خانه و آشپزخانه

راهنمای خرید توستر : چگونه بهترین نوع را خریداری کنیم؟

بررسی و راهنمای خرید بهترین توستر به همراه لیست پرفروشترین و بهترین ها

toster

توستر یک جزء ضروری در زندگی روزمره محسوب می شود. بسیاری از افراد عملا” هر روز برای صبحانه و حتی نهار و شام نان را برشته می کنند. جای تعجب نیست که یک توستر، صرف نظر از میزان ساده بودن آن، تقریباً در هر خانه ای و در قسمت های مختلف جهان یکی از لوازم اصلی آشپزخانه محسوب می شود. اگر در جست و جوی یک توستر جدید هستید، بهتر است که اطلاعات اندکی در مورد این وسیله مهم که زندگی شما را هر روز بهتر و آسان تر می کند، داشته باشید. پس با مسیر انتخاب همراه باشید.

توستر

لیست بهترین توستر های پیشنهادی کاربران

خط جدا کننده

توستر دلونگی مدل CTLA2003

توستر دلونگی مدل CTLA2003

  • قابلیت‌ها: تنظیم دما
  • امکانات نظافتی: یخ زدایی
مشاهده محصول در دیجی کالا
توستر بوش مدل TAT7S45

توستر بوش مدل TAT7S45

  • امکانات نظافتی: کشوی جمع آوری خرده نان
مشاهده محصول در دیجی کالا
توستر تفال مدل TT410D10

توستر تفال مدل TT410D10

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای كنترل الكترونيكى درجه برشتگى (7-1) مجهز به نشانگر نور بر روی دکمه ها دارای دكمه توقف / لغو عملیات دارای عملکرد گرم مجدد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد
  • طول سیم
    100 سانتی متر
  • حداکثر توان مصرفی
    850 وات
مشاهده محصول در دیجی کالا
توستر فیلیپس مدل 2637

توستر فیلیپس مدل 2637

  • امکانات نظافتی: کشوی جمع آوری خرده نان
مشاهده محصول در دیجی کالا
توستر میگل مدل GTO100

توستر میگل مدل GTO100

  • امکانات وان و جکوزی: نمایشگر
  • قابلیت‌ها: تنظیم دما
  • امکانات نظافتی: یخ زدایی
مشاهده محصول در دیجی کالا

توستر در کجا اختراع شد؟

توستر یک وسیله کوچک آشپزخانه است که برای کار به برق نیاز دارد تا تکه های نان را از طریق قرار گیری در معرض گرمای تابشی برشته کند. این وسیله در سال 1893 در اسکاتلند اختراع شد. توسعه آن طی سالها ادامه داشت که منجر به اختراع مکانیزم خودکار توقف برشته کردن و بیرون دادن تکه های نان شد. آلن مک مسترز مخترع اولین توستر برقی نان در سال 1893 در ادینبورگ اسکاتلند است.

 چگونه کار می کنند؟

انواع مختلف توسترها طرز کار و عملکرد خاص خود را دارند. ساده ترین نوع آنها، نوع پاپ آپ است که شرح ساده ای از نحوه عملکرد آن برای شما ارائه می شود. برای کار با این توستر به برق نیاز دارید. این دستگاه دارای سیم پیچ هایی داخلی می باشد که در آنها جریان الکتریکی برقرار است. زمانیکه این سیم‌پیچ‌ها داغ می‌شوند به رنگ قرمز درخشان در می‌آیند، سیم‌های نورانی قرمز به عناصر گرمایشی توستر تبدیل می‌شوند.

طرز کار

دستگیره دستگاه، نان را پایین می آورد و یک گوه باعث می شود دو رابط، منبع تغذیه را به ورقه های میکا متصل کنند. ورق های میکا صفحاتی هستند که با سیم های نیکروم ( ترکیب نیکل و کروم) پیچیده شده اند. نیکروم به موادی با ویژگی های بسیار مقاوم اطلاق می شود که جریان الکتریکی را به گرمای مورد نیاز توستر تبدیل می کنند.

نان با استفاده از مکانیزم سینی فنر دار که با یک اهرم به سمت پایین کشیده می شود درون دستگاه می ماند، و این سینی نیز به نوبه خود از طریق یک زبانه فلزی در محل ثابت می شود. یک صفحه فلزی نیز وجود دارد که به منبع تغذیه متصل است، و از طریق یک عنصر مغناطیسی هنگامی که سوئیچ آزاد کننده به سمت آن می چرخد، راه اندازی می شود. عناصر رابط، فعال شدن مدار عنصر الکترومغناطیسی، که زبانه فلزی را به سمت خود جذب می نماید، را تکمیل می کنند. هنگامی که اهرم آزاد می شود، مکانیسم سینی دوباره به سمت بالا بر می گردد و نان تست را برای این نوع توستر بیرون می زند.

برای توسترهای پاپ آپ، بررسی قسمت های مختلف دستگاه می تواند ایده خوب و جامعی در مورد نحوه عملکرد واقعی این دستگاه به شما بدهد:

دستگیره

این قسمت از توستر برای پایین آوردن نان به درون دستگاه و در عین حال فعال کردن منبع تغذیه مدار بکار می رود.

سیم های نیکروم

اجزای این قطعه شامل آلیاژ کروم و نیکل هستند که حتی در دمای بالا نیز ضد زنگ می باشند. وظیفه نیکروم کند نمودن جریان الکتریسیته و تبدیل الکتریسیته به گرماست.

سوئیچ آزاد کننده

سوئیچ آزاده کننده آهنربا را به صفحه فلزی متصل می کند، با پائین آمدن آهنربا، صفحه فلزی به منبع تغذیه وصل می کند. تکمیل این کشش منجر به تامین برق مدار از طریق آهنربای الکتریکی می شود.

اشعه مادون قرمز

تشعشعات مادون قرمز ایجاد شده در سیم های نیکروم باعث کاراملی شدن نشاسته و قندهای نان می شوند. این فرآیند خاص همان چیزی است که به آن برشته کردن می گویید.

زبانه فلزی

زبانه فلزی در سینی داخل توستر قرار دارد. و به آهنربای الکتریکی متصل است، که نان را تا زمانی که آهنربای الکتریکی خاموش شود، نگه می دارد.

سینی فنر دار

برق آهنربای الکتریکی از طریق تایمر قطع می شود و این زمانی است که انرژی مکانیکی ذخیره شده از سیم پیچ آزاد می شود. نان تست از طریق سینی فنر دار بیرون می زند.

وج پلاستیکی

نکته قابل توجه در مورد وج پلاستیکی شکل آن است که دو رابط را به هم چفت و متصل می کند. مکانیسم، بصورت هل دادن این رابط ها از طریق اهرم به داخل برد مدار می باشد. چنین عملی منبع تغذیه را برای کارکردن توستر فعال می کند.

آهنربای الکتریکی

هنگامی که جریان الکتریکی تامین شد، آهنربای الکتریکی سینی را به سمت زبانه فلزی می کشد و آن را پایین نگه می دارد.

اهرم

قفل شدن اهرم در نتیجه مکانیسم سینی می باشد که باعث این عمل می شود. و زبانه فلزی را هنگام نگه داشتن سینی و نان در داخل برای انجام فرآیند برشته کردن، کنترل می کند.

نحوه کار با یک توستر جدید

استفاده از یک توستر جدید برای اولین بار، چیزی است که باید در مورد آن احتیاط کنید. قبل از اولین استفاده، از برداشتن مواد بسته بندی و همچنین برچسب های تبلیغاتی که هنوز می توانند روی دستگاه مانده باشند، مطمئن شوید. سازنده های مختلف دستورالعمل های متفاوتی در مورد نحوه استفاده از دستگاه برای اولین بار دارند. بنابراین، قبل از انجام هر کاری، مطمئن شوید که کتابچه راهنمای کاربر را مرور کرده اید.

کار با توستر جدید

در ابتدا می توانید توستر را حداقل چهار بار بدون نان گرم کنید. مطمئن شوید که در بالاترین حالت استفاده قرار دارد. برای ایمنی بیشتر، باید دستگاه را نزدیک پنجره باز قرار دهید. توستر را به حال خود بگذارید و اجازه دهید در جایی که برای بچه ها یا حیوانات خانگی قابل دسترس نیست، خنک شود.

استفاده از توستر

همه توسترها از طریق منبع تغذیه کار می کنند، بنابراین مطمئن شوید که دستگاه را به یک پریز برق با برق مورد نیاز وصل کرده اید. سپس می توانید درجه برشته شدن نان را با توجه به اولویت های خود تنظیم کنید. اگر درجه متوسط قهوه ای شدن را ترجیح می دهید، 3، 4 را روی زرد طلایی تنظیم کنید.. مطمئن شوید که غذاهای نشاسته ای مانند محصولات سیب زمینی و غلات را زیاد برشته نکنید.

اگر تنها یک تکه را برشته می‌کنید، آن را روی درجه برشته کردن بسیار کمتر نسبت به دو برش قرار دهید. نان ها را در شیارهای دستگاه قرار دهید و دستگاه را روشن کنید. پس از اتمام فرآیند برشته کردن، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود. خاموش شدن خودکار در صورت گیر کردن نان نیز انجام می شود. قبل از اینکه نان را با دقت بیرون بیاورید، دوشاخه را بکشید و صبر کنید تا دستگاه خنک شود.

انواع توسترهای موجود

توسترها بعد از تکه های نان دومین چیز مهم هستند. شما می توانید طیف وسیعی از این دستگاه را با ویژگی ها، طرح ها و عملکردهای مخصوص به خود پیدا کنید. نگاهی به انواع مختلف توستر که امروزه در دسترس هستند می اندازیم:

توسترها استاندارد

اساس طراحی دستگاه مستلزم آن است که دو جنبه یعنی میزان فضای پیشخوان(اپن آشپزخانه) و اینکه توستر دو، چهار یا شش تکه را ترجیح می دهید، را مد نظر قرار دهید. رایج ترین گنجایش برای تکه های نان شامل دو یا چهار تکه همزمان می باشد. این وسایل معمولا دارای شیارهای عریضی هستند. برخی از توسترهای استاندارد دارای تنظیمات نان شیرینی، سینی خرده نان، تنظیم شید (تنظیم میزان قهوه ای شدن نان) و یخ زدایی، تنظیم محفظه توستر و گرم کردن مجدد هستند.

آون توسترها

آون توستر به دلیل طراحی اشان برای برشته کردن، گرم کردن و پختن انواع غذاها راحت تر هستند. برخی از مردم آن را فر دوم خود می دانند زیرا می توانند از آن برای مقاصد دیگر تهیه غذا مانند گرم کردن، آب پز کردن، پختن، گرم کردن مجدد، برشته کردن و یخ زدایی غذا استفاده کنند. این دستگاه به دلیل ویژگی و قابلیت چند منظوره بودنش دستگاهی عالی محسوب می شود.

آون توسترهای کانوکشن

این مدل به طور گسترده برای اهداف تجاری استفاده می شود، اما برخی نیز آن را برای استفاده شخصی ترجیح می دهند. اجاق های معمولی و کانوکشن عمدتاً به دلیل وجود فن داخلی که گرمای یکنواخت بیشتری تولید می کند، متفاوت هستند. بنابراین، شما یک روش سریعتر و کارآمدتر برای پختن غذای خود دارید. فن تقویت شده، هوا را در بخش داخلی فر به گردش در می آورد و منابع گرمایشی را کارآمدتر می کند.

توسترها / آون توستر های تجاری

این آون توستر همانگونه که از نامشان پیداست، فقط برای استفاده تجاری مناسبند زیرا دارای طرح‌ها و ویژگی‌هایی هستند که آن‌ها را از مصارف خانگی یا فردی متمایز می‌کند. آنها معمولاً دارای اجزای بزرگتری هستند که مناسب پخت همزمان مقدار بیشتری غذا می باشد. و از آنجایی به تهیه غذا از نظر کمی (مقدار) کمک می کنند اجزای محکم تر و قوی تری دارند.

انواع دیگر توسترها عبارتند از: توستر کباب پز، توستر نوار نقاله و توستر پاپ آپ.

نحوه استفاده از توستر

توسترها یک وسیله آشپزخانه کاربر پسند و ساده هستند. به راحتی می توانید تکه های نان را با یک دستگاه استاندارد بپزید یا برای آماده کردن غذاهای پیچیده تر سراغ انواع توسترهای کانوکشن یا تجاری بروید. مراحل استفاده از توستر کاملاً ساده است، اما دانستن اصول اولیه می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند، به خصوص اگر برای اولین بار از دستگاه استفاده می کنید.

مراحل استفاده از توستر:

  • دوشاخه توستر را به برق وصل کنید
  • نان را داخل شیارهای توستر قرار دهید
  • شماره شیار گرم کننده مد نظر خود را انتخاب و نازل را بر روی انتخاب خود قرار دهید
  • می توانید صفحه عقربه دار را بین 2 یا 3 تنظیم کنید تا نان تست خیلی تیره نشود و بتوانید دوباره آن را برشته کنید.
  • برخی از توسترها ممکن است تنظیمات دیگری مانند روشن، متوسط و تاریک را در اختیار شما قرار دهند. شما همچنین می توانید گزینه های دیگری مانند نان تست، نان های شیرینی و کلوچه ها را انتخاب کنید.
  • تایمر را روشن کنید، برای برخی از مدل ها، تا زمانی که دستگاه را به برق متصل نکنید، تایمر کار نمی کند. بنابراین، قبل از استفاده از تایمر، ابتدا دستگاه را به برق وصل نمائید.
  • نان تست یا تکه نان را با استفاده از اهرم توستر پایین بیاورید. نان تست به خودی خود بیرون می آید. اما در صورتیکه کار نکرد می توانید از اهرم استفاده کنید.

هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنیم

مفهوم توستر بسیار گیج کننده است و می تواند شما را در هنگام جستجو برای خرید محصول تحت تاثیر قرار دهد. وظیفه اصلی توستر برشته کردن نان تست است اما برخی از مدل ها کارایی بیشتری دارند. لازم است که بهترین و مفیدترین نظرات را در مورد توسترها را به همراه برخی از عوامل مهم بررسی کنید، تا به شما در انتخاب کمک کنند.

اندازه مهم است

یکی از معمول ترین و در عین حال گیج کننده ترین ویژگی توسترها، تنوع در اندازه آنهاست. می توانید توسترهای کوچکتر یا بزرگتری را پیدا کنید که می توانند چندین برش نان را همزمان در خود جای دهند و برشته کنند. سایز دستگاه، میزان مصرف برق آن را نیز تعیین می کند. اگر می خواهید قبض برق پائین تری داشته باشید، همیشه به دنبال توسترهای بسیار کوچکتر برای خانواده خود باشید.

نگهداری

برای یکسری از افراد، برخی وسایل بایستی سازگار با سبک زندگی اشان باشد به ویژه هنگامی که بحث تعمیر و نگهداری مطرح می شود. اگر برنامه شلوغی دارید می توانید از توستری استفاده کنید که به تمیز کاری و نگهداری کمتری نیاز دارد،. نگهداری و تمیز کردن برخی از مدل ها آسان تر است و می تواند به شما در صرفه جویی زمان کمک کند. اگر کاملاً به این جنبه علاقمند هستید، می توانید ویژگی های تعمیر و نگهداری یک برند خاص یا مدل توستر را به صورت آنلاین بررسی کنید.

صفحه کنترل و طراحی

صفحات کنترل توستر معمولاً عملکردهای انتخابی متفاوتی دارند که برخی ممکن است استفاده از آن را چالش برانگیز بدانند. برخی از توسترها ویژگی های واقعا ساده ای دارند در حالیکه سایر انواع پیچیده تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید. باید برای مطالعه و درک توستر خود وقت بگذارید تا به درستی و بصورت ایمن از آن استفاده کنید. بهترین توستر دارای صفحات کنترل کاربر پسند با عملکردهای متناسب با نیاز شما می باشد.

محدوده قیمت

قیمت یکی از مهمترین فاکتورهایی است که هنگام بررسی این وسیله باید مد نظر قرار دهید. در واقع می توانید بسته به میزان بودجه اتان، طیف گسترده ای از قیمت ها را برای انتخاب پیدا کنید. ارزان‌ترین مورد ممکن است لزوماً به معنای بهترین وسیله انتخابی نباشد. مدلی با بهترین کارایی باید به درستی برای شما کار کند، اما در عین حال مطمئن باشید که جیب شما را خالی نمی کند.

مدت زمان گارانتی

توسترها ممکن است با گذشت زمان خراب شوند. مهم است که به دنبال مارک های خوب و معتبر باشید که مدت گارانتی طولانی تری برای پوشش دستگاه شما دارند. کیفیت دستگاه به خصوص در مدل هایی با مدت زمان گارانتی بسیار طولانی تر، خوب است. به گفته کارشناسان، بهترین مدت گارانتی حداقل سه سال یا بیشتر است.

تجهیزات جانبی

توستر شما باید حداقل یک ظرف پخت و سینی خرده نان داشته باشد. لوازم جانبی به جای صرفا” برشته کردن نان، گزینه های متعدد دیگری را برای پخت غذا در اختیار شما قرار می دهند. برخی از لوازم جانبی که به همراه توستر ارائه می شوند عبارتند از: تابه پخت، قفسه کباب پز، سینی خرده نان قابل تعویض، تخته برش و پیتزا یا سنگ پیتزا.

برندهای توستر

برندهای مختلف توستر دارای ویژگی ها و قابلیت های مختص به خود هستند که در آنها برتری بیشتری دارند. برخی از بررسی‌های مصرف‌کننده به شما خواهد گفت که یک برند می‌تواند از نظر قیمت، ویژگی‌ها، طراحی، عملکرد و غیره بهتر از سایرین باشد. تعدادی از برندهایی که باید به خاطر داشته باشید عبارتند از Hamilton Beach، Krups، Breville، Cuisinart، Black & Decker، و KitchenAid.

زمان تعویض توستر

جدا شدن از لوازم آشپزخانه می تواند بسیار سخت باشد به خصوص اگر ندانید بهترین زمان تعویض توستر کی است. علائم مختلفی وجود دارند که هنگام تعویض توستر خود باید مد نظر قرار دهید. گاهی اوقات دور انداختن دستگاه و تهیه یک محصول بهتر نسبت به نگه داشتن و تعمیر آن بسیار کاربردی تر است.

برخی از نشانه هایی که به شما می گوید زمان تعویض توسترتان فرا رسیده در اینجا بیان می شوند:

قسمت های داخلی زنگ زده

زنگ زدگی ‌ها تکه‌های فلزی پوسیده هستند که ممکن است درون غذای شما بیفتند. ممکن است کمی زنگ زدگی خطرناک به نظر نرسد، اما در بلند مدت می تواند کاملا” به شما آسیب برساند. حتی می تواند باعث ایجاد خطر خفگی، به خصوص برای افراد جوان تر شود. برخی از مواد زنگ‌ زده هنگامیکه وارد غذا می‌شوند می‌توانند دهان شما را زخمی کرده یا شما را مسموم کنند.

کابل فرسوده

اگر سیم برق از توستر جدا شده یا کابل پلاستیکی آن در حال ترک خوردن یا ساییدگی باشد، این کابل فرسوده یا پاره است. توستر را در صورت بروز این اتفاق تعویض کنید، زیرا کابل های خراب می تواند منجر به حوادثی مانند آتش سوزی آشپزخانه یا برق گرفتگی شوند. نمی توانید کابل برق را با نواری بپوشانید و تصور کنید که همه چیز خوب است. کابل های معیوب می توانند نشانه ای از آن باشند که در حال حاضر تاریخ انقضا دستگاه شما تمام شده است.

درست کار نکردن دستگاه

به طور کلی، توستر دیگر کار نمی کند یا خراب است. در برخی موارد، توستر نان ممکن است دیگر برای استفاده یا هدف شما کافی نباشد. اگر به نوع دیگری نیاز دارید که هدف شما را برآورده کند، وقت آن رسیده است که توستر را تعویض کنید.

شیشه ترک خورده یا درب خراب

وقتی آون توستری دارای شیشه ترک خورده یا دری است که بسته نمی شود، باید به فکر تعویض آن باشید. بسته نشدن درها به این معناست که غذای داخل آن ممکن است به اندازه کافی گرم نشود و این می تواند بر کیفیت غذای مورد نظر شما تأثیر بگذارد.

محل قرار دادن توستر در آشپزخانه

محل قرار گرفتن توستر در آشپزخانه

وقتی به توستر خود و موقعیت مناسب آن در آشپزخانه فکر می کنید، احتمالات بی پایانی وجود دارند. بنابراین، توستر را دقیقاً کجای آشپزخانه قرار می دهید؟ فضای پیشخوان اولین و متداول ترین محل برای اکثر افراد است. بیشتر توسترها مخصوص پیشخوان آشپزخانه هستند و قرار دادن و استفاده از آنها مستقیما” زیر کابینت آشپزخانه می تواند مشکلات خطرناکی ایجاد کند.

توستر را زیر کابینت آشپزخانه که مواد چوبی قابل احتراق ممکن است بارها و بارها در معرض گرما باشند، قرار ندهید. این امر می تواند باعث اشتعال مواد چوبی شده و آنها را بسوزاند و کابینت را تبدیل به جعبه ای کند که هر لحظه می تواند شعله ور شود.

چگونه یک توستر را به درستی تمیز و نگهداری کنیم

توستر یکی از لوازم اصلی آشپزخانه است. شما عملا هر روز از این وسیله آشپزخانه استفاده می کنید. بنابراین، تمیز کردن و نگهداری توستر به منظور افزایش طول عمر و اطمینان از عملکرد صحیح آن همیشه ضرورت دارد. با این حال، به نظر می رسد برخی از افراد به دلیل مشغله کاری خود از این وسیله کوچک آشپزخانه غافل می شوند. آیا می دانید که می توانید توستر خود را در کمتر از 10 دقیقه تمیز کنید؟

آنچه نیاز دارید

اگر یک توستر کاملاً نو و براق می‌خواهید که برای استفاده مجدد مناسب باشد، به موارد زیر نیاز دارید:

  • آب صابون گرم
  • برس کوچک شیرینی پزی
  • سطل زباله
  • دستمال خشک
  • دستمال مرطوب
  • سرکه (اختیاری: اگر یک توستر فولادی ضد زنگ دارید)

نکات ایمنی برای تمیز کردن و نگهداری

همیشه ابتدا توستر را از برق بکشید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که از ایمنی خود مطمئن شوید، بنابراین، قبل از اقدام به تمیز کردن، ابتدا باید توستر را از برق بکشید. همچنین قبل از تمیز کردن، توستر بایستی کاملا خنک شده باشد تا دچار سوختگی و آسیب نشوید. تمیز کردن توستر کار تهوع آوری است، بنابراین توصیه می شود بالای سطل زباله، سینک یا میز پوشیده شده با روزنامه کار کنید.

بیرون آوردن سینی خرده نان

سینی خرده نان را خارج کرده و آن را برای خلاص شدن از خرده نان های باقیمانده تکان دهید. ممکن است دستگاهی با یک سینی قابل تعویص در قسمت پایین آن داشته باشید. این نقطه جایی است که بیشتر خرده نان ها می ریزند. اگر یک توستر سنتی بدون سینی قابل تعویض دارید، سعی کنید دستگاه را وارونه کنید و توستر را به آرامی تکان دهید. در برخی موارد خرده های اضافی را می توان با تکان دادن دستگاه، بصورت راحت و موثر تمیز کرد.

شستن سینی خرده نان قابل تعویض

ممکن است در ابتدا با خرده های سفت و سختی سر و کار داشته باشید، بنابراین حتما” سینی را با آب گرم و صابون بشویید. قبل از تعویض آن یا سرهم کردن مجدد دستگاه، لازم است سینی را تمیز کرده و به خوبی خشک کنید.

تمیز نمودن بقایای خرده نان با برس

دسترسی سخت به گوشه های توستر می تواند مشکل ساز باشد. می توانید این مشکل را با پاک کردن خرده های باقی مانده با استفاده از یک برس شیرینی پزی یا برس کوچک حل کنید. این راه حل معمولاً موثر است به خصوص اگر دستگاه بسیار کوچکتری برای تمیز کردن داشته باشید.

پاک کردن قسمت بیرونی

تمیز کردن موثر توستر، مستلزم انجام آن در بخش های داخلی و خارجی توستر می باشد. بنابراین، کار بعدی که باید انجام دهید این است که در صورت نیاز، قسمت بیرونی دستگاه را با استفاده از یک پارچه مرطوب و نرم با یک صابون ملایم پاک کنید. از تمیز شدن دستگیره ها نیز مطمئن شوید تا آن ها نیز تمیز و درخشان شوند.

جلا دادن بیرون دستگاه

اگر یک توستر فولادی ضد زنگ دارید، می توانید از یک پارچه تمیز آغشته به مقدار کمی سرکه استفاده کنید. جلا دادن بخش بیرونی توستر واقعا” آن را براق می کند و می تواند تفاوت قابل ملاحظه ای در نحوه نگهداری از دستگاه شما ایجاد کند.

توستر خود را هر هفته یا دو هفته یکبار تمیز و کنید تا از خرده‌ریزی و سایر عواملی که می‌توانند منجر به زنگ‌زدگی و خرابی سیم‌ها شوند، جلوگیری کنید.

 لیست 37 مدل پرفروش ترین توستر های دیجی کالا

خط جدا کننده

5/5 - (1 امتیاز)
منبع
Toaster Experts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا