دیجیتال مارکتینگکسب و کار

پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام: چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم

چه چیزی را در اینستاگرام بفروشیم: با محصولات پرفروش در اینستاگرام (2021) کسب و کار خود را پیشرفت دهید

برای موفقیت در کسب و کار الکترونیکی خود، شما نیاز به سه چیز دارید: یک محصول پرطرفدار برای فروش، مهارت های بازاریابی محصولات خود، و یک پایگاه مشتری قوی. اینستاگرام، که یکی از این خانه ها برای کشف محصول است، به مردم امکان می دهد به راحتی محصولات را مرور و خرید کنند.

پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام

با این حال، زمانی که بیشتر فروشندگان کسب و کار خود را شروع می کنند، بیشتر تمرکز خود را بر روی ساختن پروفایل خود، برنامه ریزی کمپین های بازاریابی، و بسیاری از موارد دیگر می گذارند. اما در پایان، آنها مهمترین جنبه را فراموش می کنند که ‘محصول همیشه پادشاه است.’ با توجه به این نکته، اگر می خواهید کسب و کار خود را رشد دهید، باید لیست محصولات پرفروش در اینستاگرام را بدانید. بنابراین، برای درک اینکه چه محصولاتی را در اینستاگرام بفروشید و چه استراتژی هایی باید انتخاب کنید تا محصول شما در اینستاگرام پرطرفدار شود را بیشتر بررسی کنید.

چه چیزی یک محصول را در اینستاگرام پرطرفدار می کند؟

به عنوان یک خرده فروش الکترونیک، شما ممکن است سوال داشته باشید ‘چرا برخی از محصولات برتر در اینستاگرام فروخته می شوند” یا “چه محصولاتی را در اینستاگرام بفروشید.” خوب، در اینجا برخی از عواملی هستند که بر جانبداری محصول تأثیر می گذارند:

چه چیزی یک محصول را در اینستاگرام ترند می کند

جذابیت عاطفی

یک مشتری فقط به دنبال یک برند می گردد که بتواند با آن ارتباط برقرار کند. این جذابیت عاطفی نقش ضروری در تبدیل یک مورد به یک محصول پرفروش در بازار دارد.

حالا به این صورت به آن فکر کنید: شما از ریزش مداوم مو رنج می برید. و در آنجا، این محصول به شما پنج راه برای کاهش ریزش موی فراوان خود می گوید و به شما رشد مو در یک دوره معین را تضمین می کند. آیا نمی خواهید امتحان کنید؟ قطعا بله!

به طور مشابه، هر زمان که قصد دارید محصول خود را بفروشید، باید به این فکر کنید که مشتریان شما واقعا چه چیزی می خواهند!

ارزش اجتماعی

ارزش اجتماعی تأثیر یا حضور شما در رسانه های اجتماعی است. اگر محصول شما موفق شود در ذهن مشتری خود تصویر مثبتی بسازد، این به شما کمک می کند تا در جلوی منحنی اجتماعی پیشرو باشید و شما را یک قدم نزدیک تر به یک محصول پرطرفدار می کند.

برای مثال: اگر برند شما بر روی ارائه محصولات محیط زیست متمرکز است. شما می توانید با هر پست و عکس خود لباس بفروشید و روح کاوشگر را ارتقا دهید.

دید و شناخت

اینکه کسب و کار شما در دریایی از رقابت برجسته شود، برای حکومت در بازار الکترونیک حیاتی است. برای این، برند شما باید بتواند علاقه مشتری خود را در محصول خود جلب کند و آنها را وادار به خرید کند.

برای مثال، حالا شما می توانید پرداخت در اینستاگرام را ارائه دهید تا فوراً خرید را به مشتریان خود ارائه دهید به محض اینکه محصول مورد نظر را پیدا کردند.

پرداخت در اینستاگرام در حال حاضر در ایالات متحده و چند کشور محدود دیگر در دسترس است.

عواملی دیگر که یک محصول را در اینستاگرام پرطرفدار می کند

به عنوان یک بازاریاب، صرفاً اضافه کردن محصولاتتان به فروشگاه کافی نیست. شما به استراتژی‌های بیشتری برای هدف‌گیری مشتریان خود نیاز دارید. در این میان، الگوریتم اینستاگرام مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند. الگوریتم تصمیم می‌گیرد که چه نوع محتوایی را در فید خبری کاربر زمانی که وارد پلتفرم می‌شود نمایش دهد. بنابراین، به عنوان یک کسب‌وکار، باید تغییرات الگوریتم‌های فیس‌بوک و اینستاگرام را از نزدیک دنبال کنید و استراتژی‌های بازاریابی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام

هنگام راه اندازی کسب و کار خود در اینستاگرام، باید بدانید که چه محصولاتی را در اینستاگرام بفروشید؛ و برخی از بهترین راه ها برای انجام این کار. این کمک می کند تا کسب و کار خود را به طور کارآمد مدیریت کنید. بنابراین، برای دیدن لیست محصولات پرفروش در اینستاگرام و برخی از محصولات ممنوعه در لیست، بیشتر بررسی کنید.

لباس و لوازم جانبی

محصولات محبوب ترین در اینستاگرام چیست؟ لباس، مد، و سبک زندگی سنگ بنای موفقیت اینستاگرام را تشکیل می دهد. جایی که یک بار مد توسط چند نفر تعیین می شد، اکنون شامل بسیاری است. خریداران مد امروزی به دنبال برندهایی هستند که نه تنها از فردیت آنها صحبت می کنند بلکه به آنها امکان می دهد تا فعالانه درگیر شوند. به دلیل این موضوع؛ شلوارک دوچرخه سواری، که به دلیل راحتی و چند منظوره بودنش معروف است، به لباس رسمی سال تبدیل شده است. برخی از محصولات پرفروش در اینستاگرام در زیر لباس و لوازم جانبی عبارتند از:

لباس و لوازم جانبی

عینک آفتابی و ساعت: با تمرکز بیشتر مردم بر تصاویر خود و دنبال کردن هر قسمت از آخرین روندها. عینک آفتابی و ساعت به گزینه برتر مشتریان تبدیل شده است.

جواهرات: بازار شاهد افزایش ناگهانی در ورود جواهرات به روی فصل 2023 در روی فرش های نیویورک، لندن، و میلان بوده است. جواهرات در سبک های مختلفی مانند گردنبند گلوگیر، گردنبند آویز، دستبند، و حلقه ها می آید.

کفش های مش: مردم بیشتر بر تمرین تمرکز می کنند تا خود را سالم نگه دارند. بنابراین، لباس ورزشی و لوازم جانبی مانند کفش های شبکه ای در بازار محبوب شده اند.

محصولات مراقبت از خانه و سلامت

در سراسر جهان، مردم روتین های روزمره را به لحظات کوچک هیجان زا تبدیل می کنند. در تایلند، قهوه صنعتی در حال شکوفایی است زیرا مردم به طور فزاینده ای این نوشیدنی را به عنوان یک لذت می بینند. به طور مشابه، در بریتانیا، ورزش جایگزین شب خارج از خانه شده است. مردم اکنون بیشتر در فعالیت های تناسب اندام مانند یوگا و آموزش شرکت می کنند تا خود را سالم و سرزنده نگه دارند. برخی از محصولات پرفروش در اینستاگرام در این دسته عبارتند از:

محصولات مراقبت از خانه و سلامت

اصلاح کننده وضعیت: با روند رو به رشد یوگا و ورزش، اصلاح کننده وضعیت محبوب شده است. اصلاح کننده وضعیت حرکت را در ستون فقرات محدود می کند تا مشکلات ستون فقرات را کاهش دهد.

چای ماتچا: مردم در حال وفادار شدن به چای ماتچا هستند. این چای غنی از کاتچین است که اعتقاد بر این است که تأثیرات مبارزه با سرطان را بر بدن دارد. این چای فواید بهداشتی متعددی دارد، مانند جلوگیری از بیماری قلبی، دیابت نوع 2، سرطان، و حتی تشویق به کاهش وزن.

گوشت های گیاهی: حالا، مردم به دنبال غذاهای خاصی هستند تا یک میکروبیوم سالم روده را تربیت کنند. در آلمان، گوشت های سبزیجات غنی از مواد مغذی و چربی های کمتر در حال افزایش محبوبیت هستند. حدود 20٪ از آلمانی های زیر 24 سال گزارش داده اند که آنها در ماه های اخیر متناوب مانند برگر سبزیجات خریداری کرده اند. بنابراین، آن را یک گزینه محبوب برای مخاطبان کرده است.

محصولات الکترونیکی

دسته بندی بعدی محصولات که به طور ناگهانی در محبوبیت افزایش یافته است، محصولات الکترونیکی است. انتظار می رود بازار الکترونیکی برای محصولات الکترونیکی تا پایان سال 2021، 12٪ رشد کند؛ که آن را یکی از بازارهای سودآور ترین می کند. در اینجا لیستی از برخی از بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام وجود دارد:

محصولات الکترونیکی

ترمومتر مادون قرمز: سال 2021 به دلیل افزایش ناگهانی بیماری، دوران طبیعت را مختل کرد. در این مدت، تجهیزات متعددی مانند ترمومترهای مادون قرمز به وجود آمدند. این امکان را به مردم می دهد تا حتی بدون لمس اشیاء، دما را بگیرند.

کتاب های الکترونیکی: همانطور که کتاب ها منبع گسترده تری به دنیا می شوند، سنت ادبی در حال تبدیل شدن از سرگرمی به عادت است. کتابفروشی های کوچکی وجود دارند که حضور خود را در اینستاگرام تقویت می کنند و از طریق کتاب های الکترونیکی، سخنرانی های آنلاین، گروه های بحث، و زمان داستان کودکان را ارائه می دهند.

شارژرهای بی سیم: شارژرهای بی سیم به شما امکان می دهند تا دستگاه خود را به راحتی و سریعتر شارژ کنید. این نوع شارژر بی سیم از چندین سال پیش وجود داشته و به دلیل کاربردی بودن و انعطاف پذیری خود، همچنان یکی از محصولات پرفروش در اینستاگرام است.

محصولات دکوراسیون خانه

فصل جشن ها و مناسبت ها باعث شده است که همه مردم انرژی زیادی داشته باشند. بسیاری از مردم در اینستاگرام به دنبال طراحی سبک داخلی الهام بخش و تزئینات هستند. همانطور که مردم مجدداً مکان زندگی و حرکت خود را بازبینی می کنند، نقش فضاها در زندگی آنها را از دفاتر تا باغ های عقب تجدید نظر می کنند. در ژوئیه 2022، تخمین زده شد که هزینه های مورد نیاز خانگی 20٪ بیشتر از هر سال قبل افزایش یافته است. خوب گفته شده است؛ بذرهای گیاهی در ایالات بریتانیا بسیار مورد تقاضا هستند. برخی از بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام عبارتند از:

دکوراسیون خانه

باغبانی: با تشویق ساکنان به ‘برای پیروزی بکاهید،’ مردم انتخاب می کنند لوازم جانبی باغ مختلفی مانند گیاهان داخلی، آویز پرندگان، بیل دستی. این محیط سالم را حفظ می کند و به مردم کمک می کند تا میوه کار خود را بردارند.

هنر دیجیتال: ایالات برزیل در حال تغییرات انقلابی با معرفی هنرهای دیجیتال هستند. گالری های دیجیتال به هنرمندان کمک می کنند تا کار خود را در سراسر جهان نشان دهند. مردم اکنون هنر دیجیتال را برمی گیرند و آن را برای تجدید طراحی خانه خود استفاده می کنند.

فرش های قدیمی: روند اخیر کار از خانه باعث شده است فرش های قدیمی یکی از محصولات رونق دار در اینستاگرام در این ربع باشد. فرش های منطقه تمام عناصر یک اتاق را با هم می آورند و فضاها را بیشتر گرم و خوش آمدگویانه می کنند.

محصولات بارداری

مادر شدن مرحله ای است که شروع یک سفر جدید را نشان می دهد. در این سفر، بسیاری از محصولات جدید به سمت شما می آیند. مردم معمولاً بر روی کالاهای بارداری مانند لباس بارداری، مکمل های غذایی، و محصولات مراقبت از پوست تمرکز می کنند. لباس بارداری، مانند تاپ ها، تونیک ها، شلوار، و لباس زیر، راحتی را به مادر می دهد و خطر ایجاد عفونت های مخمری را کاهش می دهد. مکمل های غذایی کمک می کنند تا هورمون ها را تنظیم کنند و سطح بهینه تغذیه را در مادر و نوزاد حفظ کنند. برای دانستن برخی از بهترین محصولات برای فروش در اینستاگرام در این دسته، بیشتر بررسی کنید:

محصولات بارداری

کیف پوشک: کیف پوشک یک محصول است که در حوزه مراقبت از نوزاد پیروزی می کند. این کیف دارای جیب های متعددی است تا هر چیزی مربوط به نوزاد را حمل کنید. برخی از محصولاتی که می توانید حمل کنید عبارتند از: بطری های شیر، پارچه برپ، پوشک.

صندلی ماشین نوزاد: صندلی ماشین نوزاد تبدیل به یک محصول ضروری برای هر والدین تازه کاری در حین سفر شده است. این صندلی های نوزاد نوزاد را از هر گونه لرزش و تصادفات نگه می دارد.

پستانک نوزاد: اگر می خواهید یک محصول با سود حاشیه بالا بفروشید- برای پستانک نوزاد انتخاب کنید. این محصولات همیشه در روند بوده اند. پستانک های نوزاد به نوزادان کمک می کنند تا در دوران گریه خود را آرام کنند.

لیست محصولات ممنوعه در اینستاگرام

حالا که لیست محصولات پرفروش در اینستاگرام را می دانید، وقت آن رسیده است که به محصولات ممنوعه در لیست نگاهی بیندازید. به آن نگاه سریعی بیندازید:

  • محصولات ممنوعه در اینستاگراممحصولات بزرگسالان
  • خرید و فروش الکل
  • محصولاتی که تبعیض بر اساس اعتقاد، طبقه، جنسیت و غیره را ترویج می کنند.
  • هر گونه محصولات قمار مانند قرعه کشی، بخت آزمایی، کازینو
  • مواد و محصولات قابل اشتعال و انفجار
  • محصولات و خدمات پزشکی و زیبایی.
  • هر گونه کالای دزدیده.
  • محصولاتی که گمراه کننده، خشونت آمیز یا متنفر کننده هستند.

چگونه لیست محصولات خود را در اینستاگرام بهبود ببخشید؟

برای بهبود لیست محصولات خود در اینستاگرام، می توانید:

  • با تحقیق در مورد آنچه در بازار رونق دارد شروع کنید.
  • ویژگی های محصول اضافی را اضافه کنید تا مردم راحت تر برند شما را پیدا کنند.
  • محتوای خود را در فاصله های منظم زمانی دوباره ارسال کنید.
  • برچسب های هشتگ را به محصولات خود اضافه کنید تا دید بیشتری بگیرید.
  • در زمانی که مخاطبان شما بیشترین فعالیت را دارند، ارسال کنید.

نتیجه گیری

انتخاب یک محصول رونق دار برای فروش در اینستاگرام راه خوبی برای افزایش دید محصول شما و افزایش سود تدریجی به کسب و کار شما است. با این حال، همچنین مهم است که چگونه واقعاً رشد کرده و محصولات خود را بازاریابی می کنید. برخی از این محصولات پرفروش در اینستاگرام به شما امکان می دهد تا در سراسر پلتفرم خود را برجسته کنید. با معرفی ویژگی های جدید، اینستاگرام به طور شگفت انگیزی در حال رشد است و اشتباه نیست گفت که آینده تجارت الکترونیک است. بنابراین، دیگر وقتی را تلف نکنید و اکنون به اینستاگرام متصل شوید!

4/5 - (3 امتیاز)

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا