مد و پوشاک

راهنمای خرید کیف دستی زنانه به همراه لیست بهترین ها و پرفروش ترین ها

راهنمای خریداران: برای انتخاب کیف دستی زنانه مناسب

این راهنما برای هر کسی که نیاز دارد اندکی بیشتر در مورد نحوه انتخاب کیف دستی زنانه، اسامی عام کیف ها و عملکردهای مختلف آنها بداند، نوشته شده است. و عمدتاً شوهران یا شرکایی را هدف قرار می دهد که می‌خواهند 100% مطمئن باشند تصمیم درستی برای خرید می‌گیرند، در واقع، از ما کمکی کمک می‌خواهند – بنابراین ما اینجا هستیم.

بهترین کیف های دستی زنانه پیشنهادی کاربران

خط جدا کننده

کیف دستی زنانه دی کلس مدل کاپری

کیف دستی زنانه دی کلس مدل کاپری

  • جنس: برزنت
  • بند و دستگیره: بند بلند ، بند دوشی ، بند کوتاه ، تک بند ، تک دسته ، دو دسته
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله: زیپ
  • مورد استفاده: اسپرت ، روزمره ، اداری و رسمی ، مهمانی
مشاهده محصول در دیجی کالا
کیف دستی زنانه مدل چوبی

کیف دستی زنانه مدل چوبی

  • جنس: چرم مصنوعی
  • طرح: طرح‌دار
  • بند و دستگیره: بند دوشی ، دو دسته
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله: زیپ
  • مورد استفاده: اسپرت ، روزمره ، اداری و رسمی ، مهمانی
مشاهده محصول در دیجی کالا
کیف دستی زنانه دی کلس کد 02257

کیف دستی زنانه دی کلس کد 02257

  • جنس: برزنت
  • طرح: ساده
  • بند و دستگیره: بند بلند ، بند دوشی ، بند کوتاه ، تک بند ، تک دسته ، دو بند ، دو دسته
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله: زیپ
  • مورد استفاده: اسپرت ، روزمره ، اداری و رسمی ، مهمانی
مشاهده محصول در دیجی کالا
کیف مجلسی زنانه مدل fd-43 طرح الفبا

کیف مجلسی زنانه مدل fd-43 طرح الفبا

  • جنس: چرم مصنوعی
  • طرح: طرح‌دار
  • بند و دستگیره: بند بلند ، بند دوشی ، تک دسته
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله: قفل
  • مورد استفاده: اسپرت ، روزمره ، مهمانی
مشاهده محصول در دیجی کالا
کیف دستی زنانه چرم ماکان مدل دلاریس کد del-lez1

کیف دستی زنانه چرم ماکان مدل دلاریس کد del-lez1

  • جنس: چرم طبیعی
  • بند و دستگیره: بند بلند ، بند کوتاه ، دو بند
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله: قفل
  • مورد استفاده: اداری و رسمی
مشاهده محصول در دیجی کالا

ابتدا به انواع کیف دستی زنانه نگاهی می اندازیم

در ادامه لیستی از رایج ترین اسامی کیف دستی زنانه ارائه می شود

انواع کیف دستی

بدتر از همه اینها، عبارات بیشتری نیز وجود دارند که مرتب استفاده می شوند، و بیشتر توصیف کننده ظاهر می باشند.

آن ها عبارتند از:

مدل های کیف دستی

در اینجا خلاصه سریعی از ویژگی های اصلی که با انواع مختلف کیف عرضه می شود، ارائه می گردد:

کوله پشتی : بند ها همیشه باید در جای خود قرار گیرند تا بتوانید کیف را به سرعت بردارید و به راحتی روی دوشتان بیاندازید و دستانتان را برای کارهای روزمره و غیره آزاد بگذارید.

کلاچ: معمولاً بسیار کوچک است و در محیط‌های رسمی‌تر، عصرانه یا جاهای با کلاس تر استفاده می‌شود، همچنان باید ظرفیت کافی برای حمل وسایل ضروری، تلفن، کلید (ها)، کارت اعتباری و احتمالاً رژ لب یا ریمل را داشته باشد.

قابل تبدیل یا چند منظوره؛ این کیف‌ها برای موقعیت‌های مختلف، انعطاف‌پذیری زیادی را به صاحب خود می‌دهند، محبوب‌ترین آنها معمولاً اضافه کردن بند بلندی است که بصورت کج انداخته می شود و سریعا”به قلاب‌های گیره متصل می‌شود و می‌توان گفت کلاچ به دو صورت پوشیده یا استفاده می شود.

کراس بادی : همیشه بسیار محبوب است زیرا زندگی های پرمشغله را تسهیل می کند، کیف های کراس بادی را می توان روی دوش یا تنه انداخت و دست ها را آزاد گذاشت، و همچنان دسترسی سریع و آسان به کیف را امکان پذیر است (بر خلاف یک کوله پشتی محض که معمولاً برای دسترسی به داخل آن باید کیف را درآورید). توجه: کیف های کراس بادی به طور کلی از نظر استایل و ظاهر معمولی تر در نظر گرفته می شوند.

ساک کوچک: این همیشه مسئله بغرنجی می باشد زیرا برخی از افراد وسایل بیشتری را برای اقامت یک شبه نسبت به دیگران حمل می کنند، اما نکته کلیدی عملکرد است (که در ادامه باز به آن می پردازیم) باید مناسب باشد و یک امر ضروری است.

دوشی: این کیف برای انداختن روی شانه، با یک یا دو دسته بسته به ترجیح شخصی عرضه می شود – اما این نوع کیف از نظر محبوبیت با کراس بادی برابر است زیرا به طور کلی ظرفیت خوب و دسترسی آسان را برای کاربر فراهم می کند.

تات یا شاپر(کیف دوشی بزرگ): می توان به تنهایی از آن استفاده کرد، اما اغلب به همراه کیف دستی زنانه دیگری استفاده می شود، زیرا به دلیل اندازه و کاربردی بودن کیف های تات اغلب برای تجارت، مسافرت و خرید مورد استفاده قرار می گیرند.

*محل کار یا تجارت: ما این مورد را علامت زده ایم زیرا ممکن است کمی توضیح لازم باشد، اغلب می توان از عبارت “کیف کار” برای کیف های تات یا کیف های شانه ای استفاده کرد که ظرفیت کافی برای نگهداری یک فایل A4 یا لپ تاپ را دارند.

توضیحات دیگری که ممکن است با آنها روبرو شوید:

باکت – شکل آن شبیه یک سطل است – دارای یک قسمت انتهایی صاف و دو کناره نسبتاً مستقیم است.

کشی – روش بستن کیف دستی زنانه از طریق یک بند کشی می باشد که با استفاده از کشیدن بند، ریسمان یا بند کشی به سمت بالا مرتب می شود – این نوع بستن را می توان در اشکال بسیار مختلفی استفاده کرد.

Satchel (ساتچل)– یک کیف دستی زنانه با ساختار بسیار سخت است که به طور سنتی توسط دانش آموزان استفاده می شد، اما در اواسط دهه 2000 به عنوان یک وسیله جانبی مد احیا شد. OB اینها را عرضه نمی کند.

نظم دهنده – اصطلاحی است که برای کیف هایی با جیب ها و زیپ های زیاد استفاده می شود تا محتویات درون آنها مرتب بمانند.

Slouchy – کیفی با ظاهر و لمس بدون ساختار و نرم، که دارای قابلیت انعطاف‌پذیری در ظرفیت می باشد، و اجازه می‌دهد کیف در صورت لزوم منبسط شود، همچنین می‌توان آن را جمع کرد که در مواقعی که نیازی به ظرفیت زیاد نمی باشد، «کوچک‌تر» و کمتر دست و پا گیر خواهد بود

ساختار یافته – این بدان معنی است که کیف نسبتاً محکم و راست می ماند و همیشه شکل خود را حفظ می کند، اغلب این سفتی دیواره های محکم امکان دسترسی مناسب را فراهم می کند (اخطار :گاهی اوقات این نوع کیف دارای جیب ها و تقسیم کننده های زیادی است که برخلاف انتظار می تواند باعث کاهش ظرفیت فضای داخلی کیف شود).

دافل – یک مدل بند دار که می‌توان آن را بصورت مورب و مهم‌تر از آن در پشت بدن پوشید و بر اساس کیسه‌های مورد استفاده سربازان و پسران پیشاهنگ در گذشته می باشد.

فریم : یک کیف فریم با یک قاب فلزی که با یک گیره قفل می شود باز و بسته می شود. OB اینها را عرضه نمی کند.

مواردی که هنگام انتخاب مدل کیف دستی زنانه مناسب باید مد نظر قرار داد

آیا در مورد سبک مورد نیاز به شما آموزش داده شده است؟

  • بله = آن را در کیف های بالا شناسایی نموده و سپس با یادآوری نکات کلیدی به خود، ادامه دهید
  • خیر = اگر این یک خرید غیرمنتظره یا غافلگیرکننده است، بهترین کار این است که به مجموعه کیف دستی فعلی گیرنده نگاه کنید، او هر روز/غالبا” از چه چیزی استفاده می کند؟ شاید این جای خوبی برای شروع باشد، شاید کیف فعلی او بسیار کهنه به نظر برسد، پس یک جایگزین شیک جدید همیشه باید با سپاس پذیرفته شود. در نهایت (و خطرناک ترین) آیا او فضای خالی در مجموعه خود دارد؟ این جا احتمالاً می تواند پر شود، اما فقط با یک چیز، اگر تا به حال پر نشده و او اشاره نکرده باشد، ممکن است این سبک مورد نیاز نباشد.

اندازه کیف دستی زنانه – چه چیزی باید مناسب باشد؟

در اینجا دو مورد وجود دارد: 1) آیا کیف دستی زنانه ظرفیت نگهداری مورد نیاز را دارا می باشد؟ و 2) آیا برای مصرف کننده مناسب به نظر می رسد؟

اولاً، سعی کنید وسایل ضروری را که باید به هر قیمتی با خود حمل کنید، را مشخص نموده و بر این اساس اندازه ای را انتخاب کنید – به خاطر داشته باشید که یک برای یک شب بیرون رفتن مجبور نیستید کیف بزرگی را حمل کند. از متر نواری استفاده کنید – این تنها راه برای اطمینان در هنگام مقایسه است. اگر به صورت آنلاین سفارش می دهید، همیشه اندازه گیری ها و توضیحات ذکر شده را بررسی کنید.

ظاهر خوب

اگر مصرف کننده ریز اندام باشد، پس کیف دستی زنانه بزرگ به نظر رسیده و شخص احساس ناراحتی می کند. به عنوان مثال، یک تات سایز بزرگ، زمانی که روی شانه قرار می گیرد، وزن ناخواسته ای را به ناحیه کمر اضافه می کند. در عین حال، اگر شخص مصرف کننده، بزرگ‌تر یا قد بلندتر باشد، یک کیف کوچک‌تر ممکن است بی ربط به نظر برسد و باعث شود که شخص احساس کند نامتناسب به نظر می رسد.

یاد آوری می کنیم که اینجا در OB ما بیشتر اندازه‌ها و فرم‌های بدنی را در تیم خود داریم، بنابراین اگر شک دارید، چرا امتحان نمی کنید، همیشه می‌توانیم تصاویری از استایل‌های بالقوه با شکل بدنی مناسب را ارائه دهیم. اگر می خواهید در مورد هر جنبه ای از کیف صحبت کنید، در صورت نیاز، یکی از اعضای تیم خوشحال خواهد شد که شما را همراهی نماید؟

وزن

سنگینی بیش از حد یکی از دلایل اصلی دور انداختن کیف ها و عدم استفاده از آنها حتی قبل از گذاشتن چیزی دورنشان، محسوب می شود. هدف ما کیف‌های سبک اما محکم می باشند، اما اگر کیف‌های دیگر را مد نظر قرار می دهید، لطفاً به یاد داشته باشید، چرم‌های ضخیم، فلزکاری و تزئینات، به معنای افزایش وزن کیف هستند، به‌علاوه، آسترهای داخلی ضخیم و اجزای سازنده، نیز به کیف دستی زنانه اضافه می‌شوند. بنابراین با اینکه ممکن است کیف عالی به نظر برسد، اما وزن اضافی همیشه خوب نیست.

مضر برای شانه ها و کمر: – داده های آماری نشان می دهند کیف های سنگین به کمردرد مداوم و وضعیت بدنی نامناسب منجر می شوند – این را از ما بپذیرید، مهم نیست یک کیف دستی زنانه چقدر زیبا (یا گران قیمت) باشد، اگر استفاده از آن ناراحت کننده و احتمالاً دردناک است پس گزینه خوب محسوب نمی شود. به علاوه اگر گیرنده به دلیل عدم استفاده / یا انداختن کیف سنگین یا نامتعادل احساس گناه کند، اوضاع بدتر می‌شود. ممکن است تعجب کنید که چقدر سخت افزار فلزی می تواند بر میزان وزن و تعادل بیافزاید.

اگر مصرف کننده از درد کمر یا شانه رنج می‌برد، شاید اکنون زمان آن رسیده است که کوچک‌سازی را در نظر بگیرید؟ هرچه کیف دستی زنانه بزرگ‌تر باشد، وسوسه انداختن همه چیز در آن «فقط محض احتیاط» بیشتر می‌شود، شاید وقت آن رسیده که روی کیفی که به اندازه کافی برای وسایل ضروری (واقعی) بزرگ باشد، سرمایه‌گذاری کنید.

ایمنی

این یک مشکل محسوب می شود، برخی از افراد در مورد امنیت بدگمان هستند، در حالیکه برخی دیگر دسترسی آسان را ترجیح می دهند، در صورت امکان دانستن ترجیحات مصرف کننده ایده آل است (سایر کیف ها را دوباره بررسی کنید). برخی از کیف ها بدون زیپ، گیره یا جیب نما می باشند، اما به خوبی روی شانه قرار می گیرند و بسیار ایمن جمع می شوند. سایر خانم‌ها دوست دارند کیف هایشان جیب‌های زیپ‌دار داخلی یا جیب‌های پشتی روی بدنه داشته باشند، زیرا احساس می‌کنند این برای اشیاء قیمتی بسیار مناسب است.

درست است که زیپ‌ها و جیبهای نما برای امنیت بسیار خوب هستند، اما می‌توانند دسترسی را دشوار و خسته‌کننده نمایند، لطفاً در صورت خرید برای افرادی با توانایی کمتر، این را مد نظر داشته باشید. گاهی اوقات RFID ( سامانۀ شناسایی با فرکانس رادیویی) در داخل کیف برای جلوگیری از سرقت اطلاعات عرضه می شود، اما می تواند سیگنال تلفن را نیز مسدود کند و وزن کیف را افزایش دهد، بنابراین به نظر می رسد امروزه افراد RFID را صرفاً برای کیف پول یا کیف جیبی ترجیح می دهند.

قابلیت استفاده

عوامل دیگری که باید در نظر گرفته شوند:

آیا در کیف باید دسترسی منظم یا سریع به چیزهای خاصی مانند Epi-Pen (دستگاه تزریق داروی اپی پن) وسایل کودکان ( دستمال مرطوب / بطری ؟) کیسه های مدفوع؟ لپ تاپ؟ گذرنامه؟ وجود داشته باشد؟ – بله، همه این موارد مهم هستند.

و البته رنگ

بله، ما کیف‌های سیاه، ( نه، کیف‌های سطلی ) کیف‌های چرمی مشکی، را ترجیح می دهیم، اما کمی متفاوت بودن خوب است، ما یک گزینه نمونه رنگ رایگان را ارائه می‌دهیم، همچنین یک تیم خدمات مشتری بی نظیر داریم که به شما در تصمیم گیری کمک می‌کنند.

شجاع باشید (نه دیوانه)، از این کار خوشحال می شوید، شجاعت تعریف و توجه دیگران را به شدت جلب می کند و هر خانمی این را دوست دارد. به‌علاوه، هرگز نترسید، ما گزینه بازگشت ۴۵ روزه را پیشنهاد می‌کنیم ( مشروط بر اینکه کیف مخصوصاً برای شما سفارشی ساخته نشده باشد) بنابراین اگر ثابت شود انتخاب اشتباه بوده، می‌توانید خریدتان را پس بفرستید، و مطمئن باشید که با این محصول ساخت بریتانیا، کیفیت زیبا، ظاهر عالی، خدمات دوستانه به مشتریان و ضمانت مادام‌العمر و تمام امتیازات مد نظر خود را بدست می آورید… قول می دهیم.

5/5 - (4 امتیاز)
منبع
Owen Barry

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا