چگونه

چگونه در آیفون یا آیپد پرینت بگیریم؟

فرقی نمی کند یک پرینتر مجهز به اپلیکیشن AirPrint داشته باشید یا نه، مستقیماً می‌توانید از iPhone یا iPad خود پرینت بگیرید. در اینجا نحوه انجام اینکار ارائه می شود.

مقدمه

اجازه ندهید کسی بگوید نمی توانید از iPhone یا iPad خود پرینت بگیرید. اگر یک پرینتر مجهز به Wi-Fi دارید، احتمالاً چاپ عکس‌ها، ایمیل‌ها، اسناد یا صفحات مرورگر Safari از آیفون یا آی‌پد به راحتی آب خوردن باشد.

اتصال پرینتر به ایفون

به راحتی آب خوردن، یعنی اینکه پرینتر شما از AirPrint که استاندارد چاپ اپل می باشد، پشتیبانی ‌کند. اما اگر اینگونه نیست نگران نباشید، زیرا گزینه های بیشتری برای پرینت از iPhone یا iPad وجود دارد.

اگر مایل هستین می تونید مقاله راهنمای خرید پرینتر رو از وب سایت مسیر انتخاب مطالعه کنید.

نحوه پرینت از iPad یا iPhone با استفاده از AirPrint

برای استفاده از AirPrint، به iPad، iPhone یا iPod touch نیاز دارید. همچنین به یک پرینتر مجهز به AirPrint نیاز خواهید داشت. همه سازندگان مهم پرینتر، پرینتر های AirPrint را تولید می کنند و اگر پرینتر بی سیم جدیدی دارید به احتمال زیاد مجهز به AirPrint می باشد.

پرینت از iPhone یا iPad بسیار ساده است. فقط مطمئن شوید که پرینتر شما روشن و به Wi-Fi متصل می باشد.

اکنون هر چیزی که می‌خواهید در ایمیل، Safari، Notes، عکس ها یا هر یک از برنامه‌های دیگری که نماد اشتراک‌گذاری دارند، پرینت بگیرید، را انتخاب کنید. این می تواند یک مربع با یک فلشی رو به بیرون یا صرفا” یک فلش منحنی باشد. گاهی اوقات بایستی روی سه نقطه ضربه بزنید تا گزینه های اضافی که دارای نماد اشتراک گذاری می باشند را مشاهده کنید.

هنگام مشاهده صفحه اشتراک‌گذاری، پرینت باید در ردیف پایین (که قابل پیمایش است) باشد.

گزینه پرینتر در ios

روی Print ضربه بزنید، اکنون گزینه های پرینتر را به همراه پیش نمایشی از آنچه می خواهید پرینت بگیرید، مشاهده می کنید. هنگام گرفتن اولین پرینت باید روی پرینتر انتخابی ضربه بزنید. سپس iPhone یا iPad برای یافتن یک پرینتر AirPrint محلی جستجو می‌کند.

پرینتر مد نظر خود را انتخاب کنید (احتمالاً تنها پرینتر نشان داده شده در لیست است، اما مراقب پرینتر های مجاور خود در صورت نزدیک بودن، باشید!)، تعداد کپی ها را انتخاب کنید و روی Print ضربه بزنید. کار راحتی است.

نحوه گرفتن پرینت در صورت نداشتن پرینتر مجهز به AirPrint چگونه از iPad یا iPhone

اگر پرینتر AirPrint ندارید اپلیکیش های دیگری وجود دارند تا به شما کمک کنند. PrintCentral یکی از مواردی است که توصیه می شود.

همه این اپلیکیشن ها به روش مشابهی کار می کنند. مرورگری وجود خواهد داشت که به شما امکان مشاهده فایل ها را در iPhone یا iPad می دهد. شما یکسری از نرم افزارهای کاربری را بر روی رایانه شخصی خود نصب می کنید تا به صورت فیزیکی پرینتر را به iPhone/iPad متصل کنید سپس آنها می توانند یکدیگر را شناسایی کنند و از آنجا می توانید گزینه پرینت را انتخاب کنید. این یک روش کاملا” مناسب نمی باشد، اما به هر حال یک راه حل است.

در نهایت، روش ساده‌تر اتصال پرینتر به iPhone یا iPad از طریق اپلیکیش های اختصاصی سازندگان پرینتر مانند HP ePrint، Xerox Print Portal و Epson iPrint ارائه می‌شود. اینها بسیار شبیه به AirPrint کار می کنند، اپلیکیشن با پرینتر ارتباط برقرار می کند و شما ادامه می دهید. بنابراین به app store خود نگاهی بیندازید تا ببینید آیا سازنده پرینتر شما برنامه ای که با پرینتر شما کار می کند را داراست.

5/5 - (1 امتیاز)

لیلا رحیمی

سلام! من نویسنده وب سایت مسیر انتخاب هستم و اینجا به اشتراک گذاری مطالب و آموزش‌هایی که در زمینه های مختلف، می‌پردازم. با من همراه باشید تا در دنیای وب به تازگی‌ها و ایده‌های جدید پی ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا