راهنمای خریدکالای دیجیتال

راهنمای خرید جامع ساعت هوشمند + لیست 37 عدد پرفروش ترین ساعت های هوشمند

بررسی ساعت هوشمند

راهنمای خرید ساعت هوشمند

چه ویژگی هایی از یک ساعت هوشمند یا اپل واچ نیاز دارید و چقدر باید هزینه کنید؟ ما در اینجا نحوه راهنمای خرید ساعت هوشمند را شرح می دهیم.

بهترین ساعت‌های هوشمند نه تنها شیک به نظر می‌رسند، بلکه برای پیگیری یکپارچه برنامه‌های تناسب اندام، کنترل، ارائه اعلان‌ها و کمک به شما در برقراری ارتباط مستقیم از طریق مچ دستتان کار آمد خواهند بود.

انتخاب ساعت هوشمند

 

در آزمایش‌های تخصصی امان، مدل‌های فراوانی را یافته ایم که این این ویژگی ها را دارا هستند، اما ساعت‌های هوشمندی را نیز پیدا کرده‌ایم که راحت نیستند، غیر کاربردی بوده و یا به‌ دقت فعالیت‌های شما را پیگیری نمی‌کنند. در این راهنمای مسیر انتخاب، به شما کمک می‌کنیم تا با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید، یک ساعت هوشمند عالی پیدا کنید. همانطور که آزمایش‌های ما اثبات می‌کند، صرف هزینه کلان همیشه به شما تضمین نمی‌کند که بهترین خرید ساعت هوشمند کدام است؟

بهترین ساعت هوشمند 2022 پیشنهادی کاربران

ساعت هوشمند چیست؟

ساعت هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟ ساعت هوشمند ساعتی با قابلیت های هوشمند است که با آن ویژگی‌هایی معمولاً مورد استفاده در تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ خود را به مچ دستتان می‌آورید. بسیاری از آن ها صفحه نمایش دیجیتال دارند، اما تعداد کمی از ساعت های «هیبریدی» دارای ظاهر سنتی آنالوگ و ویژگی های هوشمند پنهان هستند.

پیش از اینکه بتوانید از ساعت هوشمند استفاده کنید به یک گوشی هوشمند نیاز دارید، زیرا ساعت هوشمند شما باید با یک تلفن جفت شود. قبل از شروع، بایستی برنامه همراه ساعت را روی تلفن خود نصب کنید. از طریق برنامه، می‌توانید تنظیمات ساعت را کنترل و داده‌های مربوط به تناسب اندام را که جمع‌آوری کرده مشاهده نمائید.

کاربرد ساعت هوشمند چیست؟

کاربرد ساعت هوشمند چیست؟

ساعت هوشمند چه کارایی دارد؟ ساعت های هوشمند محبوب امروزی و ساعت های متصل به گوشی دقیقاً چه توانایی هایی دارند؟ آیا آنها واقعا راحت هستند؟ اکثر مردم وقتی قصد خرید دارند چنین سوالاتی در ذهن خود دارند.
بنابراین، ما هفت کاری را معرفی می کنیم که اکثر ساعت های هوشمند و ساعت های متصل می توانند انجام دهند

1- با اعلان ها هیچ را از دست ندهید

حتی اگر گوشی هوشمند خود را همیشه نزدیک خود نگه دارید، احتمالاً در موقعیتی بوده اید که برای مدتی چشمان خود را از آن برداشته اید، سپس متوجه شده اید که یک تماس یا پیام واقعاً فوری را از دست داده اید.

با اتصال ساعت هوشمند یا ساعت متصل به تلفن هوشمند خود، می توانید فورا اعلان ها را دریافت کنید. حتی اگر گوشی هوشمند شما همین نزدیکی است، باز هم باید از آن آگاه باشید و هر چند وقت یکبار آن را چک کنید. از سوی دیگر، با استفاده از این ساعت‌ها، نیازی نیست نگران از دست دادن چیز مهمی باشید، زیرا می‌توانید به سادگی با بستن یکی از آن‌ها روی مچ خود، از اعلان‌ها مطلع شوید.

2- از عملکردهای عالی برای مدیریت سلامت لذت ببرید

این ساعت ها به عملکردهایی مجهز هستند که می توانند به افراد کمک کنند تا سلامت خود را به راحتی مدیریت کنند. نمونه‌های معمولی برنامه‌هایی هستند که مسیری را که هنگام ورزش طی می‌کنید و آنهایی که ضربان قلب شما را اندازه‌گیری می‌کنند، ثبت می‌کنند. این عملکردها در میان افراد سالمی که روزانه می دوند یا دوچرخه سواری می کنند بسیار محبوب هستند.

به همین ترتیب، می‌توانید خواب خود را با برخی از برنامه‌ها نیز پیگیری کنید، که عملکردی لذت بخش برای کسانی است که نگران ساعت بیولوژیکی خود هستند.

3- آب و هوا را به راحتی بررسی کنید

از آنجایی که صبح‌ها معمولاً شلوغ است، احتمالاً مواقعی وجود دارد که احساس نمی‌کنید وقت خود را برای باز کردن تلفن هوشمند خود صرفاً برای بررسی آب و هوا با یک برنامه تلف کنید.

با ساعت‌های هوشمند و ساعت‌های متصل، می‌توانید به‌سرعت و به راحتی وضعیت آب و هوا را در حین انجام روتین صبحگاهی خود بررسی کنید.

4- از آن به عنوان کیف پول موبایل استفاده کنید

هر ساله افراد بیشتری از دستگاه های پرداخت پوشیدنی استفاده می کنند. به سادگی با دانلود یک برنامه پرداخت موبایلی، می توانید بدون پول نقد یا کارت اعتباری از خانه خارج شوید و فقط با ساعت مچی خود پرداخت کنید. این وسیله حمل‌ونقل عمومی را آسان می‌کند و به شما امکان می‌دهد وقتی در میانه دویدن هستید یا برای پیاده‌روی کوتاه بیرون می‌روید، به فروشگاه بروید، حتی اگر کیف پولتان را همراه ندارید.

5- موسیقی گوش کنید

اگر یک ساعت هوشمند یا ساعت متصل دارید، می‌توانید موسیقی را پخش و پخش کنید. برخی از مدل ها به شما امکان می دهند حتی بدون گوشی هوشمند خود این کار را انجام دهید. آنها در شرایطی که می خواهید هنگام دویدن به موسیقی گوش دهید اما نمی خواهید تلفن هوشمند خود را با خود حمل کنید، مفید هستند.

6- زنگ ساعت مچی خود را به راحتی از تلفن هوشمند خود تنظیم کنید

عملکرد زنگ هشدار یکی از دلایلی است که مردم از این ساعت ها استفاده می کنند. با اتصال آن به گوشی هوشمند خود می توانید به راحتی زنگ هشدار تنظیم کنید. در گوشی‌های هوشمند، ممکن است متوجه نشوید که وقتی روی چیزی تمرکز می‌کنید، زنگ هشدار به صدا در می‌آید. با این حال، با زنگ لرزش این ساعت ها، دیگر نیازی به نگرانی در مورد آن نخواهید داشت. این عملکرد محبوب زمانی که در حال چرت زدن یا تمرکز در محل کار هستید مفید است.

7- وقتی در خارج از کشور هستید از تنظیم آسان ساعت لذت ببرید

زمانی که در خارج از کشور می‌مانید، اگر از ساعت مچی آنالوگ استفاده می‌کنید، گاهی اوقات تنظیم زمان کار سختی است. شما باید به محض ورود زمان محلی را بررسی کنید و سپس زمان را با دست تنظیم کنید.

با ساعت‌های هوشمند و ساعت‌های متصل، حتی اگر در خارج از کشور هستید هیچ نگرانی در مورد آن ندارید. فقط باید مکان فعلی را تنظیم کنید و ساعت به طور خودکار با زمان محلی تنظیم می شود.

قیمت ساعت هوشمند چقدر است؟

ساعت های هوشمند از حدود 200 هزار تومان تا بیش از 20 میلیون تومان قیمت دارند. ما مدل های خوبی با قیمت کمی بیش از 2 میلیون یافته ایم و طیفی از بهترین خریدهای ساعت های هوشمند با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان وجود دارند. در واقع، میلیون ها تومن ارزان‌ترین و گران‌ترین معاملات ساعت‌های هوشمند را از هم تفکیک کرده‌اند.

پرداخت بیشتر می تواند ویژگی هایی مانند پیگیری فعالیت پیشرفته، مواد درجه یک، یا شاید بند و قاب ساخته شده از فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم را به جای پلاستیک در اختیار شما قرار دهد. مدل‌های جدید، به‌ویژه از برندهای معروف تر، معمولاً قیمت های بالایی دارند.

با دقت خرید کرده و مدل متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید، با این کار ممکن است از میزان کمی که باید هزینه کنید، شگفت زده شوید. در این مقاله می توانید لیست بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت را مطالعه کنید.

کدام ساعت های هوشمند با گوشی من سازگار هستند؟

کدام ساعت های هوشمند با گوشی من سازگار هستند

یکی از مهم ترین عواملی که باید در هنگام خرید ساعت هوشمند مد نظر قرار داد، سازگاری آن با گوشی هوشمند شماست، زیرا برای دسترسی به تماس های دریافتی، پیامکها، ایمیل و برنامه ها بایستی آن ها را جفت یا متصل کنید.

خوشبختانه، سازگاری متقابل بسیار بهتر از گذشته است، اما هنوز مواردی وجود دارند که باید مدنظر قرار داد.

اگر کاربر آیفون هستید، اپل واچ به راحتی بهترین گزینه خواهد بود. اگرچه روش هایی برای دستیابی به برخی عملکردهای محدود وجود دارد، اما اپل واچ ها به خوبی با گوشی های اندرویدی کار نمی کنند. اگر علاقه ای به گوشی هوشمند ندارید، اما همچنان می خواهید یک ساعت هوشمند داشته باشید، می توانید از ویژگی جدید Family Setup اپل استفاده کنید که با آن می توان چندین اپل واچ را با یک آیفون جفت کرد.

ساعت های سامسونگ از سیستم عامل تایزن استفاده می کنند. همانطور که اپل واچ ها با آیفون بهترین عملکرد را دارند، در اینجا هم بهترین حالت را با یک گوشی با برند سامسونگ دارید. با این حال، سازگاری خوبی با سایر برندهای اندرویدی و مقداری سازگاری با آیفون ها خواهید یافت. می توانید برای انتخاب بهتر مقاله بهترین ساعت هوشمند سامسونگ رو نیز مطالعه کنید.

Wear OS سیستم عامل ساعت هوشمند گوگل بوده و پر کاربردترین آن ها نیز محسوب می شود. این سیستم عامل در تمام برند های اندرویدی بصورت نسبتاً یکپارچه کار می کند. کاربران آیفون تجربه نسبتاً روانی خواهند داشت، اما برخی از ویژگی ها را از دست خواهند داد، بنابراین بررسی نظرات قبل از خرید ارزشمند خواهد بود. برای مثال، احتمالاً قادر نخواهید بود به پیام‌ها از طریق متن یا با استفاده از صدایتان پاسخ دهید، حتی اگر ساعت شما از آن برای اندروید پشتیبانی کند.

پیشنهاد میشود در صورت تمایل مقاله چگونه بیشترین بهره را از ساعت هوشمند ببریم را مطالعه کنید: چگونه بیشترین بهره را از ساعت هوشمند ببریم

ساعت هوشمند هیبریدی چیست؟

ساعت هوشمند هیبریدی

برخی ساعت‌ها، از جمله بسیاری از ساعت‌های دارای سیستم عامل Wear OS، طراحی کلاسیک را با فناوری مدرن ترکیب می‌کنند و ویژگی‌های هوشمند خود را در پشت صفحه ای با ظاهر سنتی پنهان می‌کنند.

این ساعت‌ها اغلب دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوشمند مناسب یا مفید هستند، اما برای طرفداران تناسب اندام که خواهان پیگیری دقیق و جزئی برای ورزش‌های خاص هستند، در نظر گرفته نشده‌اند. برخی از آنها، به واسطه نوع طراحی و موادشان، عمدتاً با مد مرتبط بوده و واقعاً برای پوشیدن در باشگاه مناسب نمی باشند، برای مثال Michael Kors Access Runway.

Mobvoi Ticwatch Pro در مقایسه با بسیاری از ساعت‌های هیبریدی 2020 دارای مجموعه خوبی از ویژگی‌های پیگیری تناسب اندام است، اما هنوز برای افرادی است که می‌خواهند تناسب اندام و فعالیت خود را حفظ کنند در مقایسه با افرادی که به دنبال پیگیری تخصصی هستند، مناسب تر است.

حتی اگر تمام چیزی که به دنبال آن هستید یک ساعت شیک با اندکی ویژگی‌های هوشمند باشد، بررسی نظرات ما قبل از خرید مفید خواهد بود، زیرا متوجه شده‌ایم که برخی از آنها در واقع ارزان‌تر از نمونه های فروشی اشان به نظر می‌رسند – که بخاطر قیمت بالا به خصوص اگر آن را برای کسی برای هدیه می خرید، مایوس کننده است.

سیستم عامل ساعت هوشمند

انواع مختلفی از سیستم عامل ها را در ساعت های هوشمند در بازار پیدا خواهید کرد. در تولید کنندگان، بخش های قیمت و مخاطبان هدف متفاوت است. در زیر سه تا از سیستم‌عامل‌های اصلی ساعت‌های هوشمند با ویژگی‌های کلیدی، مزایا و معایب آنها آورده شده است.

اندروید ور (Wear os)

Wear OS توسط Google Wear OS برای کار با دستگاه‌های Android ساخته شده است، اما سازگاری (محدودتری) با آیفون را نیز ارائه می دهد. این یک رابط دیگر است که برای هدایت پیام‌ها، تماس‌ها و قرارهای روزانه به مچ دست شما طراحی شده است. سیستم‌عامل Wear که قبلاً با نام Android Wear 2.0 شناخته می‌شد، دارای ویژگی‌های زیادی، از جمله توانایی شخصی‌سازی چهره‌ها برای بازیابی مهم‌ترین اطلاعات از برنامه‌های مورد علاقه‌ شما و نظارت بر اعلان‌ها است. این می تواند آزادی بیشتری را از تلفن هوشمندتان به شما بدهد، زیرا برنامه های مستقل با هر اتصال بلوتوث یا وای فای، حتی بدون دسترسی شما به تلفن، کار می کنند.

مزایا: سیستم عامل Wear توسط گوگل به خوبی نگهداری می شود و به روز رسانی های اخیر آن منجر به تجربه ای بسیار شیک تر و بصری تر شده است. همچنین برنامه های زیادی برای مرور در Play Store موجودند.

معایب: سازگاری با آیفون‌ها محدود بوده و کیفیت برخی از برنامه‌ها پائین است.

تایزن

ساعت های هوشمند سامسونگ کنار رفته و سیستم عاملی موسوم به تایزن دارند. تایزن در ابتدا فقط با گوشی های هوشمند سامسونگ سازگار بود، اما اکنون با طیف وسیعی از گوشی های اندرویدی و آیفون 5 و جدیدتر، البته با محدودیت هایی کار می کند.

مزایا: ساعت‌های هوشمند سامسونگ معمولاً از مواد درجه یک ساخته شده و طیف خوبی از ویژگی‌های تناسب اندام را داراست. اگر اهل ورزش هستید، چیزی مانند Galaxy Watch Active سامسونگ یا Galaxy Watch Active 2 سامسونگ مناسب‌تر از اکثر ساعت‌های Wear OS خواهند بود و طراحی شیک، ظاهری معمولی و تک جنسیتی دارند که به خوبی با هم لباس اداری و هم پوشش ورزشی ست می‌شود.

معایب: از نظر تاریخی برنامه‌ها در Tizen محدودتر از Wear OS بوده‌اند، گرچه این به آرامی با برنامه‌های محبوبی مانند Spotify، Uber و Nest که هم اکنون در دسترسند در حال ارتقا می باشد.

watchOS

واچ او اس اپل که بصورت اختصاصی برای کار با آیفون طراحی شده، یک رابط لمسی ارائه می دهد که برای شما امکان جستجو در میان مخاطبین خود، دیکته متن ها و آماده سازی رژیم تناسب اندام را فراهم می کند. اپل مرتب نسخه‌های جدید سیستم‌عامل را منتشر می‌کند تا همه چیز را به روز نگه دارد – و دست کم برای کاربران آیفون، مجموعه گسترده‌ای از برنامه‌های مفید و آموزنده را حفظ نماید. پیشرفت های اخیر بطور خاص تمرکز بالای خود را بر سلامت، تناسب اندام و تندرستی حفظ کرده اند.

مزایا: استفاده از watchOS راحت بوده و به خوبی با آیفون کار می کند، همه اعلان های مورد انتظار شما را ارائه داده و به شما امکان می دهد ظاهر و لمس رابط را از طریق برنامه ها سفارشی کنید.

معایب: این اپ منحصر به اپل واچ هاست، که حتی زمانی که در مورد ساعت های اپل ارزان تر مانند Apple Watch SE صحبت می کنیم، دستگاه های گران قیمتی هستند

چه ویژگی هایی در یک ساعت هوشمند نیاز دارم؟

همه ساعت های هوشمند پیگیری تناسب اندام می توانند موارد اساسی مانند پیگیری گام و فاصله را پوشش دهند. اکثر آنها دارای مانیتور ضربان قلب بوده و تعداد فزاینده‌ای نیز GPS داخلی دارند، بنابراین می‌توانید مسیر دویدن خود را بدون استفاده از تلفنتان پیگیری کنید. بسیاری از آنها ضد آبند، و در صورتیکه می خواهید ساعتتان را در استخر روشن نگه دارید، مفید هستند (گرچه معیارهای چندان دقیقی از شنا را ارائه نمی دهند)

در نهایت کدامیک؟ ما همه ساعت‌های هوشمند را از طریق یک آزمایش دقیق اجرا می‌کنیم تا ببینیم قابلیت‌های ثبت تمرینات آن واقعاً چقدر دقیق است.

سه هفته طولانی ترین عمر باتری است که در بین ساعت های هوشمند آزمایش کرده ایم. کوتاه ترین مدت نیز کمتر از دو روز دوام آورد.

عمر باتری خوب

اغلب ساعت های هوشمند از باتری قابل شارژ استفاده می کنند، اما مدت زمان ماندگاری آن در میان مدل ها به طور قابل توجهی متفاوت است. خصوصیات یک ساعت هوشمند نیز بر عمر باتری تأثیر گذارند – برای مثال، مدل‌هایی که دارای صفحه نمایش بزرگ، نمایشگر ضربان قلب یا سنسورهای پیشرفته هستند، احتمالاً به سرعت شارژ باتری را تمام می‌کنند. و سیگنال دهی GPS نیز باتری را سریعتر تخلیه می کند. خیلی از کاربران دنبال بهترین ساعت هوشمند از نظر باتری هستن

حافظه داخلی ساعت هوشمند

اغلب ساعت های هوشمند خوب باید حافظه داخلی مناسبی داشته باشند: به دنبال 4 گیگابایت یا بیشتر باشید. این به شما نه تنها امکان دانلود برنامه های جدید را می دهد، بلکه موسیقی را نیز ذخیره کنید تا بتوانید بدون همراه داشتن گوشی هوشمند به آهنگ ها گوش دهید.

اتصال Wi-Fi

یک ساعت هوشمند می تواند با وای فای به شبکه های محلی متصل شود، در نتیجه حتی اگر تلفن شما خارج از محدوده بلوتوث باشد، می توانید به دریافت اعلان ها و استفاده از عملکردهای آنلاین، تا زمانی که هم ساعت و هم تلفن شما به یک شبکه وای فای دسترسی داشته باشند، ادامه دهید.

NFC (ارتباط حوزه نزدیک)

اگر به دنبال پرداخت های بدون تماس از طریق ساعت هوشمند خود هستید، اطمینان حاصل کنید که قابلیت که NFC (ارتباط حوزه نزدیک) در آن تعبیه شده باشد. همچنین مطمئن شوید که این قابلیت با بانک شما سازگار است. GPS داخلی: اکثر ساعت‌های هوشمند قادرند از GPS گوشی هوشمند شما استفاده کنند. اگر تمایل به ورزش در بیرون دارید و نمی‌خواهید به GPS گوشی هوشمند خود متصل شوید، در اینصورت GPS داخلی یکی از ویژگی‌هایی است که باید به دنبال آن باشید. این قابلیت به شما امکان پیگیری مسیر و مسافتتان را داده و در عین حال می توانید گوشی هوشمند خود را با خیال راحت در منزل بگذارید.

ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه

داشتن قابلیت مکالمه برای ساعت هوشمند بسیار جذاب و کاربردی است که خیلی از ساعت های هوشمند قابلیت مکالمه ندارند. هنکام تماس بدون استفاده از گوشی می توانید از روی ساعت پاسخ و مکالمه انجام دهید. راحت و بی دردسر. البته اکثر ساعت های هوشمند برند های معتبر برای مکالمه وابسته به گوشی موبایل  هستن و به صورت مستقل قابلیت نصب سیمکارت ندارند.

دقت

ما همه ساعت‌های هوشمند را در تست‌های مشابهی مانند ردیاب‌های تناسب اندام و فعالیت، شامل بررسی دقت گام ها و شمارش کالری، مسافت طی شده و نمایشگر داخلی ضربان قلب، قرار می‌دهیم.

می دانیم که ثبات نیز اهمیت دارد – اگر یک ساعت هوشمند بعضی ایام دقیق باشد اما در سایر روزها دقت لازم را نداشته باشد، پیگیری پیشرفت ها در سطوح تناسب اندام شما دشوار خواهد بود. ما تست راه رفتن خود را تکرار می‌کنیم تا بفهمیم که آیا ساعت‌های هوشمند پیوسته اعداد بیشتر و یا کمتر را نشان می دهند، یا به دقت عمل می کنند.

ساعت هوشمند ضد آب

اکثر ساعت‌های هوشمند بایستی دست کم در برابر پاشیده شدن قطرات آب مقاوم باشند و در حالت ایده‌آل گواهی IP67 یا IP68 برای غوطه‌ور شدن در آب را دارا باشند. توجه داشته باشید که این بدان معنا نیست که این ساعت برای شنا کردن مناسب است، چرا که این قابلیت معمولا در اتمسفر (ATM) اندازه گیری می شود. به عنوان مثال، 5 اتمسفر بدین معناست که یک ساعت هوشمند تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

حسگر داخلی ضربان قلب

اندازه‌گیری ضربان قلب یکی از بهترین روش های پیگیری بهبود سطوح تناسب اندام شما و همچنین معیاری مفید برای آنهایی است که به دنبال سوزاندن چربی هستند. بهترین ساعت‌های هوشمند برای تناسب اندام، ضربان قلب شما را در کل طول روز اندازه‌گیری می‌کنند، و همچنین به شما می‌گویند که چه زمانی در حین ورزش به محدوده ضربان قلب فعال خود رسیده‌اید. برخی انواع حتی مدت زمانی را که طول می کشد تا ضربان قلب شما پس از تمرین به حالت استراحت بازگردد، و شاخصی از تندرستی شماست را اندازه گیری می گیرند.

اتصالG4

همچنین به عنوان اتصال شبکه موبایل و LTE شناخته می شود. این به شما این امکان را می دهد که تماس ها، پیامک ها و سایر اعلان ها را بدون دسترسی به تلفن خود ایجاد و دریافت کنید. این امکان برای همه در دسترس نیست، زیرا تنها تعداد کمی از اپراتورهای شبکه LTE ارائه می‌دهند. قابلیت اتصال نیز تاثیر زیادی بر عمر باتری ساعت خواهد داشت. و باید هزینه ماهانه فزاینده را مدنظر قرار دهید.

بلندگوی داخلی

بیشتر ساعت‌های هوشمند دارای یک میکروفون داخلی هستند (که برای دیکته کردن پیام‌های صوتی بعنوان پاسخ یا استفاده از دستیار صوتی برای صدور دستورات مفید است)، اما تشخیص بلندگو کمتر متداول است. این ابزار برای همه ضروری نخواهد بود، اما اگر تمایل دارید با ساعت خود تماس تلفنی برقرار کنید، باید بلند گو داشته باشد. همچنین برای اعلان هشدارها و یادآوری ها به عنوان جایگزینی برای هشدار لرزش مفید است.

بند ساعت ۲۲ میلی‌متری

برخی از ساعت‌های هوشمند (از جمله اپل واچ و ساعت‌های قدیمی‌تر Samsung Gear) از بند اتصال اختصاصی بهره می برند، که به معنی اجبار شما برای پایبندی به مجموعه نسبتاً محدودی از جایگزین‌های مارکدار (یا تقلیدهای قابل قبول) خواهد بود. یک ساعت هوشمند با بند ساعت 22 میلی‌متری قابل تعویض را انتخاب کنید تا طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و مواد که قیمتشان از چند پوند شروع می شود را در دسترس را داشته باشید.

پیشنهاد میشود در صورت تمایل مقاله نکاتی برای استفاده حداکثری از ساعت هوشمند را مطالعه کنید: نکاتی برای استفاده حداکثری از ساعت هوشمند

ساعت هوشمند چگونه کار می کند؟

ساعت هوشمند یک ساعت دیجیتال است. این ساعت حاوی یک کامپیوتر کوچک است که با سیستم عامل خود کار می کند. اما یک ساعت هوشمند چگونه کار می کند و چه کاری می توان با آن انجام داد؟ در مورد آن بیشتر به شما خواهم گفت.

وصل شدن به ساعت هوشمند

برای استفاده از ساعت هوشمند به یک گوشی هوشمند نیاز دارید. در تلفن هوشمند خود، برنامه همراه با ساعت هوشمند مانند Android Wear یا Watch اپل را نصب می‌کنید. با باز کردن برنامه همراه در گوشی هوشمند خود و روشن کردن بلوتوث، می توانید ساعت را با گوشی خود همگام کنید. اکنون دستگاه‌های شما متصل هستند و اعلان‌هایی را از گوشی هوشمند خود بر روی صفحه ساعت خود دریافت خواهید کرد. برای مثال، می‌توانید ایمیل‌ها و پیام‌ها را بخوانید، قرارهای تقویم خود را مشاهده کنید، یا تماس‌های تلفنی بگیرید. این مفید است، زیرا دیگر لازم نیست نگران از دست دادن یک پیام مهم باشید.

اندازه گیری فعالیت های روزانه و ورزش

اگر ساعت هوشمند دارای GPS داخلی و/یا سنسور ضربان قلب باشد، ساعت فعالیت های روزانه شما را اندازه گیری می کند. این شامل شمارش تعداد قدم ها، پله ها، کالری مصرفی و الگوهای خواب می شود. به لطف GPS، یک ساعت نیز مسیر شما را در حین ورزش اندازه گیری می کند. آیا GPS در ساعت هوشمند تعبیه نشده است؟ سپس اغلب ممکن است از سیگنال GPS تلفن هوشمند خود استفاده کنید. برای این کار لازم است هنگام دویدن یا دوچرخه سواری گوشی خود را همراه داشته باشید.

برنامه های کاربردی در ساعت هوشمند شما

امکان نصب برنامه های شخص ثالث در فروشگاه برنامه مربوطه ساعت هوشمند وجود دارد. برنامه های محبوب Spotify، WhatsApp، NS Reisplanner، Appie یا Buienradar هستند. به لطف این برنامه‌ها در ساعت هوشمند خود، دیگر لازم نیست هنگام خرید، زمانی که می‌خواهید ببینید قطارتان با تأخیر مواجه شده است یا اگر می‌خواهید چتر به همراه داشته باشید، گوشی هوشمند خود را از جیب خود بیرون بیاورید. .

بهترین مارک ساعت هوشمند

یکی از سوالات عمده کاربران اینه که ساعت هوشمند چه مارکی خوبه؟ در دنیای مبتنی بر فناوری که امروز در آن زندگی می کنیم، برندهای مختلفی وجود دارند که ساعت های هوشمند پیچیده ای را می فروشند. از ردیابی ضربان قلب گرفته تا ارسال اعلان در مورد تماس ها و پیامک ها، این ساعت های هوشمند می توانند همه این کارها را انجام دهند.

نمودار محبوبیت برند ساعت هوشمند

در زیر نموداری وجود دارد که محبوبیت نسبی برندهای پیشرو ساعت هوشمند را بر اساس حجم جستجوی ماهانه مقایسه می‌کند

نمودار محبوبیت برند های ساعت هوشمند
نمودار محبوبیت برند های ساعت هوشمند

1- ساعت هوشمند Apple

اپل به رهبر دستگاه های تلفن همراه تبدیل شده است. از لپ‌تاپ‌ها گرفته تا آیفون‌ها، اکثر انسان‌های روی کره زمین یک دستگاه اپل دارند. آنها به یکی از بزرگترین برندهای جهان تبدیل شده اند و همچنان در حال رشد هستند. اکثر کاربرانی که به دنبال ساعت هوشمند حرفه ای هستند به سراغ ساعت های هوشمند اپل می روند.

2-ساعت هوشمند Samsung

سامسونگ خط کاملی از ساعت‌های هوشمند را ارائه می‌کند که از نظر کاربرپسندی و سازگاری، قدم به قلمرو اپل واچ بزرگ پسر می‌گذارند. سامسونگ یک برند مورد اعتماد بسیاری است و میلیون ها نفر از تلویزیون، تلفن و اکنون ساعت های هوشمند خود لذت می برند

3-  ساعت هوشمند Xiaomi

در چند سال گذشته برند شیائومی محصولات مختلفی بسیار محبوب تولید کرده است. شیائومی دارای ساعت هوشمند متنوعی هستش که طیف وسیع در قیمت های متنوع پوشش میده . از بهترین ساعت هوشمند شیائومی می توان به سری های می بند و سری AMZFIT اشاره کرد.

4- ساعت هوشمند Garmin

همانطور که احتمالاً در زمانی که دستگاه‌های جی‌پی‌اس حجیم وجود داشتند، نام گارمین را شنیده‌اید، آنها اخیراً در فضای ساعت‌های هوشمند تجدید حیات کرده‌اند. و وقتی صحبت از استایل و ساعت‌های هوشمندی می‌شود که شبیه ساعت‌های واقعی هستند، گارمین گزینه‌های برتر را در اختیار دارد.

5-ساعت هوشمند Fitbit

اگرچه اپل زمانی که صحبت از محبوبیت به میان می‌آید (سورپرایز بزرگ) از کیک استفاده می‌کند، ممکن است Fitbit دلیل شهرت اپل در صحنه ساعت‌های هوشمند باشد. Fitbit شرکتی است که به شدت بر ساعت های تناسب اندام تمرکز دارد و خط تولید آنها در طول سال ها واقعاً رشد کرده است. همچین می توانید مقاله Apple Watch در مقایسه با Fitbit مطالعه کنید.

6-ساعت هوشمند Fossil

فسیل که به خاطر کیف پول‌ها و ساعت‌های استاندارد خود شناخته می‌شود، در حال گرفتن عکس از فضای ساعت هوشمند است. ساعت‌های آن‌ها شبیه ساعت استاندارد شما هستند، اما می‌توانند کارهای بسیار بیشتری انجام دهند.

7-ساعت هوشمند TicWatch

یکی دیگر از مشارکت کنندگان در بازی ساعت هوشمند، TicWatch است. این ساعت ها با استفاده از سیستم عامل گوگل، توسط شرکتی به نام mobvoi ساخته شده اند .

8-ساعت هومشند Motorola

موتورولا ده‌ها سال است که وجود دارد، اما وقتی صحبت از بازی ساعت هوشمند به میان می‌آید، پاهای خود را خیس می‌کنند. موتورولا به دلیل ارائه برخی از اولین دستگاه‌های بلوتوثی که تاکنون شناخته‌ایم شناخته شده است، اما آنها خط تولید خود را به تلفن‌ها و در حال حاضر حتی ساعت‌های هوشمند افزایش داده‌اند

9-ساعت هوشمند Huawei

هوآوی یکی دیگر از برندهایی است که به ساعت‌های هوشمند توجه می‌کند. هواوی با ارائه تلفن، لپ‌تاپ، تبلت، خدمات تلفن همراه و – حدس زدید – ساعت‌های هوشمند، سرمایه‌گذاری زیادی در عرصه فناوری دارد

10-ساعت هوشمند Michael kors

مایکل کورس که به دلیل مد خود شناخته می شود، اکنون در حال پرش به بازار فروش ساعت های هوشمند است. برای چندین دهه، این برند برای فروش کیف های دستی، کیف پول ، جواهرات و سایر اقلام مد روز شناخته شده است

11-ساعت هوشمند Asus

ایسوس به خاطر رایانه‌های اقتصادی، کارت‌های بازی و مانیتورهای رایانه شخصی خود شناخته شده است، اما اخیراً از صحنه ساعت‌های هوشمند عکس گرفته‌اند. در حالی که آنها نمی توانستند لپ تاپ را روی مچ قرار دهند، موفق شدند یک ساعت هوشمند بسیار پیچیده بسازند که مورد علاقه بسیاری است

12-ساعت هوشمند Sony

سونی برندی است که ده‌ها سال است که وجود دارد و آن‌ها به خاطر تلویزیون‌های نفس‌گیر، تلفن‌های پیشرفته و ساعت‌های هوشمند کنونی‌اش معروف هستند

لیست 37 عدد پرفروش ترین ساعت هوشمند بر اساس تعداد فروش در دیجی کالا

4.7/5 - (6 امتیاز)
منبع
Whichcitizen watchCool Blue

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا