دیجیتال مارکتینگکسب و کار

6 افزونه برتر کروم برای افزایش بهره وری سازندگان یوتیوب

با دانلود یک افزونه کروم، گردش کار یوتیوب خود را ساده کنید. یاد بگیرید چگونه فرآیند ایجاد خود را مقیاس کنید در حالی که مخاطب خود را افزایش می دهید.

یوتیوب نه تنها یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه اجتماعی است، بلکه دومین موتور جستجوی بزرگ است. خالقان با حضور در این پلتفرم فرصت منحصر به فردی دارند تا ویدیوهایی را که به جستجو سفارشی شده اند بسازند و یک شخصیت آنلاین برقرار کنند.

 افزونه برتر کروم برای افزایش بهره وری سازندگان یوتیوب

به نظر می رسد کار زیادی است، نیست؟

هرچند کار آسانی نیست، شما می توانید کانال یوتیوب خود را در حالی که به طور همزمان بهره وری خود را با استفاده از افزونه های محبوب یوتیوب کروم افزایش دهید.

چرا سازندگان محتوای یوتیوب باید از افزونه های کروم استفاده کنند؟

خالقان محتوای یوتیوب که در دومین بزرگترین پلتفرم شبکه اجتماعی رقابت می کنند، تحت فشار مداوم هستند تا ویدیوهایی را تولید کنند که از دریای رقبایشان برجسته شوند. زمان در حال حاضر بین برنامه ریزی بازاریابی رسانه اجتماعی برای سال، سازماندهی تقویم رسانه اجتماعی یوتیوب و ویرایش و ضبط ویدیوها پخش شده است. یک راه برای مدیریت قابل مدیریت تر این وظایف ترسناک استفاده از افزونه ها و پلاگین های کروم است.

افزونه های کروم به دلایل زیر شناخته شده اند:

  • افزایش بهره وری
  • غنی سازی تجربه کاربر
  • نگه داشتن همه چیز به صورت سازمان یافته
  • ساده سازی مدیریت پروژه
  • شخصی سازی تجربه گوگل کروم

فزونه های یوتیوب کروم برخی از ابزارهای بازاریابی محتوای کامل را برای سرعت بخشیدن به گردش کار شما ارائه می دهند. هرگز از ایده های محتوای رسانه اجتماعی با افزونه های مبتنی بر AI خالی نشوید، آمار رسانه های اجتماعی خود را پایش کنید و کمک در توسعه استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی بگیرید.

ما توصیه می کنیم فقط افزونه ها را از فروشگاه وب کروم دانلود کنید. این افزونه ها احتمالاً قابل اعتمادتر هستند و دارای کد منبع باز هستند. قبل از افزودن هر افزونه ای به مرورگر وب خود، به مجوزهای لازم و اختیاری نگاهی بیندازید.

با شش افزونه مرورگر زیر، سازندگان محتوای یوتیوب می توانند گردش کار خود را ساده کنند و در کمترین زمان بیشتر کار کنند.

1. TubeBuddy

TubeBuddy یک ابزار ضروری برای سازندگان محتوا در یوتیوب است. این افزونه کروم که دارای مجموعه ای از ویژگی ها – از جمله هوش مصنوعی! – برای بهینه سازی ویدیوها برای جستجو و افزایش بهره وری است، به سرعت به یکی از محبوب ترین گزینه ها در جامعه تولید کنندگان محتوا تبدیل شده است.

TubeBuddy رایگان برای دانلود است، اگرچه ابزارهای اضافی در طرح های پرداخت شده موجود است. اکثر تولید کنندگان از TubeBuddy استفاده می کنند زیرا یکی از بهترین ابزارهای SEO ویدیو است. نه تنها این، بلکه یک مجموعه کامل از ابزارهای مدیریت کانال یوتیوب است.

اسکرین شات TubeBuddy

ویژگی های کلیدی

  • کاوشگر کلیدواژه. با استفاده از این ابزار درک کنید که تماشاگران چه چیزی را می خواهند و هدف جستجو را فرا بگیرید (برای تمام طرح ها).
  • استودیو SEO. این ابزار کمک کننده نهایی SEO است، که همه چیز از عنوان شما تا توضیحات تا تصاویر بندانگشتی را بهینه می کند (برای طرح Pro و بالاتر).
  • آزمایش A/B. دو گزینه مختلف برای تصاویر بندانگشتی، برچسب ها، توضیحات و غیره را آزمایش کنید، و این ابزار به شما می گوید کدام بهتر رتبه بندی می کند (برای Legend و بالاتر).

2. vidIQ Vision

vidIQ Vision برای سازندگان ویدیو یوتیوب است که می خواهند مشترکین کانال خود را افزایش دهند و ساخت محتوای خود را به سطح بعدی برسانند. این ابزار جامع به تولید کنند محتوا تمام بینش ها و منابعی را که برای بهینه سازی ویدیوهای خود و پیگیری موفقیت خود نیاز دارند، می دهد.

vidIQ Vision که به عنوان یک افزونه کروم و یک افزونه فایرفاکس در دسترس است، هر دو طرح رایگان و پرداختی را دارد. این افزونه یوتیوب از هوش مصنوعی برای الهام شخصی سازی استفاده می کند تا به رشد شما کمک کند. همچنین این ابزار برنامه ریزی کاربر پسندی دارد تا خالقان محتوا فراموش نکنند که به موقع ویدیوها را بارگذاری کنند. vidIQ دارای ویژگی های هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند عناوین ویدیوهای یوتیوب خود را توسعه دهید.

idIQ دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی است که به شما کمک می‌کند عناوین ویدیوهای YouTube خود را توسعه دهید.
vidIQ دارای ویژگی های هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند عناوین ویدیوهای یوتیوب خود را توسعه دهید.

ویژگی های کلیدی

  • امتیاز vidIQ. هر ویدیوی یوتیوب بر اساس یک الگوریتم رتبه بندی شده و امتیاز بهینه سازی داده می شود.
  • بررسی کانال. این ابزار بازاریابی ویدیویی که 24/7 در دسترس است، به شما می گوید که چه چیزی با محتوای شما کار می کند، چه چیزی کار نمی کند و چه مسائلی نیاز به رفع دارد فقط با یک کلیک.
  • سرعت ویدیو. ببینید کدام ویدیوها در یوتیوب در حال روند هستند و به صورت زنده با دسترسی به اینکه چقدر سریع نمایش ها شتاب می گیرند.

3. Keywords Everywhere

این کافی نیست که فقط یک ویدیو در مورد یک موضوع جالب ایجاد کنید – شما باید تکنیک های SEO را پیاده سازی کنید تا اطمینان حاصل کنید ویدیو شما به مخاطبین هدف شما پیشنهاد شده است. Keywords Everywhere به شما کمک می کند تا به راحتی بهترین کلیدواژه ها را برای یک ویدیو مشخص پیدا کنید، کلیدواژه های مرتبط را ببینید، امتیازات سختی کلیدواژه را بررسی کنید و تخمین های ترافیک طبیعی را از کشورهای مختلف مشاهده کنید.

با این بینش ها – در کنار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی که آنها فراهم می کنند – انتشار یک ویدیوی یوتیوب سفارشی برای جستجو آسان تر است. در حالی که Keywords Everywhere یک ابزار بازاریابی محتوا برای تمام پلتفرم ها است، ویژگی های خاصی برای سازندگان ویدیو در یوتیوب دارد.

مثال Keywords Everywhere

ویژگی های کلیدی

  • حجم جستجو. حجم جستجوی ماهانه برای اصطلاح را نمایش می دهد و همچنین CPC، رقابت و روند 12 ماهه.
  • ویجت بینش جستجو. داده های مرتبط با اصطلاح جستجو را جمع آوری می کند، از جمله میانگین بازدیدها، میانگین سن و کلیدواژه ها در عنوان.
  • نمودار روند. این ویژگی نشان می دهد چگونه روند آن جستجو از سال 2008 تغییر کرده است.

4. Social Blade

تولید کنندگان محتوا در یوتیوب همیشه باید در بالای تجزیه و تحلیل کانال خود باشند تا رشد را بهینه کنند. Social Blade یک برنامه موبایل و همچنین یک افزونه کروم و فایرفاکس است که به خالقان این بینش های ضروری را می دهد.

هر کانال یوتیوبی را مشاهده کنید و بلافاصله به تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی مرتبط با اشتراک ها، بازدیدهای ویدیو و درآمدها دسترسی پیدا کنید. رقابت خود را پایش کنید و تحلیل کنید که چه چیزی را به خوبی انجام می دهند تا بتوانید کمپین های مشابه رسانه اجتماعی یا ایده های ویدیوی یوتیوب را به کانال خود اعمال کنید.

تجزیه و تحلیل Social Blade

ویژگی های کلیدی

  • لیست های برتر. بینش هایی در مورد پروفایل های برتر در هر دسته انتخاب شده ارائه می دهد.
  • کارت های گزارش. بر اساس KPI ها مانند تعداد بازدید، مشارکت و رشد به کانال شما نمره اختصاص می دهد.
  • گزارشات سفارشی. یک فیلتر ایجاد کنید و به لیست کاربرانی که با معیارهای شما مطابقت دارند دسترسی پیدا کنید – به خصوص مفید برای کسب و کارهایی که می خواهند با خالقان در یک فضای خاص کار کنند.

5. Enhancer for YouTube

اگر به دنبال یک افزونه همه در یکی برای بهبود تجربه کلی YouTube هستید، Enhancer for YouTube باید انتخاب شما باشد. این برای Chrome، Firefox، Safari و Opera به صورت رایگان در دسترس است.

خالقان YouTube فقط در کسب و کار ایجاد نیستند – آنها در کسب و کار تماشا و یادگیری از ویدیوهای کانال های دیگر هستند. این افزونه به شما کنترل کامل بر سرعت پخش، کیفیت ویدیو و توانایی پیکربندی میانبرهای صفحه کلید را می دهد. تجربه مشاهده خود را با مرور در حالت تاریک و حالت سینما بهینه کنید.

برخی از قابلیت هایی که Enhancer برای YouTube به شما اجازه می دهد سفارشی کنید.
برخی از قابلیت هایی که Enhancer برای YouTube به شما اجازه می دهد سفارشی کنید.

ویژگی های کلیدی

  • مدیریت تبلیغات. مانند یک ابزار مسدود کننده تبلیغات، این ویژگی به شما اجازه می دهد تبلیغات غیرقابل جا به جایی را مسدود یا رد کنید – اگرچه شما می توانید کانال های خاصی را در لیست سفید قرار دهید تا از خالقان مورد علاقه خود پشتیبانی کنید.
  • پخش خودکار. اطمینان حاصل می کند که ویدیوها در زبانه های پس زمینه به صورت خودکار پخش نمی شوند یا پهنای باند را با متوقف کردن ویدیوها صرفه جویی می کند.
  • کنترل کننده سرعت ویدیو. سرعت پخش پیش فرض YouTube را برای کنترل دقیق تر نادیده می گیرد.

6. Turn Off the Lights

در حالی که Enhancer for YouTube یک تجربه مشاهده بهینه ارائه می دهد، Turn Off the Lights نیز همین کار را انجام می دهد، با تمرکز بر حذف عناصر پریشان کننده. عناصر پریشان کننده را کاهش دهید و از تمام جنبه های سفارشی سازی در حالت تئاتر لذت ببرید.

Turn Off the Lights تعداد زیادی گزینه سفارشی سازی دارد تا بهترین تجربه کاربری قابل تصور را تضمین کند. انتخاب کنید که آیا می خواهید عناصر خاصی مانند لیست پخش، نوار کناری یا دکمه های پسند و نپسند هنگام تماشا قابل مشاهده باشند. شما همچنین می توانید از این افزونه در سایت های دیگر به اشتراک گذاری ویدیو مانند Vimeo، Hulu و Netflix استفاده کنید.

اسکرین شات Turn Off the Lights

ویژگی های کلیدی

  • بهینه سازی ویدیو. عناصری مانند روشنایی ویدیو، کنتراست، اشباع، بزرگنمایی و کوچکنمایی و چرخش را تنظیم کنید.
  • گرفتن اسکرین شات. در حالی که ویدیوها را تماشا می کنید، اسکرین شات بگیرید و آنها را به راحتی به اشتراک بگذارید.
  • حالت شب. با روشن کردن حالت شب و تبدیل پس زمینه سفید به سیاه، خستگی چشم را کاهش دهید.
نمونه ای از سفارشی سازی موجود برای Turn Off the Lights
نمونه ای از سفارشی سازی موجود برای Turn Off the Lights

 

هوش مصنوعی برای خالقان YouTube

هوش مصنوعی ابزارهای قدرتمند جدیدی را برای خالقانی که به دنبال بهینه سازی و مقیاس بندی بازاریابی محتوای خود هستند، ارائه می دهد. در اینجا فقط چند راهی هست که می توانید هوش مصنوعی را در گردش کار خود گنجانید:

  • به هوش مصنوعی برای ابزارهای بازاریابی محتوا مرتبط با طراحی، نوشتن و رسانه های اجتماعی دست یابید
  • یک استراتژی SEO با هوش مصنوعی بسازید
  • از ابزارهای هوش مصنوعی متن به تصویر مانند Midjourney برای تقویت کسب و کار خود استفاده کنید
  • یک مهندس هدایت هوش مصنوعی را استخدام کنید تا از ابزارهای هوش مصنوعی بهتر استفاده کنید
  • با تولید کننده های ویدیوی هوش مصنوعی آزمایش کنید.

پتانسیل همکاری انسان ها و AI بی نهایت است. در نظر بگیرید که یک فریلنسر ماهر در AI را استخدام کنید تا در هنر AI، علوم داده، چت بات ها و بیشتر کمک کند.

به این پست امتیاز بدهید

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا