری شیکر یخ بیاندازید؟

می توانید اینکار را انجام دهید اما این کار برای سرد نگه داشتن مایعات داخل ظرف موثر نمی باشد و فقط باعث سرد شدن بیرون ظرف می شود. هم چنین اینکار باعث آب شدن محتویات ظرف می گردد.

چند وقت یکبار باید شیکر پروتئین شسته شود؟

شما باید حداقل روزی یک بار شیکر خود را با آب و مایع ظرفشویی بشویید. انجام این کار مانع از چسبیدن بقایای شیک به کناره ها و ایجاد بوهای ناخوشایند می شود و بطری شما تمیز و خوشبو می ماند.

لیست 37 عدد پرفروش ترین شیکر

خط جدا کننده

5/5 - (2 امتیاز)
منبع
juicing City

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا