کسب و کارمالی و سرمایه گذاری

چگونه ثروتمند شویم – راهبردهایی برای تبدیل شدن به یک فرد ثروتمند

آیا می خواهید یاد بگیرید چگونه ثروتمند شوید؟ حالا، این پست در مورد داشتن میلیون ها و میلیون ها دلار نیست. وقتی من می گویم "ثروتمند" منظورم داشتن نوعی آزادی یا موفقیت مالی است. پس ...

مقدمه

آیا می خواهید یاد بگیرید چگونه ثروتمند شویم؟ حالا، این پست در مورد داشتن میلیون ها و میلیون ها دلار نیست. وقتی من می گویم “ثروتمند” منظورم داشتن نوعی آزادی یا موفقیت مالی است.

پس، یادگیری چگونگی تبدیل شدن به ثروتمند می تواند به معنای بدون بدهی، بازنشستگی زودهنگام، پرداخت وام خانه، نبودن در حالتی که از حقوق به حقوق زندگی کنید، رشد یک تخم مرغ نهال، یا فقط داشتن ارزش خالص مثبت باشد. آنچه شما می خواهید ممکن است کاملاً متفاوت از آنچه شخص دیگری می خواهد باشد و این مسئله مشکلی نیست.

چگونه ثروتمند شویم

وقتی جوانتر بودم فکر می کردم که می خواهم یک خانه بزرگ، یک ماشین واقعاً لوکس و توانایی خرید هر لباس مد روزی که می خواهم داشته باشم.

برای من، این بود که ثروتمند باشم.

فکر می کردم این چیزی است که یک خانواده ثروتمند است.

حالا، متوجه شدم که برای من، ثروتمند بودن به معنای راحت بودن است – بدون بدهی، پول در بانک، داشتن یک خانواده فوق العاده و صرف وقت برای انجام کاری که دوست دارم.

من با این زندگی خیلی خوشحال تر هستم و یاد گرفتم که ثروتمند بودن به معنای آنچه فکر می کردم نیست.

هر تعریفی که از “ثروتمند” دارید، شما توانایی تغییر زندگی خود و ایجاد رویاهایتان را دارید. برای من، این باعث شد که این وبلاگ را شروع کنم. این به من کمک کرد تا بدهی هایم را پرداخت کنم، کار روزانه ام را ترک کنم و به سفر کامل وقت بپردازم.

در حالی که بسیاری فکر می کنند که درک چگونگی تبدیل شدن به ثروتمند ممکن است غیرممکن باشد، من در اینجا هستم تا به شما بگویم که می توانید به رویاهایتان برسید. به من اعتماد کنید، وقتی وبلاگم را شروع کردم، هیچ ایده ای نداشتم که وبلاگ ها می توانند پول در بیاورند. من نمی دانستم چه کاری انجام می دهم و در طول مسیر یاد گرفتم.

اگر می خواهید یک روز به موفقیت مالی برسید (هر چه که برای شما معنی داشته باشد)، پس باید با شکل گیری عادت های مالی خوب اکنون شروع کنید. شما باید سخت کار کنید، بهتر از میانگین باشید و مایل باشید خارج از نرم عمل کنید.

یادگیری چگونگی تبدیل شدن به ثروتمند آسان نخواهد بود (مخصوصاً اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه یک شبه ثروتمند شوید) – اما چه چیزهای خوبی به راحتی می آیند؟

برای بسیاری از مردم، یادگیری چگونگی تبدیل شدن به ثروتمند ممکن است غیرممکن و کاملاً غیرقابل دسترسی به نظر برسد، اما این کاملاً درست نیست. به یاد داشته باشید، ثروتمند بودن همیشه به معنای داشتن میلیون ها دلار در بانک نیست. داشتن ثروت یا بودن مستقل مالی می تواند در بسیاری از اشکال ها بیاید. همانطور که گفتم، شما ممکن است فقط بخواهید به سمت داشتن صفر بدهی کار کنید.

به هر حال هدف شما چیست، یادگیری چگونگی تبدیل شدن به ثروتمند در مورد داشتن روحیه درست است. دستیابی به موفقیت مالی کار سختی است، اما شروع کردن اکنون به معنای این است که شما زودتر در آنجا خواهید بود.

اگر می خواهید ثروت خود را افزایش دهید، هر چه که برای شما معنی داشته باشد، پس باید در مورد مالیات خود بیش از میانگین باشید. این به این دلیل است که شخص میانگین با پول مشکل دارد و بسیاری با استرس و سختی به دلیل وضعیت مالی ناخوشایند خود مواجه هستند.

در اینجا برخی از آمارهای شگفت انگیز پول وجود دارد:

  • 68٪ از مردم از حقوق تا حقوق زندگی می کنند.
  • 26٪ هیچ پس انداز اضطراری ندارند.
  • میانگین مقدار پس انداز برای بازنشستگی کمتر از 60،000 دلار است.
  • میانگین بدهی کارت اعتباری خانواده 7،283 دلار است.
  • میانگین بدهی وام دانشجویی 32،264 دلار است.

برای بهتر از میانگین بودن و یادگیری چگونگی تبدیل شدن به ثروتمند، باید سخت کار کنید، یاد بگیرید چگونه پول خود را بهتر مدیریت کنید و بعضی ریسک ها را بپذیرید.

فقط به یاد داشته باشید، ثروتمند بودن همیشه به معنای داشتن میلیون ها و میلیون ها دلار نیست – این نوع خوشبختی و موفقیت مالی است که شما برای زندگی خود نیاز دارید. این موضوع را در طول پست امروز به یاد داشته باشید.

اینجا راهی برای تبدیل شدن به ثروتمند (حتی بدون پول) است.

اول، یاد بگیرید چگونه همین حالا ثروتمند شوید.

من بسیاری از افراد را می شناسم که به تأخیر انداختن پس انداز برای بازنشستگی، پیدا کردن شغل رویایی خود، یا ایجاد تغییراتی که به آنها خوشبختی مالی می بخشد. من می بینم که بیشتر مردم این کارها را به تأخیر می اندازند زیرا فکر می کنند که وقت زیادی دارند.

به جای اینکه فکر کنید که شما ناپذیر هستید و تمام وقت جهان را برای بهبود مالی خود دارید، باید تعویق انداختن را متوقف کنید و یاد بگیرید چگونه زندگی مالی خود را همین حالا تغییر دهید.

بسیاری از مردم چیزها را به تأخیر می اندازند و / یا پول خود را بی دقت خرج می کنند زیرا فکر می کنند که می توانند فردا، ماه بعد و غیره شروع کنند. با این حال، هر بار که بهبود مالی خود را به تأخیر می اندازید، از آن فاصله می گیرید. فقط سخت تر و سخت تر می شود که به هدف خود کار کنید وقتی آن را به تأخیر می اندازید.

وقت تلف کردن را متوقف کنید و همین حالا کنترل وضعیت مالی خود را بگیرید.

به دنبال اهداف خود بروید.

کسانی که اهدافی تعیین می کنند، بسیار بیشتر از افرادی که این کار را نمی کنند، موفق می شوند. به همین دلیل، اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه ثروتمند شوید، باید با تعیین اهداف برای خود شروع کنید.

تعیین اهداف مهم است زیرا بدون هدف، چگونه می دانید به کجا می روید؟ اهداف می توانند شما را مشتاق و در تلاش برای بهترین خود نگه دارند.

وقتی برای آینده مالی بهتر برنامه ریزی می کنید، باید مطمئن شوید که هدف شما SMART است.

یک هدف SMART عبارت است از:

  • خاص – هدف شما چیست؟ آیا کافی است خاص یا خیلی گسترده است؟ چه چیزی باید انجام شود تا شما بتوانید هدف خود را برآورده کنید؟ چرا می خواهید به هدف خود برسید؟
  • قابل اندازه گیری – چگونه می توانید پیشرفت خود را اندازه گیری کنید؟ چگونه می دانید که در مسیر درست هستید؟
  • قابل دستیابی – آیا این هدفی است که می توان به آن دست یافت؟
  • واقع بینانه / مرتبط – آیا می توانید هدف خود را برآورده کنید؟ آیا هدف ارزش دارد؟
  • زمان – چه چارچوب زمانی برای رسیدن به هدف خود دارید؟

پس، آنچه که برای شما به معنی ثروتمند بودن است را بگیرید و آن را به یک هدف تبدیل کنید. اما، مطمئن شوید که با استانداردهای بالا مطابقت دارد.

حتی اهداف SMART می توانند بزرگ به نظر برسند، بنابراین برای واقعاً رسیدن به اهداف مالی خود و یادگیری چگونگی تبدیل شدن به ثروتمند، شما خواهید خواست:

  • اهداف و اهداف خود را بنویسید.
  • یک برنامه برای رسیدن به اهداف زندگی خود ایجاد کنید.
  • هر هدف را به اهداف کوچکتر تقسیم کنید.
  • پیشرفت تنظیم هدف خود را ردیابی کنید و تغییرات را (اگر لازم است) ایجاد کنید.
  • روش های کوچک برای پایبند بودن به هدف خود پیدا کنید.
  • روش هایی برای تحریک خود هنگام تعیین اهداف پیدا کنید.
  • رسیدن به هدف خود را یک رقابت دوستانه کنید.

مدیریت پول خود را با یک بودجه انجام دهید.

تقریباً همه نیاز به یک بودجه دارند، چه شما از قبل میلیون ها دلار در بانک داشته باشید یا در حال کار برای پرداخت بدهی هستید. بنابراین، برای یادگیری چگونگی تبدیل شدن به ثروتمند، شما باید یک بودجه ایجاد کنید.

بودجه ها چیزی هستند که به شما کمک می کنند تا به اهداف مالی که تازه ایجاد کرده اید، برسید. و، حتی وقتی به اهداف خود می رسید، یک بودجه به جلوگیری از استرس مالی آینده کمک می کند. این به این دلیل است که بودجه ها شما را از درآمد و هزینه های خود آگاه می کنند. با یک بودجه، دقیقاً می دانید چقدر می توانید در یک دسته در هر ماه خرج کنید، چقدر برای کار دارید، چه مناطق خرجی باید ارزیابی شوند و چیزهای دیگر.

با این حال، بسیاری از مردم بودجه ندارند. در واقع، بیش از 60٪ از خانوارها در ایالات متحده بودجه ندارند.

اگر در بودجه بندی تازه کار هستید، مطمئن شوید که همه درآمدها و هزینه های خود را هنگام ایجاد بودجه خود شامل کنید.

در اینجا برخی از هزینه هایی که ممکن است بخواهید شامل کنید، اما هر گونه هزینه ای که دارید و در این لیست نیست را فراموش نکنید:

  • خانه – پرداخت خانه، اجاره، نگهداری، خدمات، بیمه، مالیات بر املاک، و غیره
  • ماشین – پرداخت ماهانه ماشین، بنزین، نگهداری، بیمه، هزینه های پلاک مجوز، و غیره
  • تلویزیون، کابل، Netflix، Hulu، و غیره
  • تلفن همراه
  • اینترنت
  • غذا – خرید مواد غذایی، هزینه رستوران، وعده های خوراکی، و غیره
  • لباس
  • سرگرمی – سرگرمی می تواند شامل چیزهای زیادی باشد، مانند رفتن به سینما، بیرون رفتن برای نوشیدنی، بلیط کنسرت، ورزش، و غیره
  • خیریه – اگر به طور منظم به خیریه کمک می کنید، پس این باید یک منطقه ای باشد که برای آن بودجه بندی کنید
  • صندوق های پس انداز – این می تواند برای صندوق بازنشستگی شما، عروسی، سفر، و غیره باشد.
  • مالیات – اگر شما خودکار هستید، پس مالیات ممکن است بخش بزرگی از بودجه شما را تشکیل دهد
  • بیمه سلامت
  • متفرقه – هزینه های حیوان خانگی، هزینه ها، مراقبت از کودک، مدرسه، هدایا، و غیره.

پس از اینکه هزینه های خود را شناختید، آنها را با درآمد خود متعادل کنید – شما باید بیشتر از آنچه خرج می کنید درآمد داشته باشید. یک بودجه می تواند به شما نشان دهد چگونه به سرعت ثروتمند شوید با نشان دادن دقیقاً چه چیزی باید مورد بررسی قرار گیرد. شما ممکن است متوجه شوید که برخی از چیزها را می توانید حذف کنید، که می توانید بیشتر از آنچه فکر می کردید در صرفه جویی کنید، و غیره.

باید درک کنید که زندگی شاد و خوشحال می تواند ارزان باشد.

من واقعاً از این افسانه که مردمی که پول می ذارند خسته کننده هستند، خوشم نمی آید. این کاملاً درست نیست.

من باور دارم که شما می توانید تعادل بین زندگی خوب و صرفه جویی در مقدار راحتی از پول و برنامه ریزی بازنشستگی را برقرار کنید.

راه های زیادی برای زندگی فوق العاده در حالی که پول صرفه جویی می کنید وجود دارد. بله، شما هنوز می توانید دوستان خود را ببینید، با عزیزان خود سرگرم شوید، به تعطیلات بروید و بیشتر، همه و همه در حالی که در یک بودجه واقع بینانه هستید.

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه ثروتمند شوید، پس یادگیری چگونگی خوشحال بودن با خود و پیدا کردن راه های ارزان برای لذت بردن از زندگی کلیدی است.

حذف بدهی با نرخ بهره بالا.

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه ثروتمند شوید، پس یکی از اهداف شما احتمالاً حذف بدهی خواهد بود. برای شخص میانگین، این احتمالاً به معنای هر بدهی با بهره بالا، بدهی که ممکن است به شما استرس بدهد و غیره است.

پرداخت بدهی می تواند سطح استرس شما را کاهش دهد و به شما اجازه دهد پول بیشتری را برای چیز دیگری (مانند بازنشستگی) صرف کنید. فقط به این فکر کنید که چقدر پول بیشتری برای رسیدن به اهداف خود خواهید داشت وقتی دیگر فقط بهره بالا را پرداخت نمی کنید.

اولین گام برای حذف بدهی این است که دریابید چرا از ابتدا بدهی دارید. من باور دارم که اگر مشکل خود را با بدهی درک نکنید، سخت خواهد بود تغییر مثبتی ایجاد کنید.

بله، عالی است که فقط شروع به حمله به بدهی خود کنید، اما نمی خواهید دوباره و دوباره در همان چرخه بدهی بیفتید.

پس از اینکه دریافتید چرا بدهی دارید (یا چرا دوباره و دوباره به بدهی برمی گردید)، گام بعدی این است که بفهمید چگونه آن را حذف خواهید کرد. راه های مختلفی برای حمله به بدهی شما وجود دارد و من فکر می کنم وقتی همه موارد زیر را انجام می دهید، موفق ترین هستید.

برای پرداخت بدهی خود و یادگیری چگونگی ثروتمند شدن، باید:

  • از اضافه کردن بدهی بیشتر به زندگی خود دست بردارید. شما ممکن است بخواهید کارت (های) اعتباری خود را لغو یا مسدود کنید، قبل از هر خرید بیشتر فکر کنید و از وسوسه های خرج کردن مانند بازارچه خودداری کنید.
  • با درآمد و هزینه خود واقع بین باشید. اگر بدهی دارید، پس یا مشکل درآمد دارید یا مشکل هزینه. شما ممکن است نیاز داشته باشید که شروع به کسب درآمد بیشتر کنید و / یا کمتر هزینه کنید اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه ثروتمند شوید.
  • کاهش هزینه ها و هزینه های خود. بسته به اینکه چقدر سریع می خواهید از بدهی خود خلاص شوید، چیزهای مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید حذف کنید. شما می توانید Starbucks را حذف کنید (می دانم، می دانم)، هزینه رستوران خود را کاهش دهید، راه ارزان تری برای ورزش پیدا کنید، ماشین خود را برای چیزی ارزان تر / قابل پرداخت بفروشید، از ابتدا آشپزی کنید، و غیره.
  • پول بیشتری بسازید. با کسب درآمد بیشتر، شما پول بیشتری برای پرداخت بدهی خود خواهید داشت و معمولاً می توانید آن را حتی سریعتر انجام دهید.
  • بیشتر از حداقل پرداخت کنید. اگر بدهی دارید، همیشه باید بیشتر از حداقل پرداخت کنید تا بتوانید مقداری که به سمت بهره پرداخت می کنید را کاهش دهید.
  • مقادیر کمی را به بدهی خود بپردازید. به عنوان مثال، هر وقت 25 دلار اضافی دریافت می کنید (مانند فروش چیزی)، پس باید فقط این پول اضافی را به بدهی خود بیاندازید. احتمالاً حتی این مقادیر کوچک پول را از دست نمی دهید.

شروع به سرمایه گذاری کنید.

سرمایه گذاری پول می تواند موضوعی ترسناک، استرس زا و سردرگم کننده باشد. اما، شما می خواهید سرمایه گذاری کنید تا بتوانید:

  • یک روز بازنشسته شوید.
  • برای رویدادهای غیرمنتظره در آینده آماده باشید.
  • بگذارید پول شما در طول زمان رشد کند.
  • یاد بگیرید چگونه ثروتمند شوید.

برای بسیاری، سخت ترین بخش در مورد سرمایه گذاری واقعاً شروع کردن است. و، من کاملاً این را می فهمم. شما از کجا شروع می کنید؟ چقدر سرمایه گذاری می کنید؟ کجا دلارهای سرمایه گذاری خود را می گذارید؟

با این حال، هر چه زودتر شروع به سرمایه گذاری کنید، بیشتر به عادت تبدیل می شود و آسان تر می شود. با سرمایه گذاری پول در حال حاضر، شما عادت های خوب سرمایه گذاری را خواهید آموخت که به شما در آینده کمک می کند.

به یاد داشته باشید، زمان در کنار شماست و به دلیل تأثیر قدرتمند بهره ترکیبی می تواند زندگی شما را تغییر دهد. این به این معنی است که هر چه زودتر پول خود را سرمایه گذاری کنید، در بلند مدت بیشتر درآمد خواهید داشت.

بهره ترکیبی چیست؟ بهره ترکیبی زمانی است که بهره شما بهره می برد. این می تواند مقدار پولی که شما پس انداز کرده اید را به یک مقدار بسیار بزرگتر در سال های بعد تبدیل کند.

این مهم است که توجه کنید زیرا 100 دلار امروز در آینده ارزش 100 دلار نخواهد داشت اگر فقط آن را زیر تشک بگذارید یا در یک حساب جاری بگذارید. با این حال، اگر سرمایه گذاری کنید، پس واقعاً می توانید 100 دلار خود را به چیزی بیشتر تبدیل کنید. وقتی سرمایه گذاری می کنید، پول شما برای شما کار می کند و امیدوارم درآمدی برای شما ایجاد کند.

برای مثال: اگر 1،000 دلار را در یک حساب بازنشستگی که بازده سالانه 8٪ دارد بگذارید، 40 سال بعد آن به 21،724 دلار تبدیل خواهد شد. اگر با همان 1،000 دلار شروع کردید و 1،000 دلار اضافی را برای 40 سال آینده با بازده سالانه 8٪ در آن بگذارید، آنگاه به 301،505 دلار تبدیل خواهد شد. اگر با 10،000 دلار شروع کردید و 10،000 دلار اضافی را برای 40 سال آینده با بازده سالانه 8٪ در آن بگذارید، آنگاه به 3،015،055 دلار تبدیل خواهد شد.

در اینجا برخی از مراحل آسانی که می توانید بردارید تا بتوانید شروع به سرمایه گذاری کنید:

1. پول خود را به طور خاص برای سرمایه گذاری کنار بگذارید. برای سرمایه گذاری پول خود، باید شروع به کنار گذاشتن پول به طور خاص برای آن کنید. مقدار پولی که برای سرمایه گذاری صرفه جویی می کنید، کاملاً به شما بستگی دارد، اما به طور کلی، هر چه بیشتر، بهتر است.

2. تحقیق کنید. قبل از اینکه شروع به ریختن پول خود در بازار سهام و سایر سرمایه گذاری ها کنید، ایده خوبی است که بدانید پول خود را به چه چیزی می گذارید. خواندن درباره نکات مربوط به سرمایه گذاری و تحقیق در مورد هر سرمایه گذاری به شما کمک می کند تا در مورد تصمیمات سرمایه گذاری خود اطلاعات بیشتری بدست آورید، که سپس به شما کمک می کند تا در آینده تصمیمات بهتری بگیرید.

3. یک کارگزاری آنلاین یا کسی را برای مدیریت سرمایه گذاری های خود پیدا کنید. دو راه اصلی برای سرمایه گذاری پول وجود دارد. شما می توانید یا خودتان پول خود را از طریق یک کارگزاری سرمایه گذاری کنید یا می توانید کسی را برای مدیریت پورتفوی سرمایه گذاری خود پیدا کنید. شما باید در یکی از این گزینه ها شرکت کنید تا واقعاً شروع به سرمایه گذاری پول خود کنید. شخصاً، من دوست دارم همه چیز را خودم از طریق Vanguard انجام دهم.

4. تعیین کنید چگونه پول خود را سرمایه گذاری خواهید کرد. حالا که حساب سرمایه گذاری خود را باز کرده اید، خواهید خواست تصمیم بگیرید کجا سرمایه گذاری های خود را قرار می دهید. چگونگی سرمایه گذاری شما بستگی به تحمل ریسک شما، دوره زمانی که در آن سرمایه گذاری می کنید (کی بازنشسته خواهید شد؟) و بیشتر دارد. به طور کلی، هر چه زودتر به وجوه خود نیاز داشته باشید، ریسک کمتری را به عهده خواهید گرفت، در حالی که هر چه دوره زمانی شما طولانی تر باشد، پس شاید بیشتر مایل باشید ریسک بیشتری را به عهده بگیرید. چیز دیگری که خواهید خواست در مورد آن فکر کنید این است که آیا می خواهید یک پورتفولیوی متنوع داشته باشید یا نه، که این چیزی است که بیشتر مردم می خواهند داشته باشند.

5. پیگیری سبد سرمایه گذاری خود. گام بعدی هنگام یادگیری چگونگی ثروتمند شدن با سرمایه گذاری، پیگیری منظم چیزهایی است که در آن سرمایه گذاری کرده اید. این مهم است زیرا شما ممکن است در نهایت باید تغییر دهید که چه چیزی در آن سرمایه گذاری کرده اید، پول بیشتری را به سمت سرمایه گذاری های خود بگذارید و غیره.

6. گام های بالا را بارها و بارها تکرار کنید. برای سرمایه گذاری برای سال ها و سال های آینده، خواهید خواست گام های بالا را بارها و بارها تکرار کنید. حالا که می دانید چه گام هایی برای سرمایه گذاری پول خود لازم است، فقط آسان تر می شود.

برخی از اصطلاحاتی که ممکن است بخواهید با آنها در مورد سرمایه گذاری آشنا شوید شامل 401k، IRA، اوراق بهادار، اوراق قرضه و صندوق شاخص می شوند.

درآمد اضافی کسب کنید.

تبدیل شدن به مستقل مالی ممکن است به این معنی باشد که باید راه هایی برای کسب درآمد بیشتر پیدا کنید، به خصوص اگر در حال تلاش برای یادگیری چگونگی تبدیل شدن به ثروتمند بدون پول هستید.

در “Making Sense of Cents”، من زیاد در مورد چگونگی کسب درآمد اضافی صحبت می کنم زیرا باور دارم که کسب درآمد اضافی می تواند زندگی شما را کاملاً تغییر دهد. شما می توانید متوقف کنید زندگی از حقوق تا حقوق، می توانید بدهی خود را پرداخت کنید، و بیشتر – همه اینها با یادگیری در مورد راه های مختلف برای کسب پول.

وقتی می گویم که کسب پول بیشتر مهم است به من اعتماد کنید. من توانستم 38،000 دلار وام دانشجویی را در طی 7 ماه پرداخت کنم، توانستم شغل روزانه خود را ترک کنم تا به تعقیب اشتیاق خود بپردازم، سفر کامل زمان، و بیشتر!

چیز عالی در مورد پیدا کردن راه هایی برای کسب پول بیشتر این است که پتانسیل درآمد شما نامحدود است. هیچ سقفی برای اینکه چقدر پول می توانید بسازید وجود ندارد – همه چیز به این بستگی دارد که چه تصمیمی می گیرید و چقدر وقت قصد دارید به آن اختصاص دهید.

کسب پول بیشتر می تواند زندگی شما را به راه های عالی تغییر دهد، مانند:

  • شما می توانید بدهی خود را پرداخت کنید.
  • صرفه جویی برای خریدهای بزرگ، مانند تعطیلات.
  • توقف زندگی از حقوق تا حقوق.
  • زودتر به بازنشستگی برسید.
  • با منابع درآمد خود تنوع بیشتری ایجاد کنید.

چه شما فقط یک ساعت آزاد در روز داشته باشید یا اگر مایل هستید 40 تا 50 ساعت در هفته بر روی شغل تمام وقت خود کار کنید، گزینه های زیادی در مورد کسب درآمد بیشتر وجود دارد. پیدا کردن راه هایی برای کسب پول بیشتر فقط به شما کمک خواهد کرد هنگامی که می خواهید یاد بگیرید چگونه ثروتمند شویم.

برخی از راه های کسب درآمد بیشتر عبارتند از:

  • یافتن یک شغل پاره وقت.
  • کسب پول آنلاین مانند ایجاد یک وبلاگ، تبدیل شدن به دستیار مجازی و غیره.
  • نگهداری و تمیز کردن حیاط ها. شما می توانید با زدن چمن، کشتن / حذف علف های هرز، تمیز کردن لوله های چربی، برگ های خرده کردن و غیره پول در بیاورید.
  • پاسخ به نظرسنجی ها. شرکت های نظرسنجی که توصیه می کنم شامل American Consumer Opinion، Swagbucks، Survey Junkie، InboxDollars، Pinecone Research و Opinion Outpost می شوند. آنها رایگان برای پیوستن و رایگان برای استفاده هستند! شما برای پاسخ دادن به نظرسنجی ها و تست محصولات پول دریافت می کنید. بهتر است برای دریافت بیشترین نظرسنجی ها و کسب بیشترین پول به تعداد زیادی از آنها عضو شوید.
  • اگر شما حیوانات را دوست دارید، پس ممکن است بخواهید ببینید چگونه می توانید با قدم زدن سگ ها یا نگهداری حیوانات خانگی پول اضافی بسازید. با این کنار کار، شما ممکن است چند بار در روز به خانه مشتری خود بروید تا چند بار در روز چک کنید، ممکن است در خانه آنها بمانید یا حیوانات ممکن است با شما بمانند.
  • نگهداری کودکان و / یا پرستار کودکان.
  • فروش وسایل خود.
  • اجاره یک اتاق اضافی در خانه خود به شخص دیگر.

همانطور که می بینید، لیست بی نهایت است وقتی به موضوع کسب پول بیشتر می رسید. شما می توانید یاد بگیرید چگونه ثروتمند شویم آنلاین یا آفلاین!

داشتن بیش از یک منبع درآمد.

ثروتمندان و موفق ها معمولاً دارای بسیاری از جریان های درآمد مختلف هستند. در واقع، گفته شده است که بیشتر میلیونرها هفت منبع درآمد دارند.

آنها ممکن است یک شغل روزانه، یک کسب و کار، املاک اجاره ای، درآمد سهام، و بیشتر داشته باشند. آنها این کار را می کنند زیرا می دانند که یک منبع درآمد ممکن است برای همیشه طول نکشد. علاوه بر این، داشتن چندین جریان درآمد خطرات مالی شما را کاهش خواهد داد.

اگر همیشه احساس می کنید که بیش از حد به یک منبع درآمد وابسته هستید، پس می دانید چقدر این مهم است. شاید بترسید که یک روز شغل خود را از دست دهید یا چیزی به منبع اصلی درآمد شما برسد.

اگر به سمت ایجاد چندین جریان درآمد و تنوع درآمد خود کار کنید، پس نگرانی شما اگر چیزی به یکی از جریان های درآمد شما برسد، به میزان زیادی کاهش خواهد یافت.

با تنوع درآمد با چندین جریان درآمد، شما یک طرح پشتیبان خواهید داشت، ممکن است بتوانید آسان تر بازنشسته شوید، یاد خواهید گرفت چگونه ثروتمند شوید، و غیره.

یافتن یک منبع دیگر درآمد حتی می تواند چیزی ساده مانند یافتن یک کنار کاری باشد که می توانید خارج از کار انجام دهید. برخی از کنار کارها کار فعال هستند، اما هنوز هم می توانند به شما کمک کنند تا منابع غیرفعال درآمد (مانند سرمایه گذاری) را بسازید که به شما کمک خواهد کرد درآمد خود را بیشتر تنوع ببخشید.

حتی ثروتمندان هم صرفه جو هستند.

یک افسانه در مورد افراد ثروتمند این است که همه آنها پول زیادی را برای چیزهای دیوانه واری که به آنها نیاز ندارند، خرج می کنند. این کاملاً درست نیست!

البته، داستان هایی در مورد افراد ثروتمندی وجود دارد که پول خود را مثل دیوانه ها خرج می کنند و در نهایت ورشکسته می شوند. اما به طور شگفت انگیز، میلیونر متوسط صرفه جو است و می داند چگونه پول خود را خوب مدیریت کند.

به من باور نمی کنید؟ در اینجا برخی از مثال های میلیونرها و میلیاردرهایی هستند که هنوز راه هایی برای صرفه جویی در پول پیدا می کنند:

  • وارن بافت در یک خانه زندگی می کند که در سال 1958 با حدود 30،000 دلار خریداری کرده است.
  • جان کادول (با ارزش 2.7 میلیارد دلار) هر روز 14 مایل با دوچرخه به محل کار می رود و حتی موی خود را می برد.
  • جیم سی. والتون (پسر بنیانگذار والمارت) با یک کامیون قدیمی بدون تهویه مطبوع رانندگی می کند.

یک آمار جالب دیگر این است که متوسط کوپن کار کسی است که بیش از 100،000 دلار در سال درآمد دارد. به طور شگفت انگیز، کسانی که کمتر از 100،000 دلار در سال درآمد دارند نسبت به کسانی که درآمد بالایی دارند، نادراً از کوپن ها استفاده می کنند!

با پیدا کردن راه هایی برای صرفه جویی در پول، شما قادر خواهید بود بیشتر از پول خود نگه دارید، یاد بگیرید چگونه ثروتمند شوید، بیشتر به سرمایه گذاری های خود اضافه کنید، و غیره. شما برای پول خود سخت کار کرده اید، پس شما هم می توانید راه هایی برای نگه داشتن بیشتر آن را پیدا کنید.

سعی نکنید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید.

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه ثروتمند شویم بدون پول یا تحصیلات، پس باید در مورد تصمیمات خرید خود فکر کنید.

آخرین باری که چیزی را خریداری کردید که عمدتاً برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران خریداری شده بود، کی بود؟

متأسفانه، این چیزی است که شخص متوسط آن را بسیار اغلب انجام می دهد.

اگر می خواهید شروع به ساخت ثروت کنید و بفهمید چگونه ثروتمند شوید، پس باید دیگر سعی نکنید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید و شروع به زندگی خودتان کنید.

ثروتمندان معمولاً زیر وسایل خود زندگی می کنند. بله، بسیاری از آنها هنوز هم پول را به طور اسراف آمیز خرج می کنند، اما بسیاری از آنها برای انجام این کار، حقوق به حقوق زندگی نمی کنند. بسیاری از میلیونرها اقلام استفاده شده را می خرند، آنها با ماشین های “عادی” مانند تویوتا رانندگی می کنند و آنها چیزی را فقط برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران نمی خرند.

این کاملاً متفاوت از کسانی است که ثروتمند نیستند.

بسیاری از مردم سعی می کنند با دیگران همراه شوند و به تورم سبک زندگی افت می کنند، که می تواند مانع از مدیریت خوب پول شخص شود.

هنگامی که سعی می کنید با جونزها همراه شوید، ممکن است پولی را خرج کنید که ندارید. شما ممکن است هزینه ها را بر روی کارت های اعتباری قرار دهید تا بتوانید (در یک دنیای تظاهری) “چیزها را بخرید”. شما ممکن است چیزهایی را بخرید که به آنها اهمیت نمی دهید. مشکلات می توانند ادامه داشته باشند.

به جای تلاش برای به نظر آمدن ثروتمند، کار بر روی مدیریت بهتر پول خود را شروع کنید تا یک روز بتوانید ثروتمند شوید.

اگر می پرسید “چگونه ثروتمند شویم بدون کار”، مهم است که درک کنید که نباید دائماً سعی کنید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید.

قدر زمان خود را بدانید

وقتی هنوز به عنوان یک تحلیلگر مالی کار می کردم، مشتری ای داشتم که دستیاری داشت که تنها هدف آن پرداخت صورتحساب ها بود. دستیار فقط روز خود را با یادآوری اینکه چه صورتحساب هایی باید پرداخت کند، مانند صورتحساب برق خانه، سپری می کرد.

در آن زمان، فکر می کردم این کار دیوانه وار است. بعد از همه، من داشتم با پرداخت صورتحساب های خود و مدیریت بدهی خود مشکل داشتم، بنابراین فکر کردن به اینکه چگونه کسی توانایی استخدام کسی را برای یک وظیفه کوچک (که حتی می تواند خودکار شود) داشت، برایم عجیب به نظر می رسید.

با این حال، مطمئن هستم که هرگز پرداختی دیر نکرده اند. و شاید، آنها واقعاً از مدیریت این جنبه از زندگی خود بیزار بودند.

حالا، من نمی گویم که شما باید کسی را برای پرداخت صورتحساب های خود استخدام کنید، اما هنوز هم می توانید برخی از وظایف خود را برون سپاری کنید تا بتوانید زمان خود را بر روی وظایفی که واقعاً می خواهید و ارزش قائل هستید، متمرکز کنید. این می تواند به شما کمک کند تا ثروت خود را به مراتب سریعتر از شخصی که هرگز برون سپاری نمی کند یا بسیار کم انجام می دهد، افزایش دهید.

در اینجا برخی از وظایفی هستند که ممکن است بخواهید برون سپاری کنید:

  • تمیز کردن خانه شما.
  • چمن زدن حیاط شما.
  • تحویل خرده فروشی های شما.
  • استخدام یک دستیار.
  • داشتن یک کارشناس برای انجام مالیات شما.

و غیره.

قبل از اینکه چیزی را برون سپاری کنید، به این فکر کنید که چقدر به شما هزینه می برد که آن کار را انجام دهید. در زمانی که برای انجام یک کار صرف می کنید، آیا می توانید با زمان خود بیشتر درآمد کسب کنید با انجام چیز دیگری؟ آیا استخدام یک کارشناس می تواند به شما کمک کند پول را صرفه جویی کنید یا بر روی چیزی بیشتر پول بسازید؟ آیا برون سپاری گاه به گاه یک وظیفه به شما اجازه می دهد که بیشتر وقت بگذارید با خانواده خود؟

این قطعاً یک عادت ثروتمند است. ثروتمندان و موفق مقدار زمان خود را می فهمند و از آن به نفع خود استفاده می کنند. آنها وقت را صرف کارهایی نمی کنند که از آنها سودی نمی بینند.

سریعترین راه برا میلیونر شدن چیست؟

راه سریعتر برای یادگیری چگونه ثروتمند شویم و تبدیل شدن به یک میلیونر بدون پول از شخص به شخص متفاوت خواهد بود.

با نکات و مشاوره های بالا، شما قادر خواهید بود ببینید کدام کار برای شما بهتر است، همچنین چه چیزی را بیشتر علاقه مند هستید.

چه شما به دنبال یادگیری چگونه ثروتمند شویم در مدت طولانی از طریق دارایی های املاک و مستغلات، ساخت یک کسب و کار کوچک و پیوستن به جهان کارآفرینان، ایجاد ایده های درآمد غیرفعال برای خود، داشتن یک پورتفولیو از سهام، یا چیز دیگری، راه های بسیاری برای شما برای ساخت ثروت وجود دارد.

بله، این به این معنی است که راه های دیگری برای تبدیل شدن به ثروتمند وجود دارد به جز تبدیل شدن به برنده ی لاتاری یا قمار.

چگونه ثروتمند شویم

اگر هدف بلند مدت شما تبدیل شدن به ثروتمند، تبدیل شدن به یک میلیونر خودساخته، داشتن یک خانواده ثروتمند، یا هر چیز دیگری است، امیدوارم از مقاله امروز لذت برده باشید.

اگر سوالات بیشتری دارید، ممکن است از جستجوی یک مشاور مالی بهره مند شوید که بتواند به شما بیشتر در مورد وضعیت شخصی خود کمک کند، زیرا می توانند با آنچه در زندگی شما در حال اتفاق افتادن است، آشناتر شوند، زیرا همه متفاوت هستند. یک مشاور مالی همچنین ممکن است بتواند نگرش پولی شما و مالی شخصی را بهبود بخشد.

به نظر شما چه چیزی لازم است تا یاد بگیرید چگونه ثروتمند شویم؟ آیا خودتان را ثروتمند می دانید؟ آیا فکر می کنید می توانید یاد بگیرید چگونه بدون پول میلیونر شوید؟

به این پست امتیاز بدهید

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا