نقد و بررسی

نقد و بررسی مسواک Oclean X Pro Elite

Oclean X Pro Elite یک مسواک برقی دارای اپلیکیشن و ظاهری براق است که بر مسواک زدن شما نظارت کرده - و توصیه هایی در مورد نحوه انجام بهتر آن در اختیار شما قرار می دهد.

خلاصه بررسی

 

به مقاله نقد و بررسی مسواک Oclean X Pro Elite خوش آمدید. Oclean X Pro Elite یک مسواک برقی پیشرفته است که درک عمیقی در مورد اینکه تا چه اندازه خوب دندانهایتان را تمیز می کنید ارائه می دهد. طراحی شیک و عملکرد مبتنی بر اپلبکیشن به شما اجازه می دهد بر مسواک زدن خود نظارت کرده و چهار حالت آن به شما کمک می کند تا اهداف مختلف مراقبت از دندان را اولویت بندی نمائید.(پیشنهاد می شود: راهنمای خرید مسواک برقی).

مزایا

  • اپلیکیشن و صفحه نمایش لمسی دریافت یک شناختی کلی از مسواک زدن را امکان پذیر می کنند
  • تکنولوژی صدا خفه کن برای مسواک زدن بی صدا
  • عمر باتری طولانی و زمان شارژ سریع

 

معایب

  • گزینه های رنگ محدود
  • پاک کننده زبان در پست سری مسواک موثر نمی باشد
  • فاقد طراحی خاص دستگیره

Oclean X Pro Elite یک مسواک برقی کاملا” عالی و دارای قابلیت های فنی می باشد که سفارشی سازی روش مسواک زدن و نظارت بر قسمت هایی را که ممکن است نیاز به کار داشته باشند را تسهیل می کند. کار با صفحه نمایش لمسی آن با 32 سطح شدت و چهار حالت مسواک زدن بعلاوه گزینه ای برای تغییر مدت زمان مسواک زدن آسان می باشد. قیمت آن برای یک مسواک هوشمند مقرون به صرفه بوده و به همان خوبی گزینه‌های گران‌تر عمل می‌کند.

این مسواک دارای قابلیت جفت شدن با اپلیکیشن است که به شما اجازه نظارت بر  امتیازات مسواک زدن خود را می دهد ( باهر بار استفاده، مسواک به دوره استفاده شما امتیاز می دهد) و همچنین متوجه شوید کی ممکن است نیاز به تغییر سری مسواک (پیشنهاد می شود: راهنمای خرید سری مسواک برقی) خود داشته باشید.

این اپلبکیشن همچنین اجازه بررسی اعضای خانواده را می دهد، که به والدین کمک می‌کند زمان مسواک زدن بچه‌ها را کنترل نموده و متوجه شوند که آیا بخش هایی از دهان آنها وجود دارد که احتمالا ” نیاز به توجه بیشتری داشته باشد. این اپلبکیشن می‌تواند، با وجود گزینه‌ها و تب های فراوان گیج کننده باشد، اما وقتی به آن عادت کنید، تجزیه و تحلیل عمیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند مسواک زدن شما را ارتقا دهد.

برای بررسی کامل Oclean X Pro، از جمله کارایی، عملکرد و نظرات کاربران، به ادامه مطلب مراجعه کنید. هم چنین، برای مشاهده مقایسه آن با سایر مسواک‌های موجود در بازار، راهنمای ما در مورد بهترین مسواک‌های برقی را بررسی نمائید.

مشخصات

  • ضد آب
  • چهار حالت مسواک زدن
  • قسمت فشرده پشت مسواک با هشت ناحیه برجسته
  • اپلیکیشن محور
  • نگهدارنده دیواری
  • تکنولوژی کاهش نویز
  • شارژ سریع در 5/3 ساعت
  • نمایشگر لمسی ضد آب
  • یک ماه + عمر باتری
  • قابلیت روشن / خاموش خودکار

بررسی OCLEAN X PRO ELITE: طراحی

Oclean X Pro Elite یک مسواک شیک و خاکستری با یک صفحه لمسی بزرگ در مرکز پایه می باشد که امکان انتخاب رژیم تمیز کردن دندان ها و بررسی میزان عملکرد خود را می دهد.

این مسواک با این همه تنظیمات، در ابتدا ممکن است گیج کننده به نظر برسد، اما نا حدوی شخصی سازی را در اختیار فرد قرار می دهد در نتیجه می توان بهترین تنظیمات تمیز کننده مناسب خود را یافت. چهار حالت مسواک زدن با 32 سطح شدت وجود دارند، بنابراین، چه دندان‌های حساسی داشته باشید و چه بخواهید دندان های خود را عمیقا” تمیز کنید حالت دلخواه خود را خواهید یافت. زمان استاندارد مسواک زدن برای دو دقیقه تنظیم شده، اما در صورت تمایل، با صفحه لمسی گزینه ای برای سفارشی کردن حالت، مدت زمان و شدت خود مسواک می توان مدت زمان بیشتری را انتخاب کرد. می توان از یک آزمون در اپلیکیشن Oclean استفاده نمود و تنظیمات مسواک زدن مناسب خود را یافت. ما مسواک خود را در حالت سفیدکننده، شدت چهار و سه دقیقه زمان مسواک زدن تنظیم کردیم.

بررسی OCLEAN X PRO ELITE: طراحی

سری مسواک به راحتی قابل تعویض می باشد، فقط از بالای مسواک کنده شده و بدون هیچ گونه پیچاندن یا دکمه ای برای ور رفتن به جای خود بر می گردد. این شارژر با USB سازگار بوده، در نتیجه می‌توان آن را به یک لپ‌تاپ یا شارژر تلفن استاندارد وصل نموده و احتمالا” تا دفعه بعد که نیاز به مسواک زدن دارید، شارژ شود، شارژ کامل آن تقریباً 5/3 ساعت طول می‌کشد. شارژ آن حداقل یک ماه دوام می آورد، زمانی که باتری به زیر 20 درصد می رسد با انیمیشنی نشان می دهد که نیاز به شارژ مجدد می باشد.

ذخیره‌ساز مغناطیسی نصب شده بر روی دیوار مفید بوده و ادعا شده که سر مسواک را عاری از باکتری نگه می‌دارد زیرا از قرار گیری آن بر روی سطوح حمام جلوگیری می‌کند. ما دریافتیم که ذخیره‌ساز نصب شده روی دیوار باعث صرفه‌جویی در فضای حمام می شود. Oclean کیف های مسافرتی و گزینه‌های نگهدارنده/شارژر، و همچنین سر برس‌های اضافی را عرضه می کند.

پیشنهاد می شود در صورت تمایل مقاله نحوه استفاده از مسواک برقی را مطالعه کنید.

بررسی OCLEAN X PRO ELITE: کارایی

مسواک را در طول فرآیند تمیز کردن با دست نگه می دارید. با لرزاندن در هر 30 ثانیه به شما می گوید کی باید به قسمت جدیدی از دهان خود رفته و خلاصه ای از میزان تمیزی را پس از اتمام کار به شما می دهد، و روی صفحه نمایش نقاطی را که ممکن است نادیده گرفته باشید مشخص می کند. پس با دخیره این داده ها در اپلیکیشن می توان مسواک زدن روزانه خود را پیگیری نمود. در صورت داشتن چندین Oclean X Pro Elites، حالت خانوادگی در اپلبکیشن به شما اجازه می‌دهد بر مسواک زدن سایر اعضای خانواده نظارت داشته و بررسی کنید که سر مسواک ها کی نیاز به تعویض دارند.

مسواک به طور خودکار با برداشتن آن روشن شده و پس از مدتی عدم فعالیت خود را خاموش می کند. می‌توان با فشار دکمه روشن/خاموش، آن را متوقف نموده و برای تغییر حالت‌ها بر روی صفحه لمسی جابجا شوید. در ابتدا صفحه نمایش لمسی پیچیده به نظر می رسید، اما به محض آشنایی با تنظیمات، استفاده از آن آسان خواهد بود. همچنین باید توجه داشته باشیم که صفحه نمایش لمسی ممکن است بعلت کوچک بودن مسواک را برای افراد دارای اختلال بینایی نامناسب کند.

بررسی OCLEAN X PRO ELITE: کارایی

بررسی OCLEAN X PRO ELITE: عملکرد

سر مسواک دارای یک شکل عالی برای تمیز کردن کل دهان می باشد و دندان‌ها بعد از مسواک زدن حتی با شدت کم نیز تمیز می‌شوند. از انجائیکه به مسواک‌های نوسانی عادت داریم، انتظار یک سری مسواک گرد را داشتیم، اما سرعت ارتعاش مسواک باعث می‌شود که سر بلندتر و مستطیلی مسواک برای تمیز کردن تدریجی سطوح دندان، مانند یک مسواک دستی، مفید باشد. به عنوان یک مسواک نوع سونیک، Oclean X Pro Elite از سرعت‌های بالا و امواج صوتی با فرکانس بالا برای پاک کردن پلاک از سطوح دندان‌ها استفاده می‌کند و تا 42000 دور در دقیقه مسواک می‌زند. این مقدار بیشتر از متوسط مسواک برقی نوسانی است که با سرعت 1300 تا 8800 دور در دقیقه عرضه می‌شود.

نیازی به نگرانی در مورد عمر باتری این محصول نمی باشد تنها باید ماهی یک بار آن را به شارژ نمود. که برای مسافرت و هنگامیکه زمان یا منابع لازم برای شارژ منظم مسواک را در اختیار ندارید، مفید است.

عملکرد

چه چیزی در مورد آن خوب است؟

بررسی OCLEAN X PRO ELITE: چه چیزی در مورد آن خوب است؟

در صورتیکه می‌خواهید دقیقاً بدانید که تا چه حد خوب مسواک می‌زنید و از گجت‌ها نیز لذت می‌برید، این مسواک برای شما مناسب است. صفحه لمسی آن کاربردی و برای استفاده ساده است و اپلیکیشن پیگیری کارایی مسواک زدن و مناطق هدف را راحت می کند.

این مسواک در مقایسه با برندهای دیگر بی صدا بوده، که آن را به یک تجربه کمتر هجومی تبدیل می کند، به خصوص اگر مشکلات حسی دارید یا تلاش می کنید مانع از بیدار شدن بقیه شوید. متوجه شدیم که اگر به طور تصادفی پشت مسواک را به دندان‌ها برخورد کند، ارتعاش‌ها صدای بلندی ایجاد می‌کنند و از طریق فک طنین‌انداز می شوند، اما پس از چند بار استفاده موفق به جلوگیری از آن شدیم.

پیشنهاد می شود در صورت تمایل مقاله مقایسه مسواک برقی و مسواک دستی را مطالعه کنید.

چه چیزی در مورد آن مناسب نیست؟

دسته Oclean X Pro Elite هیچ گونه دستگیره یا ساختار بخصوصی ندارد، که احتمالا” برای افراد دارای مشکلات حرکتی ظریف یا برای کودکان مناسب تر است. هر چند دسته بزرگ می باشد، اما لرزش در هنگام روشن شدن باعث می شود به راحتی رها شود، و در صورت عدم توجه ممکن است هنگام درآوردن یا قرار دادن آن روی نگهدارنده دیواری، به طور تصادفی از دست شما بیافتد.

هر چند امتیاز مسواک زدن با تصویری که به شما نشان می‌دهد کجا را باید بیشتر مسواک بزنید مفید است، اما نمی‌توان در حین مسواک زدن آن را مشاهده کرد، بنابراین در صورت نادیده گرفتن یک بخش خاص تا زمانی مسواک زدن مجدد نمی‌توان آن را اصلاح کرد. این اپلیکیشن بدین معناست که می‌توان این خلاصه‌ها را زیر نظر داشت، اما اگر عجله دارید، قبل از مسواک زدن، امکان بررسی آن وجود ندارد.

فقدان انتخاب رنگ ، و همچنین عدم وجود کیف مسافرتی رایگان می تواند برخی را ناامید کند. با اینحال، با در نظر گرفتن عملکرد این مسواک، این عناصر نسبت به عملکرد و کاربر پسند بودن در درجه دوم اهمیت قرار می گیرند

چه چیزی در مورد آن مناسب نیست؟

نظرات کاربران

کاربران Oclean X Pro Elite را با میانگین 4 ستاره در آمازون بسیار ارزیابی می کنند. افراد به ویژه عمر باتری و احساس صاف و تمیزی دندان ها را پس از استفاده می پسندند. نگهدارنده دیواری مسواک چندین بار به دلیل کارایی آن ذکر شده و یکی از کاربران آن را به دلیل سبک بودن و سهولت نگه داری در دست تحسین کرده است. چند بررسی کمتر مثبت اشاره می کنند که این مسواک لرزشی با قدرت یا شدت برندهای های رقیب را ندارد.

آیا باید OCLEAN X PRO ELITE را خرید؟

ما Oclean X Pro Elite را می پسندیم و اگر به آنالیز و به رژیم تمیز کردن دندان‌هایتان علاقه دارید، آن را بخرید. حالت خانواده همچنین برای والدینی که می‌خواهند مراقب سلامت دندان‌های فرزندانشان باشند یا می‌خواهند زمان تعویض سر مسواک سایر اعضای خانواده یادآوری شود، مفید است.

ویدئو انباکس Oclean X Pro Elite

5/5 - (1 امتیاز)

محمود طاهری نیا

سلام! من محمود طاهری نیا هستم و در عالم وب فعالیت می‌کنم. با سابقه کاری در طراحی و توسعه وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب، من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطالب مفیدی را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم. از مباحث تازه و فناوری‌های بروز گرفته تا راهنمایی‌های عملی، در اینجا همه چیز را پوشش می‌دهم. امیدوارم تجربه خواندن مطالب من برای شما مفید و جذاب باشد. اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با من در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا